Lading bier. Goed begin van het weekendquote:Op vrijdag 15 juli 2022 19:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Sushi en Pinot grigioGoed begin van het weekend
quote:Op zaterdag 16 juli 2022 00:56 schreef Medusa666 het volgende:
Toto was super leuk![]()
We zaten wel tussen de boomers, maar achja. Was lachen!
Ik ben niet bekend met die band helaas en Antwerpen is veel te ver weg.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 01:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ga je zondag met me mee naar Wardruna in Antwerpen?
Te verquote:Op zaterdag 16 juli 2022 01:35 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ik ben niet bekend met die band helaas en Antwerpen is veel te ver weg.
Maar veel plezier alvast zondag!![]()
Heb je een staan- of zitplaats?
O dat klinkt wel bijzonderquote:Op zaterdag 16 juli 2022 01:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Te ver
Overgrote deel is zitplaats. Openlucht podium in een park. Volgens mij is er maar 1 soort kaartje. Niet op gelet verder
Neuh zal vrij goede temperatuur en zonnig zijnquote:Op zaterdag 16 juli 2022 01:42 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
O dat klinkt wel bijzonderHopelijk gaat het dan niet regenen!
Is het dan wel groot / een heel bekende band of juist niet?
Ah begrijp het nu meer. Heerlijk toch! En in combinatie nog met het lekkere weer. Geniet ervan.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 01:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Neuh zal vrij goede temperatuur en zonnig zijn
Ben zelf ook niet heel bekend met ze, maar kan het wel waarderen en binnen hun genre zijn ze wel groot
Ja het is al leuk om de hondjes te zien genieten op het strand. Vanochtend die kleine al gewassen straks even naar de wasstraat met de grotequote:Op vrijdag 15 juli 2022 19:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, jammer![]()
Maar desondanks wel genoten van het strand dus?
Lekker hoorquote:Op zaterdag 16 juli 2022 10:30 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja het is al leuk om de hondjes te zien genieten op het strand. Vanochtend die kleine al gewassen straks even naar de wasstraat met de grote
Veel plezier!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |