abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 juni 2022 @ 20:25:08 #1
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_205173921
quote:
Leger ingezet bij RIVM voor boerenprotest, zeker 15 vrachtwagens paraat

Defensie heeft meerdere vrachtwagens richting de Rijksdienst voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) gestuurd. Dat is gebeurd met het oog op het boerenprotest dat voor morgen gepland staat. Het zijn ongeveer vijftien vrachtwagens, met ongeveer veertig militairen.

De vrachtwagens staan er op verzoek van de burgemeester van De Bilt. Het is de bedoeling dat ze straten afsluiten. Er zijn nu ook al blokkades opgesteld, dat heeft te maken met de onvoorspelbaarheid van de protesten, zegt de woordvoerder van de gemeente. Bij eerdere boerenprotesten werden in Den Haag ook al legervrachtwagens ingezet.

In Utrecht verboden
In de provincie Utrecht is het vandaag en morgen verboden om te demonstreren met landbouwvoertuigen op de openbare weg, op parkeerplaatsen en op alle andere openbare plekken in de provincie.

[twitter]https://twitter.com/jeroenwetzels/status/1285610803845050369[/twitter]

Actiegroep Farmers Defence Force heeft zijn achterban nu opgeroepen om met de auto naar het protest te gaan. Ze demonstreren tegen het stikstofbeleid van het kabinet, waaronder nieuwe veevoerregels.

Enige gemeente
De Bilt is de enige gemeente die om bijstand van Defensie heeft gevraagd, zegt een woordvoerder van het ministerie.

https://www.rtlnieuws.nl/(...)-vrachtwagens-paraat
quote:
Demonstraties met tractoren in meerdere regio's verboden

In navolging van Utrecht hebben nu meerdere veiligheidsregio's een demonstratie met landbouwvoertuigen verboden voor morgen. Farmers Defence Force (FDF) heeft een grootschalige actie aangekondigd waar ook veel tractoren bij worden verwacht.

Het gaat om onder meer de veiligheidsregio's in Groningen, Flevoland en de Gooi- en Vechtstreek. Bij het RIVM in De Bilt worden demonstranten verwacht. Daar is inmiddels het leger ingezet om blokkades op te zetten.

Lelystad Airport
Volgens de Veiligheidsregio Flevoland heeft de FDF via sociale media opgeroepen om met tractoren te komen demonstreren, met als mogelijke locatie Lelystad Airport.

Om opstoppingen en onveilige situaties in het verkeer te voorkomen, is besloten om op 21 en 22 juli een verbod in te stellen op het demonstreren met landbouwvoertuigen. Dat verbod geldt op de openbare weg, parkeerplaatsen en andere openbare plaatsen in de veiligheidsregio Flevoland.

Volgens de Veiligheidsregio Groningen is duidelijk geworden 'dat representanten van boeren, waaronder Farmer Defence Force, opnieuw voornemens zijn op grote schaal demonstraties, blokkades of andere ontwrichtende acties te organiseren'. Daar geldt het verbod op 22 juli, van middernacht tot middernacht.

Demonstraties niet gemeld
Volgens de veiligheidsregio in Groningen hebben in het recente verleden 'demonstraties van groepen boeren en sympathisanten met trekkers en andere zware (landbouw)voertuigen op verschillende plekken geleid tot opstoppingen en gevaarlijke situaties. Deze demonstraties waren vooraf niet gemeld. Hierdoor was het niet mogelijk om afspraken te maken over hoe op een veilige manier gedemonstreerd kon worden'.

De veiligheidregio Gooi- en Vechtstreek meldt dat het Mediapark ook een mogelijk doelwit zou zijn van FDF. Er is een verbod ingesteld 'om opstoppingen en onveilige situaties in het verkeer te voorkomen'.

In de provincie Utrecht was het al verboden om vandaag en morgen te demonstreren met landbouwvoertuigen op de openbare weg, op parkeerplaatsen en op alle andere openbare plekken in de provincie.

Met de auto
FDF heeft zijn achterban opgeroepen om met de auto naar het protest in De Bilt te gaan. Ze demonstreren tegen het stikstofbeleid van het kabinet, waaronder nieuwe veevoerregels.

https://www.rtlnieuws.nl/(...)tratie-met-tractoren
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_205173925
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 20:21 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
En daar zijn ze zelf ook behoorlijk gerriteerd over:
[..]

Ach ja, ook het resultaat van 40 jaar bezuinigen.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_205173930
quote:
84s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 20:23 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Daarom moet de overheid ook gewoon keihard ingrijpen. Geef gewoon orders om alle trekkers in beslag te nemen. Zet desnoods het leger in om een handje te helpen. Die hebben zat diepladers staan

Nu komen de boeren overal mee weg en worden ze steeds brutaler.
Nederland heeft iig niet voldoende agenten om alle protesterende boeren op te pakken.
En dat weten de boeren.

Evengoed daalt het draagvlak onder de bevolking wel als je voor de 5e keer te laat op je werk of bij een klant bent.
  dinsdag 28 juni 2022 @ 20:26:20 #4
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_205173940
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 20:10 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Je faalt echt heel hard in begrijpend lezen... heel, heel hard. Of je leest bepaalde zaken gewoon niet, dat kan ook.

Wat ik onderhand wel snap, is dat welke bron ook aangeleverd wordt, zoals die sloot aan bronnen die aantonen dat in nog geen twee jaar tijd hele randgemeenten van Brabant bedolven worden onder bedrijventerreinen, tot Sint Juttemis alsnog 'geen bron' zal zijn; eveneens is helder dat je nog steeds niet begrijpt dat het vermoeden dat ik uit gebaseerd is niet op fantasie maar op voornoemde bronnen. Ergens is het heel knap dat je in weerwil van wat er gewoon fysiek plaatsvindt hier, blijft stellen dat die 'doemscenario's' helemaal ner-gens op gebaseerd zijn. En dan heb ik nog niet eens de volledige map neergeplempt.

Gebeurt helemaal niet joh... is een hersenspinsel... En die bewoners die hun grieven uiten bestaan niet of zijn 'sentimenteel'.

Welnu. Me dunkt dat je ook maar over een pietsie analytisch vermogen hoeft te beschikken om, wanneer je ziet wat de huidige gang van zaken in Brabant is, UITERMATE SCEPTISCH te zijn over de huidige plannen en rustig kan stellen dat dit beleid in plaats van verdere verdozing tegen te gaan, het enkel meer verdozing in hand werkt. Tenzij je in la-land leeft, dan is die scepsis op lucht gebaseerd, niet onderbouwd, fantasie.

Dat je voorts weer pretendeert dat ik achter boeren sta die mensen thuis bezoeken, bomen omhakken en/of de tent in de fik steken, is goedkoop, maar passend in je modus operandi.

M.a.w.: je bent een uitzonderlijk vermoeiend figuur.
Ik tel 0 bronnen. Wel weer alleen maar persoonlijke aanvallen. Misschien nog iets roepen over RANDSTEDELIJKE ELITE!!!
Ik hoor het wel als je het GROTE PLAN om alles VOL TE BOUWEN aan ons wil openbaren, dan weten wij eindelijk ook eens waar je zo panisch over bent.
  dinsdag 28 juni 2022 @ 20:26:43 #5
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_205173947
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 20:26 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Ik tel 0 bronnen.
Ik hoor het wel als je het GROTE PLAN om alles VOL TE BOUWEN aan ons wil openbaren, dan weten wij eindelijk ook eens waar je zo panisch over bent.
Ga lekker buiten spelen, Boe.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 28 juni 2022 @ 20:27:05 #6
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205173953
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 20:25 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Nederland heeft iig niet voldoende agenten om alle protesterende boeren op te pakken.
En dat weten de boeren.

Evengoed daalt het draagvlak onder de bevolking wel als je voor de 5e keer te laat op je werk of bij een klant bent.
Kunnen we niet wat ME uit Frankrijk invliegen?
Die hebben ook ervaring met boze boeren en wegblokkades
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Moderator dinsdag 28 juni 2022 @ 20:27:19 #7
375570 crew  Cyan9
pi_205173960
quote:

[..]
En dat weten de boeren.

Wat is er eigenlijk voor nodig voor bijvoorbeeld het leger in gezet wordt?
Ik ben een leek op dit gebied. :@
Ongenteresseerd maar toch aanwezig.
pi_205173964
quote:
84s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 20:27 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Nee we gebruiken de Fransen al voor de HORECA.
pi_205173965
quote:

[..]
En dat weten de boeren.

Doet het huidige verloop van de acties je denken aan iemand die zich berhaupt bekommert om het draagvlak? Wat ze willen is hun zin doordrijven, of de rest er dan wel of niet achter staat zal ze een zorg zijn.
pi_205173966
Marcel van Roosmalengod vanmiddag op de radio

https://www.nporadio1.nl/(...)jmpje-voor-de-boeren

_O_ _O_ _O_ _O_ ^O^ ^O^ ^O^ ^O^
"You can call me Susan if it makes you happy"
  dinsdag 28 juni 2022 @ 20:28:17 #11
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205173974
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 20:27 schreef TLC het volgende:
Marcel van Roosmalengod vanmiddag op de radio

https://www.nporadio1.nl/(...)jmpje-voor-de-boeren

_O_ _O_ _O_ _O_ ^O^ ^O^ ^O^ ^O^
_O_ _O_ _O_
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_205173981
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 20:27 schreef Cyan9 het volgende:

[..]
Geen idee :D Leger tegen bevolking inzetten is niet zo populair geloof ik.
Maar je kan ze wel laten assisteren met het vrij maken van blokkades, aanleggen van afzettingen of hulp bij het afvoeren van trekkers.
  dinsdag 28 juni 2022 @ 20:29:28 #13
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_205173989
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 20:24 schreef EinarBoe het volgende:
Je gelooft nog in Zwarte Piet? Dat is wel een beetje pijnlijk.
Ik geloof niet; ik neem dingen waar. Bijvoorbeeld dat een kleine groep schreeuwers geschminkte mensen ten behoeve van een kinderfeest onderdrukken.
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 19:59 schreef EinarBoe het volgende:
het allergrootste recht is het recht van de onaangepaste schreeuwerds met een grafhekel aan het land waar ze in wonen.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  dinsdag 28 juni 2022 @ 20:29:59 #14
24533 ACT-F
pi_205173994
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 20:26 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ga lekker buiten spelen, Boe.
Dat kent hij niet :')
pi_205174008
quote:
9s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 20:18 schreef ACT-F het volgende:

[..]
Ik zie dit meer als een wanhoopsdaad omdat niks doen sowieso tot onteigening gaat leiden. Iemand die weinig te verliezen heeft kan heel gevaarlijk worden. Dus ik vraag me af of wij ook Franse toestanden gaan krijgen.
Ik vermoed dat de boeren inmiddels al wel weten welke boeren door dit stikstofbeleid het hardst getroffen gaan worden. en zo goed als op zeker hun huis haard have en land gaan verliezen. Me dunkt dat je dan uit pure wanhoop over zou kunnen gaan tot onvergefelijke daden. Zeker als (zoals gewoonlijk) deze regering niet luistert, Groningers enToeslagenaffaire ouders weten er alles van.

quote:
Volgens boerenactiegroep Agractie heeft premier Mark Rutte op zijn persconferentie laten zien dat hij 'niet op de hoogte is' van wat er speelt onder de boeren. ,,U bent niet op de hoogte van wat boeren drijft en waarom zij in actie komen", zegt een woordvoerder van de protestgroep in een video.

,,U zegt dat de ministers met boeren in gesprek moeten. Inderdaad, minister-president, dat is precies wat er misgaat", klinkt het. ,,We hebben vele oplossingen aangedragen, maar er wordt niet geluisterd. Er wordt niet eens ingegaan op onze verzoeken om serieus en inhoudelijk over oplossingen te spreken."

Boeren staan volgens Agractie 'met de rug tegen de muur' door de stikstofplannen van het kabinet. ,,Uw kabinet stort de ene na de andere berg stront en ellende over de boeren uit, zonder ook maar enig perspectief", zegt de woordvoerder in het filmpje. Hij roept het kabinet nogmaals op in gesprek te gaan over oplossingen. ,,Wij staan ervoor open en de boeren ook. Indien niet, dan begrijpen wij de boeren, dat ze hun boosheid, frustratie en emotie blijven uiten door te blijven demonstreren."
Boeren laten blijkbaar minder met zich sollen.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_205174042
Maareh jongens, goed zo, deel die meetdata s.v.p. van de hoeveelheid stikstof in de grond in natura2000 gebieden, dat paper moet er toch wel liggen toch?
En de hoeveelheid in de lucht erbij ook, lijkt me ook handig, in verschillende vormen.

En dan s.v.p. een OLS regressie met alle belangrijke parameters erin zodat we i.i.g. de effecten in kaart hebben die invloed hebben op de stikstofdepositie.

En dan kunnen we daarna eens naar stap 2: Wat het waard is om de natuur te sturen en hoe dat het meest doelmatig zou kunnen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator dinsdag 28 juni 2022 @ 20:32:30 #18
375570 crew  Cyan9
pi_205174044
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 20:28 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Maar je kan ze wel laten assisteren met het vrij maken van blokkades, aanleggen van afzettingen of hulp bij het afvoeren van trekkers.
Ik doelde ook vooral op de dingen die je benoemt.
pi_205174057
quote:
84s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 20:27 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Die hebben ook ervaring met boze boeren en wegblokkades
Ja, ook goed voor het milieu.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_205174062
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 20:32 schreef ludovico het volgende:

Maareh jongens, goed zo, deel die meetdata s.v.p. van de hoeveelheid stikstof in de grond in natura2000 gebieden, dat paper moet er toch wel liggen toch?
En de hoeveelheid in de lucht erbij ook, lijkt me ook handig, in verschillende vormen.

En dan s.v.p. een OLS regressie met alle belangrijke parameters erin zodat we i.i.g. de effecten in kaart hebben die invloed hebben op de stikstofdepositie.

En dan kunnen we daarna eens naar stap 2: Wat het waard is om de natuur te sturen en hoe dat het meest doelmatig zou kunnen.

Oh jee, het sealioning begint wel vroeg vandaag.
pi_205174063
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 20:28 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Gewoon met scherp schieten en die trekkers met een shovel aan de kant beuken, hopelijk gaan ze dan kapot

Zijn ze niet kapot dan in de brand steken, of misschien met een oude auto rondjes gaan raggen door de weilanden van koeien en varkensboeren, lekker alles kapot maken, dat doen zei immers ook

Oog om oog, tand om tand
  dinsdag 28 juni 2022 @ 20:33:44 #22
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_205174064
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 20:29 schreef ACT-F het volgende:

[..]
Ik geloof niet; ik neem dingen waar.
Zwarte Piet is gewoon een geschminkte man of vrouw, beste ACT-F. Niet een echt persoon. Wordt dus ook niet onderdrukt.
pi_205174084
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 20:27 schreef Cyan9 het volgende:

[..]
Wat wil je ze laten doen? Het actief bewaken van de openbare orde? Heel veel. (Kmar even daargelaten).

Hand en spandiensten zoals afzettingen ed? Is in het verleden al gebeurd, die drempel is niet zo hoog.
zie email 27 oktober
  dinsdag 28 juni 2022 @ 20:35:32 #24
24533 ACT-F
pi_205174088
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 20:33 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Zwarte Piet is gewoon een geschminkte man of vrouw, beste ACT-F. Niet een echt persoon. Wordt dus ook niet onderdrukt.
De geschminkte man of vrouw is geen echt persoon volgens jou. Ik hoop dat je de weg naar de psychiater weet te vinden voordat ze je komen ophalen.
pi_205174090
quote:
9s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 20:33 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Geen enkel sterk bewijs leveren en een ander wetenschaps ontkenner noemen is defacto wetenschap devalueren naar religie.

Op basis van welk artikel heb jij jouw sterke mening gevormd?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator dinsdag 28 juni 2022 @ 20:35:58 #26
375570 crew  Cyan9
pi_205174096
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 20:35 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Wat wil je ze laten doen? Het actief bewaken van de openbare orde? Heel veel. (Kmar even daargelaten).

Hand en spandiensten zoals afzettingen ed? Is in het verleden al gebeurd, die drempel is niet zo hoog.
Ik doelde dus vooral op het tweede.
  dinsdag 28 juni 2022 @ 20:36:15 #27
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_205174100
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 20:35 schreef ACT-F het volgende:

[..]
De geschminkte man of vrouw is geen echt persoon volgens jou. Ik hoop dat je de weg naar de psychiater weet te vinden voordat ze je komen ophalen.
Dit begint vrij treurig te worden.
Waar ga je je hierna druk om maken, de rechten van smurfen?
pi_205174127
quote:
84s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 20:32 schreef Cyan9 het volgende:

[..]
Ik doelde ook vooral op de dingen die je benoemt.
Kan gewoon, moet de burgemeester even aan aanvraagformuliertje invullen op grond van art. 58 Politie Wet 2012.
pi_205174140
quote:
84s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 20:35 schreef Cyan9 het volgende:

[..]
Ik doelde dus vooral op het tweede.
Volgens mij is daar alleen overeenstemming van de betrokken partijen (de driehoek, defensie en de regering) voor nodig toch?
pi_205174148
quote:
9s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 20:33 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
_O-

Bij 0 onderbouwing dit al roepen 8)7
"ik geloof in de wetenschap."
  dinsdag 28 juni 2022 @ 20:41:31 #31
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_205174174
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 20:39 schreef ludovico het volgende:

[..]
_O-

Bij 0 onderbouwing dit al roepen 8)7
"ik geloof in de wetenschap."
De onderbouwing is al meerdere keren gegeven. Je kunt het terugzoeken.
  dinsdag 28 juni 2022 @ 20:42:09 #32
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_205174190
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 20:41 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Right back at 'cha
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 28 juni 2022 @ 20:42:36 #33
24533 ACT-F
pi_205174197
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 20:36 schreef EinarBoe het volgende:
Dit begint vrij treurig te worden.
Waar ga je je hierna druk om maken, de rechten van smurfen?
Ik maak me druk aan een relatief grote groep mensen in de maatschappij die selectief verontwaardigd zijn. Wat ik zo kenmerkend aan deze groep vind is dat ze vooral via tekst communiceren op een veilige afstand.

quote:
het allergrootste recht is het recht van de onaangepaste schreeuwerds met een grafhekel aan het land waar ze in wonen.
pi_205174213
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 20:41 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
En jij mag zoeken naar een speld in een hooiberg, kan het serieus of is dit echt het niveau hier?
  dinsdag 28 juni 2022 @ 20:45:49 #35
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_205174241
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 20:32 schreef ludovico het volgende:

Heb je weer een nieuw woordje geleerd? Heel leuk, maar je kan die tijd beter gebruiken om zelf eens wat op te zoeken :z :
https://man.rivm.nl/
https://www.rivm.nl/stikstof/meten/drogedepositieNH3
https://www.rivm.nl/landelijk-meetnet-effecten-mestbeleid
Huilen dan.
  dinsdag 28 juni 2022 @ 20:47:30 #36
24533 ACT-F
pi_205174259
twitter

twitter
  dinsdag 28 juni 2022 @ 20:48:04 #37
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_205174267
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 20:42 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Right back at 'cha
Oh, je hebt daadwerkelijk een keer een bron geleverd waarin de plannen staan beschreven hoe alles straks wordt VOLGEBOUWD als er minder stallen vol vee in het land zijn. Heb ik even gemist. Linkje?
  dinsdag 28 juni 2022 @ 20:49:51 #38
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_205174284
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 20:42 schreef ACT-F het volgende:

[..]
Ik maak me druk aan een relatief grote groep mensen in de maatschappij die selectief verontwaardigd zijn. Wat ik zo kenmerkend aan deze groep vind is dat ze vooral via tekst communiceren op een veilige afstand.
[..]

Waar doel je precies op?
  dinsdag 28 juni 2022 @ 20:52:22 #39
24533 ACT-F
pi_205174321
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 20:49 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Waar doel je precies op?
Dat jij daar onderdeel van bent getuige je reactie:

quote:
pi_205174326
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 20:47 schreef ACT-F het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Lekker tegen de richting inrijden. Dit gaat zo verschrikkelijk fout vandaag of morgen.
  dinsdag 28 juni 2022 @ 20:56:46 #41
24533 ACT-F
pi_205174358
twitter

twitter

twitter
  dinsdag 28 juni 2022 @ 20:57:43 #42
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_205174372
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 20:52 schreef ACT-F het volgende:

[..]
Dat jij daar onderdeel van bent getuige je reactie:
[..]

Want?
pi_205174420
quote:
6s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 20:56 schreef ACT-F het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Ik mag toch hopen dat ze alles behalve zwichten voor dit soort nonsens.
pi_205174429
quote:
Boeren verhinderen Zaltbommelse raadsleden te vertrekken
Boeren hebben met trekkers de toegangsweg naar Slot Loevestein in de gemeente Zaltbommel geblokkeerd. Gemeenteraadsleden die binnen waren voor een presentatie kunnen daardoor niet vertrekken. Het slot ligt in het Munnikenland, een zogeheten Natura 2000-gebied waarvoor strenge regels gelden rondom de neerslag van stikstof.

Het kasteel heeft de politie gebeld om te zorgen dat de boeren vertrekken.

https://nos.nl/liveblog/2(...)ekogeld-met-vuurwerk
Ze zijn wel druk bezig zeg om de kaart van terroristenbingo helemaal vol te maken.
pi_205174442
twitter
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 21:00 schreef XSbig het volgende:

[..]
Ik mag toch hopen dat ze alles behalve zwichten voor dit soort nonsens.
Helaas :D
  dinsdag 28 juni 2022 @ 21:02:39 #46
24533 ACT-F
pi_205174450
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 20:57 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Want?
quote:
pi_205174457
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 21:02 schreef StephanL het volgende:
[ twitter ]
[..]
Gewoon de standaardprocedure toch dat ze je niet een nacht vasthouden als dat niet nodig is?
  dinsdag 28 juni 2022 @ 21:03:12 #48
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_205174460
quote:
6s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 20:56 schreef ACT-F het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Bernadine is wel lekker. :9~
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
pi_205174476
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 21:03 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Gewoon de standaardprocedure toch dat ze je niet een nacht vasthouden als dat niet nodig is?
Ja denk het.

De trekker moet wel blijven lees ik.
pi_205174480
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 21:02 schreef StephanL het volgende:
[ twitter ]
[..]
Ik mag hopen dat dit is omdat ze iemand niet langer dan een bepaalde tijd vasthouden, anders is het echt een werkelijke schande.
  dinsdag 28 juni 2022 @ 21:06:02 #51
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_205174507
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 21:04 schreef StephanL het volgende:

[..]
Ja denk het.

De trekker moet wel blijven lees ik.
Trekker wordt morgen voorgeleid.
  dinsdag 28 juni 2022 @ 21:06:40 #52
24533 ACT-F
pi_205174519
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 21:06 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Trekker wordt morgen voorgeleid.
_O-
pi_205174520
twitter
  dinsdag 28 juni 2022 @ 21:06:55 #54
24533 ACT-F
pi_205174524
twitter
pi_205174526
twitter

Dit loopt uit de hand.
zie email 27 oktober
  dinsdag 28 juni 2022 @ 21:07:12 #56
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_205174528
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 21:06 schreef myShizzle het volgende:
[ twitter ]
Account KickoutRutte

:')
pi_205174530
quote:
[ twitter ]
[ twitter ]
Ik heb geen Twitter dus opzouten met die zooi.
pi_205174541
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 21:03 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Minderjarige begreep ik, dan al helemaal.
zie email 27 oktober
  dinsdag 28 juni 2022 @ 21:07:59 #59
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_205174542
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 21:07 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Dit loopt uit de hand.
Het loopt niet uit de hand, het is al uit de hand gelopen.
pi_205174543
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 21:07 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Account KickoutRutte

HEY! Wel een beetje respect voor transvaxxuelen (zijn woord, niet het mijne) tonen h!
  dinsdag 28 juni 2022 @ 21:08:24 #61
24533 ACT-F
pi_205174550
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 21:07 schreef etuiedelapiel het volgende:

[..]
Ik heb geen Twitter dus opzouten met die zooi.
Ja hoor Keizer etuiedelapiel. De wereld heeft zich aan jou aan te passen in plaats van andersom.
pi_205174551
quote:

[..]
Goede aanvulling. Dit loopt steeds verder uit de hand.
zie email 27 oktober
pi_205174556
quote:
[ twitter ]
Dit loopt uit de hand.
Lijkt wel oorlog :o
pi_205174560
quote:
[ twitter ]
Dit loopt uit de hand.
Binnenkort treinen op de snelweg.
pi_205174563
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 21:08 schreef StephanL het volgende:

[..]
Heeft Gert-Jan toch gelijk gehad.
zie email 27 oktober
pi_205174566
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 21:08 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Goede aanvulling. Dit loopt steeds verder uit de hand.
Het escaleert helemaal uit de hand.
pi_205174567
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 21:08 schreef ludovico het volgende:

[..]
Binnenkort treinen op de snelweg.
Donderdag moet ik weer op pad ^O^
zie email 27 oktober
  Moderator dinsdag 28 juni 2022 @ 21:09:18 #68
5428 crew  miss_sly
pi_205174568
quote:
[ twitter ]
Dit loopt uit de hand.
Enorm uit de hand.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 28 juni 2022 @ 21:09:27 #69
24533 ACT-F
pi_205174570
quote:

[..]
pi_205174572
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 21:09 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Donderdag moet ik weer op pad ^O^
Voor de goede zaak, beetje protesteren.
pi_205174574
ZIEDEND!
pi_205174580
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 21:08 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Heeft Gert-Jan toch gelijk gehad.
Precies. Iets wat overdreven maar dat de boeren boos zijn is wel duidelijk. Lijkt alleen maar heftiger te worden.
  dinsdag 28 juni 2022 @ 21:10:34 #73
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_205174589
quote:
[ twitter ]
Dit loopt uit de hand.
Hoe kun je dit nou nog verdedigen :N
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_205174590
Alle boeren die zich misdragen een gebiedsverbod geven voor de Zwarte Cross komende zomer, dan stoppen ze vanzelf wel
  dinsdag 28 juni 2022 @ 21:11:11 #75
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_205174597
quote:

[..]
Zoek eens op mijnwerkers en zware industriewerkers rellen. Standaard procedure als mensen hun werk kwijtraken. Over paar maanden hoor je hier niets meer van.
pi_205174609
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 21:10 schreef Drekkoning het volgende:

[..]
Hoe kun je dit nou nog verdedigen :N
Niet. Caroline, Thierry, Geert, Haga, Mark van den Oever, Bart Kemp en anderen moeten nu hun verantwoordelijkheid nemen. Waar blijven de oproepen om dit gedrag te staken?!

Dit is staatsgevaarlijk.
zie email 27 oktober
  dinsdag 28 juni 2022 @ 21:13:17 #77
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_205174620
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 21:11 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Over paar maanden hoor je hier niets meer van.
Dat denk ik ook. Momentum neemt vanzelf af, dat weet de politiek ook.

Maar dan nog steeds moeten de excessen gewoon aangepakt worden.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
pi_205174627
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 21:12 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Niet. Caroline, Thierry, Geert, Haga, Mark van den Oever, Bart Kemp en anderen moeten nu hun verantwoordelijkheid nemen. Waar blijven de oproepen om dit gedrag te staken?!

Dit is staatsgevaarlijk.
Als je niet beter zou weten zou je haast nog gaan denken dat dat clubje niet zo veel op heeft met goed rechtsstatelijk bestuur.
  dinsdag 28 juni 2022 @ 21:14:43 #79
24533 ACT-F
pi_205174633
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 21:11 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Zoek eens op mijnwerkers en zware industriewerkers rellen. Standaard procedure als mensen hun werk kwijtraken. Over paar maanden hoor je hier niets meer van.
Of de taxioorlog :Y
  Moderator dinsdag 28 juni 2022 @ 21:14:55 #80
375570 crew  Cyan9
pi_205174635
Het draagvlak onder de burgers moet duidelijk het graf in. Dit gaat echt helemaal niks voor ze opleveren.
  dinsdag 28 juni 2022 @ 21:15:38 #81
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_205174643
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 21:13 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Precies. Dit is uiteindelijk ook een stukje amateur psychologie, beetje emoties. Moet kunnen. Zolang de excessen worden aangepakt kan iedereen daar wel vrede mee hebben.

De boeren die het treft krijgen hun regeling en dan gaan we weer door naar het volgende :P
pi_205174647
quote:
85s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 21:14 schreef Cyan9 het volgende:
Het draagvlak onder de burgers moet duidelijk het graf in. Dit gaat echt helemaal niks voor ze opleveren.
Het is ook gewoon contraproductief ja.
zie email 27 oktober
pi_205174655
quote:
Waar blijven de oproepen om dit gedrag te staken?!

? Is gewoon gezegd om niet te doen, maar wanneer kapt de overheid met debiel beleid?
pi_205174664
quote:

[..]
Het is wachten op de eerste doden. :{
pi_205174666
quote:
9s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 21:14 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Als je niet beter zou weten zou je haast nog gaan denken dat dat clubje niet zo veel op heeft met goed rechtsstatelijk bestuur.
Recht op eigendom is een grondrecht wat bescherming behoeft, dat is goed rechtstatelijk.

Willekeur van een paar machtswellustigen zijn vrije loop laten gaan is anti rechtsstatelijk.
pi_205174668
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 21:16 schreef ludovico het volgende:

[..]
? Is gewoon gezegd om niet te doen, maar wanneer kapt de overheid met debiel beleid?
Dat is inderdaad overduidelijk de beste manier om met dit soort vormen van intimidatie om te gaan, gewoon degenen die het doen hun zin geven. Dan garandeer je natuurlijk ook dat het in de toekomst niet weer gebeurd.

Ow wacht :')...
pi_205174674
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 21:13 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Ik vind dat wel een gevaarlijke gok als we op het punt zijn aangekomen dat politiebureaus worden belegerd, brandstichting op de snelweg aan de orde van de dag en hulpverleners worden lastiggevallen. Dat is geen protesteren of rellen meer, dat is een gerichte aanval op onze rechtsstaat en instituties.
zie email 27 oktober
pi_205174691
Valt dit nog onder de vrijheid van demonstreren? Je moet toch ergens een grens stellen...
pi_205174692
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 21:17 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Dat is inderdaad overduidelijk de beste manier om met dit soort vormen van intimidatie om te gaan, gewoon degenen die het doen hun zin geven. Dan garandeer je natuurlijk ook dat het in de toekomst niet weer gebeurd.

Ow wacht :')...
Ehh wat.

Protesteren is een grondrecht, de overheid intimideert.
pi_205174698
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 21:19 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ehh wat.

:')!

Als je dit daadwerkelijk als protesteren ziet ben je echt reddeloos verloren.
pi_205174699
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 21:17 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Ik vind dat wel een gevaarlijke gok als we op het punt zijn aangekomen dat politiebureaus worden belegerd, brandstichting op de snelweg aan de orde van de dag en hulpverleners worden lastiggevallen. Dat is geen protesteren of rellen meer, dat is een gerichte aanval op onze rechtsstaat en instituties.
De aanval op de boeren vanuit onze instituties is een aanval op onze rechtstaat en vrije liberale democratie.
pi_205174708
quote:

[..]
Ehh wat.

Bedreigen is geen grondrecht, het verkeer platleggen is geen grondrecht, brandstichten is geen grondrecht, met je trekker over de snelweg rijden is geen grondrecht. moet ik doorgaan?
zie email 27 oktober
pi_205174709
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 21:19 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
:')!

Als je dit daadwerkelijk als protesteren ziet ben je echt reddeloos verloren.
Ik ben reddeloos verloren, dat moge duidelijk zijn.

Tis maar goed dat de Duitsers goed gehoorzaamden in 1938.
pi_205174712
quote:

[..]
Dit is anarchie.
Het is wachten tot ze het hele land plat leggen en de supermarkten geen bevoorrading meer krijgen.
pi_205174713
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 21:20 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ik ben reddeloos verloren, dat moge duidelijk zijn.

Tis maar goed dat de Duitsers goed gehoorzaamden in 1938.
Hahaha.

Jij bent af.
zie email 27 oktober
pi_205174717
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 21:20 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Bedreigen is geen grondrecht, het verkeer platleggen is geen grondrecht, brandstichten is geen grondrecht, met je trekker over de snelweg rijden is geen grondrecht. moet ik doorgaan?
Ja ik wacht even op het punt waar je zegt dat het recht op eigendom een grondrecht is.
pi_205174718
quote:

[..]
Ehh wat.

:D je durft nog te beweren dat alles wat er nu al gebeurd gewoon netjes onder dat grondrecht valt.

pi_205174724
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 21:17 schreef ludovico het volgende:

[..]
Recht op eigendom is een grondrecht wat bescherming behoeft, dat is goed rechtstatelijk.

Willekeur van een paar machtswellustigen zijn vrije loop laten gaan is anti rechtsstatelijk.
Heb je zelf nu het idee dat je iets heel slims zegt oid?
pi_205174728
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 21:20 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Hahaha.

Jij bent af.
Ik schets een extreme situatie om te laten zien dat het niet zo zwart-wit is als jij zelf stelt, de staat eigent zichzelf hier teveel macht toe, en de vraag is wat men daar nou daadwerkelijk tegen kan doen, binnen de wet, want het is letterlijk helemaal geen ene drol.
pi_205174731
quote:

[..]
Eens.

Het is terreur en nog even en het is in juridische zin terrorisme.
pi_205174746
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 21:21 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Heb je zelf nu het idee dat je iets heel slims zegt oid?
Dat zwart-wit denken is in ieder geval niet bijster intelligent.

Binnen de wet kan de staat zo goed als alles wat ons land vrij en liberaal maakt afbreken.
pi_205174751
Leger haalt trekker op.

twitter
  dinsdag 28 juni 2022 @ 21:23:32 #103
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_205174752
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 21:17 schreef ludovico het volgende:

[..]
Recht op een gezonde leefomgeving ook. Voor de zoveelste keer: grondrechten zijn niet absoluut.
quote:
Allemaal grote woorden, maar je hebt geen benul van de betekenis.
Huilen dan.
pi_205174754
quote:
4s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 21:20 schreef aloa het volgende:

[..]
Dit is anarchie.
Het is wachten tot ze het hele land plat leggen en de supermarkten geen bevoorrading meer krijgen.
Dan zullen de vrachtwagenchauffeurs moeten gaan staken, want het meeste voedsel van Nederlandse boeren wordt geexporteerd.
  dinsdag 28 juni 2022 @ 21:23:40 #105
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_205174755
quote:

[..]
Zeker, excessen dus ook aanpakken. En zwaar bestraffen.

Net als met de avondklokrellen. Degene die gepakt werden gingen gelijk met snelrecht meerdere maanden onvoorwaardelijk de bak in.

Verder de schade proberen te beperken en dan waait het vanzelf over.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
pi_205174758
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 21:23 schreef ludovico het volgende:

[..]
Dat zwart-wit denken is in ieder geval niet bijster intelligent.

Binnen de wet kan de staat zo goed als alles wat ons land vrij en liberaal maakt afbreken.
Heb je zelf niet het idee dat je ietwat zwart-wit over het eigendomsrecht denkt?
pi_205174778
quote:

[..]
Dit is anarchie.
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 21:23 schreef XSbig het volgende:

[..]
Dan zullen de vrachtwagenchauffeurs moeten gaan staken, want het meeste voedsel van Nederlandse boeren wordt geexporteerd.
De boeren gaan voorkomen dat die vrachtwagens berhaupt kunnen laden of lossen.
Dan ben je verder van huis.
  dinsdag 28 juni 2022 @ 21:25:33 #108
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_205174780
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 21:23 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Heb je zelf niet het idee dat je ietwat zwart-wit over het eigendomsrecht denkt?
Als je het niet eens bent met ludovico dan ben je een extremist.
Huilen dan.
pi_205174781
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 21:23 schreef Drekkoning het volgende:

[..]
Zeker, excessen dus ook aanpakken. En zwaar bestraffen.

Net als met de avondklokrellen. Degene die gepakt werden gingen gelijk met snelrecht meerdere maanden onvoorwaardelijk de bak in.

Verder de schade proberen te beperken en dan waait het vanzelf over.
Gevoelsmatig waren dat meer spontane woedeuitbarstigen, dat was willekeurig geweld. Supermarktje hier, winkelruitje daar, ziekenhuisje zus.

Dit is echt gericht tegen staatsinstituties, ik vind dat on-nederlands en echt link.
zie email 27 oktober
pi_205174789
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 21:23 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Nee, als je met hele goede argumenten komt kan het gerechtvaardigd zijn maar het is en blijft extreem beleid en dat wordt volledig miskent.
pi_205174797
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 21:25 schreef ludovico het volgende:

[..]
Nee, als je met hele goede argumenten komt kan het gerechtvaardigd zijn maar het is en blijft extreem beleid en dat wordt volledig miskent.
Iedereen hier is gek behalve jij?
pi_205174820
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 21:26 schreef tim020hoorn het volgende:

[..]
Dat sowieso, jij vindt onteigenen een alledaags iets?

Ik zeg toch niks geks als ik zeg dat onteigenen extreem beleid is?
  dinsdag 28 juni 2022 @ 21:29:33 #113
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_205174823
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 21:26 schreef tim020hoorn het volgende:

[..]
Hij en de vuurwerk gooiende boeren die ambulances hinderen.
pi_205174836
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 21:29 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Beetje framen, jatochhh.

Er zijn blanke mannen die vrouwen verkrachten, alle blanke mannen zijn verkrachters.

Dat stereotyperen is niet echt sexy.
pi_205174841
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 21:29 schreef ludovico het volgende:

[..]
Dat sowieso, jij vindt onteigenen een alledaags iets?

Ik zeg toch niks geks als ik zeg dat onteigenen extreem beleid is?
Dood paard genot hier.

Man man
pi_205174842
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 21:25 schreef ludovico het volgende:

[..]
Dat wordt helemaal niet miskent, er zitten behoorlijk wat stappen voor een onteigeningsprocedure en ook als die wordt ingezet moet de overheid een verdomt zware case hebben over waarom het noodzakelijk is en er geen alternatieven zijn. Het eigendomsrecht wordt niet zo maar aan de kant geschoven maar het is ook weer niet zo dat het prioriteit krijgt boven alle andere mogelijke rechten.
pi_205174863
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 21:30 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Dat wordt helemaal niet miskent, er zitten behoorlijk wat stappen voor een onteigeningsprocedure en ook als die wordt ingezet moet de overheid een verdomt zware case hebben over waarom het noodzakelijk is en er geen alternatieven zijn. Het eigendomsrecht wordt niet zo maar aan de kant geschoven maar het is ook weer niet zo dat het prioriteit krijgt boven alle andere mogelijke rechten.
En dat is verder prima, vraag me alleen af of een rechter dat hele doelmatigheid vraagstuk wel dufft te beoordelen, dat wordt sowieso wel weer op een expert zijn visie afgewenteld en die kan je cherry picken dus altijd prijs.
  dinsdag 28 juni 2022 @ 21:32:47 #118
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_205174867
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 21:25 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Gevoelsmatig waren dat meer spontane woedeuitbarstigen, dat was willekeurig geweld. Supermarktje hier, winkelruitje daar, ziekenhuisje zus.

Dit is echt gericht tegen staatsinstituties, ik vind dat on-nederlands en echt link.
De maatschappij (trachten te) ontwrichten om een politiek besluit te forceren: dat neigt naar terrorisme.
Huilen dan.
pi_205174877
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 21:32 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
De maatschappij (trachten te) ontwrichten om een politiek besluit te forceren: dat neigt naar terrorisme.
Dat roep ik ook al een aantal uur, er heeft zich vandaar echt een keerpunt voorgedaan naar mijn gevoel...
zie email 27 oktober
  dinsdag 28 juni 2022 @ 21:33:31 #120
24533 ACT-F
pi_205174883
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 21:29 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
twitter
pi_205174892
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 21:32 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Waar gaat dit eindigen?
pi_205174899
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 21:33 schreef ACT-F het volgende:

[..]
[ twitter ]
En wanneer zouden ze dat precies moeten tonen? Na een stukje over hoe de Taliban steun verlenen aan aardbevingsslachtoffers in Afghanistan?
pi_205174902
quote:

[..]
[ twitter ]
Alle boeren zijn vuurwerkgooiende bandenlekstekende ambulance hinderende ambulance vrijdoorgangverleners.
pi_205174905
twitter
pi_205174908
quote:
4s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 21:34 schreef aloa het volgende:

[..]
Waar gaat dit eindigen?
3e Reich, de staat mag alles als het binnen hun eigen wetten is.
  Moderator dinsdag 28 juni 2022 @ 21:35:23 #126
5428 crew  miss_sly
pi_205174909
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 21:34 schreef ludovico het volgende:

[..]
Alle boeren zijn vuurwerkgooiende bandenlekstekende ambulance hinderende ambulance vrijdoorgangverleners.
…zei helemaal niemand.
  dinsdag 28 juni 2022 @ 21:35:35 #127
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_205174911
quote:

[..]
[ twitter ]
Gelukkig hebben sommigen nog enige common sense :)
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
  dinsdag 28 juni 2022 @ 21:35:45 #128
24533 ACT-F
pi_205174914
quote:

[..]
Waar gaat dit eindigen?
Dat vraag ik me dus ook af. Ik vrees dat dit een kwestie wordt van het recht van de sterkste.
  dinsdag 28 juni 2022 @ 21:36:15 #129
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_205174917
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 21:35 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ja echt goede vergelijking
pi_205174920
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 21:35 schreef miss_sly het volgende:

[..]
…zei helemaal niemand.
Strikt genomen was het getypt inderdaad. Maar als jij het uitspreekt heb je jouw eigen stelling ontkracht, komop, je kan het.
  dinsdag 28 juni 2022 @ 21:36:37 #131
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_205174923
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 21:34 schreef ludovico het volgende:

[..]
Nee, maar die boeren die op deze wijze al twee dagen bezig zijn, zijn niet alleen heel dom en contraproductief bezig, ze kunnen mensen daadwerkelijk beschadigen. Dit is van hetzelfde kaliber als die 6 januari sjappies.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Moderator dinsdag 28 juni 2022 @ 21:36:39 #132
5428 crew  miss_sly
pi_205174924
quote:
9s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 21:36 schreef Momo het volgende:

[..]
Je weet wie het zegt.
pi_205174935
quote:
9s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 21:36 schreef Momo het volgende:

[..]
Als iets ongrondwettelijk is vind ik het benauwd worden.
  dinsdag 28 juni 2022 @ 21:37:41 #134
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_205174938
quote:

[..]
Waar gaat dit eindigen?
Met een voor iedereen gezondere agrarische sector. We zien nu de stuiptrekkingen van een systeem dat al decennia ten dode opgeschreven is maar waar nu eindelijk de stekker uit wordt getrokken na jarenlang kunstmatig in leven gehouden te zijn. Even door de zure appel heen.
Huilen dan.
pi_205174946
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 21:37 schreef ludovico het volgende:

[..]
Maar het is niet ongrondwettelijk, hoe hard je dat zelf ook wil geloven...
  Moderator dinsdag 28 juni 2022 @ 21:38:23 #136
5428 crew  miss_sly
pi_205174947
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 21:36 schreef ludovico het volgende:

[..]
Strikt genomen was het getypt inderdaad. Maar als jij het uitspreekt heb je jouw eigen stelling ontkracht, komop, je kan het.
Het is ook niet getypt.

Maar de boeren die vuurwerk gooien en banden lek steken zijn inderdaad vuurwerkgooiende banden lekstekende boeren.
  dinsdag 28 juni 2022 @ 21:39:16 #137
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_205174962
quote:

[..]
Wat is er precies allemaal ongrondwettelijk ?
pi_205174964
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 21:35 schreef ludovico het volgende:

[..]
Staat dit er echt?
zie email 27 oktober
  dinsdag 28 juni 2022 @ 21:39:31 #139
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_205174966
quote:

[..]
Nou vertel eens Ludo: wat is er precies ongrondwettig, en waarom?

Er is nog niet eens een plan joh, alleen een doel :') .
Huilen dan.
pi_205174982
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 21:36 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Nee, maar die boeren die op deze wijze al twee dagen bezig zijn, zijn niet alleen heel dom en contraproductief bezig, ze kunnen mensen daadwerkelijk beschadigen. Dit is van hetzelfde kaliber als die 6 januari sjappies.
Ik vind ook niet dat ze zoveel schade moeten maken maar als de staat ook maar alles kan flikken wat ze willen gaan we ook leven in een wereld waarin ik niet wil leven, en in de geschiedenis is dat weleens fout gegaan.

Grondwetten zijn in mijn beleving gewoon extreem belangrijk, in die zin ben ik het helemaal eens met Groenlinks dat we een constitutioneel hof zouden moeten hebben. Dan krijg je een panel met juristen die het zaakje cht af gaan wegen, de onderbouwing MOET gewoon tiptop zijn anders moet het niet kunnen.

Dan zal ik wel extreme verhaaltjes verzinnen met Duitsers enzo en uiteraard is dat een hyperbool, maar het zint mij niet als er aan grondrechten getornd wordt, ik vind dat doodeng.
pi_205174984
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 21:39 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Staat dit er echt?
Haha dit is wel de post van het jaar
pi_205174985
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 21:39 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Nou vertel eens Ludo: wat is er precies ongrondwettig, en waarom?

Er is nog niet eens een plan joh, alleen een doel :') .
Wat ik overigens politiek-bestuurlijk achterlijk vind. Je had in een keer een intergraal plan moeten presenteren. Nu heb je niet alleen boosheid (die had je toch wel gehad) maar ook nog een klap onzekerheid, dat versterkt mekaar gigantisch.
zie email 27 oktober
pi_205174997
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 21:23 schreef StephanL het volgende:
Leger haalt trekker op.

[ twitter ]
Lekker suggestief gefilmd weer, ze komen uit een oefenterrein gereden. Het enige wat weer is gefilmd is het weg rijden van de TropCo, het laden en verspannen hebben ze toevallig net gemist...
pi_205175001
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 21:38 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Maar het is niet ongrondwettelijk, hoe hard je dat zelf ook wil geloven...
Wie is dat van mening?

Onteigenen zonder goede onderbouwing is ongrondwettelijk.
En onteigenen met een goede onderbouwing gaat direct in tegen het grondrecht van het mogen hebben van eigendom, mag je "niet ongrondwettelijk' noemen omdat die zaken zogezegd afgewogen zouden mogen worden. Prima, semantiek.
  dinsdag 28 juni 2022 @ 21:41:51 #145
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_205175003
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 21:40 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Wat ik overigens politiek-bestuurlijk achterlijk vind. Je had in een keer een intergraal plan moeten presenteren. Nu heb je niet alleen boosheid (die had je toch wel gehad) maar ook nog een klap onzekerheid, dat versterkt mekaar gigantisch.
Ja maar zo kan je lekker het verzinnen van een plan bij de provincies over de schutting gooien.
Huilen dan.
  Moderator dinsdag 28 juni 2022 @ 21:42:21 #146
5428 crew  miss_sly
pi_205175010
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 21:40 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Haha dit is wel de post van het jaar
Het is pas juni. Geef hem nog een half jaar, komt er vast nog wat.
pi_205175012
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 21:37 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Met een voor iedereen gezondere agrarische sector. We zien nu de stuiptrekkingen van een systeem dat al decennia ten dode opgeschreven is maar waar nu eindelijk de stekker uit wordt getrokken na jarenlang kunstmatig in leven gehouden te zijn. Even door de zure appel heen.
Dat denk ik dus ook. Jammer dat het zoveel ellende geeft.
pi_205175024
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 21:39 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Staat dit er echt?
Ik vraag me weleens af ja hoe je "dit nooit meer" kan versterken.
En naar mijn idee is dat door liberale vrijheden en grondrechten te beschermen.
pi_205175031
quote:
9s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 21:35 schreef ACT-F het volgende:

[..]
Dat vraag ik me dus ook af. Ik vrees dat dit een kwestie wordt van het recht van de sterkste.
De boeren gaan niet winnen.
pi_205175039
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 21:43 schreef ludovico het volgende:

[..]
Doe nou niet. Dit kan cht niet man.
zie email 27 oktober
pi_205175053
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 21:44 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Doe nou niet. Dit kan cht niet man.
Waarom niet? Een constitutioneel hof zou ook een ijzersterke onderbouwing eisen voordat overgegaan zou mogen worden op onteigenen.
  dinsdag 28 juni 2022 @ 21:45:11 #152
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_205175055
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 21:43 schreef ludovico het volgende:

[..]
En naar mijn idee is dat door liberale vrijheden en grondrechten te beschermen.
wut
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 28 juni 2022 @ 21:45:16 #153
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_205175056
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 21:41 schreef ludovico het volgende:

[..]
Wie is dat van mening?

Onteigenen zonder goede onderbouwing is ongrondwettelijk.
En is daar sprake van?
quote:
En onteigenen met een goede onderbouwing gaat direct in tegen het grondrecht van het mogen hebben van eigendom, mag je "niet ongrondwettelijk' noemen omdat die zaken zogezegd afgewogen zouden mogen worden. Prima, semantiek.
Goh, kom je weer op het punt dat grondrechten niet absoluut zijn: zo mag buurman Henk bijvoorbeeld geen kernkop bezitten. ONGRONTWETTULLIG :( !!!!
Huilen dan.
pi_205175070
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 21:42 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Het is pas juni. Geef hem nog een half jaar, komt er vast nog wat.
Blijf jij maar lekker binnen straks, ik ben er wel klaar mee.
  dinsdag 28 juni 2022 @ 21:46:34 #155
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_205175072
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 21:45 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
En is daar sprake van?
[..]
Goh, kom je weer op het punt dat grondrechten niet absoluut zijn: zo mag buurman Henk bijvoorbeeld geen kernkop bezitten.
#henkinopstand
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
pi_205175092
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 21:46 schreef Drekkoning het volgende:

[..]
#henkinopstand
Henk Lives Matter
pi_205175094
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 21:45 schreef ludovico het volgende:

[..]
Waarom niet? Een constitutioneel hof zou ook een ijzersterke onderbouwing eisen voordat overgegaan zou mogen worden op onteigenen.
Staat gewoon in het EVRM, 1e Protocol. Met jawel, een hof. Daar kunnen de boeren gewoon terecht, ik voorspel alvast dat de noodzaak wel door de toets heen komt.

Maar houd op met die nazi-vergelijkingen, die zijn echt misselijkmakend.
zie email 27 oktober
pi_205175096
quote:

[..]
Waar blijven de oproepen om dit gedrag te staken?!

Zoals deze?

twitter
pi_205175098
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 21:48 schreef Montagui het volgende:

[..]
Zoals deze?

[ twitter ]
Ja die heb ik eerder vanmiddag gepost.
zie email 27 oktober
  Moderator dinsdag 28 juni 2022 @ 21:49:39 #160
5428 crew  miss_sly
pi_205175107
quote:
81s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 21:46 schreef ludovico het volgende:

[..]
:?
pi_205175123
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 21:48 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Staat gewoon in het EVRM, 1e Protocol. Met jawel, een hof. Daar kunnen de boeren gewoon terecht, ik voorspel alvast dat de noodzaak wel door de toets heen komt.
Naja wat zei ik eerder, cherry pick je expert en je onderbouwing is rond.

En het doel van die vergelijking waar je het over had is meer een filosofisch vraagstuk welk gereedschap we nou daadwerkelijk hebben om ons te beschermen tegen een overheid die teveel macht pakt en vrijheden wegneemt. Want ik zie weinig legale oplossingen daar en dat verklaart enigszins naar mijn idee dat het soms gruwelijk uit de hand kan lopen. Men ziet geen legale oplossingen meer en grijpt maar naar extremisme.

De staat moet ook een beetje van het extremisme wegblijven, als je niet kan overtuigen gaat er iets fout.
pi_205175125
quote:

[..]
Is dit nou een bedreiging?
zie email 27 oktober
pi_205175132
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 21:51 schreef trein2000 het volgende:

[..]
:?
Hoe zie je dat voor je?
Het is een voorspelling dat we van de winter weer lock-down maatregelen krijgen en dat Miss_sly vrij is om zich daar aan te houden.
  dinsdag 28 juni 2022 @ 21:52:24 #164
24533 ACT-F
pi_205175136
Niveautje:

twitter
pi_205175137
quote:

[..]
gast...
pi_205175141
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 21:51 schreef ludovico het volgende:

[..]
Naja wat zei ik eerder, cherry pick je expert en je onderbouwing is rond.

En het doel van die vergelijking waar je het over had is meer een filosofisch vraagstuk welk gereedschap we nou daadwerkelijk hebben om ons te beschermen tegen een overheid die teveel macht pakt en vrijheden wegneemt. Want ik zie weinig legale oplossingen daar en dat verklaart enigszins naar mijn idee dat het soms gruwelijk uit de hand kan lopen. Men ziet geen legale oplossingen meer en grijpt maar naar extremisme.

De staat moet ook een beetje van het extremisme wegblijven, als je niet kan overtuigen gaat er iets fout.
Je doet het overkomen alsof ze gewoon een paar experts met een niche mening eruit hebben gepikt maar het is toch echt een breed gedragen standpunt binnen de juridische wereld. Jij bent degene met het afwijkende extreme standpunt, niet andersom.
  dinsdag 28 juni 2022 @ 21:53:45 #167
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_205175150
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 21:52 schreef ACT-F het volgende:
Niveautje:

[ twitter ]
Cultureel erfgoedje hoor. Wat gaan we die boeren missen :'(
Huilen dan.
pi_205175159
quote:

[..]
Ja die heb ik eerder vanmiddag gepost.
Wel raar dan dat je haar in je rijtje namen plaatst.
pi_205175164
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 21:53 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Je doet het overkomen alsof ze gewoon een paar experts met een niche mening eruit hebben gepikt maar het is toch echt een breed gedragen standpunt binnen de juridische wereld. Jij bent degene met het afwijkende extreme standpunt, niet andersom.
Je comment laat alleen blijken dat je het over iets anders hebt dan ik of niet weet waar je het over hebt.

De juridische wereld doet niet aan breed gedragen standpunten omtrent stikstofbeleid.
pi_205175168
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 21:54 schreef Montagui het volgende:

[..]
Tsja, je bent ook niet echt een held als je als pyromaan je eigen brand blust.
pi_205175174
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 21:52 schreef ACT-F het volgende:
Niveautje:

[ twitter ]
De provincie laat zich weer van zn beste kant zien.
  dinsdag 28 juni 2022 @ 21:56:24 #172
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_205175180
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 21:55 schreef XSbig het volgende:

[..]
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 28 juni 2022 @ 21:57:17 #173
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_205175195
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 21:55 schreef ludovico het volgende:

[..]
Je comment laat alleen blijken dat je het over iets anders hebt dan ik of niet weet waar je het over hebt.

De juridische wereld doet niet aan breed gedragen standpunten omtrent stikstofbeleid.
Ja en die Raad van State, bestaande uit een stelletje cherry pickende extremisten, doet ook maar wat.
Huilen dan.
pi_205175199
twitter
pi_205175205
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 21:54 schreef Montagui het volgende:

[..]
Jij vond het een overtuigend statement in het licht van de gebeurtenissen van de afgelopen uren?
zie email 27 oktober
  dinsdag 28 juni 2022 @ 21:59:04 #176
24533 ACT-F
pi_205175213
quote:
Dat betwijfel ik eerlijk gezegd. Zoals een boer terecht opmerkte: "Je mag mijn stikstofrechten onteigenen, maar van mijn land blijf je af". Het onteigenen van land is een te zwaar middel, terwijl er minder ingrijpende middelen zijn. Het gaat immers om het terugdringen van ammoniakuitstoot waarvan de toestemming in de stikstofrechten geregeld is. Het subsidiariteitsbeginsel is hier van toepassing.
pi_205175216
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 21:57 schreef ludovico het volgende:
[ twitter ]
Hij heeft toch een punt? Het is niet zo alsof Klara of Betsie anders de rest van haar leven in een wei zou kunnen doorbrengen tot ze een natuurlijke dood sterft, die gaat binnen een paar weken/maanden alsnog naar het slachthuis.
pi_205175236
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 21:56 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Je snapt dat ik sarcastisch was he?
pi_205175237
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 21:59 schreef ACT-F het volgende:

[..]
Dat betwijfel ik eerlijk gezegd. Zoals een boer terecht opmerkte: "Je mag mijn stikstofrechten onteigenen, maar van mijn land blijf je af". Het onteigenen van land is een te zwaar middel, terwijl er minder ingrijpende middelen zijn. Het gaat immers om het terugdringen van ammoniakuitstoot waarvan de toestemming in de stikstofrechten geregeld is. Het subsidiariteitsbeginsel is hier van toepassing.
Onteigenen van stikstofrechten zal dan het maximaal haalbare zijn inderdaad, maar het moet ook nog doelmatig zijn... En het moet causaal zijn anders is het op lucht gebakken.
pi_205175240
twitter
pi_205175250
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 22:00 schreef ludovico het volgende:

[..]
Onteigenen van stikstofrechten zal dan het maximaal haalbare zijn inderdaad, maar het moet ook nog doelmatig zijn... En het moet causaal zijn anders is het op lucht gebakken.
"manifestly without reasonable foundation"
zie email 27 oktober
pi_205175254
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 21:59 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Hij heeft toch een punt? Het is niet zo alsof Klara of Betsie anders de rest van haar leven in een wei zou kunnen doorbrengen tot ze een natuurlijke dood sterft, die gaat binnen een paar weken/maanden alsnog naar het slachthuis.
Zij mag niet zijn.

Een melkkoe gaat wel wat langer mee h. Voordat het naar de slacht gaat, maar okay.
En een dikbil koe staat ook ff te grazen en te groeien voordat die gaat, en een goede behandeling tijdens dat leven is prima iets wat we mogen eisen en wat ook gewoon goed gaat in dit land.
  dinsdag 28 juni 2022 @ 22:02:56 #183
24533 ACT-F
pi_205175262
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 22:00 schreef ludovico het volgende:

[..]
De doelmatigheid gaat mank door de grote foutmarge in de rekenmodellen. Met afwijkingen van 50 tot 100% heb je meer willekeur dan doelmatigheid.
pi_205175263
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 21:58 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Jij vond het een overtuigend statement in het licht van de gebeurtenissen van de afgelopen uren?
Omdat het al daarvoor gedaan was.

Maar ik denk niet dat Caroline zoveel invloed heeft dat die oproep nut had. Dat heeft denk ik niemand.
  dinsdag 28 juni 2022 @ 22:03:17 #185
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_205175268
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 22:01 schreef ludovico het volgende:
[ twitter ]
Dit soort polls zijn natuurlijk makkelijk te fucken met bots of gewoon met een verzoek te stemmen op de poll van mensen met veel volgers. Zou wel een echt onderzoek willen zien van een onderzoeksbureau.
pi_205175274
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 22:02 schreef trein2000 het volgende:

[..]
"manifestly without reasonable foundation"
Is dat een juridisch begrip voor te weinig causaal verband aangetoond t.o.v. "need"?
pi_205175283
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 22:03 schreef Momo het volgende:

[..]
Dit soort polls zijn natuurlijk makkelijk te fucken met bots of gewoon met een verzoek te stemmen op de poll van mensen met veel volgers. Zou wel een echt onderzoek willen zien van een onderzoeksbureau.
Uiteraard, dat ga ik niet ontkennen.
pi_205175287
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 22:03 schreef ludovico het volgende:

[..]
Is dat een juridisch begrip voor te weinig causaal verband aangetoond t.o.v. "need"?
Nee dat is juridisch voor 'het moet echt totale quatsch zijn anders blijft de rechter er van af'
zie email 27 oktober
pi_205175293
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 22:03 schreef Momo het volgende:

[..]
Sowieso op Twitter idd.
pi_205175298
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 22:04 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Nee dat is juridisch voor 'het moet echt totale quatsch zijn anders blijft de rechter er van af'
Dat lijkt me onredelijk.
Beyond reasonable doubt. Anders niet bewezen schuldig.
  dinsdag 28 juni 2022 @ 22:06:39 #191
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_205175320
quote:
4s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 22:05 schreef aloa het volgende:

[..]
Sowieso op Twitter idd.
Altijd iemand met een poll die in een hele specifieke politieke bubbel zit met volgers. KiJk HeeL NeDerLanD iS heT MeT miJ eeNs.
pi_205175336
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 22:02 schreef ludovico het volgende:

[..]
Zij mag niet zijn.

Een melkkoe gaat wel wat langer mee h. Voordat het naar de slacht gaat, maar okay.
En een dikbil koe staat ook ff te grazen en te groeien voordat die gaat, en een goede behandeling tijdens dat leven is prima iets wat we mogen eisen en wat ook gewoon goed gaat in dit land.
Mag dat wel, want dat gaat immers ook ten koste van het eigendomsrecht van de boer?
pi_205175345
quote:
9s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 22:06 schreef Momo het volgende:

[..]
Altijd iemand met een poll die in een hele specifieke politieke bubbel zit met volgers. KiJk HeeL NeDerLanD iS heT MeT miJ eeNs.
Dat externe validiteitsvraagstuk wordt erg makkelijk aan voorbij gegaan inderdaad, ook door de bekende virologen uit het OMT.
Cq het overkomt de ''besten. ''
  dinsdag 28 juni 2022 @ 22:08:35 #194
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205175349
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 22:08 schreef ludovico het volgende:

[..]
Dat externe validiteitsvraagstuk wordt erg makkelijk aan voorbij gegaan inderdaad, ook door de bekende virologen uit het OMT.
Cq het overkomt de besten.
pi_205175352
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 22:07 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Mag dat wel, want dat gaat immers ook ten koste van het eigendomsrecht van de boer?
Geloof dat dieren in juridische zin niet volledig eigendom meer zijn.
  Moderator dinsdag 28 juni 2022 @ 22:09:22 #196
375570 crew  Cyan9
pi_205175360
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 21:55 schreef XSbig het volgende:

[..]
De term "de provincie" mag wat mij betreft ook het graf in.
pi_205175427
quote:
15s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 22:09 schreef Cyan9 het volgende:

[..]
De term "de provincie" mag wat mij betreft ook het graf in.
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 21:51 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Username ook nog eens vernoemd naar cyaankali....
pi_205175443
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 21:37 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Even los van specifiek dit onderwerp zie je de laatste tijd steeds meer verruwingen en ongeregeldheden plaats vinden bij demonstraties en protesten. De ontevredenheid, geen vertrouwen meer in de politiek en mensen die zich niet meer gehoord voelen door de politiek is alleen maar aan het groeien. Dus ook als je dit probleem hebt opgelost en er zullen nog wel wat vraagstukken komen waar wat beslissingen over genomen moeten worden in de toekomst. Verwacht ik niet dat bij toekomstige demonstraties het nu ineens wel allemaal netjes gaat verlopen. Dus die zure appel kan wel is wat groter zijn dan je denkt.
pi_205175448
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 22:14 schreef ludovico het volgende:

Of naar de kleur Cyaan?...
  dinsdag 28 juni 2022 @ 22:17:30 #200
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_205175455
quote:
[ twitter ]
Valt me mee dat ze die bomen nog niet omgehakt hebben.
  Moderator dinsdag 28 juni 2022 @ 22:17:53 #201
375570 crew  Cyan9
pi_205175460
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 22:16 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Nee nee, het hoort allemaal bij het complot.
pi_205175475
Zojuist maar even een donatie gedaan aan BBB.

Ik hoop op nog veel meer en veel hardere acties van de boeren, tot het stikstofbedrog van tafel is.
pi_205175480
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 22:19 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

Ik hoop op nog veel meer en veel hardere acties van de boeren, tot het stikstofbedrog van tafel is.
@AIVD
pi_205175491
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 22:16 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Ik mag jou wel.
pi_205175492
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 22:17 schreef Cyan9 het volgende:

[..]
Nee nee, het hoort allemaal bij het complot.
Shit, bijna per ongeluk onthuld. Ik weet wel dat de geheimhoudingsinstructies laatst nog op de meeting besproken zijn maar die heb ik helaas gemist, stond vast op de A2 omdat een of andere lamme tak er met hooibalen gestrooid had.
  dinsdag 28 juni 2022 @ 22:21:00 #206
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_205175493
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 22:01 schreef ludovico het volgende:
[ twitter ]
Gelooft die gekke eend 't zelf?
Huilen dan.
  dinsdag 28 juni 2022 @ 22:21:17 #207
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_205175498
quote:
[ twitter ]
Ja precies, vooral die megastallen zijn daar erg in. Prima, ik lust wel een stukkie vlees een paar keer per week, maar net doen alsof ze van die beesten houden is kul.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_205175500
.
quote:
11s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 22:20 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Shit, bijna per ongeluk onthuld. Ik weet wel dat de geheimhoudingsinstructies laatst nog op de meeting besproken zijn maar die heb ik helaas gemist, stond vast op de A2 omdat een of andere lamme tak er met hooibalen gestrooid had.
quote:
Welcome to Fight Club. The first rule of Fight Club is: you do not talk about Fight Club. The second rule of Fight Club is: you DO NOT talk about Fight Club! Third rule of Fight Club: if someone yells “stop!”, goes limp, or taps out, the fight is over.
  dinsdag 28 juni 2022 @ 22:22:06 #209
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_205175504
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 22:19 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

Lol. Bijzonder dat mensen zo denken. Als ik het ergens niet mee eens ben, ga ik het gewoon ontkennen en zeggen dat het bedrog is.
  dinsdag 28 juni 2022 @ 22:22:31 #210
24533 ACT-F
pi_205175515
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 22:16 schreef ipa84 het volgende:

[..]
Even los van specifiek dit onderwerp zie je de laatste tijd steeds meer verruwingen en ongeregeldheden plaats vinden bij demonstraties en protesten. De ontevredenheid, geen vertrouwen meer in de politiek en mensen die zich niet meer gehoord voelen door de politiek is alleen maar aan het groeien. Dus ook als je dit probleem hebt opgelost en er zullen nog wel wat vraagstukken komen waar wat beslissingen over genomen moeten worden in de toekomst. Verwacht ik niet dat bij toekomstige demonstraties het nu ineens wel allemaal netjes gaat verlopen. Dus die zure appel kan wel is wat groter zijn dan je denkt.
Jij doorziet de kern van het probleem. Mensen die geen belanghebbende zijn sluiten zich toch aan bij de boerenprotesten. Ze hebben namelijk een gemeenschappelijk doel en dat is de afkeer tegen de overheid. Wat we nu zien is slechts een exponent van een onderliggend probleem. Zolang dat probleem niet opgelost wordt gaan we van demonstratie naar demonstratie.
  dinsdag 28 juni 2022 @ 22:22:32 #211
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_205175516
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 22:16 schreef ipa84 het volgende:

[..]
Ja, eens hoor. Eerder in deze reeks:

quote:
7s.gif Op maandag 27 juni 2022 22:22 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ja, dat mensen achter elke eerste de beste idioot aanlopen is tekenend voor het vertrouwen in de overheid en eerder het symptoom van een probleem dan het probleem zelf. Dat mag de politiek best aangerekend worden.
Huilen dan.
  dinsdag 28 juni 2022 @ 22:22:44 #212
39333 Zelva
pi_205175517
quote:

[..]
[ twitter ]
Flikker toch op, er gaat al kstbare tijd verloren met dat baan maken
  dinsdag 28 juni 2022 @ 22:23:47 #213
24533 ACT-F
pi_205175532
Dit wordt een hete zomer:

twitter
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 28 juni 2022 @ 22:23:55 #214
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_205175533
quote:
[ twitter ]
Klaartje naar huis, Biefstuk Betsie morgen. Opgelost, slotje.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  dinsdag 28 juni 2022 @ 22:28:23 #215
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_205175582
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 21:23 schreef XSbig het volgende:

[..]
Jup en daarna doet het grootste gedeelte mee aan woningstekortprotesten en daarna weer coronaprotesten. Natuurlijk kun je het kabinet een hoop aanrekenen, maar je kunt ook proberen met helpen ipv zeuren op de overheid. Maar ergens tegen zijn is wel heel makkelijk ipv moeite doen om in een onderwerp te duiken, 'Overheid is kut', is voor veel mensen een meegaande slogan. 'Ja ik heb ook wel eens iets meegemaakt met de overheid en ik voel me niet gehoord omdat we nog steeds niet... (vul hier iets enorm persoonlijks in zonder genoeg draagvlak). '
  dinsdag 28 juni 2022 @ 22:31:54 #216
24533 ACT-F
pi_205175615
  dinsdag 28 juni 2022 @ 22:32:39 #217
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_205175628
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 22:28 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Jup en daarna doet het grootste gedeelte mee aan woningstekortprotesten en daarna weer coronaprotesten. Natuurlijk kun je het kabinet een hoop aanrekenen, maar je kunt ook proberen met helpen ipv zeuren op de overheid. Maar ergens tegen zijn is wel heel makkelijk ipv moeite doen om in een onderwerp te duiken, 'Overheid is kut', is voor veel mensen een meegaande slogan. 'Ja ik heb ook wel eens iets meegemaakt met de overheid en ik voel me niet gehoord omdat we nog steeds niet... (vul hier iets enorm persoonlijks in zonder genoeg draagvlak). '
Het frappante is dat al die beroepsklagers en demonstraten die nu ook weer meelopen met de boerenprotesten. Vaak compleet afhankelijk zijn van het staatsinfuus :')
  dinsdag 28 juni 2022 @ 22:32:45 #218
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_205175629
quote:
Prima :)
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
  dinsdag 28 juni 2022 @ 22:34:06 #219
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_205175649
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 21:40 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Eens, al kun je ook een discussie ermee starten, eerst een doel aankondigen die laat zien dat er enorm veel werk aan de winkel is en dan zien wat men er tegenover zet. Maar het maakt niet uit, we zitten nu een aantal jaar in 'overheid is kut, Nederland is erger dan Noord-Korea'-protestenonzin en met al het fake news en opjuttende YT-kanalen gaat dit voorlopig nog wel een tijd duren.

En elke keer gaat de schade, woede en het slachtoffergedrag steeds groter worden. Er zijn er nu een hoop die net doen alsof RT als nieuwsbron betrouwbaarder is dan de Nederlandse pers. Of die de media onpartijdig vinden en vervolgens alleen maar sites bezoeken met hun eigen mening en die dan weer wel als betrouwbaar zien.

Dit gaat sowieso nog zeker 10 jaar door met allerlei extremen van allerlei verschillende kanten, aangevuld met mensen die sowieso overal tegen zijn en zich laten aanpraten dat ze boos moeten zijn.
  dinsdag 28 juni 2022 @ 22:36:02 #220
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205175665
quote:

_O_ _O_ _O_
  Moderator dinsdag 28 juni 2022 @ 22:36:13 #221
375570 crew  Cyan9
pi_205175667
Het gaat lekker: deel 2.

"Boeren vallen politiebusjes bij Stroe aan."
Bij de A1 ter hoogte van Stroe hebben relschoppers politiebusjes aangevallen, is te zien op beeld van een lokaal persbureau. Aanwezigen hadden stalen pijpen en grote houten hamers bij zich, waarmee ze insloegen op de busjes.

Eerder prikten boeren in de buurt al banden van politievoertuigen lek.

https://nos.nl/liveblog/2(...)en-op-meerdere-wegen
pi_205175670
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 22:22 schreef Zwansen het volgende:

[..]
Lol. Bijzonder dat mensen zo denken. Als ik het ergens niet mee eens ben, ga ik het gewoon ontkennen en zeggen dat het bedrog is.
Eh, het is inmiddels in de tweede kamer al aangetoond, onder meer door Omtzigt, dat het stikstofmodel corrupt is.
  dinsdag 28 juni 2022 @ 22:36:39 #223
39333 Zelva
pi_205175673

8)7
pi_205175675
quote:
Wordt verdomme tijd. Dat er nog veel van dit soort interventies mogen volgen.
  dinsdag 28 juni 2022 @ 22:37:33 #225
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_205175681
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 22:32 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Het frappante is dat al die beroepsklagers en demonstraten die nu ook weer meelopen met de boerenprotesten. Vaak compleet afhankelijk zijn van het staatsinfuus :')
Die boeren denken ook dat ze hun zin gaan krijgen als ze de boel gaan terroriseren en dat spreekt de wappies wel aan die zich de Joden van de WOII denken te moeten voelen.
  dinsdag 28 juni 2022 @ 22:38:04 #226
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_205175687
quote:
84s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 22:36 schreef Starhopper het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

_O_ _O_ _O_
Heb je geen trots of ambitie? Kom werken bij de politie!
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_205175690
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 22:36 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Eh, het is inmiddels in de tweede kamer al aangetoond, onder meer door Omtzigt, dat het stikstofmodel corrupt is.
Hoe kan een model corrupt zijn? Het lijkt me dat het model geen smeergeld aanneemt.
  dinsdag 28 juni 2022 @ 22:38:36 #228
24533 ACT-F
pi_205175693
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 22:36 schreef Maverick_tfd het volgende:

[..]
Wordt verdomme tijd. Dat er nog veel van dit soort interventies mogen volgen.
Hier is een agent aan het schrijven:

twitter
  dinsdag 28 juni 2022 @ 22:39:37 #229
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_205175702
quote:
83s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 22:36 schreef Cyan9 het volgende:

Bij de A1 ter hoogte van Stroe hebben relschoppers politiebusjes aangevallen, is te zien op beeld van een lokaal persbureau. Aanwezigen hadden stalen pijpen en grote houten hamers bij zich, waarmee ze insloegen op de busjes.

[ afbeelding ]

Strafbaar, maar blijkbaar vinden droeftoeters dat dit prima is als iemand zijn zin niet krijgt. Grote muilen over andere groeperingen die demonstreren (zoals BLM) en nu zelf de terroristen uithangen door levensgevaarlijke situaties op snelwegen, bij ministers thuis en hulpdiensten te creren.
  dinsdag 28 juni 2022 @ 22:40:07 #230
24533 ACT-F
pi_205175707
twitter
pi_205175709
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 22:38 schreef Maverick_tfd het volgende:

[..]
Hoe kan een model corrupt zijn? Het lijkt me dat het model geen smeergeld aanneemt.
Gecorrumpeerd is niet werken volgens de beoogde werkzaamheid.
pi_205175735
quote:
83s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 22:36 schreef Cyan9 het volgende:

[ afbeelding ]

Met filmpje. Primitief volk. :{w

twitter
  Moderator dinsdag 28 juni 2022 @ 22:41:49 #233
375570 crew  Cyan9
pi_205175740
quote:
4s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 22:40 schreef ACT-F het volgende:
[ twitter ]
Want dat werkte de eerste en de tweede keer ook zo goed.
  Moderator dinsdag 28 juni 2022 @ 22:42:45 #234
375570 crew  Cyan9
pi_205175747
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 22:41 schreef Tourniquet het volgende:

[..]
Met filmpje

[ twitter ]
Ja, ze zijn nu wel echt af. Idioten.
pi_205175749
quote:

[..]

[ twitter ]
Kan je beter niet doen.
pi_205175754
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 22:38 schreef Maverick_tfd het volgende:

[..]
Corrupt in de betekenis van ondeugdelijk, kapot, niet-werkend.

Excuses voor het jargon, maar het woord corrupt is normaal in de modelbouw.

https://www.ensie.nl/wiktionary/corrupt

Betekenis 2.
pi_205175757
quote:
[ twitter ]
Dit is overigens m.i. nog het meest kwalijke precedent: politici waar je het niet mee eens bent thuis opzoeken en ook nog eens op een buitengewoon intimiderende manier.

Zal me niks verbazen als hier binnenkort wetten tegen komen.
pi_205175760
quote:

[..]

[ twitter ]
Niet te zuinig 8)7
  dinsdag 28 juni 2022 @ 22:44:11 #239
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_205175772
quote:

[..]

[ twitter ]
Wat een enorme pauperbende _O-
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
  dinsdag 28 juni 2022 @ 22:44:24 #240
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_205175774
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 22:23 schreef ACT-F het volgende:
Dit wordt een hete zomer:

[ twitter ]
Waar is dit?
pi_205175781
Die domme boeren snappen niet helemaal dat ze nu de politie de gelegenheid geven om massaal legitiem geweld in te gaan zetten.
  dinsdag 28 juni 2022 @ 22:45:11 #242
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_205175783
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 22:34 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Eens, al kun je ook een discussie ermee starten, eerst een doel aankondigen die laat zien dat er enorm veel werk aan de winkel is en dan zien wat men er tegenover zet. Maar het maakt niet uit, we zitten nu een aantal jaar in 'overheid is kut, Nederland is erger dan Noord-Korea'-protestenonzin en met al het fake news en opjuttende YT-kanalen gaat dit voorlopig nog wel een tijd duren.

En elke keer gaat de schade, woede en het slachtoffergedrag steeds groter worden. Er zijn er nu een hoop die net doen alsof RT als nieuwsbron betrouwbaarder is dan de Nederlandse pers. Of die de media onpartijdig vinden en vervolgens alleen maar sites bezoeken met hun eigen mening en die dan weer wel als betrouwbaar zien.

Dit gaat sowieso nog zeker 10 jaar door met allerlei extremen van allerlei verschillende kanten, aangevuld met mensen die sowieso overal tegen zijn en zich laten aanpraten dat ze boos moeten zijn.
Keurige analyse.

De hele marketing rondom deze stikstof plannen vind ik persoonlijk een behoorlijke flater. Neem alleen al zo'n plaatje van Nederland met vrijwel overal gekleurde gebieden met stikstofreductie dan is dat gewoon niet handig en olie op het vuur. Een beetje wereldvreemd, past niet in de huidige sfeer. Pak dat anders aan.
pi_205175785
Kotsbeu ben ik het, dit is gewoon tuig. Tuig dat net doet alsof er straks helemaal geen boer meer bestaat. Denk dat 80% een prima perspectief heeft, als ze maar willen innoveren en/of bereid zijn om offers te brengen in ruil voor een grote zak geld.
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_205175789
quote:
[ twitter ]
Hebben ze daar ook nog een burgemeester of wat?
zie email 27 oktober
  dinsdag 28 juni 2022 @ 22:46:15 #245
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_205175792
quote:
[ twitter ]
Daar moeten ze echt mee kappen. :r
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_205175801
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 22:43 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Corrupt in de betekenis van ondeugdelijk, kapot, niet-werkend.

Excuses voor het jargon, maar het woord corrupt is normaal in de modelbouw.

https://www.ensie.nl/wiktionary/corrupt

Betekenis 2.
Ten eerste is het maken van computermodellen geen modelbouw, ten tweede nee, dat is geen normaal woord voor het beschrijven van (nauwkeurigheid van) modellen.
pi_205175810
Wordt een spannende dag morgen
pi_205175813
Je verlagen tot terrormocro's en hooligans is wel triest.
pi_205175815
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 22:43 schreef Maverick_tfd het volgende:

[..]
Dit is overigens m.i. nog het meest kwalijke precedent: politici waar je het niet mee eens bent thuis opzoeken en ook nog eens op een buitengewoon intimiderende manier.

Zal me niks verbazen als hier binnenkort wetten tegen komen.
Gewoon tegen optreden. De Wom geeft daar echt wel haakjes voor.
zie email 27 oktober
pi_205175824
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 22:47 schreef Maverick_tfd het volgende:

[..]
Ten eerste is het maken van computermodellen geen modelbouw, ten tweede nee, dat is geen normaal woord voor het beschrijven van (nauwkeurigheid van) modellen.
Goed. Jij zal het beter weten. Ik heb 25 jaar van dat soort modellen gebouwd.
pi_205175829
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 22:48 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Gewoon tegen optreden. De Wom geeft daar echt wel haakjes voor.
Bij een eerder bezoek werd aangegeven dat er geen strafbare feiten gepleegd waren en politie/justitie dus niks kon doen.
  dinsdag 28 juni 2022 @ 22:50:22 #252
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_205175832
quote:

[..]

[ twitter ]
Dit is in de buurt van kootwijkerbroek. Dat is een beetje het Urk van de boeren. Die hebben een lange geschiedenis met dit soort wangedrag. Niks nieuws.

pi_205175836
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 22:49 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Dat zie je er niet aan af.
  dinsdag 28 juni 2022 @ 22:51:40 #254
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_205175841
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 22:49 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Je hebt een achtergrond in de meteorologie?
pi_205175844
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 22:50 schreef Maverick_tfd het volgende:

[..]
Bij een eerder bezoek werd aangegeven dat er geen strafbare feiten gepleegd waren en politie/justitie dus niks kon doen.
Die 'en dus' bevalt me niet. De burgemeester moet die lui gewoon wegsturen, want wanordelijkheid (en je kunt het ook nog op verkeersveiligheid gooien). Dat is de openbare orde rol van de burgemeester, staat los van het strafrecht.
zie email 27 oktober
  dinsdag 28 juni 2022 @ 22:52:18 #256
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_205175846
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 22:50 schreef Maverick_tfd het volgende:

[..]
Kwestie van tijd dat het ook daar fout gaat en er een gezin wordt geterroriseerd. Door er massaal heen te gaan werk je het enorm in de hand. Wel niveautje 'Die mevrouw van Blokker wilde mijn product niet innemen zonder bonnetje, dus ga ik haar bij haar huis opwachten'.
  dinsdag 28 juni 2022 @ 22:54:34 #257
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_205175865
Ook zo'n mooie, een boer die honderd bomen heeft omgezaagd uit boosheid.

quote:
Het omzagen van zo’n honderd knotwilgen in de Krimpenerwaard als boerenprotest tegen het stikstofbeleid is bij velen volstrekt verkeerd gevallen. Omwonenden gaan aangifte doen en lokale politieke partij Pro Krimpenerwaard vindt dat boer Floor de Jong moet opstappen als SGP-raadslid.
Link
  dinsdag 28 juni 2022 @ 22:55:05 #258
24533 ACT-F
pi_205175870
twitter
pi_205175879
quote:
11s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 22:55 schreef ACT-F het volgende:
[ twitter ]
"We kunnen niets doen"
zie email 27 oktober
  Moderator dinsdag 28 juni 2022 @ 22:56:17 #260
375570 crew  Cyan9
pi_205175885
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 22:50 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Dit is in de buurt van kootwijkerbroek. Dat is een beetje het Urk van de boeren. Die hebben een lange geschiedenis met dit soort wangedrag. Niks nieuws.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een gezelligheid.
  Moderator dinsdag 28 juni 2022 @ 22:56:19 #261
236264 crew  capricia
pi_205175886
quote:
[ twitter ]
Walgelijk. Wanneer wordt er eens ingegrepen?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 28 juni 2022 @ 22:56:40 #262
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_205175889
quote:
[ twitter ]
Zouden dit soort figuren ook niet gewoon reljeugd zijn of zijn dit allemaal boeren?
pi_205175890
quote:
[ twitter ]
Oorlog :o
pi_205175893
quote:
[ twitter ]
:{
pi_205175898
Mafketels die boeren.
Direct allemaal wegstoppen.
Echt hoe knettergek ben je wel niet als je dit soort acties gaat uitvoeren? En hoezo zijn er zoveel boeren die dit soort acties ondersteunen?

Snappen die boeren dan niet dat IEDEREEN dingen moet ondernemen tav stikstof?
Dan kan je wel janken dat industrie en vliegtuigindustrie van alles moeten doen, maar die doen al veel meer!

Ga eens naar jezelf kijken stelletje jankerds en criminelen.
pi_205175901
Van der Wal en familie zijn vast niet thuis toch?
  Moderator dinsdag 28 juni 2022 @ 22:57:56 #267
375570 crew  Cyan9
pi_205175909
quote:
[ twitter ]
Ik mag er toch wel vanuit gaan dat er nu wel actie gaat worden ondernomen vanuit de ME..
  Moderator dinsdag 28 juni 2022 @ 22:58:43 #268
5428 crew  miss_sly
pi_205175915
quote:
[ twitter ]
Jij vindt dit wel ok?
  dinsdag 28 juni 2022 @ 22:58:49 #269
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_205175916
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 22:57 schreef bianconeri het volgende:
Mafketels die boeren.
Echt hoe knettergek ben je wel niet als je dit soort acties gaat uitvoeren? En hoezo zijn er zoveel boeren die dit soort acties ondersteunen?

Dan kan je wel janken dat industrie en vliegtuigindustrie van alles moeten doen, maar die doen al veel meer!

Dat mensen zo wanhopig zijn en daardoor tot dit soort daden in staat zijn is enkel en alleen de overheid aan te rekenen.
Op 't randje en erover.
pi_205175919
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 22:57 schreef OmniRocket het volgende:
Van der Wal en familie zijn vast niet thuis toch?
Mag hopen van niet want de politie is met te weinig denk om hier iets aan te doen als ik het zo zie
  dinsdag 28 juni 2022 @ 22:59:15 #271
24533 ACT-F
pi_205175920
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 22:56 schreef capricia het volgende:

[..]
Walgelijk. Wanneer wordt er eens ingegrepen?
Dat doen ze ook:

twitter
  Moderator dinsdag 28 juni 2022 @ 22:59:25 #272
5428 crew  miss_sly
pi_205175922
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 22:58 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Dat mensen zo wanhopig zijn en daardoor tot dit soort daden in staat zijn is enkel en alleen de overheid aan te rekenen.
Welnee.
pi_205175925
quote:
86s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 22:57 schreef Cyan9 het volgende:

[..]
Ik mag er toch wel vanuit gaan dat er nu wel actie gaat worden ondernomen vanuit de ME..
Een agent met een opgeheven vinger ook goed? :{

twitter
pi_205175926
quote:

[..]
En daar is de eerste alweer die met argumenten van het kaliber 'had ze maar niet zo'n kort rokje aan moeten hebben' komt :').
  dinsdag 28 juni 2022 @ 22:59:53 #275
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_205175927
Leger inzetten.
Dit gaat niet goed zo.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_205175928
quote:
[ twitter ]
Lijkt me niet de bedoeling.
pi_205175931
Benieuwd naar de acties van morgen
  dinsdag 28 juni 2022 @ 23:00:17 #278
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_205175933
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 22:56 schreef Momo het volgende:

[..]
Zouden dit soort figuren ook niet gewoon reljeugd zijn of zijn dit allemaal boeren?
Allebei denk ik.
pi_205175934
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 23:00 schreef ludovico het volgende:

[..]
Lijkt me niet de bedoeling.
Ligt eraan aan wie je het vraagt
  dinsdag 28 juni 2022 @ 23:00:40 #280
24533 ACT-F
pi_205175935
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 22:58 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Jij vindt dit wel ok?
Waar zeg ik dat?
  dinsdag 28 juni 2022 @ 23:01:10 #281
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_205175942
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 22:59 schreef StephanL het volgende:

[..]
Mag hopen van niet want de politie is met te weinig denk om hier iets aan te doen als ik het zo zie
Is er een livefeed?
pi_205175947
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 22:59 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

[ twitter ]
Ik kan mij voorstelen dat de politie in Hierden niet zomaar onbeperkt capaciteit heeft op dinsdagavond, maar hier moet tegen opgetreden worden...
zie email 27 oktober
pi_205175948
quote:

[..]
Dat mensen zo wanhopig zijn en daardoor tot dit soort daden in staat zijn is enkel en alleen de overheid zich zo op laten naaien.
  Moderator dinsdag 28 juni 2022 @ 23:01:45 #284
375570 crew  Cyan9
pi_205175949
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 22:59 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

[ twitter ]
Ik mag toch hopen dat het daar niet bij blijft.
pi_205175951
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 22:56 schreef Momo het volgende:

[..]
Boeren reljeugd.
  dinsdag 28 juni 2022 @ 23:01:56 #286
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_205175952
quote:

[..]
Ohja dan is natuurlijk alles geoorloofd als de overheid iets doet waar je het niet mee eens bent.
pi_205175954
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 23:01 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Is er een livefeed?
Deze meneer is er en heeft info met filmpjes https://twitter.com/tonfvandijk
  dinsdag 28 juni 2022 @ 23:02:06 #288
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_205175955
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 22:57 schreef bianconeri het volgende:
Mafketels die boeren.

Heb ook niet het idee dat de boeren een compromis willen sluiten, die willen alleen hun zin. Op de FP regent het ook mensen die vinden dat boeren de redders van Nederland zijn en dat door hun goodwill wij eten hebben. Niet alle boeren hoeven weg, integendeel en natuurlijk zijn boeren belangrijk, maar modern boeren is vooral blijven groeien van export met goedkope arbeidskrachten.

Dan nog, je hebt gelijk, uiteindelijk moeten we allemaal mee in de veranderingen, maar dat vind men lastig

We willen allemaal mobiele telefoon, maar niemand wil in de buurt van een netwerkpaal wonen
We willen allemaal groene energie, maar niemand wil in de buurt van een windmolen wonen
We willen allemaal een huis, maar niemand wil dat er in hun dorp gebouwd gaat worden
enz.
  dinsdag 28 juni 2022 @ 23:02:23 #289
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_205175959
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 22:59 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
En daar is de eerste alweer die met argumenten van het kaliber 'had ze maar niet zo'n kort rokje aan moeten hebben' komt :').
Totaal vergelijkbare situatie ook :')
Op 't randje en erover.
pi_205175960
quote:
15s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 23:01 schreef Cyan9 het volgende:

[..]
Als dat genoeg is voor nu dan blijft het daar voor nu bij
  dinsdag 28 juni 2022 @ 23:02:30 #291
39333 Zelva
pi_205175961
quote:
15s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 23:01 schreef Cyan9 het volgende:

[..]
Dit is een direct gevolg van het niet ingrijpen eerder deze week.
pi_205175963
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 23:00 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
Ligt eraan aan wie je het vraagt
En op welk moment, denk dat ze individueel meer verstand hebben dan wat groupthink en emotie tot uiting kan brengen.
  dinsdag 28 juni 2022 @ 23:02:53 #293
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_205175967
quote:

[..]
Dat kun je dan ook zeggen bij overvallers en inbrekers.

En zo kun je met je slachtofferrol alles goedpraten.
  dinsdag 28 juni 2022 @ 23:03:09 #294
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_205175968
quote:
9s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 22:59 schreef ACT-F het volgende:

[..]
Dat doen ze ook:

[ twitter ]
Haha schitterend dit soort dingen.
Ondertussen aan het kankeren op mocros en Turken terwijl het gewoon zelf ook tuig is.
  dinsdag 28 juni 2022 @ 23:03:17 #295
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_205175970
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 23:01 schreef StephanL het volgende:

[..]
Deze meneer is er en heeft info met filmpjes https://twitter.com/tonfvandijk
Ja, dat weet ik, maar een feesboekstriem met krijsende tokkies zou smullen zijn nu. :P
pi_205175986
Die rellen worden de laatste tijd ook steeds normaler lijkt het wel.
pi_205175987
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 22:45 schreef TheVulture het volgende:
Kotsbeu ben ik het, dit is gewoon tuig. Tuig dat net doet alsof er straks helemaal geen boer meer bestaat. Denk dat 80% een prima perspectief heeft, als ze maar willen innoveren en/of bereid zijn om offers te brengen in ruil voor een grote zak geld.
Mwoah. Ik ben het zeker niet eens met dit geweld, maar het fabeltje dat boeren niet zouden innoveren of geen offers brengen is nogal makkelijk. Boeren zijn de afgelopen 30 jaar door de overheid gedwongen milieuvriendelijker te produceren (vooral door schaalvergroting en mega investeringen te doen) en worden nu keihard door diezelfde overheid aan de kant geschoven. Tel daarbij op dat “stroe city” plaatjes uitlekken en je kan je wel bedenken dat boeren niet echt meer geloven in het argument dat zij weg moeten vanwege stikstof; de overheid is in deze een onbetrouwbare partner gebleken.
pi_205175990
Distributiecentrum van Boni worden ook geblokkeerd momenteel
  dinsdag 28 juni 2022 @ 23:04:52 #299
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_205175991
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 23:02 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Dat kun je dan ook zeggen bij overvallers en inbrekers.

En zo kun je met je slachtofferrol alles goedpraten.
Ja, hij had zo weinig geld kan hij niet aan doen dat hij bij dat oude vrouwtje aan het inbreken was!
  Moderator dinsdag 28 juni 2022 @ 23:04:56 #300
375570 crew  Cyan9
pi_205175992
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 23:02 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
Als dat genoeg is voor nu dan blijft het daar voor nu bij
Het ziet er niet echt uit alsof het genoeg is.
pi_205175994
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 23:03 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Ja, dat weet ik, maar een feesboekstriem met krijsende tokkies zou smullen zijn nu. :P
Alle vloggers liggen op 1 oor :P kan niks vinden zo snel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')