morgen vakantiequote:Op donderdag 14 juli 2022 10:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nog plannen de komende twee weken?
Nais.quote:
Dat is wel beter. Ik heb zo een overleg wat voor anderhalf uur in de agenda staat. Ik hoop dat we met een half uur klaar zijn anders weet ik niet hoe ik door mijn to do lijst moet komenquote:Op donderdag 14 juli 2022 10:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb een paar afspraken die ik hier moet doen. Inclusief teamlunch
Als het een vaste plek is, is het geen flexplekquote:Op donderdag 14 juli 2022 08:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
@:Q. Er zit iemand op mijn vaste flexplek
Dit is als je zoveelste keer toch?quote:Op donderdag 14 juli 2022 09:33 schreef TaMieke het volgende:
nu al geen zin meer.
Muis vergeten mee te nemen naar kantoor. Werkt ook niet zo handig....
Ja geen idee, want verder werken ze wel gewoon thuis dus blijkbaar vinden ze het wel fijn.quote:Op donderdag 14 juli 2022 09:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe kut hebben die mensen het thuis dat ze liever naar kantoor gaan om te werken. Ik zou elke maand een rood streepje op de zelftest tekenen.
Hhahaah de vorige keer had ik hem op het werk laten liggen en daarna niet meer gevonden.quote:Op donderdag 14 juli 2022 10:27 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dit is als je zoveelste keer toch?
tweede muis kopen een optie?
Beetje vergeetachtig aan het worden?quote:Op donderdag 14 juli 2022 10:43 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hhahaah de vorige keer had ik hem op het werk laten liggen en daarna niet meer gevonden.
Nu heb ik hem gewoon thuis laten liggen.
Wanneer het geluid van de wekker te hard staat en ik met schrik wakker wordt beslis ik soms dat die dag een thuiswerkdag is.quote:Op donderdag 14 juli 2022 10:29 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja geen idee, want verder werken ze wel gewoon thuis dus blijkbaar vinden ze het wel fijn.
Maar die voelen toch een soort verplichting/noodzaak om toch die ene dag te komen ofzo.
Vorige week was mijn auto stuk, nou dan sla ik mooi de hele week over.
Hoofd in de wolkenquote:Op donderdag 14 juli 2022 10:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Beetje vergeetachtig aan het worden?
quote:Op donderdag 14 juli 2022 10:50 schreef rival het volgende:
[..]
Wanneer het geluid van de wekker te hard staat en ik met schrik wakker wordt beslis ik soms dat die dag een thuiswerkdag is.![]()
![]()
enige juiste optie!quote:Op donderdag 14 juli 2022 10:50 schreef rival het volgende:
[..]
Wanneer het geluid van de wekker te hard staat en ik met schrik wakker wordt beslis ik soms dat die dag een thuiswerkdag is.![]()
![]()
Zie je nu welquote:
Yup, jij bent verder.quote:
Nog even en ze gaat Q achterna met een koophuis, 2,3 kind en een golden retrieverquote:
Zolang ze maar niet naar de next stage gaat en full wappie wordt.quote:Op donderdag 14 juli 2022 12:03 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nog even en ze gaat Q achterna met een koophuis, 2,3 kind en een golden retriever
Moet je daar dan 2,3 kind en golden retriever voor hebben?quote:Op donderdag 14 juli 2022 12:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zolang ze maar niet naar de next stage gaat en full wappie wordt.
Nee, ze versnellen hooguit het wappie-proces.quote:Op donderdag 14 juli 2022 12:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Moet je daar dan 2,3 kind en golden retriever voor hebben?
Levensgevaarlijk.quote:Op donderdag 14 juli 2022 12:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, ze versnellen hooguit het wappie-proces.
Johquote:Op donderdag 14 juli 2022 10:18 schreef WatMoetJeDanInvullen het volgende:
[..]
Als het een vaste plek is, is het geen flexplek![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |