Lijkt me niet de bedoeling.quote:
Allebei denk ik.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 22:56 schreef Momo het volgende:
[..]
Zouden dit soort figuren ook niet gewoon reljeugd zijn of zijn dit allemaal boeren?
Is er een livefeed?quote:Op dinsdag 28 juni 2022 22:59 schreef StephanL het volgende:
[..]
Mag hopen van niet want de politie is met te weinig denk om hier iets aan te doen als ik het zo zie
Ik kan mij voorstelen dat de politie in Hierden niet zomaar onbeperkt capaciteit heeft op dinsdagavond, maar hier moet tegen opgetreden worden...quote:Op dinsdag 28 juni 2022 22:59 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Een agent met een opgeheven vinger ook goed?![]()
[ twitter ]
quote:Op dinsdag 28 juni 2022 22:58 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dat mensen zo wanhopig zijn en daardoor tot dit soort daden in staat zijn is enkel en alleen de overheid zich zo op laten naaien.
Ik mag toch hopen dat het daar niet bij blijft.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 22:59 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Een agent met een opgeheven vinger ook goed?![]()
[ twitter ]
Boeren reljeugd.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 22:56 schreef Momo het volgende:
[..]
Zouden dit soort figuren ook niet gewoon reljeugd zijn of zijn dit allemaal boeren?
Ohja dan is natuurlijk alles geoorloofd als de overheid iets doet waar je het niet mee eens bent.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 22:58 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dat mensen zo wanhopig zijn en daardoor tot dit soort daden in staat zijn is enkel en alleen de overheid aan te rekenen.
Heb ook niet het idee dat de boeren een compromis willen sluiten, die willen alleen hun zin. Op de FP regent het ook mensen die vinden dat boeren de redders van Nederland zijn en dat door hun goodwill wij eten hebben. Niet alle boeren hoeven weg, integendeel en natuurlijk zijn boeren belangrijk, maar modern boeren is vooral blijven groeien van export met goedkope arbeidskrachten.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 22:57 schreef bianconeri het volgende:
Mafketels die boeren.
Direct allemaal wegstoppen.
Echt hoe knettergek ben je wel niet als je dit soort acties gaat uitvoeren? En hoezo zijn er zoveel boeren die dit soort acties ondersteunen?
Snappen die boeren dan niet dat IEDEREEN dingen moet ondernemen tav stikstof?
Dan kan je wel janken dat industrie en vliegtuigindustrie van alles moeten doen, maar die doen al veel meer!
Ga eens naar jezelf kijken stelletje jankerds en criminelen.
Totaal vergelijkbare situatie ookquote:Op dinsdag 28 juni 2022 22:59 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
En daar is de eerste alweer die met argumenten van het kaliber 'had ze maar niet zo'n kort rokje aan moeten hebben' komt.
Als dat genoeg is voor nu dan blijft het daar voor nu bijquote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:01 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat het daar niet bij blijft.
Dit is een direct gevolg van het niet ingrijpen eerder deze week.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:01 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat het daar niet bij blijft.
En op welk moment, denk dat ze individueel meer verstand hebben dan wat groupthink en emotie tot uiting kan brengen.quote:
Dat kun je dan ook zeggen bij overvallers en inbrekers.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 22:58 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dat mensen zo wanhopig zijn en daardoor tot dit soort daden in staat zijn is enkel en alleen de overheid aan te rekenen.
Haha schitterend dit soort dingen.quote:
Ja, dat weet ik, maar een feesboekstriem met krijsende tokkies zou smullen zijn nu.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:01 schreef StephanL het volgende:
[..]
Deze meneer is er en heeft info met filmpjes https://twitter.com/tonfvandijk
Mwoah. Ik ben het zeker niet eens met dit geweld, maar het fabeltje dat boeren niet zouden innoveren of geen offers brengen is nogal makkelijk. Boeren zijn de afgelopen 30 jaar door de overheid gedwongen milieuvriendelijker te produceren (vooral door schaalvergroting en mega investeringen te doen) en worden nu keihard door diezelfde overheid aan de kant geschoven. Tel daarbij op dat “stroe city” plaatjes uitlekken en je kan je wel bedenken dat boeren niet echt meer geloven in het argument dat zij weg moeten vanwege stikstof; de overheid is in deze een onbetrouwbare partner gebleken.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 22:45 schreef TheVulture het volgende:
Kotsbeu ben ik het, dit is gewoon tuig. Tuig dat net doet alsof er straks helemaal geen boer meer bestaat. Denk dat 80% een prima perspectief heeft, als ze maar willen innoveren en/of bereid zijn om offers te brengen in ruil voor een grote zak geld.
Ja, hij had zo weinig geld kan hij niet aan doen dat hij bij dat oude vrouwtje aan het inbreken was!quote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:02 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dat kun je dan ook zeggen bij overvallers en inbrekers.
En zo kun je met je slachtofferrol alles goedpraten.
Het ziet er niet echt uit alsof het genoeg is.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:02 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Als dat genoeg is voor nu dan blijft het daar voor nu bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |