Ik blijf ook lekker werken, want ik vind het leuk en nuttig om voor dementen te zorgen.quote:Op woensdag 6 juli 2022 15:40 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Dat kan ik heel goed begrijpenHoewel ik zelf tegelijkertijd toch graag wil blijven werken. Het idee dat je financieel volledig afhankelijk bent van iemand beangstigt mij toch.
Ja werken is uiteindelijk toch veel leuker en beter dan thuiszitten.quote:Op woensdag 6 juli 2022 15:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik blijf ook lekker werken, want ik vind het leuk en nuttig om voor dementen te zorgen.
Maar ik verdien niet genoeg voor financiële onafhankelijkheid.
klinkt als mijn omschrijving van de helquote:Op woensdag 6 juli 2022 15:50 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ja ja hoort erbij![]()
Maar ja, ik vind kinderen wel leuk. Als ik fysiek sterker was en super goed kon multitasken zou ik een elftal nemen.
Het kinderen baren zelf, kinderen hebben, of beide?quote:Op woensdag 6 juli 2022 15:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klinkt als mijn omschrijving van de hel
nou ja, 11 keer baren lijkt me al geen pretje, maar het hebben van 11 kinderen lijkt me nog veel erger.quote:Op woensdag 6 juli 2022 16:00 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Het kinderen baren zelf, kinderen hebben, of beide?
Ik zie die 'never stick your dick in crazy' vibe nog niet zo.quote:
Gender-traitoooooorrrrrr!!!!quote:Op woensdag 6 juli 2022 15:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk dat er weinig mensen zijn die mij een moderne, geëmancipeerde vrouw zouden noemen.
Nee nee, emancipatie is gene pick-and-choose!quote:Op woensdag 6 juli 2022 15:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat ik me prima op mijn gemak voel bij de meeste klassieke rolpatronen.
Klinkt als mijn omschrijving van onnodige milieuvervuiling en overbevolking.quote:Op woensdag 6 juli 2022 15:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klinkt als mijn omschrijving van de hel
Oh? Ik dacht dat jijwel in zou zijn voor het nemen van een elftal.quote:Op woensdag 6 juli 2022 16:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klinkt als mijn omschrijving van onnodige milieuvervuiling en overbevolking.
Ja, maar dan graag 18+ in alle opzichten.quote:Op woensdag 6 juli 2022 16:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oh? Ik dacht dat jijwel in zou zijn voor het nemen van een elftal.
Kan toch intussen zijn gaan werken? We leven in NL he. Werken mag als je een eu burger bent. Zou het haar nog gunnen ook om zelf inkomen te verdienen en niet meer afhankelijk te hoeven zijn van een uitkering.quote:
Ja tuurlijk kan dat. Maar omdat ze zei “ik kende mensen die een uitkering hadden….”quote:Op woensdag 6 juli 2022 17:31 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Kan toch intussen zijn gaan werken? We leven in NL he. Werken mag als je een eu burger bent. Zou het haar nog gunnen ook om zelf inkomen te verdienen en niet meer afhankelijk te hoeven zijn van een uitkering.
Nou, ik moet zeggen dat ik hier wel blij mee ben, ondanks al mijn issues die ik hier openlijk en eerlijk bespreekquote:Op woensdag 6 juli 2022 16:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie die 'never stick your dick in crazy' vibe nog niet zo.
Ach ja katten zijn ook coolquote:Op woensdag 6 juli 2022 16:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou ja, 11 keer baren lijkt me al geen pretje, maar het hebben van 11 kinderen lijkt me nog veel erger.
kattenquote:Op woensdag 6 juli 2022 19:41 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ach ja katten zijn ook coolIk ben dol op mijn kat.
Na de tweede is het een glijbaan toch?quote:Op woensdag 6 juli 2022 16:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou ja, 11 keer baren lijkt me al geen pretje, maar het hebben van 11 kinderen lijkt me nog veel erger.
maar je moet er toch een paar maanden mee rondzeulenquote:
Voordat je ze afgeeft aan de wensouders bedoel je?quote:Op donderdag 7 juli 2022 07:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar je moet er toch een paar maanden mee rondzeulen
nee, voordat ze van de glijbaan af gaan, maar daarna inderdaad ook nog welquote:Op donderdag 7 juli 2022 07:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
Voordat je ze afgeeft aan de wensouders bedoel je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |