Als TJV al geen passie heeft dan kun je 2/3 van het peloton wel naar huis sturen.quote:Op donderdag 7 juli 2022 22:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik heb altijd een klein beetje moeite met Rabobank/Jumbo/Visma gehad.
Ergens ontbreekt daar altijd de passie voor koers of tenminste het winnen.
Passie is het ding niet, de ambities waren geel te pakken toch? Maar ja ook wel een opgave met poga in deze vorm.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 09:14 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Als TJV al geen passie heeft dan kun je 2/3 van het peloton wel naar huis sturen.
In dat geval kun je alle ploegen behalve UAE naar huis sturen.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 09:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Passie is het ding niet, de ambities waren geel te pakken toch? Maar ja ook wel een opgave met poga in deze vorm.
quote:Op donderdag 7 juli 2022 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Denk ook niet dat hij het daarvoor anders had kunnen doen. Ja Pogacar had ie ergens op wat achterstand kunnen zetten, maar 2 minuten vast niet.
Voor mij was de cruciale fout in de etappe na de waaierrit, waarin Pogacar veel tijd terugpakte. Toen zaten hij Pogacar en volgens mij Quintana op een gegeven moment voorop, maar wilde Roglic niet meedraaien. Vervolgens werden ze teruggepakt en ging Pogacar alleen.quote:Op donderdag 7 juli 2022 23:01 schreef wimderon het volgende:
[..]
Toen Pogacar in de waaierrit op achterstand reed hadden ze er ook meer uit kunnen halen. Van Aert is toen gespaard om voor de etappe te gaan.
Nou waarschijnlijk niet, maar ik heb het over kansen. In zo'n situatie als deze heb je misschien 10% kans om te winnen, met een andere groep en een controleerpoging die toch op gang komt (zoiets kan ontstaan naargelang de koerssituatie) wellicht 20%, om wat quasi-random getallen te noemen.quote:Op donderdag 7 juli 2022 22:46 schreef wimderon het volgende:
[..]
Vandaag niet denk ik. BikeExchange was eigenlijk de enige waar je het op voorhand van zou verwachten, maar die waren drukker met meezitten in de ontsnapping dan een gunstig groepje weg te laten rijden.
Maar de bedoeling was dus om de ploeg te sparen van een hele dag controle en de ploeg van UAE te vermoeien.
We zijn pas 'n week ver natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 09:42 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
In dat geval kun je alle ploegen behalve UAE naar huis sturen.
Jumbo-Visma heeft tenminste nog initiatief getoond. INEOS en Bora komen niet verder dan meerijden.
En volgens mij heb ik gisteren een renner van TJV in de gele trui zien rijden.
Hij bedoelde toch vooral dat ze niet goed genoeg zijn om dit te blijven doen en je beter je ploeg kan sparen? Zo begreep ik het in ieder geval.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 21:47 schreef Mansjester het volgende:
Wat lult die Aike nou. Ploeg van Pogi was prima in orde vandaag en zette hem vlak voor de top af.
Dan denk ik van: tijdens de Tour zijn je hoogtijdagen op TV. Vreet even in juni geen vette zooi meer en je bent zo 10 kg kwijt. Nee Danny blijft maar tussendoortjes naar binnen duwen…quote:Op vrijdag 8 juli 2022 22:07 schreef Van_Poppel het volgende:
Aike is volgens mij een kleine dictator
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |