Imola en Monza zijn dan nog fantastische banen. Maar heb je al gehoord van Miami en Las Vegas?quote:Op maandag 4 juli 2022 10:28 schreef nils7 het volgende:
[..]
Gooi dan Imola eraf.
Waarom moet 1 land twee GP’s hebben terwijl er landen bij zijn die er nu afgegooid worden.
Eerlijk gezegd vind ik Miami best een vette baan, zeker sector 1quote:Op maandag 4 juli 2022 10:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Imola en Monza zijn dan nog fantastische banen. Maar heb je al gehoord van Miami en Las Vegas?
Jij bent afquote:Op maandag 4 juli 2022 10:37 schreef nils7 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik Miami best een vette baan, zeker sector 1
Waarom moet de mooie natuur ook in Afrika door de F1 verkracht gaan worden met hun logistiek, racing en fans die voor veel klimaatproblemen zorgen!?!?!?!?!quote:Op maandag 4 juli 2022 10:28 schreef nils7 het volgende:
[..]
Gooi dan Imola eraf.
Waarom moet 1 land twee GP’s hebben terwijl er landen bij zijn die er nu afgegooid worden.
De race was verziekt door de sprint. Dat lag niet aan het circuit maar dat achterlijke format. Al met al was Imola helemaal geen slechte race als je de sprint als onderdeel ervan ziet.quote:Op maandag 4 juli 2022 10:52 schreef MoreDakka het volgende:
Imola is ook kut, de sprint was aardig maar in de race zelf was inhalen zonder DRS onmogelijk en met DRS alleen mogelijk op veel versere banden. Mensen die de nieuwe auto's zo geweldig vinden vergeten dat nog wel eens.
Vergelijkbaar met Miamiquote:Op maandag 4 juli 2022 11:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De race was verziekt door de sprint. Dat lag niet aan het circuit maar dat achterlijke format. Al met al was Imola helemaal geen slechte race als je de sprint als onderdeel ervan ziet.
Mooi ook dat ze zo om die jachthaven heen rijden. Heel speciaal.quote:Op maandag 4 juli 2022 10:37 schreef nils7 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik Miami best een vette baan, zeker sector 1
Abu Dhabi is een slimme keuze, goedkope kaartjes, 25C in November en weinig Nederlanders, wat wil je nog meer.quote:Op maandag 4 juli 2022 12:02 schreef Nattekat het volgende:
Goed, tijd om heel erg mijn best te doen om iemand te vinden die met mij mee wil naar Spa. Zat al een beetje te denken om weer een race te bezoeken binnenkort (volgend jaar dus), maar volgend jaar is Zandvoort de enige optie
Goedkope vliegtickets.quote:Op maandag 4 juli 2022 12:11 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Abu Dhabi is een slimme keuze, goedkope kaartjes, 25C in November en weinig Nederlanders, wat wil je nog meer.
Eh, zou kunnen? Ik heb niet gekeken voor goedkope tickets want wij willen business class vliegen, we willen er een vakantie van maken en luxueus beginnenquote:
Tja... het ding is dat ik dus geen geld heb, en mijn eventuele reisgenoten al helemaal nietquote:Op maandag 4 juli 2022 12:14 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Eh, zou kunnen? Ik heb niet gekeken voor goedkope tickets want wij willen business class vliegen, we willen er een vakantie van maken en luxueus beginnen
Begrijpelijk.quote:Op maandag 4 juli 2022 12:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tja... het ding is dat ik dus geen geld heb, en mijn eventuele reisgenoten al helemaal niet
Ik verwacht dat die na 2025 met Monza gaat rouleren. Dan lopen beide huidige contractten af. Net zoals ik verwacht dat Spa met Zandvoort gaat rouleren na volgend jaar.quote:Op maandag 4 juli 2022 10:28 schreef nils7 het volgende:
[..]
Gooi dan Imola eraf.
Zandvoort draait itt Spa geen verlies, zelfs met die woekerprijzen. Spa is echt weg hoor, daar is geen redden meer aan. Dat betekent dat wij straks helemaal naar Oostenrijk moeten voor de dichtsbijzijnde race dat niet Zandvoort is, want heel Europa wordt kaalgeplukt.quote:Op maandag 4 juli 2022 13:03 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik verwacht dat die na 2025 met Monza gaat rouleren. Dan lopen beide huidige contractten af. Net zoals ik verwacht dat Spa met Zandvoort gaat rouleren na volgend jaar.
'Helemaal'quote:Op maandag 4 juli 2022 13:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zandvoort draait itt Spa geen verlies, zelfs met die woekerprijzen. Spa is echt weg hoor, daar is geen redden meer aan. Dat betekent dat wij straks helemaal naar Oostenrijk moeten voor de dichtsbijzijnde race dat niet Zandvoort is, want heel Europa wordt kaalgeplukt.
Nou ja, als je bedenkt dat circuits als Le Mans, Magny-Cours, Paul Richard, Nürburgring, Hockenheimring en Spa-Francorchamps allemaal dichterbij zijn, is dat toch wel behoorlijk ver weg.quote:
Spa wil nog wel, en hebben het circuit zelfs aangepast om de F1 te kunnen blijven behouden. Het verlies is niet iets waar de F1 organisatie om maalt, ze hebben er zelf geen last van, dus geen reden om Spa niet op de kalender te zetten.quote:Op maandag 4 juli 2022 13:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zandvoort draait itt Spa geen verlies, zelfs met die woekerprijzen. Spa is echt weg hoor, daar is geen redden meer aan. Dat betekent dat wij straks helemaal naar Oostenrijk moeten voor de dichtsbijzijnde race dat niet Zandvoort is, want heel Europa wordt kaalgeplukt.
Als Spa even veel zou betalen als Zandvoort, was er niets aan de hand geweest. Deze beslissing is 100% geld.quote:Op maandag 4 juli 2022 13:24 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Spa wil nog wel, en hebben het circuit zelfs aangepast om de F1 te kunnen blijven behouden. Het verlies is niet iets waar de F1 organisatie om maalt, ze hebben er zelf geen last van, dus geen reden om Spa niet op de kalender te zetten.
Die betalen nog veel meer dan de Europese circuitsquote:Op maandag 4 juli 2022 13:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als Spa even veel zou betalen als Zandvoort, was er niets aan de hand geweest. Deze beslissing is 100% geld.
Liberty geeft godverdomme miljarden uit aan Las Vegas, geld dat alle Europesezandbak circuits hebben moeten ophoesten.
Dat is ook een beetje het probleem, je concurreert als een Spa niet tegen andere circuits maar tegen landen die gewoon F1 willen hebben vanwege de uitstraling en daar dik voor betalen, de VS is Liberty hun eigen dingetje, we kunnen er van alles van vinden maar commercieel doen ze het gewoon goed.quote:Op maandag 4 juli 2022 13:29 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Die betalen nog veel meer dan de Europese circuits
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |