Ja, geen grap dit soort shit. Zag een foto en schrok ervan.quote:Op maandag 4 juli 2022 14:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Holy shit
En dan nog zijn er mensen die het als hoax beschouwen
Kan ik me voorstellen ja. Hopelijk herstelt hij nog een heel eind.quote:Op maandag 4 juli 2022 14:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, geen grap dit soort shit. Zag een foto en schrok ervan.
3,5 uur is wel epic, al zijn die van ons soms langerquote:Op maandag 4 juli 2022 16:28 schreef DrMarten het volgende:
3,5 uur overleg overleefd.zo maar eens kijken of er nog een trein de goede kant op gaat.
Wel blij dat ik niet met de auto ben. Het schijnt dat de boeren op de snelweg staan de barbecuen:{
3,5 uur wtf manquote:Op maandag 4 juli 2022 16:28 schreef DrMarten het volgende:
3,5 uur overleg overleefd.zo maar eens kijken of er nog een trein de goede kant op gaat.
Wel blij dat ik niet met de auto ben. Het schijnt dat de boeren op de snelweg staan de barbecuen
Ohnoes the enemy has breached the city wallsquote:Op maandag 4 juli 2022 17:32 schreef DrMarten het volgende:
Oké, mensen bij mij in de straat vinden het nodig een Nederlandse vlag ondersteboven aan huis te hangen.
Een ervan heeft de trekker van werk voor de deur staan. Krijg de neiging om banden leeg te laten lopen
Tis allemaal de schuld van Trump, Rutte en de Rabobank. Daarom gaan ze nu de distributiecentra van de supermarkten blokken want dan kan de gewone burger niet meer aan eten komen en blijkbaar denken ze dat het probleem dan opgelost is ofzo.quote:Op maandag 4 juli 2022 18:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ohnoes the enemy has breached the city wallsWat is dat met dat boerenprotest joh?
Niks bijzonders. Gewoon zoals het altijd gaat in Nederland. Een probleem dat al 20 jaar bekend is ontkennen en de oplossing uitstellen tot het echt niet anders kan. En als het dan zover is, verontwaardigd reageren en protesteren.quote:Op maandag 4 juli 2022 18:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ohnoes the enemy has breached the city wallsWat is dat met dat boerenprotest joh?
Dat sowieso natuurlijk.quote:Op maandag 4 juli 2022 18:25 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Tis allemaal de schuld van Trump, Rutte en de Rabobank. Daarom gaan ze nu de distributiecentra van de supermarkten blokken want dan kan de gewone burger niet meer aan eten komen en blijkbaar denken ze dat het probleem dan opgelost is ofzo.
Blij dat ik weg ben uit Hollandistanquote:Op maandag 4 juli 2022 18:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niks bijzonders. Gewoon zoals het altijd gaat in Nederland. Een probleem dat al 20 jaar bekend is ontkennen en de oplossing uitstellen tot het echt niet anders kan. En als het dan zover is, verontwaardigd reageren en protesteren.
Standaard Barb reactie: blij dat ik weg ben uit Nederland.
Jaja.
Wij zijn ook blij dat jij weg bent.quote:
Begrijpelijk wel, zou ik ook zijnquote:
quote:
Airwin zou nog wat van ons kunnen lerenquote:
quote:Op maandag 4 juli 2022 18:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Airwin zou nog wat van ons kunnen leren![]()
Also Airwin:
[ afbeelding ]
ZWEI STUCK!quote:
quote:Op maandag 4 juli 2022 18:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Airwin zou nog wat van ons kunnen leren![]()
Also Airwin:
[ afbeelding ]
Mr. Beanquote:
Rexquote:
Thijsquote:
Goed bezig! Zit je nu ook de hele dag op de app te kijken hoe goed ze t doen?quote:Op dinsdag 5 juli 2022 11:24 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Er liggen zonnepanelen op! en binnen is de helft geïsoleerd al
Die is nog niet geactiveerd!quote:Op dinsdag 5 juli 2022 11:25 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Goed bezig! Zit je nu ook de hele dag op de app te kijken hoe goed ze t doen?
Net als de Crypto'squote:Op dinsdag 5 juli 2022 11:25 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Goed bezig! Zit je nu ook de hele dag op de app te kijken hoe goed ze t doen?
Zo rechtsreeks de put inquote:Op dinsdag 5 juli 2022 11:48 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hopelijk flikkeren deze niet van het dak af.
Hihi, Put inquote:
Tijd om reserves op te bouwen!quote:
Zou zijn hoofddate weten van zijn reserve dates?quote:Op woensdag 6 juli 2022 10:44 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Echthe?! zo verwend dat 1 al niet meer genoeg is.
Hebben we het nu over Luctor of Thijs?quote:Op woensdag 6 juli 2022 10:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zou zijn hoofddate weten van zijn reserve dates?
Dus er is gezoend vorige date?quote:Op woensdag 6 juli 2022 10:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nog twee nachtjes slapen en dan is het vrijdag-datedag
Nee, nog niet.quote:
Als dat geen batsen gaat wordenquote:Op woensdag 6 juli 2022 13:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, nog niet.
Komende vrijdag is de tweede date.
Ze heeft nog een vergadering 's avonds, dus ik verwacht het niet.quote:
Ftfyquote:Op woensdag 6 juli 2022 13:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze heeft nog een vergadering 's avonds, dus ik bied haar een langdurige massage aan en dan zien we wel hoe het verder gaat.
Ik zou dan eerst bij mezelf te raden gaan, waarom ik mijn partner niet vertrouw. Want daar moet dan een reden voor zijn.quote:Op woensdag 6 juli 2022 13:32 schreef Medusa666 het volgende:
Hoi, ik vroeg mij af wat zouden jullie doen als jij je partner in de relatie echt niet vertrouwt. Zou je zijn telefoon etc. toch even checken om te kijken of hij niet stiekem met anderen praat. Of hadden jullie gewoon niks gedaan.. en jezelf gedwongen om hem te vertrouwen. Of hadden jullie het meteen uitgemaakt?
Ik hoor het graag..
Ik heb geen relatie overigens, maar ben wel benieuwd wat jullie in die situatie zouden doen.
Ow maar de vorige keer was toch al de tweede date?quote:Op woensdag 6 juli 2022 13:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, nog niet.
Komende vrijdag is de tweede date.
Ik zou het dan uitmaken. Maar ik ben bepaald geen rolmodel.quote:Op woensdag 6 juli 2022 13:32 schreef Medusa666 het volgende:
Hoi, ik vroeg mij af wat zouden jullie doen als jij je partner in de relatie echt niet vertrouwt. Zou je zijn telefoon etc. toch even checken om te kijken of hij niet stiekem met anderen praat. Of hadden jullie gewoon niks gedaan.. en jezelf gedwongen om hem te vertrouwen. Of hadden jullie het meteen uitgemaakt?
Ik hoor het graag..
Ik heb geen relatie overigens, maar ben wel benieuwd wat jullie in die situatie zouden doen.
Nou ja, de eerste date staat gepland voor 2 december.quote:Op woensdag 6 juli 2022 13:36 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ow maar de vorige keer was toch al de tweede date?
Maar vind je dan dat het persé aan jezelf ligt?quote:Op woensdag 6 juli 2022 13:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zou dan eerst bij mezelf te raden gaan, waarom ik mijn partner niet vertrouw. Want daar moet dan een reden voor zijn.
Dat. En bespreek het gewoon eens waarom je dat gevoel hebt en bedenk wat je zou willen.quote:Op woensdag 6 juli 2022 13:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zou dan eerst bij mezelf te raden gaan, waarom ik mijn partner niet vertrouw. Want daar moet dan een reden voor zijn.
Ik heb zelf ook geen relatie, dus ook lastig voor mij om echt te zeggen wat ik zou doen. En wat Airwin zegt.quote:Op woensdag 6 juli 2022 13:38 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Maar vind je dan dat het persé aan jezelf ligt?
Je hoort ook verhalen van mensen die met hun gevoel wel bij het juiste eind zaten.. hebben gekeken in de telefoon en toch erachter kwamen dat diegene vreemdging.
Wat vind jij dan van degene die erachter kwam? Diegene zijn gevoel zat dan toch op het juiste spoor..
Dat is wel eerlijk tenminstequote:Op woensdag 6 juli 2022 13:37 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik zou het dan uitmaken. Maar ik ben bepaald geen rolmodel.
Wat is de kans dat je alleen de 'succes' verhalen hoort? Denk je dat degenen die hun partner niet vertrouwen, vervolgens hun telefoon en mail controleren en niks vinden daar heel openhartig over zijn?quote:Op woensdag 6 juli 2022 13:38 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Je hoort ook verhalen van mensen die met hun gevoel wel bij het juiste eind zaten.. hebben gekeken in de telefoon en toch erachter kwamen dat diegene vreemdging.
Wat vind jij dan van degene die erachter kwam? Diegene zijn gevoel zat dan toch op het juiste spoor..
En als dat gedrag er niet is, enkel het gevoel dat je de ander niet vertrouwt?quote:Op woensdag 6 juli 2022 13:48 schreef Lokasenna het volgende:
Als de partner in kwestie ineens stiekem is gaan doen met zijn telefoon, minder thuis is, verhalen niet lijken te kloppen, begrijp ik wel dat mensen de telefoon gaan checken.
Er zit een verschil tussen je onderbuik gevoel en zo onzeker zijn dat je alles onder een loep gaat leggen en random in mensen hun telefoon gaat kijken.quote:Op woensdag 6 juli 2022 13:38 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Dan lijd je denk ik aan een geestesziekte?quote:Op woensdag 6 juli 2022 13:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En als dat gedrag er niet is, enkel het gevoel dat je de ander niet vertrouwt?
Als jij zo'n diagnose stelt dan geloof ik dat wel.quote:Op woensdag 6 juli 2022 13:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan lijd je denk ik aan een geestesziekte?
Dat denk ik ook. Haar vraag stelde dat er alleen sprake was van een gevoel.quote:Op woensdag 6 juli 2022 13:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan lijd je denk ik aan een geestesziekte?
Een redelijk mens heeft toch niet dat gevoel zonder aanwijsbare aanleiding?
quote:Op woensdag 6 juli 2022 13:48 schreef Lokasenna het volgende:
Als de partner in kwestie ineens stiekem is gaan doen met zijn telefoon, minder thuis is, verhalen niet lijken te kloppen, begrijp ik wel dat mensen de telefoon gaan checken.
Weg verrassingsvakantie die hij stiekem voor je aan het plannen was.quote:
Ik quotte dat bericht perongelukquote:Op woensdag 6 juli 2022 13:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Weg verrassingsvakantie die hij stiekem voor je aan het plannen was.
Ik reageerde expresquote:
Als je gevoel zegt dat hij niet te vertrouwen is, komt dat toch ergens vandaan?quote:Op woensdag 6 juli 2022 14:01 schreef Medusa666 het volgende:
Maar bedankt voor jullie meningen. Ik vind het vaak lastig om een houding aan te nemen wanneer dit soort dingen gebeuren.
Mijn onderbuikgevoel klopte altijd in mijn vorige relaties en er bleken toch rare dingen gebeurd zijn. Ik had gewild dat ik juist dus meer gecontroleerd erop had.. en naar mijn gevoelens had geluisterd. Dan kon ik eerder met die relaties stoppen.
Dus ik had gewild dat ik die telefoon/ laptop etc gecheckt had. Maar ik wilde zo graag de betrouwbare vriendin zijn en deed ik dat niet.
Kan in de gedrag van de ander zitten. Ook zat mensen die vanuit een laag zelfbeeld of jaloezie overal iets achter zoeken en dat daar het wantrouwen uit naar voren komt. Zo eenduidig is het dus niet.quote:Op woensdag 6 juli 2022 14:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je gevoel zegt dat hij niet te vertrouwen is, komt dat toch ergens vandaan?
Dat is waar, alleen heb ik wel complexe ptss.. en ben ik daardoor inderdaad misschien wel een stuk wantrouwender naar mannen. Ik kan ook heftiger reageren op onrecht en “onveiligheid” dan anderen. Dus het voelt alsof ik niet helemaal op mijzelf kan vertrouwen.quote:Op woensdag 6 juli 2022 14:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je gevoel zegt dat hij niet te vertrouwen is, komt dat toch ergens vandaan?
Ik begrijp het. Vertrouwen is wel belangrijk en het is vreselijk als iemand je voor niks wantrouwt.quote:Op woensdag 6 juli 2022 14:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Geen vertrouwen = geen fundering, dus linksom of rechtsom zorgt het altijd voor gedoe en eindigt de relatie alsnog. Ik zou het uitmaken
best goed, en met u?quote:Op woensdag 6 juli 2022 14:17 schreef Medusa666 het volgende:
Hoe gaat het verder trouwens met jullie?
Als je weet dat de oorzaak niet bij hem ligt maar bij je eigen rugzak, kun je zoveel in die telefoon kijken als je wilt maar het gaat je nooit geruststellen, je voedt op die manier alleen maar je onzekerheid.quote:Op woensdag 6 juli 2022 14:13 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Dat is waar, alleen heb ik wel complexe ptss.. en ben ik daardoor inderdaad misschien wel een stuk wantrouwender naar mannen. Ik kan ook heftiger reageren op onrecht en “onveiligheid” dan anderen. Dus het voelt alsof ik niet helemaal op mijzelf kan vertrouwen.
Daarom vroeg ik hier soort van hoe jullie ermee omgaan.
Of accepteren en de man alsnog houden voor het geld, dat zal hem leren.quote:Op woensdag 6 juli 2022 14:39 schreef MissMSX het volgende:
Ik zou het klooster in gaan en mannen laten voor wat ze zijn: klootzakken.
Als mannen het probleem zijn kan ze misschien voor vrouwen gaan..quote:Op woensdag 6 juli 2022 14:39 schreef MissMSX het volgende:
Ik zou het klooster in gaan en mannen laten voor wat ze zijn: klootzakken.
Ik niet.quote:Op woensdag 6 juli 2022 13:48 schreef Lokasenna het volgende:
Dat is achterhaald zegquote:Op woensdag 6 juli 2022 14:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Of accepteren en de man alsnog houden voor het geld, dat zal hem leren.
Kan altijd meer bij op mijn bankrekeningetjequote:Op woensdag 6 juli 2022 14:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is achterhaald zeg
Anno 2022 heb je als vrouwtje toch wel een beetje een eigen baantje en bankrekeningetje voor je pumps en oorbellen?
Ja maar waarom je eigen geld gebruiken als je ook dat van een ander kunt verbrassen?quote:Op woensdag 6 juli 2022 14:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is achterhaald zeg
Anno 2022 heb je als vrouwtje toch wel een beetje een eigen baantje en bankrekeningetje voor je pumps en oorbellen?
Slimmer werkenquote:Op woensdag 6 juli 2022 14:57 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Kan altijd meer bij op mijn bankrekeningetje
quote:Op woensdag 6 juli 2022 14:57 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Kan altijd meer bij op mijn bankrekeningetje
CANCELLED!quote:Op woensdag 6 juli 2022 14:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja maar waarom je eigen geld gebruiken als je ook dat van een ander kunt verbrassen?
"Oost-Indische Emancipatie", prachtigquote:Op woensdag 6 juli 2022 14:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
CANCELLED!
Met je oostindische emancipatie
Hey, jij hier?quote:
Nog een uurtje, dan is het weer mooi geweest voor vandaagquote:
Ik weet het niet zeker. Ik had eerder iemand wantrouwt en toen klopte mijn gevoel dus wel.quote:Op woensdag 6 juli 2022 14:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je weet dat de oorzaak niet bij hem ligt maar bij je eigen rugzak, kun je zoveel in die telefoon kijken als je wilt maar het gaat je nooit geruststellen, je voedt op die manier alleen maar je onzekerheid.
Ah lekkerquote:Op woensdag 6 juli 2022 15:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nog een uurtje, dan is het weer mooi geweest voor vandaag
Ik denk dat er weinig mensen zijn die mij een moderne, geëmancipeerde vrouw zouden noemen.quote:Op woensdag 6 juli 2022 14:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
CANCELLED!
Met je oostindische emancipatie
Waarom denk je dat?quote:Op woensdag 6 juli 2022 15:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk dat er weinig mensen zijn die mij een moderne, geëmancipeerde vrouw zouden noemen.
Projectleider, maar het is momenteel even rustig qua projecten. dus eigenlijk kijk ik de tour de francequote:
En wat versta jij dan onder ouderwets?quote:Op woensdag 6 juli 2022 15:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het prima om onbeschaamd ouderwets door het leven te gaan.
gewoon thuis blijven en kinderen baren.quote:Op woensdag 6 juli 2022 15:36 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
En wat versta jij dan onder ouderwets?
Ah dat lijkt mij wel een leuke functiequote:Op woensdag 6 juli 2022 15:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Projectleider, maar het is momenteel even rustig qua projecten. dus eigenlijk kijk ik de tour de france
Dat ik me prima op mijn gemak voel bij de meeste klassieke rolpatronen.quote:Op woensdag 6 juli 2022 15:36 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
En wat versta jij dan onder ouderwets?
Dat kan ik heel goed begrijpenquote:Op woensdag 6 juli 2022 15:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon thuis blijven en kinderen baren.
ik weet het niet, dat kinderen baren lijkt me maar niksquote:Op woensdag 6 juli 2022 15:40 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Dat kan ik heel goed begrijpenHoewel ik zelf tegelijkertijd toch graag wil blijven werken. Het idee dat je financieel volledig afhankelijk bent van iemand beangstigt mij toch.
Ja dat kan ik zeker begrijpen hoorquote:Op woensdag 6 juli 2022 15:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat ik me prima op mijn gemak voel bij de meeste klassieke rolpatronen.
Gelukkig hoef jij dat niet te doenquote:Op woensdag 6 juli 2022 15:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik weet het niet, dat kinderen baren lijkt me maar niks
wat een aannames weerquote:Op woensdag 6 juli 2022 15:46 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Gelukkig hoef jij dat niet te doen(omdat je een man bent)
Misschien voelt hij zich wel vrouw.quote:Op woensdag 6 juli 2022 15:46 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Gelukkig hoef jij dat niet te doen(omdat je een man bent)
Ja ja hoort erbijquote:
quote:Op woensdag 6 juli 2022 15:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Misschien voelt hij zich wel vrouw.
Ik blijf ook lekker werken, want ik vind het leuk en nuttig om voor dementen te zorgen.quote:Op woensdag 6 juli 2022 15:40 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Dat kan ik heel goed begrijpenHoewel ik zelf tegelijkertijd toch graag wil blijven werken. Het idee dat je financieel volledig afhankelijk bent van iemand beangstigt mij toch.
Ja werken is uiteindelijk toch veel leuker en beter dan thuiszitten.quote:Op woensdag 6 juli 2022 15:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik blijf ook lekker werken, want ik vind het leuk en nuttig om voor dementen te zorgen.
Maar ik verdien niet genoeg voor financiële onafhankelijkheid.
klinkt als mijn omschrijving van de helquote:Op woensdag 6 juli 2022 15:50 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ja ja hoort erbij![]()
Maar ja, ik vind kinderen wel leuk. Als ik fysiek sterker was en super goed kon multitasken zou ik een elftal nemen.
Het kinderen baren zelf, kinderen hebben, of beide?quote:Op woensdag 6 juli 2022 15:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klinkt als mijn omschrijving van de hel
nou ja, 11 keer baren lijkt me al geen pretje, maar het hebben van 11 kinderen lijkt me nog veel erger.quote:Op woensdag 6 juli 2022 16:00 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Het kinderen baren zelf, kinderen hebben, of beide?
Ik zie die 'never stick your dick in crazy' vibe nog niet zo.quote:
Gender-traitoooooorrrrrr!!!!quote:Op woensdag 6 juli 2022 15:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk dat er weinig mensen zijn die mij een moderne, geëmancipeerde vrouw zouden noemen.
Nee nee, emancipatie is gene pick-and-choose!quote:Op woensdag 6 juli 2022 15:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat ik me prima op mijn gemak voel bij de meeste klassieke rolpatronen.
Klinkt als mijn omschrijving van onnodige milieuvervuiling en overbevolking.quote:Op woensdag 6 juli 2022 15:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klinkt als mijn omschrijving van de hel
Oh? Ik dacht dat jijwel in zou zijn voor het nemen van een elftal.quote:Op woensdag 6 juli 2022 16:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klinkt als mijn omschrijving van onnodige milieuvervuiling en overbevolking.
Ja, maar dan graag 18+ in alle opzichten.quote:Op woensdag 6 juli 2022 16:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oh? Ik dacht dat jijwel in zou zijn voor het nemen van een elftal.
Kan toch intussen zijn gaan werken? We leven in NL he. Werken mag als je een eu burger bent. Zou het haar nog gunnen ook om zelf inkomen te verdienen en niet meer afhankelijk te hoeven zijn van een uitkering.quote:
Ja tuurlijk kan dat. Maar omdat ze zei “ik kende mensen die een uitkering hadden….”quote:Op woensdag 6 juli 2022 17:31 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Kan toch intussen zijn gaan werken? We leven in NL he. Werken mag als je een eu burger bent. Zou het haar nog gunnen ook om zelf inkomen te verdienen en niet meer afhankelijk te hoeven zijn van een uitkering.
Nou, ik moet zeggen dat ik hier wel blij mee ben, ondanks al mijn issues die ik hier openlijk en eerlijk bespreekquote:Op woensdag 6 juli 2022 16:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie die 'never stick your dick in crazy' vibe nog niet zo.
Ach ja katten zijn ook coolquote:Op woensdag 6 juli 2022 16:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou ja, 11 keer baren lijkt me al geen pretje, maar het hebben van 11 kinderen lijkt me nog veel erger.
kattenquote:Op woensdag 6 juli 2022 19:41 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ach ja katten zijn ook coolIk ben dol op mijn kat.
Na de tweede is het een glijbaan toch?quote:Op woensdag 6 juli 2022 16:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou ja, 11 keer baren lijkt me al geen pretje, maar het hebben van 11 kinderen lijkt me nog veel erger.
maar je moet er toch een paar maanden mee rondzeulenquote:
Voordat je ze afgeeft aan de wensouders bedoel je?quote:Op donderdag 7 juli 2022 07:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar je moet er toch een paar maanden mee rondzeulen
nee, voordat ze van de glijbaan af gaan, maar daarna inderdaad ook nog welquote:Op donderdag 7 juli 2022 07:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
Voordat je ze afgeeft aan de wensouders bedoel je?
Goed punt.quote:Op donderdag 7 juli 2022 07:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, voordat ze van de glijbaan af gaan, maar daarna inderdaad ook nog wel
i know, right..quote:
ik ken al mijn cijfertjes uit mn hoofdquote:Op donderdag 7 juli 2022 08:28 schreef Tegan het volgende:
Ik voel de gedeelde passie voor cijfertjes al.
6 en 9?quote:Op donderdag 7 juli 2022 08:28 schreef Tegan het volgende:
Ik voel de gedeelde passie voor cijfertjes al.
Vind ik ook!quote:Op donderdag 7 juli 2022 08:50 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wist niet dat je nog contact met dr hadmaar good for her.
Vind dit vooral heel goed van hem, dat hij zo volwassen is verbaasd mijquote:Op donderdag 7 juli 2022 08:50 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wist niet dat je nog contact met dr hadmaar good for her.
Jij bent de man in de axe reclames van vroeger.quote:Op donderdag 7 juli 2022 10:29 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Vind dit vooral heel goed van hem, dat hij zo volwassen is verbaasd mij
Het is dat ik al bezet ben
is joel een manquote:Op donderdag 7 juli 2022 10:35 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Jij bent de man in de axe reclames van vroeger.
Die axe ruik je door de heg heenquote:
In mijn ogen welquote:Op donderdag 7 juli 2022 13:47 schreef Barbusse het volgende:
Het is toch illegaal om Axe te gebruiken als je ouder dan 16 bent?
Gebaseerd op de geur van je angstzweet als je onder bedreiging van een pistool uit je auto gesleurd wordt op een druk kruispunt wachtend voor een rood stoplicht zekerquote:Op donderdag 7 juli 2022 14:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik vind Axe South Africa wel heel lekker ruiken
quote:Op donderdag 7 juli 2022 14:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gebaseerd op de geur van je angstzweet als je onder bedreiging van een pistool uit je auto gesleurd wordt op een druk kruispunt wachtend voor een rood stoplicht zeker
mijn ex was helemaal fan van een bepaalde Axe deo. Ik vond het niksquote:Op donderdag 7 juli 2022 14:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik vind Axe South Africa wel heel lekker ruiken
Goed dat je daar vanaf bent danquote:Op donderdag 7 juli 2022 15:06 schreef DrMarten het volgende:
[..]
mijn ex was helemaal fan van een bepaalde Axe deo. Ik vond het niks
Bij jou of bij haar?quote:
Nee hoor, ik ook niet.quote:Op donderdag 7 juli 2022 16:12 schreef ArTiC het volgende:
Ik heb nog nooit Axe gebruikt, ben ik raar?
Nee.quote:Op donderdag 7 juli 2022 16:12 schreef ArTiC het volgende:
Dat was het maandag al joh, wel opletten he?quote:
moet het een te maken hebben met het ander?quote:Op donderdag 7 juli 2022 16:12 schreef ArTiC het volgende:
Maak me gekquote:Op donderdag 7 juli 2022 08:49 schreef rival het volgende:
[..]
ik ken al mijn cijfertjes uit mn hoofd
En? Ben je al gek?quote:
Als je iemand niet vertrouwd dan is het toch al klaar eigenlijk? Of je het nu wel of niet kan controleren.quote:Op woensdag 6 juli 2022 14:01 schreef Medusa666 het volgende:
Maar bedankt voor jullie meningen. Ik vind het vaak lastig om een houding aan te nemen wanneer dit soort dingen gebeuren.
Mijn onderbuikgevoel klopte altijd in mijn vorige relaties en er bleken toch rare dingen gebeurd zijn. Ik had gewild dat ik juist dus meer gecontroleerd erop had.. en naar mijn gevoelens had geluisterd. Dan kon ik eerder met die relaties stoppen.
Dus ik had gewild dat ik die telefoon/ laptop etc gecheckt had. Maar ik wilde zo graag de betrouwbare vriendin zijn en deed ik dat niet.
was het zo'n obscuur genre?quote:Op vrijdag 8 juli 2022 09:47 schreef Quetzalcoatlus het volgende:
Gisteren porno gekeken, beetje spijt nu
Nee ik was niet goed in orde dus heb veel geslapen. Voel me nu wel weer wat beter dus ik ga zo mijn konijn kort knippen omdat het volgende week zo warm word.quote:
Ah ja een zwetend konijn lijkt mij inderdaad niet zo fijn.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 10:34 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee ik was niet goed in orde dus heb veel geslapen. Voel me nu wel weer wat beter dus ik ga zo mijn konijn kort knippen omdat het volgende week zo warm word.
Ik denk dat je vaker momenten zal hebben toch dat je iemand onterecht iets teveel wantrouwt. Dan is het overdreven om bij iedere kik van wantrouwen meteen contact te verbreken.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 09:45 schreef Quetzalcoatlus het volgende:
[..]
Als je iemand niet vertrouwd dan is het toch al klaar eigenlijk? Of je het nu wel of niet kan controleren.
Dat valt op zich wel mee, hot stepmom jerk of instruction en daarna nog iets met een gangbang.quote:
niks bijzonders inderdaad.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 11:21 schreef Quetzalcoatlus het volgende:
[..]
Dat valt op zich wel mee, hot stepmom jerk of instruction en daarna nog iets met een gangbang.
En waar heb je precies spijt van dan?quote:Op vrijdag 8 juli 2022 11:21 schreef Quetzalcoatlus het volgende:
[..]
Dat valt op zich wel mee, hot stepmom jerk of instruction en daarna nog iets met een gangbang.
Misschien heeft hij wel een hot stephmom en denkt hij nu dat zij hem ruk instructies gaat geven? Dan is zijn hele gevoel voor realiteit kapot met alle gevolgen van dienquote:Op vrijdag 8 juli 2022 11:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niks bijzonders inderdaad.
Ik zou daar geen spijt van hebben
Deed het je niks?quote:Op vrijdag 8 juli 2022 11:21 schreef Quetzalcoatlus het volgende:
[..]
hmm, ja. Ik heb best een knappe stiefzus, maar ze heeft ook nog nooit met haar hoofd in de wasmachine vast gezeten.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 11:38 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Misschien heeft hij wel een hot stephmom en denkt hij nu dat zij hem ruk instructies gaat geven? Dan is zijn hele gevoel voor realiteit kapot met alle gevolgen van dien
Misschien moet je dr een keer een zetje geven alsquote:Op vrijdag 8 juli 2022 11:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, ja. Ik heb best een knappe stiefzus, maar ze heeft ook nog nooit met haar hoofd in de wasmachine vast gezeten.
huehuequote:Op vrijdag 8 juli 2022 12:18 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Misschien moet je dr een keer een zetje geven als
Ze met haar hoofd in de wasmachine zit?
Het juiste type voor de hoofdrol dus.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 12:24 schreef TaMieke het volgende:
Ik wilde eerst vragen waarom ze met haar hoofd in de wasmachine moest zitten....
maar ik snap het al
Let niet op mij
Ik doe het binnenkort wel voorquote:Op vrijdag 8 juli 2022 12:24 schreef TaMieke het volgende:
Ik wilde eerst vragen waarom ze met haar hoofd in de wasmachine moest zitten....
maar ik snap het al
Let niet op mij
Ik zeg doen, dit weekend nog!quote:
beetje roleplaying kan best leuk zijn, toch..quote:
Ik snap het nog steeds nietquote:Op vrijdag 8 juli 2022 12:24 schreef TaMieke het volgende:
maar ik snap het al
Let niet op mij
je kijkt nooit op pornhub en nooit op 9gag?quote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2022 13:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je kijkt nooit op pornhub en nooit op 9gag?
stepmom/stepsister zijn de meestgezochte trefwoorden op pornhub.quote:
Ahaquote:Op vrijdag 8 juli 2022 13:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
stepmom/stepsister zijn de meestgezochte trefwoorden op pornhub.
En binnen dat genre is er een hele collectie waarbij desbetreffende moeder of zus vast zit.
Dit is zo populair geworden dat er talloze memes enz mee zijn gemaakt.
Ah er gaat een wereld voor me open.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 13:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
stepmom/stepsister zijn de meestgezochte trefwoorden op pornhub.
En binnen dat genre is er een hele collectie waarbij desbetreffende moeder of zus vast zit.
Dit is zo populair geworden dat er talloze memes enz mee zijn gemaakt.
Nu de wasmachine nogquote:Op vrijdag 8 juli 2022 14:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ah er gaat een wereld voor me open.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Met liefdequote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2022 14:06 schreef gianni61 het volgende:
SFW memes:Ik heb dit echt nog nooit eerder gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
now you knowquote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb dit echt nog nooit eerder gezien.
Vorige week nieuwe pannen gekocht.quote:
Klinkt goed. Ik moet nog even geduld hebbenquote:Op vrijdag 8 juli 2022 18:50 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Vorige week nieuwe pannen gekocht.
Straks biefstukje in bakken
Daarna nog ff de grens over om de tank vol te gooien en daarna voetjes omhoog en niks meer.
Gelukkig heb je ons nogquote:Op vrijdag 8 juli 2022 19:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Date is weer voorbij. Er is niks gebeurd. #friendzoned
quote:
Doorgaan met leven....quote:Maar, jammer zeg! En nu?
quote:Op vrijdag 8 juli 2022 19:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Heeft ze het ook zo gezegd?quote:Op vrijdag 8 juli 2022 19:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
quote:Op vrijdag 8 juli 2022 19:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nee, dat is mijn conclusie, maar die kan ook gewoon weer mijn overhaastige conclusie zijn.quote:
Wat een hoerquote:Op vrijdag 8 juli 2022 19:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar vond jij haar ook leuk of was het maar mwoah?quote:Op vrijdag 8 juli 2022 19:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, dat is mijn conclusie, maar die kan ook gewoon weer mijn overhaastige conclusie zijn.
Ja, ik vind haar wel leuk.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 21:31 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
Maar vond jij haar ook leuk of was het maar mwoah?
Misschien kan je haar appen en zeggen hey vond het echt leuk zou je graag het weekend nog een keer zien oid?quote:
Ik heb haar al ge'appt dat wanneer ze een strandwandeling gaat maken, dat ik dan ook wel mee wil. Dus even afwachten hoe ze daar op reageert.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 21:41 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Misschien kan je haar appen en zeggen hey vond het echt leuk zou je graag het weekend nog een keer zien oid?
Goed bezig!quote:Op vrijdag 8 juli 2022 21:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb haar al ge'appt dat wanneer ze een strandwandeling gaat maken, dat ik dan ook wel mee wil. Dus even afwachten hoe ze daar op reageert.
Dat passieve kan je beter vermijden... je hebt de bal haar kant op geschoten en nu zit je op je reet te wachten. Zul je net zien dat een toffe gozer langsloopt, de bal afpakt en indruk op haar maakt met hoe vaak hij 'm hoog kan houden...quote:Op vrijdag 8 juli 2022 21:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb haar al ge'appt dat wanneer ze een strandwandeling gaat maken, dat ik dan ook wel mee wil. Dus even afwachten hoe ze daar op reageert.
Maar hoezo was het zo kort? Jullie zouden toch film gaan kijken enzo?quote:Op vrijdag 8 juli 2022 21:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
oeh, nice movequote:Op vrijdag 8 juli 2022 21:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
We hebben 's middags film gekeken. 's Avonds had ze nog een vergadering.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 23:52 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Maar hoezo was het zo kort? Jullie zouden toch film gaan kijken enzo?
Ze had gisteravond nog gereageerd dat ze vast binnenkort weer een wandeling gaat maken en dat ik dan zeker welkom ben om mee te gaan.quote:
Binnenkort is wat vaag, je zou zelf een dag/tijd kunnen voorstellen om het concreet te makenquote:Op zaterdag 9 juli 2022 09:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze had gisteravond nog gereageerd dat ze vast binnenkort weer een wandeling gaat maken en dat ik dan zeker welkom ben om mee te gaan.
Ze zei zelf snel, maar ik maakte er binnenkort van.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 09:52 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Binnenkort is wat vaag, je zou zelf een dag/tijd kunnen voorstellen om het concreet te maken
quote:Op vrijdag 8 juli 2022 23:03 schreef Faxie het volgende:
Dat passieve kan je beter vermijden... je hebt de bal haar kant op geschoten en nu zit je op je reet te wachten. Zul je net zien dat een toffe gozer langsloopt, de bal afpakt en indruk op haar maakt met hoe vaak hij 'm hoog kan houden...
Dring jezelf maar flink op aan haar. Daar houden vrouwen wel van, van dominante, claimende alfa typjesquote:Op zaterdag 9 juli 2022 09:52 schreef Senn88 het volgende:
Binnenkort is wat vaag, je zou zelf een dag/tijd kunnen voorstellen om het concreet te maken
Ik geef het niet graag toe, maar het is wel zoquote:Op zaterdag 9 juli 2022 10:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[..]
Dring jezelf maar flink op aan haar. Daar houden vrouwen wel van, van dominante, claimende alfa typjes
Dat zeg ik helemaal niet. Ik zei alleen dat binnenkort wat vaag is. Later gaf hij zelf aan dat dat niet haar woordkeuze was.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 10:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[..]
Dring jezelf maar flink op aan haar. Daar houden vrouwen wel van, van dominante, claimende alfa typjes
Het heeft een hoog 'ik gedoog je omdat ik het ook wel fijn vind dat je dan mijn tas kunt dragen' gehalte.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 12:06 schreef TaMieke het volgende:
Maar “meemogen” bij een wandeling klinkt ook wat lafjes. Klinkt niet als een date uitnodiging.
3e keer dat ik dit getypt heb, kut internet![]()
Dat ze hem überhaupt meevraagt voor een wandeling na het daten is toch gewoon een goed teken?quote:Op zaterdag 9 juli 2022 12:06 schreef TaMieke het volgende:
Maar “meemogen” bij een wandeling klinkt ook wat lafjes. Klinkt niet als een date uitnodiging.
3e keer dat ik dit getypt heb, kut internet![]()
Niemand hier kan in haar hoofd kijken dus het blijft speculeren of je conclusies kunt trekken uit het gegeven dat ze met hem wil wandelen.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 12:16 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Dat ze hem überhaupt meevraagt voor een wandeling na het daten is toch gewoon een goed teken?
Als iemand letterlijk zegt dat die graag weer een keer wilt wandelen met je, dan kun je er toch vanuit gaan dat dit gewoon zo is :’) Anders bied je dat toch niet aan of heb ik iets gemist?quote:Op zaterdag 9 juli 2022 12:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niemand hier kan in haar hoofd kijken dus het blijft speculeren of je conclusies kunt trekken uit het gegeven dat ze met hem wil wandelen.
Ah begrijp het nu.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 12:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het heeft een hoog 'ik gedoog je omdat ik het ook wel fijn vind dat je dan mijn tas kunt dragen' gehalte.
Misschien durft ze geen nee te zeggen, misschien is ze op zoek naar een wandelmaatje of misschien ziet ze hem als potentieel relatiemateriaal. En zo zijn er vast nog meer verklaringen te bedenken.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 12:24 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Als iemand letterlijk zegt dat die graag weer een keer wilt wandelen met je, dan kun je er toch vanuit gaan dat dit gewoon zo is :’) Anders bied je dat toch niet aan of heb ik iets gemist?
Dat is waar. Ik herken wel in mijn reactie van haar tho als ik iemand leuk vind.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 12:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien durft ze geen nee te zeggen, misschien is ze op zoek naar een wandelmaatje of misschien ziet ze hem als potentieel relatiemateriaal. En zo zijn er vast nog meer verklaringen te bedenken.
quote:Op zaterdag 9 juli 2022 12:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het heeft een hoog 'ik gedoog je omdat ik het ook wel fijn vind dat je dan mijn tas kunt dragen' gehalte.
Het hoeft niet persé zo te zijn hé. Ik had ook zoiets kunnen zeggen als ik iemand écht heel leuk vind, maar gewoon daardoor juist extra bang ben voor afwijzing.quote:
Ja, dat zou ook kunnen. Het is gewoon lastig.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 13:48 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Het hoeft niet persé zo te zijn hé. Ik had ook zoiets kunnen zeggen als ik iemand écht heel leuk vind, maar gewoon daardoor juist extra bang ben voor afwijzing.
Ze drinkt geen alcohol....quote:Op zaterdag 9 juli 2022 13:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
Gewoon wat alcohol erin op de volgende date.
Ik heb zelf ook persoonlijk dat ik vind dat de man wel íetsjes meer moeite mag doen aan het begin qua afspreken e.d. voordat ik ermee wil doorgaanquote:Op zaterdag 9 juli 2022 13:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat zou ook kunnen. Het is gewoon lastig.
Dat zijn altijd mijn gedachtes, die gaan dan van het meest negatieve scenario uit, terwijl daar dan eigenlijk geen sprake van is.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 14:00 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook persoonlijk dat ik vind dat de man wel íetsjes meer moeite mag doen aan het begin qua afspreken e.d. voordat ik ermee wil doorgaan![]()
Ze heeft je al een hint gegeven door te zeggen dat je zeker een keer mee mag wandelen. Iemand zegt zoiets echt niet zomaar tegen een date die ze niet leuk vind. Vind het een onzekere en vreemde gedachte om te denken dat zij je dan niet leuk genoeg zou vinden.
Ik geloof niet dat dat een goede basis is voor een stabiele relatie.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 13:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan toch maar de chloroform tevoorschijn halen.
Tja, het lijkt mij erger als je kansen mist dan als je afgewezen wordt. Je leeft maar 1 keer!quote:Op zaterdag 9 juli 2022 14:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat zijn altijd mijn gedachtes, die gaan dan van het meest negatieve scenario uit, terwijl daar dan eigenlijk geen sprake van is.
Als je het permanent gebruikt wn ze constant buiten bewustzijn is, is dat ontzettend stabiel.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 14:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat dat een goede basis is voor een stabiele relatie.
quote:Op zaterdag 9 juli 2022 14:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je het permanent gebruikt wn ze constant buiten bewustzijn is, is dat ontzettend stabiel.
Precies, eerst een flinke wandeling om te kijken hoe je conditie is, zodat ze niet teleurgesteld wordt als ze drie uur lang gebeft wil worden.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 14:12 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Tja, het lijkt mij erger als je kansen mist dan als je afgewezen wordt. Je leeft maar 1 keer!
Ze heeft je bovendien nog geeneens duidelijk afgewezen, maar juist een hint gegeven![]()
Daar hadden we toch al iemand voor?quote:Op zaterdag 9 juli 2022 14:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies, eerst een flinke wandeling om te kijken hoe je conditie is, zodat ze niet teleurgesteld wordt als ze drie uur lang gebeft wil worden.
Ik schat LeE niet in als iemand die zijn date wil laten voorproeven door iemand anders.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 14:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar hadden we toch al iemand voor?
Dat doe ik dan liever zelf.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 14:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik schat LeE niet in als iemand die zijn date wil laten voorproeven door iemand anders.
Vraag of ze zin heeft in een rondje 'je moet kiezen'. Na een paar onschuldige opties, zoals 'patat of friet' leg je de vraag 'drie uur gebeft of een lange wandeling maken' voor. Heel onschuldig omdat het hypothetische voorstellen zijn.quote:
Ja, jij hebt liever yats dan LeE tussen je benen?quote:Op zaterdag 9 juli 2022 14:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dapper. Ik zou voor de voorproever gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |