Dat zwart-wit denken is in ieder geval niet bijster intelligent.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 21:21 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Heb je zelf nu het idee dat je iets heel slims zegt oid?
Recht op een gezonde leefomgeving ook. Voor de zoveelste keer: grondrechten zijn niet absoluut.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 21:17 schreef ludovico het volgende:
[..]
Recht op eigendom is een grondrecht wat bescherming behoeft, dat is goed rechtstatelijk.
Allemaal grote woorden, maar je hebt geen benul van de betekenis.quote:Willekeur van een paar machtswellustigen zijn vrije loop laten gaan is anti rechtsstatelijk.
Dan zullen de vrachtwagenchauffeurs moeten gaan staken, want het meeste voedsel van Nederlandse boeren wordt geexporteerd.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 21:20 schreef aloa het volgende:
[..]
Dit is anarchie.
Het is wachten tot ze het hele land plat leggen en de supermarkten geen bevoorrading meer krijgen.
Zeker, excessen dus ook aanpakken. En zwaar bestraffen.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 21:17 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik vind dat wel een gevaarlijke gok als we op het punt zijn aangekomen dat politiebureaus worden belegerd, brandstichting op de snelweg aan de orde van de dag en hulpverleners worden lastiggevallen. Dat is geen protesteren of rellen meer, dat is een gerichte aanval op onze rechtsstaat en instituties.
Heb je zelf niet het idee dat je ietwat zwart-wit over het eigendomsrecht denkt?quote:Op dinsdag 28 juni 2022 21:23 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dat zwart-wit denken is in ieder geval niet bijster intelligent.
Binnen de wet kan de staat zo goed als alles wat ons land vrij en liberaal maakt afbreken.
Dit is anarchie.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 21:17 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik vind dat wel een gevaarlijke gok als we op het punt zijn aangekomen dat politiebureaus worden belegerd, brandstichting op de snelweg aan de orde van de dag en hulpverleners worden lastiggevallen. Dat is geen protesteren of rellen meer, dat is een gerichte aanval op onze rechtsstaat en instituties.
De boeren gaan voorkomen dat die vrachtwagens überhaupt kunnen laden of lossen.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 21:23 schreef XSbig het volgende:
[..]
Dan zullen de vrachtwagenchauffeurs moeten gaan staken, want het meeste voedsel van Nederlandse boeren wordt geexporteerd.
Als je het niet eens bent met ludovico dan ben je een extremist.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 21:23 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Heb je zelf niet het idee dat je ietwat zwart-wit over het eigendomsrecht denkt?
Gevoelsmatig waren dat meer spontane woedeuitbarstigen, dat was willekeurig geweld. Supermarktje hier, winkelruitje daar, ziekenhuisje zus.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 21:23 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Zeker, excessen dus ook aanpakken. En zwaar bestraffen.
Net als met de avondklokrellen. Degene die gepakt werden gingen gelijk met snelrecht meerdere maanden onvoorwaardelijk de bak in.
Verder de schade proberen te beperken en dan waait het vanzelf over.
Nee, als je met hele goede argumenten komt kan het gerechtvaardigd zijn maar het is en blijft extreem beleid en dat wordt volledig miskent.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 21:23 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Heb je zelf niet het idee dat je ietwat zwart-wit over het eigendomsrecht denkt?
Iedereen hier is gek behalve jij?quote:Op dinsdag 28 juni 2022 21:25 schreef ludovico het volgende:
[..]
Nee, als je met hele goede argumenten komt kan het gerechtvaardigd zijn maar het is en blijft extreem beleid en dat wordt volledig miskent.
Dat sowieso, jij vindt onteigenen een alledaags iets?quote:Op dinsdag 28 juni 2022 21:26 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
Iedereen hier is gek behalve jij?
Hij en de vuurwerk gooiende boeren die ambulances hinderen.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 21:26 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
Iedereen hier is gek behalve jij?
Beetje framen, jatochhh.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 21:29 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Hij en de vuurwerk gooiende boeren die ambulances hinderen.
Dood paard genot hier.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 21:29 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dat sowieso, jij vindt onteigenen een alledaags iets?
Ik zeg toch niks geks als ik zeg dat onteigenen extreem beleid is?
Dat wordt helemaal niet miskent, er zitten behoorlijk wat stappen voor een onteigeningsprocedure en ook als die wordt ingezet moet de overheid een verdomt zware case hebben over waarom het noodzakelijk is en er geen alternatieven zijn. Het eigendomsrecht wordt niet zo maar aan de kant geschoven maar het is ook weer niet zo dat het prioriteit krijgt boven alle andere mogelijke rechten.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 21:25 schreef ludovico het volgende:
[..]
Nee, als je met hele goede argumenten komt kan het gerechtvaardigd zijn maar het is en blijft extreem beleid en dat wordt volledig miskent.
En dat is verder prima, vraag me alleen af of een rechter dat hele doelmatigheid vraagstuk wel dufft te beoordelen, dat wordt sowieso wel weer op een expert zijn visie afgewenteld en die kan je cherry picken dus altijd prijs.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 21:30 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Dat wordt helemaal niet miskent, er zitten behoorlijk wat stappen voor een onteigeningsprocedure en ook als die wordt ingezet moet de overheid een verdomt zware case hebben over waarom het noodzakelijk is en er geen alternatieven zijn. Het eigendomsrecht wordt niet zo maar aan de kant geschoven maar het is ook weer niet zo dat het prioriteit krijgt boven alle andere mogelijke rechten.
De maatschappij (trachten te) ontwrichten om een politiek besluit te forceren: dat neigt naar terrorisme.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 21:25 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Gevoelsmatig waren dat meer spontane woedeuitbarstigen, dat was willekeurig geweld. Supermarktje hier, winkelruitje daar, ziekenhuisje zus.
Dit is echt gericht tegen staatsinstituties, ik vind dat on-nederlands en echt link.
Dat roep ik ook al een aantal uur, er heeft zich vandaar echt een keerpunt voorgedaan naar mijn gevoel...quote:Op dinsdag 28 juni 2022 21:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
De maatschappij (trachten te) ontwrichten om een politiek besluit te forceren: dat neigt naar terrorisme.
quote:Op dinsdag 28 juni 2022 21:29 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Hij en de vuurwerk gooiende boeren die ambulances hinderen.
Waar gaat dit eindigen?quote:Op dinsdag 28 juni 2022 21:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
De maatschappij (trachten te) ontwrichten om een politiek besluit te forceren: dat neigt naar terrorisme.
En wanneer zouden ze dat precies moeten tonen? Na een stukje over hoe de Taliban steun verlenen aan aardbevingsslachtoffers in Afghanistan?quote:
Alle boeren zijn vuurwerkgooiende bandenlekstekende ambulance hinderende ambulance vrijdoorgangverleners.quote:
3e Reich, de staat mag alles als het binnen hun eigen wetten is.quote:
…zei helemaal niemand.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 21:34 schreef ludovico het volgende:
[..]
Alle boeren zijn vuurwerkgooiende bandenlekstekende ambulance hinderende ambulance vrijdoorgangverleners.
Gelukkig hebben sommigen nog enige common sensequote:
Ja echt goede vergelijkingquote:Op dinsdag 28 juni 2022 21:35 schreef ludovico het volgende:
[..]
3e Reich, de staat mag alles als het binnen hun eigen wetten is.
Strikt genomen was het getypt inderdaad. Maar als jij het uitspreekt heb je jouw eigen stelling ontkracht, komop, je kan het.quote:
Nee, maar die boeren die op deze wijze al twee dagen bezig zijn, zijn niet alleen heel dom en contraproductief bezig, ze kunnen mensen daadwerkelijk beschadigen. Dit is van hetzelfde kaliber als die 6 januari sjappies.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 21:34 schreef ludovico het volgende:
[..]
Alle boeren zijn vuurwerkgooiende bandenlekstekende ambulance hinderende ambulance vrijdoorgangverleners.
Je weet wie het zegt.quote:
Als iets ongrondwettelijk is vind ik het benauwd worden.quote:
Met een voor iedereen gezondere agrarische sector. We zien nu de stuiptrekkingen van een systeem dat al decennia ten dode opgeschreven is maar waar nu eindelijk de stekker uit wordt getrokken na jarenlang kunstmatig in leven gehouden te zijn. Even door de zure appel heen.quote:
Maar het is niet ongrondwettelijk, hoe hard je dat zelf ook wil geloven...quote:Op dinsdag 28 juni 2022 21:37 schreef ludovico het volgende:
[..]
Als iets ongrondwettelijk is vind ik het benauwd worden.
Het is ook niet getypt.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 21:36 schreef ludovico het volgende:
[..]
Strikt genomen was het getypt inderdaad. Maar als jij het uitspreekt heb je jouw eigen stelling ontkracht, komop, je kan het.
Wat is er precies allemaal ongrondwettelijk ?quote:Op dinsdag 28 juni 2022 21:37 schreef ludovico het volgende:
[..]
Staat dit er echt?quote:Op dinsdag 28 juni 2022 21:35 schreef ludovico het volgende:
[..]
3e Reich, de staat mag alles als het binnen hun eigen wetten is.
Nou vertel eens Ludo: wat is er precies ongrondwettig, en waarom?quote:Op dinsdag 28 juni 2022 21:37 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik vind ook niet dat ze zoveel schade moeten maken maar als de staat ook maar alles kan flikken wat ze willen gaan we ook leven in een wereld waarin ik niet wil leven, en in de geschiedenis is dat weleens fout gegaan.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 21:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, maar die boeren die op deze wijze al twee dagen bezig zijn, zijn niet alleen heel dom en contraproductief bezig, ze kunnen mensen daadwerkelijk beschadigen. Dit is van hetzelfde kaliber als die 6 januari sjappies.
Wat ik overigens politiek-bestuurlijk achterlijk vind. Je had in een keer een intergraal plan moeten presenteren. Nu heb je niet alleen boosheid (die had je toch wel gehad) maar ook nog een klap onzekerheid, dat versterkt mekaar gigantisch.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 21:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nou vertel eens Ludo: wat is er precies ongrondwettig, en waarom?
Er is nog niet eens een plan joh, alleen een doel.
Lekker suggestief gefilmd weer, ze komen uit een oefenterrein gereden. Het enige wat weer is gefilmd is het weg rijden van de TropCo, het laden en verspannen hebben ze toevallig net gemist...quote:
Wie is dat van mening?quote:Op dinsdag 28 juni 2022 21:38 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Maar het is niet ongrondwettelijk, hoe hard je dat zelf ook wil geloven...
Ja maar zo kan je lekker het verzinnen van een plan bij de provincies over de schutting gooien.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 21:40 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wat ik overigens politiek-bestuurlijk achterlijk vind. Je had in een keer een intergraal plan moeten presenteren. Nu heb je niet alleen boosheid (die had je toch wel gehad) maar ook nog een klap onzekerheid, dat versterkt mekaar gigantisch.
Het is pas juni. Geef hem nog een half jaar, komt er vast nog wat.quote:
Dat denk ik dus ook. Jammer dat het zoveel ellende geeft.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 21:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Met een voor iedereen gezondere agrarische sector. We zien nu de stuiptrekkingen van een systeem dat al decennia ten dode opgeschreven is maar waar nu eindelijk de stekker uit wordt getrokken na jarenlang kunstmatig in leven gehouden te zijn. Even door de zure appel heen.
Ik vraag me weleens af ja hoe je "dit nooit meer" kan versterken.quote:
De boeren gaan niet winnen.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 21:35 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus ook af. Ik vrees dat dit een kwestie wordt van het recht van de sterkste.
Doe nou niet. Dit kan écht niet man.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 21:43 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik vraag me weleens af ja hoe je "dit nooit meer" kan versterken.
Waarom niet? Een constitutioneel hof zou ook een ijzersterke onderbouwing eisen voordat overgegaan zou mogen worden op onteigenen.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 21:44 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Doe nou niet. Dit kan écht niet man.
wutquote:Op dinsdag 28 juni 2022 21:43 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik vraag me weleens af ja hoe je "dit nooit meer" kan versterken.
En naar mijn idee is dat door liberale vrijheden en grondrechten te beschermen.
En is daar sprake van?quote:Op dinsdag 28 juni 2022 21:41 schreef ludovico het volgende:
[..]
Wie is dat van mening?
Onteigenen zonder goede onderbouwing is ongrondwettelijk.
Goh, kom je weer op het punt dat grondrechten niet absoluut zijn: zo mag buurman Henk bijvoorbeeld geen kernkop bezitten. ONGRONTWETTULLIGquote:En onteigenen met een goede onderbouwing gaat direct in tegen het grondrecht van het mogen hebben van eigendom, mag je "niet ongrondwettelijk' noemen omdat die zaken zogezegd afgewogen zouden mogen worden. Prima, semantiek.
Blijf jij maar lekker binnen straks, ik ben er wel klaar mee.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 21:42 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het is pas juni. Geef hem nog een half jaar, komt er vast nog wat.
#henkinopstandquote:Op dinsdag 28 juni 2022 21:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En is daar sprake van?
[..]
Goh, kom je weer op het punt dat grondrechten niet absoluut zijn: zo mag buurman Henk bijvoorbeeld geen kernkop bezitten.
Staat gewoon in het EVRM, 1e Protocol. Met jawel, een hof. Daar kunnen de boeren gewoon terecht, ik voorspel alvast dat de noodzaak wel door de toets heen komt.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 21:45 schreef ludovico het volgende:
[..]
Waarom niet? Een constitutioneel hof zou ook een ijzersterke onderbouwing eisen voordat overgegaan zou mogen worden op onteigenen.
Zoals deze?quote:Op dinsdag 28 juni 2022 21:12 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Waar blijven de oproepen om dit gedrag te staken?!
quote:Op dinsdag 28 juni 2022 21:46 schreef ludovico het volgende:
[..]
Blijf jij maar lekker binnen straks, ik ben er wel klaar mee.
Naja wat zei ik eerder, cherry pick je expert en je onderbouwing is rond.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 21:48 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Staat gewoon in het EVRM, 1e Protocol. Met jawel, een hof. Daar kunnen de boeren gewoon terecht, ik voorspel alvast dat de noodzaak wel door de toets heen komt.
Is dit nou een bedreiging?quote:Op dinsdag 28 juni 2022 21:46 schreef ludovico het volgende:
[..]
quote:
gast...quote:Op dinsdag 28 juni 2022 21:46 schreef ludovico het volgende:
[..]
Je doet het overkomen alsof ze gewoon een paar experts met een niche mening eruit hebben gepikt maar het is toch echt een breed gedragen standpunt binnen de juridische wereld. Jij bent degene met het afwijkende extreme standpunt, niet andersom.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 21:51 schreef ludovico het volgende:
[..]
Naja wat zei ik eerder, cherry pick je expert en je onderbouwing is rond.
En het doel van die vergelijking waar je het over had is meer een filosofisch vraagstuk welk gereedschap we nou daadwerkelijk hebben om ons te beschermen tegen een overheid die teveel macht pakt en vrijheden wegneemt. Want ik zie weinig legale oplossingen daar en dat verklaart enigszins naar mijn idee dat het soms gruwelijk uit de hand kan lopen. Men ziet geen legale oplossingen meer en grijpt maar naar extremisme.
De staat moet ook een beetje van het extremisme wegblijven, als je niet kan overtuigen gaat er iets fout.
Wel raar dan dat je haar in je rijtje namen plaatst.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 21:48 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ja die heb ik eerder vanmiddag gepost.
Je comment laat alleen blijken dat je het over iets anders hebt dan ik of niet weet waar je het over hebt.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 21:53 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Je doet het overkomen alsof ze gewoon een paar experts met een niche mening eruit hebben gepikt maar het is toch echt een breed gedragen standpunt binnen de juridische wereld. Jij bent degene met het afwijkende extreme standpunt, niet andersom.
Tsja, je bent ook niet echt een held als je als pyromaan je eigen brand blust.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 21:54 schreef Montagui het volgende:
[..]
Wel raar dan dat je haar in je rijtje namen plaatst.
quote:Op dinsdag 28 juni 2022 21:55 schreef XSbig het volgende:
[..]
De provincie laat zich weer van zn beste kant zien.
Ja en die Raad van State, bestaande uit een stelletje cherry pickende extremisten, doet ook maar wat.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 21:55 schreef ludovico het volgende:
[..]
Je comment laat alleen blijken dat je het over iets anders hebt dan ik of niet weet waar je het over hebt.
De juridische wereld doet niet aan breed gedragen standpunten omtrent stikstofbeleid.
Jij vond het een overtuigend statement in het licht van de gebeurtenissen van de afgelopen uren?quote:Op dinsdag 28 juni 2022 21:54 schreef Montagui het volgende:
[..]
Wel raar dan dat je haar in je rijtje namen plaatst.
Dat betwijfel ik eerlijk gezegd. Zoals een boer terecht opmerkte: "Je mag mijn stikstofrechten onteigenen, maar van mijn land blijf je af". Het onteigenen van land is een te zwaar middel, terwijl er minder ingrijpende middelen zijn. Het gaat immers om het terugdringen van ammoniakuitstoot waarvan de toestemming in de stikstofrechten geregeld is. Het subsidiariteitsbeginsel is hier van toepassing.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 21:48 schreef trein2000 het volgende:
Staat gewoon in het EVRM, 1e Protocol. Met jawel, een hof. Daar kunnen de boeren gewoon terecht, ik voorspel alvast dat de noodzaak wel door de toets heen komt.
Hij heeft toch een punt? Het is niet zo alsof Klara of Betsie anders de rest van haar leven in een wei zou kunnen doorbrengen tot ze een natuurlijke dood sterft, die gaat binnen een paar weken/maanden alsnog naar het slachthuis.quote:
Onteigenen van stikstofrechten zal dan het maximaal haalbare zijn inderdaad, maar het moet ook nog doelmatig zijn... En het moet causaal zijn anders is het op lucht gebakken.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 21:59 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik eerlijk gezegd. Zoals een boer terecht opmerkte: "Je mag mijn stikstofrechten onteigenen, maar van mijn land blijf je af". Het onteigenen van land is een te zwaar middel, terwijl er minder ingrijpende middelen zijn. Het gaat immers om het terugdringen van ammoniakuitstoot waarvan de toestemming in de stikstofrechten geregeld is. Het subsidiariteitsbeginsel is hier van toepassing.
"manifestly without reasonable foundation"quote:Op dinsdag 28 juni 2022 22:00 schreef ludovico het volgende:
[..]
Onteigenen van stikstofrechten zal dan het maximaal haalbare zijn inderdaad, maar het moet ook nog doelmatig zijn... En het moet causaal zijn anders is het op lucht gebakken.
Zij mag niet zijn.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 21:59 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Hij heeft toch een punt? Het is niet zo alsof Klara of Betsie anders de rest van haar leven in een wei zou kunnen doorbrengen tot ze een natuurlijke dood sterft, die gaat binnen een paar weken/maanden alsnog naar het slachthuis.
De doelmatigheid gaat mank door de grote foutmarge in de rekenmodellen. Met afwijkingen van 50 tot 100% heb je meer willekeur dan doelmatigheid.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 22:00 schreef ludovico het volgende:
[..]
Onteigenen van stikstofrechten zal dan het maximaal haalbare zijn inderdaad, maar het moet ook nog doelmatig zijn... En het moet causaal zijn anders is het op lucht gebakken.
Omdat het al daarvoor gedaan was.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 21:58 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Jij vond het een overtuigend statement in het licht van de gebeurtenissen van de afgelopen uren?
Dit soort polls zijn natuurlijk makkelijk te fucken met bots of gewoon met een verzoek te stemmen op de poll van mensen met veel volgers. Zou wel een echt onderzoek willen zien van een onderzoeksbureau.quote:
Is dat een juridisch begrip voor te weinig causaal verband aangetoond t.o.v. "need"?quote:Op dinsdag 28 juni 2022 22:02 schreef trein2000 het volgende:
[..]
"manifestly without reasonable foundation"
Uiteraard, dat ga ik niet ontkennen.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 22:03 schreef Momo het volgende:
[..]
Dit soort polls zijn natuurlijk makkelijk te fucken met bots of gewoon met een verzoek te stemmen op de poll van mensen met veel volgers. Zou wel een echt onderzoek willen zien van een onderzoeksbureau.
Nee dat is juridisch voor 'het moet echt totale quatsch zijn anders blijft de rechter er van af'quote:Op dinsdag 28 juni 2022 22:03 schreef ludovico het volgende:
[..]
Is dat een juridisch begrip voor te weinig causaal verband aangetoond t.o.v. "need"?
Sowieso op Twitter idd.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 22:03 schreef Momo het volgende:
[..]
Dit soort polls zijn natuurlijk makkelijk te fucken met bots of gewoon met een verzoek te stemmen op de poll van mensen met veel volgers. Zou wel een echt onderzoek willen zien van een onderzoeksbureau.
Dat lijkt me onredelijk.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 22:04 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nee dat is juridisch voor 'het moet echt totale quatsch zijn anders blijft de rechter er van af'
Altijd iemand met een poll die in een hele specifieke politieke bubbel zit met volgers. KiJk HeeL NeDerLanD iS heT MeT miJ eeNs.quote:
Mag dat wel, want dat gaat immers ook ten koste van het eigendomsrecht van de boer?quote:Op dinsdag 28 juni 2022 22:02 schreef ludovico het volgende:
[..]
Zij mag niet zijn.
Een melkkoe gaat wel wat langer mee hè. Voordat het naar de slacht gaat, maar okay.
En een dikbil koe staat ook ff te grazen en te groeien voordat die gaat, en een goede behandeling tijdens dat leven is prima iets wat we mogen eisen en wat ook gewoon goed gaat in dit land.
Dat externe validiteitsvraagstuk wordt erg makkelijk aan voorbij gegaan inderdaad, ook door de bekende virologen uit het OMT.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 22:06 schreef Momo het volgende:
[..]
Altijd iemand met een poll die in een hele specifieke politieke bubbel zit met volgers. KiJk HeeL NeDerLanD iS heT MeT miJ eeNs.
quote:Op dinsdag 28 juni 2022 22:08 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dat externe validiteitsvraagstuk wordt erg makkelijk aan voorbij gegaan inderdaad, ook door de bekende virologen uit het OMT.
Cq het overkomt de besten.
Geloof dat dieren in juridische zin niet volledig eigendom meer zijn.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 22:07 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Mag dat wel, want dat gaat immers ook ten koste van het eigendomsrecht van de boer?
De term "de provincie" mag wat mij betreft ook het graf in.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 21:55 schreef XSbig het volgende:
[..]
De provincie laat zich weer van zn beste kant zien.
quote:Op dinsdag 28 juni 2022 22:09 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
De term "de provincie" mag wat mij betreft ook het graf in.
Username ook nog eens vernoemd naar cyaankali....quote:
Even los van specifiek dit onderwerp zie je de laatste tijd steeds meer verruwingen en ongeregeldheden plaats vinden bij demonstraties en protesten. De ontevredenheid, geen vertrouwen meer in de politiek en mensen die zich niet meer gehoord voelen door de politiek is alleen maar aan het groeien. Dus ook als je dit probleem hebt opgelost en er zullen nog wel wat vraagstukken komen waar wat beslissingen over genomen moeten worden in de toekomst. Verwacht ik niet dat bij toekomstige demonstraties het nu ineens wel allemaal netjes gaat verlopen. Dus die zure appel kan wel is wat groter zijn dan je denkt.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 21:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Met een voor iedereen gezondere agrarische sector. We zien nu de stuiptrekkingen van een systeem dat al decennia ten dode opgeschreven is maar waar nu eindelijk de stekker uit wordt getrokken na jarenlang kunstmatig in leven gehouden te zijn. Even door de zure appel heen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |