Goed punt.quote:Op donderdag 7 juli 2022 07:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, voordat ze van de glijbaan af gaan, maar daarna inderdaad ook nog wel
i know, right..quote:
ik ken al mijn cijfertjes uit mn hoofdquote:Op donderdag 7 juli 2022 08:28 schreef Tegan het volgende:
Ik voel de gedeelde passie voor cijfertjes al.
6 en 9?quote:Op donderdag 7 juli 2022 08:28 schreef Tegan het volgende:
Ik voel de gedeelde passie voor cijfertjes al.
Vind ik ook!quote:Op donderdag 7 juli 2022 08:50 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wist niet dat je nog contact met dr hadmaar good for her.
Vind dit vooral heel goed van hem, dat hij zo volwassen is verbaasd mijquote:Op donderdag 7 juli 2022 08:50 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wist niet dat je nog contact met dr hadmaar good for her.
Jij bent de man in de axe reclames van vroeger.quote:Op donderdag 7 juli 2022 10:29 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Vind dit vooral heel goed van hem, dat hij zo volwassen is verbaasd mij
Het is dat ik al bezet ben
is joel een manquote:Op donderdag 7 juli 2022 10:35 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Jij bent de man in de axe reclames van vroeger.
Die axe ruik je door de heg heenquote:
In mijn ogen welquote:Op donderdag 7 juli 2022 13:47 schreef Barbusse het volgende:
Het is toch illegaal om Axe te gebruiken als je ouder dan 16 bent?
Gebaseerd op de geur van je angstzweet als je onder bedreiging van een pistool uit je auto gesleurd wordt op een druk kruispunt wachtend voor een rood stoplicht zekerquote:Op donderdag 7 juli 2022 14:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik vind Axe South Africa wel heel lekker ruiken
quote:Op donderdag 7 juli 2022 14:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gebaseerd op de geur van je angstzweet als je onder bedreiging van een pistool uit je auto gesleurd wordt op een druk kruispunt wachtend voor een rood stoplicht zeker
mijn ex was helemaal fan van een bepaalde Axe deo. Ik vond het niksquote:Op donderdag 7 juli 2022 14:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik vind Axe South Africa wel heel lekker ruiken
Goed dat je daar vanaf bent danquote:Op donderdag 7 juli 2022 15:06 schreef DrMarten het volgende:
[..]
mijn ex was helemaal fan van een bepaalde Axe deo. Ik vond het niks
Bij jou of bij haar?quote:
Nee hoor, ik ook niet.quote:Op donderdag 7 juli 2022 16:12 schreef ArTiC het volgende:
Ik heb nog nooit Axe gebruikt, ben ik raar?
Nee.quote:Op donderdag 7 juli 2022 16:12 schreef ArTiC het volgende:
Dat was het maandag al joh, wel opletten he?quote:
moet het een te maken hebben met het ander?quote:Op donderdag 7 juli 2022 16:12 schreef ArTiC het volgende:
Maak me gekquote:Op donderdag 7 juli 2022 08:49 schreef rival het volgende:
[..]
ik ken al mijn cijfertjes uit mn hoofd
En? Ben je al gek?quote:
Als je iemand niet vertrouwd dan is het toch al klaar eigenlijk? Of je het nu wel of niet kan controleren.quote:Op woensdag 6 juli 2022 14:01 schreef Medusa666 het volgende:
Maar bedankt voor jullie meningen. Ik vind het vaak lastig om een houding aan te nemen wanneer dit soort dingen gebeuren.
Mijn onderbuikgevoel klopte altijd in mijn vorige relaties en er bleken toch rare dingen gebeurd zijn. Ik had gewild dat ik juist dus meer gecontroleerd erop had.. en naar mijn gevoelens had geluisterd. Dan kon ik eerder met die relaties stoppen.
Dus ik had gewild dat ik die telefoon/ laptop etc gecheckt had. Maar ik wilde zo graag de betrouwbare vriendin zijn en deed ik dat niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |