Niet. Caroline, Thierry, Geert, Haga, Mark van den Oever, Bart Kemp en anderen moeten nu hun verantwoordelijkheid nemen. Waar blijven de oproepen om dit gedrag te staken?!quote:
Dat denk ik ook. Momentum neemt vanzelf af, dat weet de politiek ook.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 21:11 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Over paar maanden hoor je hier niets meer van.
Als je niet beter zou weten zou je haast nog gaan denken dat dat clubje niet zo veel op heeft met goed rechtsstatelijk bestuur.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 21:12 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Niet. Caroline, Thierry, Geert, Haga, Mark van den Oever, Bart Kemp en anderen moeten nu hun verantwoordelijkheid nemen. Waar blijven de oproepen om dit gedrag te staken?!
Dit is staatsgevaarlijk.
Of de taxioorlogquote:Op dinsdag 28 juni 2022 21:11 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Zoek eens op mijnwerkers en zware industriewerkers rellen. Standaard procedure als mensen hun werk kwijtraken. Over paar maanden hoor je hier niets meer van.
Precies. Dit is uiteindelijk ook een stukje amateur psychologie, beetje emoties. Moet kunnen. Zolang de excessen worden aangepakt kan iedereen daar wel vrede mee hebben.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 21:13 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Momentum neemt vanzelf af, dat weet de politiek ook.
Maar dan nog steeds moeten de excessen gewoon aangepakt worden.
Het is ook gewoon contraproductief ja.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 21:14 schreef Cyan9 het volgende:
Het draagvlak onder de burgers moet duidelijk het graf in. Dit gaat echt helemaal niks voor ze opleveren.
? Is gewoon gezegd om niet te doen, maar wanneer kapt de overheid met debiel beleid?quote:Op dinsdag 28 juni 2022 21:12 schreef trein2000 het volgende:
Waar blijven de oproepen om dit gedrag te staken?!
Het is wachten op de eerste doden.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 21:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het loopt niet uit de hand, het is al uit de hand gelopen.
Recht op eigendom is een grondrecht wat bescherming behoeft, dat is goed rechtstatelijk.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 21:14 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Als je niet beter zou weten zou je haast nog gaan denken dat dat clubje niet zo veel op heeft met goed rechtsstatelijk bestuur.
Dat is inderdaad overduidelijk de beste manier om met dit soort vormen van intimidatie om te gaan, gewoon degenen die het doen hun zin geven. Dan garandeer je natuurlijk ook dat het in de toekomst niet weer gebeurd.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 21:16 schreef ludovico het volgende:
[..]
? Is gewoon gezegd om niet te doen, maar wanneer kapt de overheid met debiel beleid?
Ik vind dat wel een gevaarlijke gok als we op het punt zijn aangekomen dat politiebureaus worden belegerd, brandstichting op de snelweg aan de orde van de dag en hulpverleners worden lastiggevallen. Dat is geen protesteren of rellen meer, dat is een gerichte aanval op onze rechtsstaat en instituties.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 21:13 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Momentum neemt vanzelf af, dat weet de politiek ook.
Maar dan nog steeds moeten de excessen gewoon aangepakt worden.
Ehh wat.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 21:17 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Dat is inderdaad overduidelijk de beste manier om met dit soort vormen van intimidatie om te gaan, gewoon degenen die het doen hun zin geven. Dan garandeer je natuurlijk ook dat het in de toekomst niet weer gebeurd.
Ow wacht...
quote:Op dinsdag 28 juni 2022 21:19 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ehh wat.
Protesteren is een grondrecht, de overheid intimideert.
De aanval op de boeren vanuit onze instituties is een aanval op onze rechtstaat en vrije liberale democratie.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 21:17 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik vind dat wel een gevaarlijke gok als we op het punt zijn aangekomen dat politiebureaus worden belegerd, brandstichting op de snelweg aan de orde van de dag en hulpverleners worden lastiggevallen. Dat is geen protesteren of rellen meer, dat is een gerichte aanval op onze rechtsstaat en instituties.
Bedreigen is geen grondrecht, het verkeer platleggen is geen grondrecht, brandstichten is geen grondrecht, met je trekker over de snelweg rijden is geen grondrecht. moet ik doorgaan?quote:Op dinsdag 28 juni 2022 21:19 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ehh wat.
Ik ben reddeloos verloren, dat moge duidelijk zijn.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 21:19 schreef Tocadisco het volgende:
[..]!
Als je dit daadwerkelijk als protesteren ziet ben je echt reddeloos verloren.
Dit is anarchie.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 21:17 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik vind dat wel een gevaarlijke gok als we op het punt zijn aangekomen dat politiebureaus worden belegerd, brandstichting op de snelweg aan de orde van de dag en hulpverleners worden lastiggevallen. Dat is geen protesteren of rellen meer, dat is een gerichte aanval op onze rechtsstaat en instituties.
Hahaha.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 21:20 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik ben reddeloos verloren, dat moge duidelijk zijn.
Tis maar goed dat de Duitsers goed gehoorzaamden in 1938.
Ja ik wacht even op het punt waar je zegt dat het recht op eigendom een grondrecht is.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 21:20 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Bedreigen is geen grondrecht, het verkeer platleggen is geen grondrecht, brandstichten is geen grondrecht, met je trekker over de snelweg rijden is geen grondrecht. moet ik doorgaan?
quote:Op dinsdag 28 juni 2022 21:19 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ehh wat.
Heb je zelf nu het idee dat je iets heel slims zegt oid?quote:Op dinsdag 28 juni 2022 21:17 schreef ludovico het volgende:
[..]
Recht op eigendom is een grondrecht wat bescherming behoeft, dat is goed rechtstatelijk.
Willekeur van een paar machtswellustigen zijn vrije loop laten gaan is anti rechtsstatelijk.
Ik schets een extreme situatie om te laten zien dat het niet zo zwart-wit is als jij zelf stelt, de staat eigent zichzelf hier teveel macht toe, en de vraag is wat men daar nou daadwerkelijk tegen kan doen, binnen de wet, want het is letterlijk helemaal geen ene drol.quote:
Eens.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 21:17 schreef trein2000 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |