Slimmer werkenquote:Op woensdag 6 juli 2022 14:57 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Kan altijd meer bij op mijn bankrekeningetje
quote:Op woensdag 6 juli 2022 14:57 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Kan altijd meer bij op mijn bankrekeningetje
CANCELLED!quote:Op woensdag 6 juli 2022 14:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja maar waarom je eigen geld gebruiken als je ook dat van een ander kunt verbrassen?
"Oost-Indische Emancipatie", prachtigquote:Op woensdag 6 juli 2022 14:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
CANCELLED!
Met je oostindische emancipatie
Hey, jij hier?quote:
Ik weet het niet zeker. Ik had eerder iemand wantrouwt en toen klopte mijn gevoel dus wel.quote:Op woensdag 6 juli 2022 14:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je weet dat de oorzaak niet bij hem ligt maar bij je eigen rugzak, kun je zoveel in die telefoon kijken als je wilt maar het gaat je nooit geruststellen, je voedt op die manier alleen maar je onzekerheid.
Ah lekkerquote:Op woensdag 6 juli 2022 15:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nog een uurtje, dan is het weer mooi geweest voor vandaag
Ik denk dat er weinig mensen zijn die mij een moderne, geëmancipeerde vrouw zouden noemen.quote:Op woensdag 6 juli 2022 14:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
CANCELLED!
Met je oostindische emancipatie
Waarom denk je dat?quote:Op woensdag 6 juli 2022 15:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk dat er weinig mensen zijn die mij een moderne, geëmancipeerde vrouw zouden noemen.
Projectleider, maar het is momenteel even rustig qua projecten. dus eigenlijk kijk ik de tour de francequote:
En wat versta jij dan onder ouderwets?quote:Op woensdag 6 juli 2022 15:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het prima om onbeschaamd ouderwets door het leven te gaan.
gewoon thuis blijven en kinderen baren.quote:Op woensdag 6 juli 2022 15:36 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
En wat versta jij dan onder ouderwets?
Ah dat lijkt mij wel een leuke functiequote:Op woensdag 6 juli 2022 15:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Projectleider, maar het is momenteel even rustig qua projecten. dus eigenlijk kijk ik de tour de france
Dat ik me prima op mijn gemak voel bij de meeste klassieke rolpatronen.quote:Op woensdag 6 juli 2022 15:36 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
En wat versta jij dan onder ouderwets?
Dat kan ik heel goed begrijpenquote:Op woensdag 6 juli 2022 15:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon thuis blijven en kinderen baren.
ik weet het niet, dat kinderen baren lijkt me maar niksquote:Op woensdag 6 juli 2022 15:40 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Dat kan ik heel goed begrijpenHoewel ik zelf tegelijkertijd toch graag wil blijven werken. Het idee dat je financieel volledig afhankelijk bent van iemand beangstigt mij toch.
Ja dat kan ik zeker begrijpen hoorquote:Op woensdag 6 juli 2022 15:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat ik me prima op mijn gemak voel bij de meeste klassieke rolpatronen.
Gelukkig hoef jij dat niet te doenquote:Op woensdag 6 juli 2022 15:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik weet het niet, dat kinderen baren lijkt me maar niks
wat een aannames weerquote:Op woensdag 6 juli 2022 15:46 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Gelukkig hoef jij dat niet te doen(omdat je een man bent)
Misschien voelt hij zich wel vrouw.quote:Op woensdag 6 juli 2022 15:46 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Gelukkig hoef jij dat niet te doen(omdat je een man bent)
Ja ja hoort erbijquote:
quote:Op woensdag 6 juli 2022 15:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Misschien voelt hij zich wel vrouw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |