België - IJsland begon om 6 (18.00) uur en Frankrijk - Italië straks om 9 (21.00) uurquote:Op zondag 10 juli 2022 20:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Voetbal begint eerder vandaag toch?
Ja, ik zag het al.quote:Op zondag 10 juli 2022 20:25 schreef usagi414 het volgende:
[..]
België - IJsland begon om 6 (18.00) uur en Frankrijk - Italië straks om 9 (21.00) uur
Dat is wel fijn om te horen.quote:
Voor de hele jonge esf`ers een tv geschiedenis lesje.quote:
Ja, de klad zit er nog niet inquote:
Ja dit was dus voor mijn tijd. Ik ken hem als die gast met een 50 jaar jongere vriendinquote:Op zondag 10 juli 2022 20:30 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Voor de hele jonge esf`ers een tv geschiedenis lesje.
Die gozer in het geel op het screenshot is de reden dat die reeks op Fok Gateniet heeft gekregen (wat ik een tamelijk briljante naam vind)quote:Op zondag 10 juli 2022 20:42 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ja dit was dus voor mijn tijd. Ik ken hem als die gast met een 50 jaar jongere vriendin
Italië is in ieder geval heel matig in verdedigen.quote:Op zondag 10 juli 2022 21:20 schreef Em31 het volgende:
Is Italië nou zo slecht of Frankrijk gewoon heel erg goed
Of beide
Dus jij had een jeugd zonder Geef Nooit Op, ik voel met je mee.quote:Op zondag 10 juli 2022 20:42 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ja dit was dus voor mijn tijd. Ik ken hem als die gast met een 50 jaar jongere vriendin
Beiden een beetje, maar als Frankrijk geen Europees kampioen wordt eet ik m'n schoen op. Een level boven de rest.quote:Op zondag 10 juli 2022 21:20 schreef Em31 het volgende:
Is Italië nou zo slecht of Frankrijk gewoon heel erg goed
Of beide
Ik doe met je mee, dit is een heel ander niveau.quote:Op zondag 10 juli 2022 21:49 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Beiden een beetje, maar als Frankrijk geen Europees kampioen wordt eet ik m'n schoen op. Een level boven de rest.
Je zou het wel denken. Maar je ziet eigenlijk zelden dat een ploeg en heel toernooi zo goed spelen en het toernooi winnen.quote:Op zondag 10 juli 2022 21:49 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Beiden een beetje, maar als Frankrijk geen Europees kampioen wordt eet ik m'n schoen op. Een level boven de rest.
Dat klopt, maar dit is wel echt heel veel beter dan wat we tot nu toe hebben gezien. Al is het nu in de 2e helft alweer een stukkie minder.quote:Op zondag 10 juli 2022 22:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je zou het wel denken. Maar je ziet eigenlijk zelden dat een ploeg en heel toernooi zo goed spelen en het toernooi winnen.
Plus dat tegen andere ploegen het heel anders kan lopen.
Mijn trots qua namen in SHO vind ik nog steeds:quote:Op zondag 10 juli 2022 20:44 schreef H_T het volgende:
[..]
Die gozer in het geel op het screenshot is de reden dat die reeks op Fok Gateniet heeft gekregen (wat ik een tamelijk briljante naam vind)
quote:Op donderdag 14 november 2019 22:18 schreef Meke het volgende:
Wel een gemiste kans dat A1, A2 en A3 terwijl André hier de perfecte naam voor is: Andréén, Antwee en Andrie
Frankrijk is zeker het beste wat er tot nu toe gezien hebben ja. Die passing, veldbezetting, dat druk zetten, balaannames, loopacties. Allemaal heel erg goed.quote:Op zondag 10 juli 2022 22:16 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dit is wel echt heel veel beter dan wat we tot nu toe hebben gezien. Al is het nu in de 2e helft alweer een stukkie minder.
Noem dan Nederland er ook bij, als je Zweden zegtquote:Op zondag 10 juli 2022 22:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Frankrijk is zeker het beste wat er tot nu toe gezien hebben ja. Die passing, veldbezetting, dat druk zetten, balaannames, loopacties. Allemaal heel erg goed.
Maar tegen Duitsland, Spanje, Zweden of Engeland is het denk ik heel wat anders. Waarbij die laatste twee niet denderend zijn begonnen, maar die zie ik nog wel in het toernooi groeien.
Maar Zweden gaat nog wel beter worden. Nederland zou kunnen. Maar alleen als de opstelling klopt.quote:Op zondag 10 juli 2022 22:26 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Noem dan Nederland er ook bij, als je Zweden zegtDie waren echt niet beter dan wij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |