Slimmer werkenquote:Op woensdag 6 juli 2022 14:57 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Kan altijd meer bij op mijn bankrekeningetje
quote:Op woensdag 6 juli 2022 14:57 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Kan altijd meer bij op mijn bankrekeningetje
CANCELLED!quote:Op woensdag 6 juli 2022 14:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja maar waarom je eigen geld gebruiken als je ook dat van een ander kunt verbrassen?
"Oost-Indische Emancipatie", prachtigquote:Op woensdag 6 juli 2022 14:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
CANCELLED!
Met je oostindische emancipatie
Hey, jij hier?quote:
Nog een uurtje, dan is het weer mooi geweest voor vandaagquote:
Ik weet het niet zeker. Ik had eerder iemand wantrouwt en toen klopte mijn gevoel dus wel.quote:Op woensdag 6 juli 2022 14:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je weet dat de oorzaak niet bij hem ligt maar bij je eigen rugzak, kun je zoveel in die telefoon kijken als je wilt maar het gaat je nooit geruststellen, je voedt op die manier alleen maar je onzekerheid.
Ah lekkerquote:Op woensdag 6 juli 2022 15:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nog een uurtje, dan is het weer mooi geweest voor vandaag
Ik denk dat er weinig mensen zijn die mij een moderne, geëmancipeerde vrouw zouden noemen.quote:Op woensdag 6 juli 2022 14:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
CANCELLED!
Met je oostindische emancipatie
Waarom denk je dat?quote:Op woensdag 6 juli 2022 15:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk dat er weinig mensen zijn die mij een moderne, geëmancipeerde vrouw zouden noemen.
Projectleider, maar het is momenteel even rustig qua projecten. dus eigenlijk kijk ik de tour de francequote:
En wat versta jij dan onder ouderwets?quote:Op woensdag 6 juli 2022 15:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het prima om onbeschaamd ouderwets door het leven te gaan.
gewoon thuis blijven en kinderen baren.quote:Op woensdag 6 juli 2022 15:36 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
En wat versta jij dan onder ouderwets?
Ah dat lijkt mij wel een leuke functiequote:Op woensdag 6 juli 2022 15:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Projectleider, maar het is momenteel even rustig qua projecten. dus eigenlijk kijk ik de tour de france
Dat ik me prima op mijn gemak voel bij de meeste klassieke rolpatronen.quote:Op woensdag 6 juli 2022 15:36 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
En wat versta jij dan onder ouderwets?
Dat kan ik heel goed begrijpenquote:Op woensdag 6 juli 2022 15:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon thuis blijven en kinderen baren.
ik weet het niet, dat kinderen baren lijkt me maar niksquote:Op woensdag 6 juli 2022 15:40 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Dat kan ik heel goed begrijpenHoewel ik zelf tegelijkertijd toch graag wil blijven werken. Het idee dat je financieel volledig afhankelijk bent van iemand beangstigt mij toch.
Ja dat kan ik zeker begrijpen hoorquote:Op woensdag 6 juli 2022 15:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat ik me prima op mijn gemak voel bij de meeste klassieke rolpatronen.
Gelukkig hoef jij dat niet te doenquote:Op woensdag 6 juli 2022 15:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik weet het niet, dat kinderen baren lijkt me maar niks
wat een aannames weerquote:Op woensdag 6 juli 2022 15:46 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Gelukkig hoef jij dat niet te doen(omdat je een man bent)
Misschien voelt hij zich wel vrouw.quote:Op woensdag 6 juli 2022 15:46 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Gelukkig hoef jij dat niet te doen(omdat je een man bent)
Ja ja hoort erbijquote:
quote:Op woensdag 6 juli 2022 15:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Misschien voelt hij zich wel vrouw.
Ik blijf ook lekker werken, want ik vind het leuk en nuttig om voor dementen te zorgen.quote:Op woensdag 6 juli 2022 15:40 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Dat kan ik heel goed begrijpenHoewel ik zelf tegelijkertijd toch graag wil blijven werken. Het idee dat je financieel volledig afhankelijk bent van iemand beangstigt mij toch.
Ja werken is uiteindelijk toch veel leuker en beter dan thuiszitten.quote:Op woensdag 6 juli 2022 15:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik blijf ook lekker werken, want ik vind het leuk en nuttig om voor dementen te zorgen.
Maar ik verdien niet genoeg voor financiële onafhankelijkheid.
klinkt als mijn omschrijving van de helquote:Op woensdag 6 juli 2022 15:50 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ja ja hoort erbij![]()
Maar ja, ik vind kinderen wel leuk. Als ik fysiek sterker was en super goed kon multitasken zou ik een elftal nemen.
Het kinderen baren zelf, kinderen hebben, of beide?quote:Op woensdag 6 juli 2022 15:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klinkt als mijn omschrijving van de hel
nou ja, 11 keer baren lijkt me al geen pretje, maar het hebben van 11 kinderen lijkt me nog veel erger.quote:Op woensdag 6 juli 2022 16:00 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Het kinderen baren zelf, kinderen hebben, of beide?
Ik zie die 'never stick your dick in crazy' vibe nog niet zo.quote:
Gender-traitoooooorrrrrr!!!!quote:Op woensdag 6 juli 2022 15:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk dat er weinig mensen zijn die mij een moderne, geëmancipeerde vrouw zouden noemen.
Nee nee, emancipatie is gene pick-and-choose!quote:Op woensdag 6 juli 2022 15:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat ik me prima op mijn gemak voel bij de meeste klassieke rolpatronen.
Klinkt als mijn omschrijving van onnodige milieuvervuiling en overbevolking.quote:Op woensdag 6 juli 2022 15:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klinkt als mijn omschrijving van de hel
Oh? Ik dacht dat jijwel in zou zijn voor het nemen van een elftal.quote:Op woensdag 6 juli 2022 16:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klinkt als mijn omschrijving van onnodige milieuvervuiling en overbevolking.
Ja, maar dan graag 18+ in alle opzichten.quote:Op woensdag 6 juli 2022 16:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oh? Ik dacht dat jijwel in zou zijn voor het nemen van een elftal.
Kan toch intussen zijn gaan werken? We leven in NL he. Werken mag als je een eu burger bent. Zou het haar nog gunnen ook om zelf inkomen te verdienen en niet meer afhankelijk te hoeven zijn van een uitkering.quote:
Ja tuurlijk kan dat. Maar omdat ze zei “ik kende mensen die een uitkering hadden….”quote:Op woensdag 6 juli 2022 17:31 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Kan toch intussen zijn gaan werken? We leven in NL he. Werken mag als je een eu burger bent. Zou het haar nog gunnen ook om zelf inkomen te verdienen en niet meer afhankelijk te hoeven zijn van een uitkering.
Nou, ik moet zeggen dat ik hier wel blij mee ben, ondanks al mijn issues die ik hier openlijk en eerlijk bespreekquote:Op woensdag 6 juli 2022 16:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie die 'never stick your dick in crazy' vibe nog niet zo.
Ach ja katten zijn ook coolquote:Op woensdag 6 juli 2022 16:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou ja, 11 keer baren lijkt me al geen pretje, maar het hebben van 11 kinderen lijkt me nog veel erger.
kattenquote:Op woensdag 6 juli 2022 19:41 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ach ja katten zijn ook coolIk ben dol op mijn kat.
Na de tweede is het een glijbaan toch?quote:Op woensdag 6 juli 2022 16:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou ja, 11 keer baren lijkt me al geen pretje, maar het hebben van 11 kinderen lijkt me nog veel erger.
maar je moet er toch een paar maanden mee rondzeulenquote:
Voordat je ze afgeeft aan de wensouders bedoel je?quote:Op donderdag 7 juli 2022 07:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar je moet er toch een paar maanden mee rondzeulen
nee, voordat ze van de glijbaan af gaan, maar daarna inderdaad ook nog welquote:Op donderdag 7 juli 2022 07:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
Voordat je ze afgeeft aan de wensouders bedoel je?
Goed punt.quote:Op donderdag 7 juli 2022 07:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, voordat ze van de glijbaan af gaan, maar daarna inderdaad ook nog wel
i know, right..quote:
ik ken al mijn cijfertjes uit mn hoofdquote:Op donderdag 7 juli 2022 08:28 schreef Tegan het volgende:
Ik voel de gedeelde passie voor cijfertjes al.
6 en 9?quote:Op donderdag 7 juli 2022 08:28 schreef Tegan het volgende:
Ik voel de gedeelde passie voor cijfertjes al.
Vind ik ook!quote:Op donderdag 7 juli 2022 08:50 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wist niet dat je nog contact met dr hadmaar good for her.
Vind dit vooral heel goed van hem, dat hij zo volwassen is verbaasd mijquote:Op donderdag 7 juli 2022 08:50 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wist niet dat je nog contact met dr hadmaar good for her.
Jij bent de man in de axe reclames van vroeger.quote:Op donderdag 7 juli 2022 10:29 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Vind dit vooral heel goed van hem, dat hij zo volwassen is verbaasd mij
Het is dat ik al bezet ben
is joel een manquote:Op donderdag 7 juli 2022 10:35 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Jij bent de man in de axe reclames van vroeger.
Die axe ruik je door de heg heenquote:
In mijn ogen welquote:Op donderdag 7 juli 2022 13:47 schreef Barbusse het volgende:
Het is toch illegaal om Axe te gebruiken als je ouder dan 16 bent?
Gebaseerd op de geur van je angstzweet als je onder bedreiging van een pistool uit je auto gesleurd wordt op een druk kruispunt wachtend voor een rood stoplicht zekerquote:Op donderdag 7 juli 2022 14:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik vind Axe South Africa wel heel lekker ruiken
quote:Op donderdag 7 juli 2022 14:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gebaseerd op de geur van je angstzweet als je onder bedreiging van een pistool uit je auto gesleurd wordt op een druk kruispunt wachtend voor een rood stoplicht zeker
mijn ex was helemaal fan van een bepaalde Axe deo. Ik vond het niksquote:Op donderdag 7 juli 2022 14:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik vind Axe South Africa wel heel lekker ruiken
Goed dat je daar vanaf bent danquote:Op donderdag 7 juli 2022 15:06 schreef DrMarten het volgende:
[..]
mijn ex was helemaal fan van een bepaalde Axe deo. Ik vond het niks
Bij jou of bij haar?quote:
Nee hoor, ik ook niet.quote:Op donderdag 7 juli 2022 16:12 schreef ArTiC het volgende:
Ik heb nog nooit Axe gebruikt, ben ik raar?
Nee.quote:Op donderdag 7 juli 2022 16:12 schreef ArTiC het volgende:
Dat was het maandag al joh, wel opletten he?quote:
moet het een te maken hebben met het ander?quote:Op donderdag 7 juli 2022 16:12 schreef ArTiC het volgende:
Maak me gekquote:Op donderdag 7 juli 2022 08:49 schreef rival het volgende:
[..]
ik ken al mijn cijfertjes uit mn hoofd
En? Ben je al gek?quote:
Als je iemand niet vertrouwd dan is het toch al klaar eigenlijk? Of je het nu wel of niet kan controleren.quote:Op woensdag 6 juli 2022 14:01 schreef Medusa666 het volgende:
Maar bedankt voor jullie meningen. Ik vind het vaak lastig om een houding aan te nemen wanneer dit soort dingen gebeuren.
Mijn onderbuikgevoel klopte altijd in mijn vorige relaties en er bleken toch rare dingen gebeurd zijn. Ik had gewild dat ik juist dus meer gecontroleerd erop had.. en naar mijn gevoelens had geluisterd. Dan kon ik eerder met die relaties stoppen.
Dus ik had gewild dat ik die telefoon/ laptop etc gecheckt had. Maar ik wilde zo graag de betrouwbare vriendin zijn en deed ik dat niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |