Ik doelde dus vooral op het tweede.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 20:35 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wat wil je ze laten doen? Het actief bewaken van de openbare orde? Heel veel. (Kmar even daargelaten).
Hand en spandiensten zoals afzettingen ed? Is in het verleden al gebeurd, die drempel is niet zo hoog.
Dit begint vrij treurig te worden.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 20:35 schreef ACT-F het volgende:
[..]
De geschminkte man of vrouw is geen echt persoon volgens jou. Ik hoop dat je de weg naar de psychiater weet te vinden voordat ze je komen ophalen.
Kan gewoon, moet de burgemeester even aan aanvraagformuliertje invullen op grond van art. 58 Politie Wet 2012.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 20:32 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik doelde ook vooral op de dingen die je benoemt.
Volgens mij is daar alleen overeenstemming van de betrokken partijen (de driehoek, defensie en de regering) voor nodig toch?quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2022 20:33 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Oh jee, het sealioning begint wel vroeg vandaag.
De onderbouwing is al meerdere keren gegeven. Je kunt het terugzoeken.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 20:39 schreef ludovico het volgende:
[..]![]()
Bij 0 onderbouwing dit al roepen![]()
"ik geloof in de wetenschap."
Right back at 'chaquote:Op dinsdag 28 juni 2022 20:41 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
De onderbouwing is al meerdere keren gegeven. Je kunt het terugzoeken.
Ik maak me druk aan een relatief grote groep mensen in de maatschappij die selectief verontwaardigd zijn. Wat ik zo kenmerkend aan deze groep vind is dat ze vooral via tekst communiceren op een veilige afstand.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 20:36 schreef EinarBoe het volgende:
Dit begint vrij treurig te worden.
Waar ga je je hierna druk om maken, de rechten van smurfen?
quote:Op dinsdag 28 juni 2022 19:59 schreef EinarBoe het volgende:
het allergrootste recht is het recht van de onaangepaste schreeuwerds met een grafhekel aan het land waar ze in wonen.
En jij mag zoeken naar een speld in een hooiberg, kan het serieus of is dit echt het niveau hier?quote:Op dinsdag 28 juni 2022 20:41 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
De onderbouwing is al meerdere keren gegeven. Je kunt het terugzoeken.
Heb je weer een nieuw woordje geleerd? Heel leuk, maar je kan die tijd beter gebruiken om zelf eens wat op te zoekenquote:Op dinsdag 28 juni 2022 20:32 schreef ludovico het volgende:
Maareh jongens, goed zo, deel die meetdata s.v.p. van de hoeveelheid stikstof in de grond in natura2000 gebieden, dat paper moet er toch wel liggen toch?
En de hoeveelheid in de lucht erbij ook, lijkt me ook handig, in verschillende vormen.
En dan s.v.p. een OLS regressie met alle belangrijke parameters erin zodat we i.i.g. de effecten in kaart hebben die invloed hebben op de stikstofdepositie.
En dan kunnen we daarna eens naar stap 2: Wat het waard is om de natuur te sturen en hoe dat het meest doelmatig zou kunnen.
Oh, je hebt daadwerkelijk een keer een bron geleverd waarin de plannen staan beschreven hoe alles straks wordt VOLGEBOUWD als er minder stallen vol vee in het land zijn. Heb ik even gemist. Linkje?quote:
Waar doel je precies op?quote:Op dinsdag 28 juni 2022 20:42 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik maak me druk aan een relatief grote groep mensen in de maatschappij die selectief verontwaardigd zijn. Wat ik zo kenmerkend aan deze groep vind is dat ze vooral via tekst communiceren op een veilige afstand.
[..]
Dat jij daar onderdeel van bent getuige je reactie:quote:
het allergrootste recht is het recht van de onaangepaste schreeuwerds met een grafhekel aan het land waar ze in wonen.
Want?quote:Op dinsdag 28 juni 2022 20:52 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat jij daar onderdeel van bent getuige je reactie:
[..]
Ze zijn wel druk bezig zeg om de kaart van terroristenbingo helemaal vol te maken.quote:Boeren verhinderen Zaltbommelse raadsleden te vertrekken
Boeren hebben met trekkers de toegangsweg naar Slot Loevestein in de gemeente Zaltbommel geblokkeerd. Gemeenteraadsleden die binnen waren voor een presentatie kunnen daardoor niet vertrekken. Het slot ligt in het Munnikenland, een zogeheten Natura 2000-gebied waarvoor strenge regels gelden rondom de neerslag van stikstof.
Het kasteel heeft de politie gebeld om te zorgen dat de boeren vertrekken.
https://nos.nl/liveblog/2(...)ekogeld-met-vuurwerk
Helaasquote:Op dinsdag 28 juni 2022 21:00 schreef XSbig het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat ze alles behalve zwichten voor dit soort nonsens.
quote:
Bernadine is wel lekker.quote:
Ja denk het.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 21:03 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Gewoon de standaardprocedure toch dat ze je niet een nacht vasthouden als dat niet nodig is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |