Ook heel pontificaalquote:Op zondag 10 juli 2022 22:12 schreef Ambrosius het volgende:
Vriend Schouten gelijk in beeld op de achtergrond, fijn.
Dat is West-Friesquote:Op zondag 10 juli 2022 22:18 schreef Makamba_ het volgende:
Mijn hemel wat een beroert dialect heeft deze vrouw.
Noord-Hollands antigenotquote:Op zondag 10 juli 2022 22:18 schreef Makamba_ het volgende:
Merk je niks van in bed. Alleen als ze haar mond open doet.quote:Op zondag 10 juli 2022 22:18 schreef Makamba_ het volgende:
Niet best.quote:
Hoe was Oostenrijk?quote:Op zondag 10 juli 2022 22:19 schreef StephanL het volgende:
[..]
Merk je niks van in bed. Alleen als ze haar mond open doet.
Dat is waar ookquote:Op zondag 10 juli 2022 22:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Niet nodig, schaatsen is een technische sport
De Formule 1 heeft zondagochtend een verklaring gedeeld waarin het meldingen van intimidatie op de Red Bull Ring stevig afkeurt. Op sociale media verschenen in de loop van zaterdagavond berichten van vrouwen die rond de Grand Prix van Oostenrijk zouden zijn nagefloten en geïntimideerd.quote:
O datquote:Op zondag 10 juli 2022 22:22 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
De Formule 1 heeft zondagochtend een verklaring gedeeld waarin het meldingen van intimidatie op de Red Bull Ring stevig afkeurt. Op sociale media verschenen in de loop van zaterdagavond berichten van vrouwen die rond de Grand Prix van Oostenrijk zouden zijn nagefloten en geïntimideerd.
Nederlanders hebben ons daar trots gemaakt.
HELP ONSquote:Op zondag 10 juli 2022 22:25 schreef hhh38 het volgende:
Schijtlollig commentaar in de samenvatting
Dit is Ayolt toch?
quote:Op zondag 10 juli 2022 22:25 schreef hhh38 het volgende:
Dit is Ayolt toch?
Mart deed hem elke avond gewoon live.quote:Op zondag 10 juli 2022 22:25 schreef hhh38 het volgende:
Dit is Ayolt toch?
Dat vind ik sowieso de laatste jaren. Je verwacht heel wat, valt altijd tegen.quote:Op zondag 10 juli 2022 22:33 schreef Totaalvoetbal het volgende:
Dione heeft 100% gelijk. Je kan toch proberen het verschil te maken.
Twee cols van de eerste categorie, precies Dione!
Laffe rijden, echt hoor.
Daar was het vandaag niet echt de etappe voor.quote:Op zondag 10 juli 2022 22:33 schreef Totaalvoetbal het volgende:
Dione heeft 100% gelijk. Je kan toch proberen het verschil te maken.
Twee cols van de eerste categorie, precies Dione!
Laffe rijden, echt hoor.
Klopt, maar toch. De koers kan harder gemaakt worden. Misschien op de voorlaatste berg al oorlog maken. Er zijn heel wat dingen te bedenken.quote:Op zondag 10 juli 2022 22:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Daar was het vandaag niet echt de etappe voor.
Bauke Gesink!quote:
De groepjes die niet strijden voor het klassement of dagwinst rijden minder hard en in groepjes!quote:Op zondag 10 juli 2022 22:52 schreef Slobeend het volgende:
Dit soort interviews met sporters van buiten het wielrennen zijn al zó vaak gedaan in de Avondetappe en zó saai.
Die dacht, leuke Nederlandse blondine.quote:
Die gaat die massastarts met een rondje voorsprong winnenquote:Op zondag 10 juli 2022 22:54 schreef Remco het volgende:
Irene traint dus al op de vulkaan dan is de stap naar Colombia klein. Niemand gaat haar terug zien komende winter.
Hij staat daar ook echt weer zo pontificaal in het shotquote:Op zondag 10 juli 2022 22:53 schreef Felagund het volgende:
Vriendje is er weer bij om Irene in de gaten te houden.
Ik kijk nu ook het begin terug, maar hij zit er ook de hele tijd in achtergrond in beeld. Schijnbaar zijn ze getrouwd, dus voorlopig is ze niet van hem af.quote:Op zondag 10 juli 2022 23:07 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Hij staat daar ook echt weer zo pontificaal in het shot
Lijkt me vooral het effect van geen EK voetbal als concurrentie en geen VI als concurrentie. Het programma zelf is niet zoveel anders. En Roxane zat er vorig jaar ook al wel, denk ik?quote:Op maandag 11 juli 2022 16:51 schreef RipCity het volgende:
Kijkcijfers De avondetappe flink in de lift: dipje in coronajaren lijkt overwonnen
https://www.ad.nl/show/ki(...)overwonnen~ae218c99/
Ik denk eigenlijk dat het het Roxane effect is. Dionne is nog steeds strontvervelend en Herman is okay maar Roxane maakt het weer toegankelijk voor het ‘grote’ publiek.
Dat lijkt mij inderdaad een groot verschil maken, de minste kijkcijfers waren op de dagen van de halve finales en finale:quote:Op maandag 11 juli 2022 17:28 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Lijkt me vooral het effect van geen EK voetbal als concurrentie en geen VI als concurrentie. Het programma zelf is niet zoveel anders. En Roxane zat er vorig jaar ook al wel, denk ik?
Zouden ze na de uitzending met Michael naar de hoeren gaan?quote:Op maandag 11 juli 2022 20:45 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Volgens mij worden dit hele nietszeggende gesprekken
En dan een herrijzenis van Roompot?quote:Op maandag 11 juli 2022 21:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Boogie wil een bom leggen onder Jumbo.
Da's verkocht aan 'n investeringsmaatschappij die vast hun centen niet gaan steken in een wielerploeg onder Boogerd.quote:
BEAT cycling wil toch hogerop gaan?quote:
Met figuren als Terpstra en Slik.quote:Op maandag 11 juli 2022 21:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
BEAT cyciling wil toch hogerop gaan?
Die zitten bij Jumbo wel prima, ik zou ook niet weggaan.quote:Op maandag 11 juli 2022 21:39 schreef Halcon het volgende:
[..]
Met figuren als Terpstra en Slik.![]()
Die hebben niet het budget voor Teunissen en Oomen. Voor zo ver je in zo'n ploeg veel aan Oomen hebt.
Teunissen zou elders misschien wel voor z'n eigen kans kunnen gaan. Dat kan nog wel een overweging zijn. Bouwman zit voorlopig goed bij Jumbo. E.e.a ook wel afhankelijk van zijn ontwikkeling.quote:Op maandag 11 juli 2022 21:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die zitten bij Jumbo wel prima, ik zou ook niet weggaan.
Slik is wel winnaar van Unbound.quote:Op maandag 11 juli 2022 21:39 schreef Halcon het volgende:
[..]
Met figuren als Terpstra en Slik.![]()
Die hebben niet het budget voor Teunissen en Oomen. Voor zo ver je in zo'n ploeg veel aan Oomen hebt.
Tennissen zou toch misschien naar GreenEdge gaan waar nu Groenewegen en Grondahl Jansen zitten?quote:Op maandag 11 juli 2022 21:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Teunissen zou elders misschien wel voor z'n eigen kans kunnen gaan. Dat kan nog wel een overweging zijn. Bouwman zit voorlopig goed bij Jumbo. E.e.a ook wel afhankelijk van zijn ontwikkeling.
Oomen. Tsja, denk ik al blij dat 'ie bij Jumbo kan rijden.
Wat zou je dan, in het huidige wielrennen moeten gewonnen hebben in een carrière om op gelijke hoogte met Merckx gezet te worden?quote:Op maandag 11 juli 2022 21:43 schreef EinarBoe het volgende:
'Een nieuwe Merckx zal er, dat durf ik wel te zeggen, misschien wel nooit komen'
Gewaagd, Dione, gewaagd.
Mike Teunissen had het ook al koud.quote:
Als Pogacar door gaat en bijvoorbeeld ook een keer Vlaanderen wint en het WK en meerdere grotere rondes, dan komt hij wel in de buurt.quote:Op maandag 11 juli 2022 21:46 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Wat zou je dan, in het huidige wielrennen moeten gewonnen hebben in een carrière om op gelijke hoogte met Merckx gezet te worden?
Ik denk dat een Pogacar best in de buurt kan komen hoor. Als hij op dit niveau blijft fietsen en nog eens zijn focus verlegt naar andere vlakken om zijn palmares aan te dikken.quote:Op maandag 11 juli 2022 21:46 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Wat zou je dan, in het huidige wielrennen moeten gewonnen hebben in een carrière om op gelijke hoogte met Merckx gezet te worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |