Ook heel pontificaalquote:Op zondag 10 juli 2022 22:12 schreef Ambrosius het volgende:
Vriend Schouten gelijk in beeld op de achtergrond, fijn.
Dat is West-Friesquote:Op zondag 10 juli 2022 22:18 schreef Makamba_ het volgende:
Mijn hemel wat een beroert dialect heeft deze vrouw.
Noord-Hollands antigenotquote:Op zondag 10 juli 2022 22:18 schreef Makamba_ het volgende:
Merk je niks van in bed. Alleen als ze haar mond open doet.quote:Op zondag 10 juli 2022 22:18 schreef Makamba_ het volgende:
Niet best.quote:
Hoe was Oostenrijk?quote:Op zondag 10 juli 2022 22:19 schreef StephanL het volgende:
[..]
Merk je niks van in bed. Alleen als ze haar mond open doet.
Dat is waar ookquote:Op zondag 10 juli 2022 22:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Niet nodig, schaatsen is een technische sport
De Formule 1 heeft zondagochtend een verklaring gedeeld waarin het meldingen van intimidatie op de Red Bull Ring stevig afkeurt. Op sociale media verschenen in de loop van zaterdagavond berichten van vrouwen die rond de Grand Prix van Oostenrijk zouden zijn nagefloten en geïntimideerd.quote:
O datquote:Op zondag 10 juli 2022 22:22 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
De Formule 1 heeft zondagochtend een verklaring gedeeld waarin het meldingen van intimidatie op de Red Bull Ring stevig afkeurt. Op sociale media verschenen in de loop van zaterdagavond berichten van vrouwen die rond de Grand Prix van Oostenrijk zouden zijn nagefloten en geïntimideerd.
Nederlanders hebben ons daar trots gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |