SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor verhalen van de crew: Backstage United4All (2012)
En foto's van dezelfde groep: Flickr (2012)
Muziek van de Avondetappe: 2011, 2012 en 2013
http://forum.fok.nl/topic/1983062![]()
Vandaag niet denk ik. BikeExchange was eigenlijk de enige waar je het op voorhand van zou verwachten, maar die waren drukker met meezitten in de ontsnapping dan een gunstig groepje weg te laten rijden.quote:Op donderdag 7 juli 2022 22:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Als ze niet controleren is er een grotere kans dat een ander team controleert en het kort houdt en de Wout de sprint wint dan deze situatie.
BEX heeft nu ook niet zoveel gedaan in de achtervolging toch?quote:Op donderdag 7 juli 2022 22:46 schreef wimderon het volgende:
[..]
Vandaag niet denk ik. BikeExchange was eigenlijk de enige waar je het op voorhand van zou verwachten, maar die waren drukker met meezitten in de ontsnapping dan een gunstig groepje weg te laten rijden.
Maar de bedoeling was dus om de ploeg te sparen van een hele dag controle en de ploeg van UAE te vermoeien.
Ik kan daar ook wel weer van genieten, ook dat is topsport.quote:Op donderdag 7 juli 2022 22:47 schreef hhh38 het volgende:
Dat blijven toch extreem pijnlijke beelden
Vond het eigenlijk vooral zonde voor Roglic zelfquote:Op donderdag 7 juli 2022 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan daar ook wel weer van genieten, ook dat is topsport.
Wout liet inderdaad 0 passie voor koers gezien vandaagquote:Op donderdag 7 juli 2022 22:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik heb altijd een klein beetje moeite met Rabobank/Jumbo/Visma gehad.
Ergens ontbreekt daar altijd de passie voor koers of tenminste het winnen.
Denk ook niet dat hij het daarvoor anders had kunnen doen. Ja Pogacar had ie ergens op wat achterstand kunnen zetten, maar 2 minuten vast niet.quote:Op donderdag 7 juli 2022 22:51 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Vond het eigenlijk vooral zonde voor Roglic zelf
Nederlanders sjookers etcquote:Op donderdag 7 juli 2022 22:52 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wout liet inderdaad 0 passie voor koers gezien vandaag
Hij heeft zich in die Tour ook gefocust op waar hij goed in is, een sprint in de laatste kilometer bergop. Enige echte fout dat ze misschien maakten is dat ze Pogacar wel makkelijk tijd terug lieten winnen nadat hij eerder tijd verloor na pech. Maar dat is achteraf makkelijk lullen.quote:Op donderdag 7 juli 2022 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Denk ook niet dat hij het daarvoor anders had kunnen doen. Ja Pogacar had ie ergens op wat achterstand kunnen zetten, maar 2 minuten vast niet.
Klopt op 12 min binnenkomen vergooi je toch wel wat voor de gele trui ambities.quote:Op donderdag 7 juli 2022 22:52 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wout liet inderdaad 0 passie voor koers gezien vandaag
Geweldig dat de NOS daar bij hem was, het zijn beelden voor de eeuwigheid, maar het is zo'n pijnlijk moment. Zeker nu je weet dat Pogacar onverslaanbaar is geworden.quote:Op donderdag 7 juli 2022 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan daar ook wel weer van genieten, ook dat is topsport.
Dat is dat stukje Nederlandse identiteit. Geen killer-mentaliteit, losers. In het buitenland lachen ze ons uit.quote:Op donderdag 7 juli 2022 22:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Klopt op 12 min binnenkomen vergooi je toch wel wat voor de gele trui ambities.
Nee gekheid.
Jumbo doet het altijd ok., maar ik heb persoonlijk toch altijd wat moeite met die ploeg, weet niet waarom. Ik denk om de “net niet” mentaliteit altijd.
Toen Pogacar in de waaierrit op achterstand reed hadden ze er ook meer uit kunnen halen. Van Aert is toen gespaard om voor de etappe te gaan.quote:Op donderdag 7 juli 2022 22:55 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij heeft zich in die Tour ook gefocust op waar hij goed in is, een sprint in de laatste kilometer bergop. Enige echte fout dat ze misschien maakten is dat ze Pogacar wel makkelijk tijd terug lieten winnen nadat hij eerder tijd verloor na pech. Maar dat is achteraf makkelijk lullen.
Uiteindelijk niet nee. Wellicht zagen ze al snel dat het wel goed kwam met deze drie voorop en verschillende ploegen die het werk uit hun handen namen.quote:Op donderdag 7 juli 2022 22:49 schreef Marcoss het volgende:
[..]
BEX heeft nu ook niet zoveel gedaan in de achtervolging toch?
Nee toch?quote:Op donderdag 7 juli 2022 23:01 schreef Aguero het volgende:
[..]
Dat is dat stukje Nederlandse identiteit. Geen killer-mentaliteit, losers. In het buitenland lachen ze ons uit.
Zodat Kuss en Bennett zich helemaal kapot konden rijden op het vlakke en een dag later geen benen hadden in de Pyreneeën, waarna Pogacar zo een minuut terug kon pakken.quote:Op donderdag 7 juli 2022 23:01 schreef wimderon het volgende:
[..]
Toen Pogacar in de waaierrit op achterstand reed hadden ze er ook meer uit kunnen halen. Van Aert is toen gespaard om voor de etappe te gaan.
En de enige keer in de geschiedenis dat de passie voor winnen opdook zetten ze opeens hun eigen kopman/tourwinnaar uit de koers ... (Rasmussen)quote:Op donderdag 7 juli 2022 22:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Het enige wat ze met Wout hadden moeten doen is die als een gele schaduw in Pogacars wiel neerpoten. Zelfs La Planche had Wout op een goeie dag in het geel kunnen overleven ...quote:Op donderdag 7 juli 2022 22:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Klopt op 12 min binnenkomen vergooi je toch wel wat voor de gele trui ambities.
Nee gekheid.
Jumbo doet het altijd ok., maar ik heb persoonlijk toch altijd wat moeite met die ploeg, weet niet waarom. Ik denk om de “net niet” mentaliteit altijd.
Ja precies, peloton beetje controleren op 43kmu, poga volgen en hem op 10m voor de finish wegfietsen.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 03:17 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Het enige wat ze met Wout hadden moeten doen is die als een gele schaduw in Pogacars wiel neerpoten. Zelfs La Planche had Wout op een goeie dag in het geel kunnen overleven ...
En dan?quote:Op vrijdag 8 juli 2022 03:17 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Het enige wat ze met Wout hadden moeten doen is die als een gele schaduw in Pogacars wiel neerpoten. Zelfs La Planche had Wout op een goeie dag in het geel kunnen overleven ...
Als TJV al geen passie heeft dan kun je 2/3 van het peloton wel naar huis sturen.quote:Op donderdag 7 juli 2022 22:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Passie is het ding niet, de ambities waren geel te pakken toch? Maar ja ook wel een opgave met poga in deze vorm.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 09:14 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Als TJV al geen passie heeft dan kun je 2/3 van het peloton wel naar huis sturen.
In dat geval kun je alle ploegen behalve UAE naar huis sturen.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 09:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Passie is het ding niet, de ambities waren geel te pakken toch? Maar ja ook wel een opgave met poga in deze vorm.
quote:Op donderdag 7 juli 2022 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Denk ook niet dat hij het daarvoor anders had kunnen doen. Ja Pogacar had ie ergens op wat achterstand kunnen zetten, maar 2 minuten vast niet.
Voor mij was de cruciale fout in de etappe na de waaierrit, waarin Pogacar veel tijd terugpakte. Toen zaten hij Pogacar en volgens mij Quintana op een gegeven moment voorop, maar wilde Roglic niet meedraaien. Vervolgens werden ze teruggepakt en ging Pogacar alleen.quote:Op donderdag 7 juli 2022 23:01 schreef wimderon het volgende:
[..]
Toen Pogacar in de waaierrit op achterstand reed hadden ze er ook meer uit kunnen halen. Van Aert is toen gespaard om voor de etappe te gaan.
Nou waarschijnlijk niet, maar ik heb het over kansen. In zo'n situatie als deze heb je misschien 10% kans om te winnen, met een andere groep en een controleerpoging die toch op gang komt (zoiets kan ontstaan naargelang de koerssituatie) wellicht 20%, om wat quasi-random getallen te noemen.quote:Op donderdag 7 juli 2022 22:46 schreef wimderon het volgende:
[..]
Vandaag niet denk ik. BikeExchange was eigenlijk de enige waar je het op voorhand van zou verwachten, maar die waren drukker met meezitten in de ontsnapping dan een gunstig groepje weg te laten rijden.
Maar de bedoeling was dus om de ploeg te sparen van een hele dag controle en de ploeg van UAE te vermoeien.
We zijn pas 'n week ver natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 09:42 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
In dat geval kun je alle ploegen behalve UAE naar huis sturen.
Jumbo-Visma heeft tenminste nog initiatief getoond. INEOS en Bora komen niet verder dan meerijden.
En volgens mij heb ik gisteren een renner van TJV in de gele trui zien rijden.
Hij bedoelde toch vooral dat ze niet goed genoeg zijn om dit te blijven doen en je beter je ploeg kan sparen? Zo begreep ik het in ieder geval.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 21:47 schreef Mansjester het volgende:
Wat lult die Aike nou. Ploeg van Pogi was prima in orde vandaag en zette hem vlak voor de top af.
Dan denk ik van: tijdens de Tour zijn je hoogtijdagen op TV. Vreet even in juni geen vette zooi meer en je bent zo 10 kg kwijt. Nee Danny blijft maar tussendoortjes naar binnen duwen…quote:Op vrijdag 8 juli 2022 22:07 schreef Van_Poppel het volgende:
Aike is volgens mij een kleine dictator
DSM-virus giert door z'n aderen.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 22:07 schreef Van_Poppel het volgende:
Aike is volgens mij een kleine dictator
Misschien is die de rest vh jaar 20kg zwaarder?quote:Op vrijdag 8 juli 2022 22:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dan denk ik van: tijdens de Tour zijn je hoogtijdagen op TV. Vreet even in juni geen vette zooi meer en je bent zo 10 kg kwijt. Nee Danny blijft maar tussendoortjes naar binnen duwen…
Het zal wel weer bait zijn, maar hij is niet dik.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 22:02 schreef hhh38 het volgende:
Bij Alexander Kristoff hoef je niet 30 dagen bezig te zijn met voeding.
Misschien zou dat wel slim zijn #viesdik
Bij de Gold Race was hij net zo chubbyquote:Op vrijdag 8 juli 2022 23:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Misschien is die de rest vh jaar 20kg zwaarder?
Je bent een heldquote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:51 schreef Jason22 het volgende:
Ik las dat jullie deze zochten @:Van_Poppel @:TargaFlorio?![]()
quote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:51 schreef Jason22 het volgende:
Flubberding heet hij.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 23:22 schreef Totaalvoetbal het volgende:
Harmeling en eerder Lubberding (of hoe die kwibus ook mag heten) zijn erg vervelende gasten.
Zou ik denken ja, kolere.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 23:39 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Nathan moet een beetje beter zonnebrand smeren.
Dat gaat in Nederland ook regelmatig mis met auto's op een parcours enzoquote:Op zaterdag 9 juli 2022 23:42 schreef Felagund het volgende:
Tijdrit is toch makkelijker te organiseren? Je hoeft maar een klein parcours af te zetten.
Of je komt een paar scholieren op de fiets tegenquote:Op zaterdag 9 juli 2022 23:44 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat gaat in Nederland ook regelmatig mis met auto's op een parcours enzo
Ook zonder parcours, met dank aan gebroeders Roelvinkquote:Op zaterdag 9 juli 2022 23:44 schreef Marcoss het volgende:
Dat gaat in Nederland ook regelmatig mis met auto's op een parcours enzo
Dan kun je beter lullen overschilderenquote:Op zaterdag 9 juli 2022 23:48 schreef TheVulture het volgende:
Wat een kutwerk, die zooi op moeten ruimen
Maar zo'n parcours is helemaal niet zo klein en met normale ritten heb je alleen doorkomst overal, dat geeft veel minder hinder.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 23:42 schreef Felagund het volgende:
Tijdrit is toch makkelijker te organiseren? Je hoeft maar een klein parcours af te zetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fantastische TV toch. Zie je dat nu bij de Dione nog gebeuren, zo'n discussie?quote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:51 schreef Jason22 het volgende:
Neequote:Op zondag 10 juli 2022 08:10 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Zie je dat nu bij de Dione nog gebeuren, zo'n discussie?
Ook heel pontificaalquote:Op zondag 10 juli 2022 22:12 schreef Ambrosius het volgende:
Vriend Schouten gelijk in beeld op de achtergrond, fijn.
Dat is West-Friesquote:Op zondag 10 juli 2022 22:18 schreef Makamba_ het volgende:
Mijn hemel wat een beroert dialect heeft deze vrouw.
Noord-Hollands antigenotquote:Op zondag 10 juli 2022 22:18 schreef Makamba_ het volgende:
Merk je niks van in bed. Alleen als ze haar mond open doet.quote:Op zondag 10 juli 2022 22:18 schreef Makamba_ het volgende:
Niet best.quote:
Hoe was Oostenrijk?quote:Op zondag 10 juli 2022 22:19 schreef StephanL het volgende:
[..]
Merk je niks van in bed. Alleen als ze haar mond open doet.
Dat is waar ookquote:Op zondag 10 juli 2022 22:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Niet nodig, schaatsen is een technische sport
De Formule 1 heeft zondagochtend een verklaring gedeeld waarin het meldingen van intimidatie op de Red Bull Ring stevig afkeurt. Op sociale media verschenen in de loop van zaterdagavond berichten van vrouwen die rond de Grand Prix van Oostenrijk zouden zijn nagefloten en geïntimideerd.quote:
O datquote:Op zondag 10 juli 2022 22:22 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
De Formule 1 heeft zondagochtend een verklaring gedeeld waarin het meldingen van intimidatie op de Red Bull Ring stevig afkeurt. Op sociale media verschenen in de loop van zaterdagavond berichten van vrouwen die rond de Grand Prix van Oostenrijk zouden zijn nagefloten en geïntimideerd.
Nederlanders hebben ons daar trots gemaakt.
HELP ONSquote:Op zondag 10 juli 2022 22:25 schreef hhh38 het volgende:
Schijtlollig commentaar in de samenvatting
Dit is Ayolt toch?
quote:Op zondag 10 juli 2022 22:25 schreef hhh38 het volgende:
Dit is Ayolt toch?
Mart deed hem elke avond gewoon live.quote:Op zondag 10 juli 2022 22:25 schreef hhh38 het volgende:
Dit is Ayolt toch?
Dat vind ik sowieso de laatste jaren. Je verwacht heel wat, valt altijd tegen.quote:Op zondag 10 juli 2022 22:33 schreef Totaalvoetbal het volgende:
Dione heeft 100% gelijk. Je kan toch proberen het verschil te maken.
Twee cols van de eerste categorie, precies Dione!
Laffe rijden, echt hoor.
Daar was het vandaag niet echt de etappe voor.quote:Op zondag 10 juli 2022 22:33 schreef Totaalvoetbal het volgende:
Dione heeft 100% gelijk. Je kan toch proberen het verschil te maken.
Twee cols van de eerste categorie, precies Dione!
Laffe rijden, echt hoor.
Klopt, maar toch. De koers kan harder gemaakt worden. Misschien op de voorlaatste berg al oorlog maken. Er zijn heel wat dingen te bedenken.quote:Op zondag 10 juli 2022 22:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Daar was het vandaag niet echt de etappe voor.
Bauke Gesink!quote:
De groepjes die niet strijden voor het klassement of dagwinst rijden minder hard en in groepjes!quote:Op zondag 10 juli 2022 22:52 schreef Slobeend het volgende:
Dit soort interviews met sporters van buiten het wielrennen zijn al zó vaak gedaan in de Avondetappe en zó saai.
Die dacht, leuke Nederlandse blondine.quote:
Die gaat die massastarts met een rondje voorsprong winnenquote:Op zondag 10 juli 2022 22:54 schreef Remco het volgende:
Irene traint dus al op de vulkaan dan is de stap naar Colombia klein. Niemand gaat haar terug zien komende winter.
Hij staat daar ook echt weer zo pontificaal in het shotquote:Op zondag 10 juli 2022 22:53 schreef Felagund het volgende:
Vriendje is er weer bij om Irene in de gaten te houden.
Ik kijk nu ook het begin terug, maar hij zit er ook de hele tijd in achtergrond in beeld. Schijnbaar zijn ze getrouwd, dus voorlopig is ze niet van hem af.quote:Op zondag 10 juli 2022 23:07 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Hij staat daar ook echt weer zo pontificaal in het shot
Lijkt me vooral het effect van geen EK voetbal als concurrentie en geen VI als concurrentie. Het programma zelf is niet zoveel anders. En Roxane zat er vorig jaar ook al wel, denk ik?quote:Op maandag 11 juli 2022 16:51 schreef RipCity het volgende:
Kijkcijfers De avondetappe flink in de lift: dipje in coronajaren lijkt overwonnen
https://www.ad.nl/show/ki(...)overwonnen~ae218c99/
Ik denk eigenlijk dat het het Roxane effect is. Dionne is nog steeds strontvervelend en Herman is okay maar Roxane maakt het weer toegankelijk voor het ‘grote’ publiek.
Dat lijkt mij inderdaad een groot verschil maken, de minste kijkcijfers waren op de dagen van de halve finales en finale:quote:Op maandag 11 juli 2022 17:28 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Lijkt me vooral het effect van geen EK voetbal als concurrentie en geen VI als concurrentie. Het programma zelf is niet zoveel anders. En Roxane zat er vorig jaar ook al wel, denk ik?
Zouden ze na de uitzending met Michael naar de hoeren gaan?quote:Op maandag 11 juli 2022 20:45 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Volgens mij worden dit hele nietszeggende gesprekken
En dan een herrijzenis van Roompot?quote:Op maandag 11 juli 2022 21:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Boogie wil een bom leggen onder Jumbo.
Da's verkocht aan 'n investeringsmaatschappij die vast hun centen niet gaan steken in een wielerploeg onder Boogerd.quote:
BEAT cycling wil toch hogerop gaan?quote:
Met figuren als Terpstra en Slik.quote:Op maandag 11 juli 2022 21:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
BEAT cyciling wil toch hogerop gaan?
Die zitten bij Jumbo wel prima, ik zou ook niet weggaan.quote:Op maandag 11 juli 2022 21:39 schreef Halcon het volgende:
[..]
Met figuren als Terpstra en Slik.![]()
Die hebben niet het budget voor Teunissen en Oomen. Voor zo ver je in zo'n ploeg veel aan Oomen hebt.
Teunissen zou elders misschien wel voor z'n eigen kans kunnen gaan. Dat kan nog wel een overweging zijn. Bouwman zit voorlopig goed bij Jumbo. E.e.a ook wel afhankelijk van zijn ontwikkeling.quote:Op maandag 11 juli 2022 21:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die zitten bij Jumbo wel prima, ik zou ook niet weggaan.
Slik is wel winnaar van Unbound.quote:Op maandag 11 juli 2022 21:39 schreef Halcon het volgende:
[..]
Met figuren als Terpstra en Slik.![]()
Die hebben niet het budget voor Teunissen en Oomen. Voor zo ver je in zo'n ploeg veel aan Oomen hebt.
Tennissen zou toch misschien naar GreenEdge gaan waar nu Groenewegen en Grondahl Jansen zitten?quote:Op maandag 11 juli 2022 21:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Teunissen zou elders misschien wel voor z'n eigen kans kunnen gaan. Dat kan nog wel een overweging zijn. Bouwman zit voorlopig goed bij Jumbo. E.e.a ook wel afhankelijk van zijn ontwikkeling.
Oomen. Tsja, denk ik al blij dat 'ie bij Jumbo kan rijden.
Wat zou je dan, in het huidige wielrennen moeten gewonnen hebben in een carrière om op gelijke hoogte met Merckx gezet te worden?quote:Op maandag 11 juli 2022 21:43 schreef EinarBoe het volgende:
'Een nieuwe Merckx zal er, dat durf ik wel te zeggen, misschien wel nooit komen'
Gewaagd, Dione, gewaagd.
Mike Teunissen had het ook al koud.quote:
Als Pogacar door gaat en bijvoorbeeld ook een keer Vlaanderen wint en het WK en meerdere grotere rondes, dan komt hij wel in de buurt.quote:Op maandag 11 juli 2022 21:46 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Wat zou je dan, in het huidige wielrennen moeten gewonnen hebben in een carrière om op gelijke hoogte met Merckx gezet te worden?
Ik denk dat een Pogacar best in de buurt kan komen hoor. Als hij op dit niveau blijft fietsen en nog eens zijn focus verlegt naar andere vlakken om zijn palmares aan te dikken.quote:Op maandag 11 juli 2022 21:46 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Wat zou je dan, in het huidige wielrennen moeten gewonnen hebben in een carrière om op gelijke hoogte met Merckx gezet te worden?
Hij wil bij Jumbo blijven, maar is verder aan het kijken, zegt 'ie nu. Bij Jumbo is 'ie ook wel wat gezakt in de pikorde. Dus die zal wel ergens anders naar toe gaan.quote:Op maandag 11 juli 2022 21:44 schreef Momo het volgende:
[..]
Tennissen zou toch misschien naar GreenEdge gaan waar nu Groenewegen en Grondahl Jansen zitten?
Vind wel dat ie in een podcast,waar meer ruimte en tijd is dan de Avondetappe,echt veel interessanterquote:Op maandag 11 juli 2022 21:50 schreef hhh38 het volgende:
Sam Oomen lijkt me wel een leuke teamgenoot
Het mag niet te leuk worden aan tafelquote:Op maandag 11 juli 2022 21:51 schreef EinarBoe het volgende:
Mijn hemel wat een abominabel moment voor een filmpje. Haak nou gewoon in op dat gegein tussen Oomen en Teunissen.
Al wint hij 20x de Tour en 10x Vlaanderen en het WK, voor de Belgen blijft het altijd Merckx.quote:Op maandag 11 juli 2022 21:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
Als Pogacar door gaat en bijvoorbeeld ook een keer Vlaanderen wint en het WK en meerdere grotere rondes, dan komt hij wel in de buurt.
Kloptquote:Op maandag 11 juli 2022 21:54 schreef Szura het volgende:
Dat in Baskenland was toch toen UAE inzette op Jimmy McNulty?
Wij wachten op een fotovergelijking van @AllesKaputtquote:
Het verschil ontstond vooral toen Astana de boel liet exploderen in een afdaling en McNulty en Pogacar op een gaatje kwamen te zitten. Daarna reed Pogacar op kop voor McNulty, die aan de leiding stond. Maar McNulty moest toen lossen op de volgende klim en toen was het Pogacar vs Roglic, waarbij het verschil bijna continu gelijk bleef.quote:Op maandag 11 juli 2022 21:54 schreef Szura het volgende:
Je werkt niet voor niets op de visafslag.quote:
Die had toen de leiderstrui ja. Maar Pogacar lette toen zelf ook niet helemaal op toen ze wegreden zodat hij kon gaan knechten. En in z’n eentje alsnog amper tijd verloorquote:Op maandag 11 juli 2022 21:54 schreef Szura het volgende:
Urker hoofd?quote:Op maandag 11 juli 2022 21:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je werkt niet voor niets op de visafslag.
quote:Op maandag 11 juli 2022 21:57 schreef Szura het volgende:
[..]
Wij wachten op een fotovergelijking van @:alleskaputt
Jumbo heeft wel echt een leuke Nederlandstalige kern met Koentje, Sammie, Mike, Snushoorn, Rittenkaper Roosen en Kopman Steven. Niet allemaal in de Tourploeg, maar wel echt een leuke groep jongens die heel goed is voor de sfeer in zo'n team.quote:Op maandag 11 juli 2022 21:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jumbo heeft wel een leuke gezellige ploeg. Dat dit kan met buitenlanders.
Is dat dat blaag van Home Alone? Ik zat ook al te zoeken op boybandmannetjes, maar daar weet ik, niet tot mijn spijt, te weinig van.quote:
Ze moeten breakaway Bert terughalen! Is goed voor de sfeer.quote:Op maandag 11 juli 2022 22:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jumbo heeft wel echt een leuke Nederlandstalige kern met Koentje, Sammie, Mike, Snushoorn, Rittenkaper Roosen en Kopman Steven. Niet allemaal in de Tourploeg, maar wel echt een leuke groep jongens die heel goed is voor de sfeer in zo'n team.
En Boze Boer Gesink!quote:Op maandag 11 juli 2022 22:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jumbo heeft wel echt een leuke Nederlandstalige kern met Koentje, Sammie, Mike, Snushoorn, Rittenkaper Roosen en Kopman Steven. Niet allemaal in de Tourploeg, maar wel echt een leuke groep jongens die heel goed is voor de sfeer in zo'n team.
Tom weg is denk ik ook wel goed voor de sfeer.quote:Op maandag 11 juli 2022 22:03 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze moeten breakaway Bert terughalen! Is goed voor de sfeer.
quote:Op maandag 11 juli 2022 22:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
@Mani89quote:Op maandag 11 juli 2022 22:03 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Is dat dat blaag van Home Alone? Ik zat ook al te zoeken op boybandmannetjes, maar daar weet ik, niet tot mijn spijt, te weinig van.
Rick Flens heeft jaren bij de ploeg gereden omdat Gesink hem grappig vond. Toen gingen de prestaties van Gesink achteruit en moest Flens flensjes gaan bakken.quote:Op maandag 11 juli 2022 22:03 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze moeten breakaway Bert terughalen! Is goed voor de sfeer.
Ik denk niet dat die de sfeer echt verpest, maar hij valt als filosoof/twijfelaar misschien wel wat buiten de groep ja.quote:Op maandag 11 juli 2022 22:03 schreef Halcon het volgende:
[..]
Tom weg is denk ik ook wel goed voor de sfeer.
Macaulay had zeker niet misstaan in een boyband.quote:
Ook niet in de jostiband.quote:Op maandag 11 juli 2022 22:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Macaulay had zeker niet misstaan in een boyband.
Rick Flens! De Nederlandse Tom Bohliquote:Op maandag 11 juli 2022 22:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Rick Flens heeft jaren bij de ploeg gereden omdat Gesink hem grappig vond. Toen gingen de prestaties van Gesink achteruit en moest Flens flensjes gaan bakken.
Met een gastrol van Steven de J.quote:Op maandag 11 juli 2022 22:05 schreef Szura het volgende:
Boogey gaat straks nog een foute Duitse pornofilm opnemen?
Michael komt gewoon echt met dit argumentquote:Op maandag 11 juli 2022 22:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En dan voor eigen kans gaan op de wat lastigere aankomsten? Dat zou kunnen werken, ik denk niet dat hij alleen de readout wil spelen.quote:Op maandag 11 juli 2022 22:10 schreef Evertjan het volgende:
Mike Teunissen moet gewoon lekker Dylan achterna gaan naar BikeExchange. Perfecte leadout man voor Dylan
Hij zal dan ook wel ergens voor z'n eigen kansen willen gaan. Als het alleen maar is om te knechten en leadout man te spelen, kan 'ie net zo goed bij Jumbo blijven.quote:Op maandag 11 juli 2022 22:10 schreef Evertjan het volgende:
Mike Teunissen moet gewoon lekker Dylan achterna gaan naar BikeExchange. Perfecte leadout man voor Dylan
Vooral het drankgebruik bij de ploegleiding was buitensporig; er zitten gewoon alcoholisten bij. Er werd op een avond meer gedronken dan in een gemiddelde kroeg. Het is vooral pijnlijk voor de sponsoren. Als die eens wisten wat er speelt.”quote:Op maandag 11 juli 2022 22:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Michael komt gewoon echt met dit argument
waarom niet? Lekker een vrije rol opeisen voor in het voorjaar en dan in de tour leadout spelen voor Dylan. Nu bij Jumbo weet hij zeker dat hij moet knechten voor WVA en dat hij nooit meer de TDF rijdquote:Op maandag 11 juli 2022 22:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
En dan voor eigen kans gaan op de wat lastigere aankomsten? Dat zou kunnen werken, ik denk niet dat hij alleen de readout wil spelen.
Hij is nu een van de eerste reserves, dus zover zat hij niet van de selectie af.quote:Op maandag 11 juli 2022 22:13 schreef Evertjan het volgende:
[..]
waarom niet? Lekker een vrije rol opeisen voor in het voorjaar en dan in de tour leadout spelen voor Dylan. Nu bij Jumbo weet hij zeker dat hij moet knechten voor WVA en dat hij nooit meer de TDF rijd
DrankPotquote:Op maandag 11 juli 2022 22:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vooral het drankgebruik bij de ploegleiding was buitensporig; er zitten gewoon alcoholisten bij. Er werd op een avond meer gedronken dan in een gemiddelde kroeg. Het is vooral pijnlijk voor de sponsoren. Als die eens wisten wat er speelt.”
Bij RoomGod was het altijd heel gezellig!
Ik baal als een stekker dat ik woensdag moet missenquote:Op maandag 11 juli 2022 22:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het is niet pittig morgen Herman.
quote:Op maandag 11 juli 2022 22:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vooral het drankgebruik bij de ploegleiding was buitensporig; er zitten gewoon alcoholisten bij. Er werd op een avond meer gedronken dan in een gemiddelde kroeg. Het is vooral pijnlijk voor de sponsoren. Als die eens wisten wat er speelt.”
Bij RoomGod was het altijd heel gezellig!
Ze hadden mooi met Sonny & Cher kunnen afsluiten ipv het James-Bond muziekje.quote:
Ja maar meneer James Bond-deuntje is dood gegaanquote:Op maandag 11 juli 2022 22:20 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze hadden mooi met Sonny & Cher kunnen afsluiten ipv het James-Bond muziekje.
Pietjepuk is Michael Boogerd?quote:Op maandag 11 juli 2022 22:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Michael komt gewoon echt met dit argument
Vreemd, maar wel vermakelijk. In elk geval een stuk beter naar te kijken dan die ellende van gisteren en eergisteren.quote:
Reptillianquote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:19 schreef AllesKaputt het volgende:
[ afbeelding ]
Dit lijkt me toch niet helemaal gezond.
heroïnehoofd.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:24 schreef Makamba_ het volgende:
Zo de knetter ik had Thijs al tijden niet gezien maar die man is oud geworden.
Een illuster rijtjequote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:27 schreef AllesKaputt het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |