Da's verkocht aan 'n investeringsmaatschappij die vast hun centen niet gaan steken in een wielerploeg onder Boogerd.quote:
BEAT cycling wil toch hogerop gaan?quote:
Met figuren als Terpstra en Slik.quote:Op maandag 11 juli 2022 21:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
BEAT cyciling wil toch hogerop gaan?
Die zitten bij Jumbo wel prima, ik zou ook niet weggaan.quote:Op maandag 11 juli 2022 21:39 schreef Halcon het volgende:
[..]
Met figuren als Terpstra en Slik.![]()
Die hebben niet het budget voor Teunissen en Oomen. Voor zo ver je in zo'n ploeg veel aan Oomen hebt.
Teunissen zou elders misschien wel voor z'n eigen kans kunnen gaan. Dat kan nog wel een overweging zijn. Bouwman zit voorlopig goed bij Jumbo. E.e.a ook wel afhankelijk van zijn ontwikkeling.quote:Op maandag 11 juli 2022 21:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die zitten bij Jumbo wel prima, ik zou ook niet weggaan.
Slik is wel winnaar van Unbound.quote:Op maandag 11 juli 2022 21:39 schreef Halcon het volgende:
[..]
Met figuren als Terpstra en Slik.![]()
Die hebben niet het budget voor Teunissen en Oomen. Voor zo ver je in zo'n ploeg veel aan Oomen hebt.
Tennissen zou toch misschien naar GreenEdge gaan waar nu Groenewegen en Grondahl Jansen zitten?quote:Op maandag 11 juli 2022 21:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Teunissen zou elders misschien wel voor z'n eigen kans kunnen gaan. Dat kan nog wel een overweging zijn. Bouwman zit voorlopig goed bij Jumbo. E.e.a ook wel afhankelijk van zijn ontwikkeling.
Oomen. Tsja, denk ik al blij dat 'ie bij Jumbo kan rijden.
Wat zou je dan, in het huidige wielrennen moeten gewonnen hebben in een carrière om op gelijke hoogte met Merckx gezet te worden?quote:Op maandag 11 juli 2022 21:43 schreef EinarBoe het volgende:
'Een nieuwe Merckx zal er, dat durf ik wel te zeggen, misschien wel nooit komen'
Gewaagd, Dione, gewaagd.
Mike Teunissen had het ook al koud.quote:
Als Pogacar door gaat en bijvoorbeeld ook een keer Vlaanderen wint en het WK en meerdere grotere rondes, dan komt hij wel in de buurt.quote:Op maandag 11 juli 2022 21:46 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Wat zou je dan, in het huidige wielrennen moeten gewonnen hebben in een carrière om op gelijke hoogte met Merckx gezet te worden?
Ik denk dat een Pogacar best in de buurt kan komen hoor. Als hij op dit niveau blijft fietsen en nog eens zijn focus verlegt naar andere vlakken om zijn palmares aan te dikken.quote:Op maandag 11 juli 2022 21:46 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Wat zou je dan, in het huidige wielrennen moeten gewonnen hebben in een carrière om op gelijke hoogte met Merckx gezet te worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |