En dan voor eigen kans gaan op de wat lastigere aankomsten? Dat zou kunnen werken, ik denk niet dat hij alleen de readout wil spelen.quote:Op maandag 11 juli 2022 22:10 schreef Evertjan het volgende:
Mike Teunissen moet gewoon lekker Dylan achterna gaan naar BikeExchange. Perfecte leadout man voor Dylan
Hij zal dan ook wel ergens voor z'n eigen kansen willen gaan. Als het alleen maar is om te knechten en leadout man te spelen, kan 'ie net zo goed bij Jumbo blijven.quote:Op maandag 11 juli 2022 22:10 schreef Evertjan het volgende:
Mike Teunissen moet gewoon lekker Dylan achterna gaan naar BikeExchange. Perfecte leadout man voor Dylan
Vooral het drankgebruik bij de ploegleiding was buitensporig; er zitten gewoon alcoholisten bij. Er werd op een avond meer gedronken dan in een gemiddelde kroeg. Het is vooral pijnlijk voor de sponsoren. Als die eens wisten wat er speelt.”quote:Op maandag 11 juli 2022 22:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Michael komt gewoon echt met dit argument
waarom niet? Lekker een vrije rol opeisen voor in het voorjaar en dan in de tour leadout spelen voor Dylan. Nu bij Jumbo weet hij zeker dat hij moet knechten voor WVA en dat hij nooit meer de TDF rijdquote:Op maandag 11 juli 2022 22:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
En dan voor eigen kans gaan op de wat lastigere aankomsten? Dat zou kunnen werken, ik denk niet dat hij alleen de readout wil spelen.
Hij is nu een van de eerste reserves, dus zover zat hij niet van de selectie af.quote:Op maandag 11 juli 2022 22:13 schreef Evertjan het volgende:
[..]
waarom niet? Lekker een vrije rol opeisen voor in het voorjaar en dan in de tour leadout spelen voor Dylan. Nu bij Jumbo weet hij zeker dat hij moet knechten voor WVA en dat hij nooit meer de TDF rijd
DrankPotquote:Op maandag 11 juli 2022 22:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vooral het drankgebruik bij de ploegleiding was buitensporig; er zitten gewoon alcoholisten bij. Er werd op een avond meer gedronken dan in een gemiddelde kroeg. Het is vooral pijnlijk voor de sponsoren. Als die eens wisten wat er speelt.”
Bij RoomGod was het altijd heel gezellig!
Ik baal als een stekker dat ik woensdag moet missenquote:Op maandag 11 juli 2022 22:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het is niet pittig morgen Herman.
quote:Op maandag 11 juli 2022 22:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vooral het drankgebruik bij de ploegleiding was buitensporig; er zitten gewoon alcoholisten bij. Er werd op een avond meer gedronken dan in een gemiddelde kroeg. Het is vooral pijnlijk voor de sponsoren. Als die eens wisten wat er speelt.”
Bij RoomGod was het altijd heel gezellig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |