Whutquote:Op woensdag 6 juli 2022 12:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik ben op Reddit gebanned for life van de Hamilton subreddit terwijl ik daar nog nooit gepost heb.
Kennelijk mag je op andere subreddits niet kritisch zijn op Hamilton. Mijn bewuste kritische bericht is gewoon blijven staan, was niet ernstig genoeg om te verwijderen maar wel erg genoeg om me te bannen van een andere sub.
Hilarisch. 1984 praktijken.
Een betere omschrijving van de treurigheid van die fans is er nietquote:Op woensdag 6 juli 2022 12:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik ben op Reddit gebanned for life van de Hamilton subreddit terwijl ik daar nog nooit gepost heb.
Kennelijk mag je op andere subreddits niet kritisch zijn op Hamilton. Mijn bewuste kritische bericht is gewoon blijven staan, was niet ernstig genoeg om te verwijderen maar wel erg genoeg om me te bannen van een andere sub.
quote:Op woensdag 6 juli 2022 12:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Jaja, gewoon je eigen anti Hamilton subreddit gemaakt.quote:Op woensdag 6 juli 2022 12:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Er is een redelijk grote groep die enig (onderbouwt) kritiek op Hamilton totaal niet trekt, merk de laatste tijd dat je zelfs in fornuladank betere discussies met hem als onderwerp kan hebben dan in r/formula1 zelf.quote:Op woensdag 6 juli 2022 12:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Maar gebanned worden voor de Hamilton sub omdat je in de Verstappen sub zegt dat Hamilton onderdeel is van het verleden van de F1 en alleen maar.met bijzaken bezig is, vind ik echt pre-censuur.quote:Op woensdag 6 juli 2022 17:06 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Er is een redelijk grote groep die enig (onderbouwt) kritiek op Hamilton totaal niet trekt, merk de laatste tijd dat je zelfs in fornuladank betere discussies met hem als onderwerp kan hebben dan in r/formula1 zelf.
Je moet voor de gein hier eens iets kritisch over Verstappen postenquote:Op woensdag 6 juli 2022 12:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Welke prutser rijdt er nou over een stuk schroot heen?quote:Op woensdag 6 juli 2022 19:03 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Je moet voor de gein hier eens iets kritisch over Verstappen posten
Wat was dat nou voor verdedigen tegen Schumacher? De oude Max - yield or we crash! - was weer helemaal terug!quote:Op woensdag 6 juli 2022 19:03 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Handhaven of regels veranderen?quote:Op woensdag 6 juli 2022 18:41 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Midden in het seizoen regels veranderen#blessed
Kom op zeg.. Regelrechte troll-postings worden hier vaak genoeg nog geaccepteerd, laat staan kritische postings over Verstappen. Je hebt hier niks te klagen.quote:Op woensdag 6 juli 2022 19:03 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Vaak zat gedaan, ik ben nog steeds niet gebanned in het IndyCar topic.quote:Op woensdag 6 juli 2022 19:03 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik heb even zitten lezen maar het is wel de regels veranderen lijkt het op.quote:
Wat is je nick?quote:Op woensdag 6 juli 2022 19:35 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Vaak zat gedaan, ik ben nog steeds niet gebanned in het IndyCar topic.
Ik heb het natuurlik niet over dat kansloze gedoe tijdens een race door trollen. Dat die lui er zijn zou aan moeten tonen dat een fatsoenlijke discussie mogelijk is? Dat vind ik een interessante redeneringquote:Op woensdag 6 juli 2022 19:28 schreef beantherio het volgende:
[..]
Kom op zeg.. Regelrechte troll-postings worden hier vaak genoeg nog geaccepteerd, laat staan kritische postings over Verstappen. Je hebt hier niks te klagen.
Dat is een lange naamquote:Op woensdag 6 juli 2022 20:02 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik hecht enorm aan mijn online geheime identiteiten.
daar heb je wel een punt....quote:Op woensdag 6 juli 2022 19:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Welke prutser rijdt er nou over een stuk schroot heen?
Als test engineer vind ik dit echt vage specsquote:Op woensdag 6 juli 2022 19:51 schreef Perox het volgende:
[..]
Ik heb even zitten lezen maar het is wel de regels veranderen lijkt het op.
Oude regel:
Plank mag op 3 plekken maar maximaal 2mm buigen.
Nieuwe regel:
Plank mag overal maar maximaal 2mm buigen.
Regels kunnen niet met een TD aangepast worden. Dat bleek de vorige race wel toen sommige teams dreigden met een protest tegen de tweede vloersteun van Mercedes.quote:Op woensdag 6 juli 2022 19:51 schreef Perox het volgende:
[..]
Ik heb even zitten lezen maar het is wel de regels veranderen lijkt het op.
Oude regel:
Plank mag op 3 plekken maar maximaal 2mm buigen.
Nieuwe regel:
Plank mag overal maar maximaal 2mm buigen.
De letterlijke tekst in de Technical Regulations isquote:Op woensdag 6 juli 2022 20:40 schreef daNpy het volgende:
[..]
Als test engineer vind ik dit echt vage specs
quote:Bodywork within RV-PLANK may deflect no more than 2mm at the two holes in the
plank at XF=1080 and no more than 2mm at the rearmost hole, when the car, without driver, is supported at these positions. The car will be supported on 70mm diameter pads, centred on the holes, and only in contact with the underside of the plank assembly. The displacement will be measured at the supports, relative to the reference plane at the centre of each hole.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |