Eerlijk gezegd vind ik Miami best een vette baan, zeker sector 1quote:Op maandag 4 juli 2022 10:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Imola en Monza zijn dan nog fantastische banen. Maar heb je al gehoord van Miami en Las Vegas?
Jij bent afquote:Op maandag 4 juli 2022 10:37 schreef nils7 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik Miami best een vette baan, zeker sector 1
Waarom moet de mooie natuur ook in Afrika door de F1 verkracht gaan worden met hun logistiek, racing en fans die voor veel klimaatproblemen zorgen!?!?!?!?!quote:Op maandag 4 juli 2022 10:28 schreef nils7 het volgende:
[..]
Gooi dan Imola eraf.
Waarom moet 1 land twee GP’s hebben terwijl er landen bij zijn die er nu afgegooid worden.
De race was verziekt door de sprint. Dat lag niet aan het circuit maar dat achterlijke format. Al met al was Imola helemaal geen slechte race als je de sprint als onderdeel ervan ziet.quote:Op maandag 4 juli 2022 10:52 schreef MoreDakka het volgende:
Imola is ook kut, de sprint was aardig maar in de race zelf was inhalen zonder DRS onmogelijk en met DRS alleen mogelijk op veel versere banden. Mensen die de nieuwe auto's zo geweldig vinden vergeten dat nog wel eens.
Vergelijkbaar met Miamiquote:Op maandag 4 juli 2022 11:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De race was verziekt door de sprint. Dat lag niet aan het circuit maar dat achterlijke format. Al met al was Imola helemaal geen slechte race als je de sprint als onderdeel ervan ziet.
Mooi ook dat ze zo om die jachthaven heen rijden. Heel speciaal.quote:Op maandag 4 juli 2022 10:37 schreef nils7 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik Miami best een vette baan, zeker sector 1
Abu Dhabi is een slimme keuze, goedkope kaartjes, 25C in November en weinig Nederlanders, wat wil je nog meer.quote:Op maandag 4 juli 2022 12:02 schreef Nattekat het volgende:
Goed, tijd om heel erg mijn best te doen om iemand te vinden die met mij mee wil naar Spa. Zat al een beetje te denken om weer een race te bezoeken binnenkort (volgend jaar dus), maar volgend jaar is Zandvoort de enige optie
Goedkope vliegtickets.quote:Op maandag 4 juli 2022 12:11 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Abu Dhabi is een slimme keuze, goedkope kaartjes, 25C in November en weinig Nederlanders, wat wil je nog meer.
Eh, zou kunnen? Ik heb niet gekeken voor goedkope tickets want wij willen business class vliegen, we willen er een vakantie van maken en luxueus beginnenquote:
Tja... het ding is dat ik dus geen geld heb, en mijn eventuele reisgenoten al helemaal nietquote:Op maandag 4 juli 2022 12:14 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Eh, zou kunnen? Ik heb niet gekeken voor goedkope tickets want wij willen business class vliegen, we willen er een vakantie van maken en luxueus beginnen
Begrijpelijk.quote:Op maandag 4 juli 2022 12:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tja... het ding is dat ik dus geen geld heb, en mijn eventuele reisgenoten al helemaal niet
Ik verwacht dat die na 2025 met Monza gaat rouleren. Dan lopen beide huidige contractten af. Net zoals ik verwacht dat Spa met Zandvoort gaat rouleren na volgend jaar.quote:Op maandag 4 juli 2022 10:28 schreef nils7 het volgende:
[..]
Gooi dan Imola eraf.
Waarom moet 1 land twee GP’s hebben terwijl er landen bij zijn die er nu afgegooid worden.
Zandvoort draait itt Spa geen verlies, zelfs met die woekerprijzen. Spa is echt weg hoor, daar is geen redden meer aan. Dat betekent dat wij straks helemaal naar Oostenrijk moeten voor de dichtsbijzijnde race dat niet Zandvoort is, want heel Europa wordt kaalgeplukt.quote:Op maandag 4 juli 2022 13:03 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik verwacht dat die na 2025 met Monza gaat rouleren. Dan lopen beide huidige contractten af. Net zoals ik verwacht dat Spa met Zandvoort gaat rouleren na volgend jaar.
'Helemaal'quote:Op maandag 4 juli 2022 13:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zandvoort draait itt Spa geen verlies, zelfs met die woekerprijzen. Spa is echt weg hoor, daar is geen redden meer aan. Dat betekent dat wij straks helemaal naar Oostenrijk moeten voor de dichtsbijzijnde race dat niet Zandvoort is, want heel Europa wordt kaalgeplukt.
Nou ja, als je bedenkt dat circuits als Le Mans, Magny-Cours, Paul Richard, Nürburgring, Hockenheimring en Spa-Francorchamps allemaal dichterbij zijn, is dat toch wel behoorlijk ver weg.quote:
Spa wil nog wel, en hebben het circuit zelfs aangepast om de F1 te kunnen blijven behouden. Het verlies is niet iets waar de F1 organisatie om maalt, ze hebben er zelf geen last van, dus geen reden om Spa niet op de kalender te zetten.quote:Op maandag 4 juli 2022 13:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zandvoort draait itt Spa geen verlies, zelfs met die woekerprijzen. Spa is echt weg hoor, daar is geen redden meer aan. Dat betekent dat wij straks helemaal naar Oostenrijk moeten voor de dichtsbijzijnde race dat niet Zandvoort is, want heel Europa wordt kaalgeplukt.
Als Spa even veel zou betalen als Zandvoort, was er niets aan de hand geweest. Deze beslissing is 100% geld.quote:Op maandag 4 juli 2022 13:24 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Spa wil nog wel, en hebben het circuit zelfs aangepast om de F1 te kunnen blijven behouden. Het verlies is niet iets waar de F1 organisatie om maalt, ze hebben er zelf geen last van, dus geen reden om Spa niet op de kalender te zetten.
Die betalen nog veel meer dan de Europese circuitsquote:Op maandag 4 juli 2022 13:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als Spa even veel zou betalen als Zandvoort, was er niets aan de hand geweest. Deze beslissing is 100% geld.
Liberty geeft godverdomme miljarden uit aan Las Vegas, geld dat alle Europesezandbak circuits hebben moeten ophoesten.
Dat is ook een beetje het probleem, je concurreert als een Spa niet tegen andere circuits maar tegen landen die gewoon F1 willen hebben vanwege de uitstraling en daar dik voor betalen, de VS is Liberty hun eigen dingetje, we kunnen er van alles van vinden maar commercieel doen ze het gewoon goed.quote:Op maandag 4 juli 2022 13:29 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Die betalen nog veel meer dan de Europese circuits
ja, maar uiteindelijk draait het ook om de fans. Die zien liever Spa dan een 13 in een dozijn zandbakbaanquote:Op maandag 4 juli 2022 18:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is ook een beetje het probleem, je concurreert als een Spa niet tegen andere circuits maar tegen landen die gewoon F1 willen hebben vanwege de uitstraling en daar dik voor betalen, de VS is Liberty hun eigen dingetje, we kunnen er van alles van vinden maar commercieel doen ze het gewoon goed.
Spa moet blijven. Punt.quote:Op maandag 4 juli 2022 19:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ja, maar uiteindelijk draait het ook om de fans. Die zien liever Spa dan een 13 in een dozijn zandbakbaan
WIJ KIJKEN OP DE BELG. CanvasGoden.quote:Op maandag 4 juli 2022 19:04 schreef 3rr0r het volgende:
Weet niet of dit wat is, of het echt goedkoper is, maar post het maar voor het geval dat, kaartjes voor Spa
https://www.actievandedag(...)gie-28-augustus-2022
Spa en Paul Ricard ontbreken op voorlopige F1-kalender voor 2023quote:Op maandag 4 juli 2022 21:22 schreef El_Thijs het volgende:
https://www.ad.nl/formule(...)ender-2023~a184a4cc/
FFFFFFFUUUUUUUUUUU...
Mooiquote:Op maandag 4 juli 2022 22:24 schreef beantherio het volgende:
Deze week zou Porsche officieel worden aangekondigd als nieuwe motorenleverancier (vanaf 2026) van Red Bull: https://www.autohebdo.fr/(...)rsche-cest-fait.html
quote:Op maandag 4 juli 2022 22:24 schreef beantherio het volgende:
Deze week zou Porsche officieel worden aangekondigd als nieuwe motorenleverancier (vanaf 2026) van Red Bull: https://www.autohebdo.fr/(...)rsche-cest-fait.html
quote:Op dinsdag 21 juni 2022 22:30 schreef Starflyer het volgende:
Audi zou volgens de Zwitserse journalist Rogier Benoit 25% van de aandelen van Sauber gekocht hebben. Later zouden daar nog eens 50% bijkomen. Ook zouden Red Bull en Porsche volgens hetzelfde artikel op de Red Bull Ring de samenwerking bekend maken om in 2026 met een Porsche-RBPT motor aan de start te verschijnen.
https://www.blick.ch/spor(...)uber-id17592860.html
...
Maar wordt Porsche dan meer een naamsponsor voor de motor van Red Bull? Vorig jaar en dit jaar alles opgezet voor die Powertrains..quote:
Een Porsche-RBPowerTrains motor zal wel een samenwerking worden?quote:Op dinsdag 5 juli 2022 10:13 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Maar wordt Porsche dan meer een naamsponsor voor de motor van Red Bull? Vorig jaar en dit jaar alles opgezet voor die Powertrains..
Mwah, het draait om de kijkcijfers, de social media clicks en de sponsorinkomsten. Als een 13-in-een-dozijn-zandbakbaan alles bij elkaar voor meer geld zorgt, draait het niet om de fans.quote:Op maandag 4 juli 2022 19:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ja, maar uiteindelijk draait het ook om de fans. Die zien liever Spa dan een 13 in een dozijn zandbakbaan
In 2019 had Spa lovebirds arrangementen voor het hele weekend, dat kostte ¤135,- voor twee personen.quote:Op maandag 4 juli 2022 19:04 schreef 3rr0r het volgende:
Weet niet of dit wat is, of het echt goedkoper is, maar post het maar voor het geval dat, kaartjes voor Spa
https://www.actievandedag(...)gie-28-augustus-2022
Daarom ook pas vanaf 2026, dan gaat het nieuwe motoren reglement in. Als het goed is wordt dat deze week ook gepresenteerd (en wachten ze daarom daarop).quote:Op dinsdag 5 juli 2022 10:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Een Porsche-RBPowerTrains motor zal wel een samenwerking worden?
Dus niet alleen naam-sponsor maar ook expertise van Porsche bij de ontwikkeling van een motor.
Van wat ik eerder gelezen heb zou Porsche de elektrische (ERS) kant verzorgen en RBPT de motor (ICE).quote:Op dinsdag 5 juli 2022 10:13 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Maar wordt Porsche dan meer een naamsponsor voor de motor van Red Bull? Vorig jaar en dit jaar alles opgezet voor die Powertrains..
Dat zou wel interessant zijnquote:Op dinsdag 5 juli 2022 15:38 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Van wat ik eerder gelezen heb zou Porsche de elektrische (ERS) kant verzorgen en RBPT de motor (ICE).
Als Spa een F1 race wil organiseren moeten ze een stratencircuit uittekenen en indienenquote:
Nee, gewoon meer water op de baan!quote:Op woensdag 6 juli 2022 10:59 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Als Spa een F1 race wil organiseren moeten ze er een stratencircuit uittekenen en indienen
Safety car laps genotquote:
Whutquote:Op woensdag 6 juli 2022 12:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik ben op Reddit gebanned for life van de Hamilton subreddit terwijl ik daar nog nooit gepost heb.
Kennelijk mag je op andere subreddits niet kritisch zijn op Hamilton. Mijn bewuste kritische bericht is gewoon blijven staan, was niet ernstig genoeg om te verwijderen maar wel erg genoeg om me te bannen van een andere sub.
Hilarisch. 1984 praktijken.
Een betere omschrijving van de treurigheid van die fans is er nietquote:Op woensdag 6 juli 2022 12:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik ben op Reddit gebanned for life van de Hamilton subreddit terwijl ik daar nog nooit gepost heb.
Kennelijk mag je op andere subreddits niet kritisch zijn op Hamilton. Mijn bewuste kritische bericht is gewoon blijven staan, was niet ernstig genoeg om te verwijderen maar wel erg genoeg om me te bannen van een andere sub.
quote:Op woensdag 6 juli 2022 12:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Jaja, gewoon je eigen anti Hamilton subreddit gemaakt.quote:Op woensdag 6 juli 2022 12:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Er is een redelijk grote groep die enig (onderbouwt) kritiek op Hamilton totaal niet trekt, merk de laatste tijd dat je zelfs in fornuladank betere discussies met hem als onderwerp kan hebben dan in r/formula1 zelf.quote:Op woensdag 6 juli 2022 12:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Maar gebanned worden voor de Hamilton sub omdat je in de Verstappen sub zegt dat Hamilton onderdeel is van het verleden van de F1 en alleen maar.met bijzaken bezig is, vind ik echt pre-censuur.quote:Op woensdag 6 juli 2022 17:06 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Er is een redelijk grote groep die enig (onderbouwt) kritiek op Hamilton totaal niet trekt, merk de laatste tijd dat je zelfs in fornuladank betere discussies met hem als onderwerp kan hebben dan in r/formula1 zelf.
Je moet voor de gein hier eens iets kritisch over Verstappen postenquote:Op woensdag 6 juli 2022 12:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Welke prutser rijdt er nou over een stuk schroot heen?quote:Op woensdag 6 juli 2022 19:03 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Je moet voor de gein hier eens iets kritisch over Verstappen posten
Wat was dat nou voor verdedigen tegen Schumacher? De oude Max - yield or we crash! - was weer helemaal terug!quote:Op woensdag 6 juli 2022 19:03 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Handhaven of regels veranderen?quote:Op woensdag 6 juli 2022 18:41 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Midden in het seizoen regels veranderen#blessed
Kom op zeg.. Regelrechte troll-postings worden hier vaak genoeg nog geaccepteerd, laat staan kritische postings over Verstappen. Je hebt hier niks te klagen.quote:Op woensdag 6 juli 2022 19:03 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Vaak zat gedaan, ik ben nog steeds niet gebanned in het IndyCar topic.quote:Op woensdag 6 juli 2022 19:03 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik heb even zitten lezen maar het is wel de regels veranderen lijkt het op.quote:
Wat is je nick?quote:Op woensdag 6 juli 2022 19:35 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Vaak zat gedaan, ik ben nog steeds niet gebanned in het IndyCar topic.
Ik heb het natuurlik niet over dat kansloze gedoe tijdens een race door trollen. Dat die lui er zijn zou aan moeten tonen dat een fatsoenlijke discussie mogelijk is? Dat vind ik een interessante redeneringquote:Op woensdag 6 juli 2022 19:28 schreef beantherio het volgende:
[..]
Kom op zeg.. Regelrechte troll-postings worden hier vaak genoeg nog geaccepteerd, laat staan kritische postings over Verstappen. Je hebt hier niks te klagen.
Dat is een lange naamquote:Op woensdag 6 juli 2022 20:02 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik hecht enorm aan mijn online geheime identiteiten.
daar heb je wel een punt....quote:Op woensdag 6 juli 2022 19:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Welke prutser rijdt er nou over een stuk schroot heen?
Als test engineer vind ik dit echt vage specsquote:Op woensdag 6 juli 2022 19:51 schreef Perox het volgende:
[..]
Ik heb even zitten lezen maar het is wel de regels veranderen lijkt het op.
Oude regel:
Plank mag op 3 plekken maar maximaal 2mm buigen.
Nieuwe regel:
Plank mag overal maar maximaal 2mm buigen.
Regels kunnen niet met een TD aangepast worden. Dat bleek de vorige race wel toen sommige teams dreigden met een protest tegen de tweede vloersteun van Mercedes.quote:Op woensdag 6 juli 2022 19:51 schreef Perox het volgende:
[..]
Oude regel:
Nieuwe regel:
De letterlijke tekst in de Technical Regulations isquote:Op woensdag 6 juli 2022 20:40 schreef daNpy het volgende:
[..]
Als test engineer vind ik dit echt vage specs
quote:Bodywork within RV-PLANK may deflect no more than 2mm at the two holes in the
plank at XF=1080 and no more than 2mm at the rearmost hole, when the car, without driver, is supported at these positions. The car will be supported on 70mm diameter pads, centred on the holes, and only in contact with the underside of the plank assembly. The displacement will be measured at the supports, relative to the reference plane at the centre of each hole.
Alle reden dus voor de teams om dit aan te vechten lijkt me.quote:Op woensdag 6 juli 2022 20:45 schreef Starflyer het volgende:
[..]
De letterlijke tekst in de Technical Regulations is
[..]
Dus het bodywork binnen "RV-plank" mag niet meer dan 2 mm doorbuigen bij 3 specifieke gaten (dit is al vaag, tussen (within) en "bij" (at)), terwijl de auto op die 3 gaten ondersteund wordt.quote:Bodywork within RV-PLANK may deflect no more than 2mm at the two holes in the
plank at XF=1080 and no more than 2mm at the rearmost hole, when the car, without driver, is supported at these positions
Het kan toch door die supports gewoon omhoog buigen. Ze checken dus gewoon de vervorming door eigen gewicht als hij steuntbop die 3 punten.quote:Op woensdag 6 juli 2022 21:48 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dus het bodywork binnen "RV-plank" mag niet meer dan 2 mm doorbuigen bij 3 specifieke gaten (dit is al vaag, tussen (within) en "bij" (at)), terwijl de auto op die 3 gaten ondersteund wordt.
En dan meten ze ook nog op de plaatsen waar de plank ondersteund wordt... als ik dit goed lees, meet je dus 0 mm verplaatsing want je meet op de plek waar de plank ondersteund wordt.
Die "within" die ze gebruiken wordt teniet gedaan door de meetlocatie vast te leggen?
Dit. Het DAS systeem is ook niet tussentijds geschrapt. Kon pas na het seizoen (kosten was toen het argument, en alle teams behalve Mercedes waren voor het schrappen).quote:Op woensdag 6 juli 2022 20:50 schreef Perox het volgende:
Alle reden dus voor de teams om dit aan te vechten lijkt me.
Laat die vent in vredesnaam petjes gaan dragen met een gebogen klep. Die met een rechte staan hem voor geen meter met dat hoofd !quote:Op woensdag 6 juli 2022 19:03 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hoe kun je vervorming (verplaatsing) meten als je meet bij het ondersteunende (theoretisch niet beweegbaar, want dat beinvloed je meting) punt?quote:Op woensdag 6 juli 2022 23:26 schreef mikieu het volgende:
[..]
Het kan toch door die supports gewoon omhoog buigen. Ze checken dus gewoon de vervorming door eigen gewicht als hij steuntbop die 3 punten.
Maar hoe ga je dat overal meten..
Ze hebben nu het woordje "safety" weer uit de kast gehaald. Dat was bij DAS natuurlijk niet van toepassing.quote:Op woensdag 6 juli 2022 23:28 schreef Shodan het volgende:
[..]
Dit. Het DAS systeem is ook niet tussentijds geschrapt. Kon pas na het seizoen (kosten was toen het argument, en alle teams behalve Mercedes waren voor het schrappen).
Je kunt niet zomaar de regels aanpassen omdat het niet 'zoals intended' uitpakt. Moet je maar betere regels opstellen. Uiteindelijk is er maar 1 top-team die deze loophole niet heeft gevonden. En als deze loophole het porposingprobleem oplost en spannende races mogelijk maakt: waarom dan dichten?
Buigen of slijten? Dacht dat het om slijtage ging altijd..quote:Op woensdag 6 juli 2022 19:51 schreef Perox het volgende:
[..]
Oude regel:
Nieuwe regel:
Er stond dat de auto op 3 plekken ondersteund wordt en dan mag de auto (zonder de driver) niet meer dan 2 mm doorbuigen.quote:Op donderdag 7 juli 2022 07:32 schreef daNpy het volgende:
[..]
Hoe kun je vervorming (verplaatsing) meten als je meet bij het ondersteunende (theoretisch niet beweegbaar, want dat beinvloed je meting) punt?
En het probleem vind plaat bij hoge snelheden. Dan staat er een kracht op die plank. Er wordt nergens gezegd dat er kracht aangebracht moet worden om vervolgens de verplaatsing te meten.
Je krijgt er geen ban voor maar op dit forum beweren dat Red Bull de snelste auto heeft is al vloeken in de kerk.quote:Op woensdag 6 juli 2022 19:28 schreef beantherio het volgende:
[..]
Kom op zeg.. Regelrechte troll-postings worden hier vaak genoeg nog geaccepteerd, laat staan kritische postings over Verstappen. Je hebt hier niks te klagen.
Snelste kwali-auto: Ferrariquote:Op donderdag 7 juli 2022 09:33 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Je krijgt er geen ban voor maar op dit forum beweren dat Red Bull de snelste auto heeft is al vloeken in de kerk.
Het toont vooral dat je weinig van F1 snapt.quote:Op donderdag 7 juli 2022 09:33 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Je krijgt er geen ban voor maar op dit forum beweren dat Red Bull de snelste auto heeft is al vloeken in de kerk.
het wisselt een beetje, denk dat in Silverstone Red Bull op alle fronten het beste wasquote:Op donderdag 7 juli 2022 09:39 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Snelste kwali-auto: Ferrari
Snelste race-auto: Red Bull
Einde discussie.
Ja klopt, het zit vrij dicht bij elkaar hoor. Maar kwali in Silverstone was vanwege de regen weer niet zo representatief.quote:Op donderdag 7 juli 2022 09:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
het wisselt een beetje, denk dat in Silverstone Red Bull op alle fronten het beste was
Ze gebruiken het woordje "at" 2x. 1x om de positie van ondersteuning te bepalen en 1x om de meetposities te bepalen. Dat zijn echter dezelfde posities. Het woordje within komt nergens meer terug. Als dát bij de meetpositie wordt geschreven is het dus inderdaad wat jij zegt.quote:Op donderdag 7 juli 2022 09:29 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Er stond dat de auto op 3 plekken ondersteund wordt en dan mag de auto (zonder de driver) niet meer dan 2 mm doorbuigen.
Dus ik denk dat ze de auto op die drie punten liften naar bijvoorbeeld 100mm en er dan een lat van 98mm hoog onderdoor halen.
Het woordje "at" (the holes) zal wel bedoeld zijn als : "ten opzichte van".
Een beetje dezelfde verwarring of "any" car hetzelfde is als "every" car na een SC
Plaatsen en data waar deze Exhibition gehouden wordt staan er niet bij (pas in de herfst bekend) maar volgens de geruchten komt er ook een in Amsterdam.quote:the Formula 1 Exhibition will include historic artefacts, new commissions and will use unprecedented access to the film archives at F1 to deliver an immersive and interactive journey through the extraordinary story of motorsport’s greatest spectacle.
quote:Op donderdag 7 juli 2022 10:27 schreef daNpy het volgende:
Waarom nou weer Amster
dam
Doe het in het DAF museum in Eindhoven. Daar staat tenminste nog iets van NLse historie op auto en race gebied.
Niet de plank, de vloer. Dus als ze hem ondersteunen op die 3 plekken mogen die 3 plekken niet meer dan 2mm boven de rest van de vloer rond dat gat uitkomen.. Wat de rest van de vloer doet boven de plank is niet belangrijk volgens deze regel.quote:Op woensdag 6 juli 2022 19:51 schreef Perox het volgende:
[..]
Oude regel:
Nieuwe regel:
Het is dezelfde groep mensen die nog steeds vindt dat de Brexit het beste idee ooit was.quote:Op woensdag 6 juli 2022 17:06 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Er is een redelijk grote groep die enig (onderbouwt) kritiek op Hamilton totaal niet trekt, merk de laatste tijd dat je zelfs in fornuladank betere discussies met hem als onderwerp kan hebben dan in r/formula1 zelf.
Inderdaad, daarom stond Verstappen op pole en won Leclerc de race vandaagquote:Op donderdag 7 juli 2022 09:39 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Snelste kwali-auto: Ferrari
Snelste race-auto: Red Bull
Einde discussie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |