Er zal een deel open staan voor uitkoop.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 19:31 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Uitkopen, waar zelfs de FDF geen moeite mee heeft aldus zijn voorman.
Ook bij onteigening krijg je een vergoeding, alleen de procedure is wat minder aangenaam voor beide partijen.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 19:33 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Er zal een deel open staan voor uitkoop.
Een groot deel zal onteigend moeten worden. Maar goed, misschien lastig voor te stellen een generatielang levenswerk moeten opgeven.
Ok, je hebt er naartoe gerekend.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 19:32 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Heb ik gedaan. Coalitie komt op 61 en dan komen - denk ik - nog PvdD, GroenLinks, SP, Volt en PvdA erbij om het beleid te steunen. Dan zit je echt wel dik over de 75 (namelijk 103 zetels). Maar goed als een van de partijen die ik noemde voor de motie van Van Haga / Van der Plas was dan hoor ik het graag en bereken ik het opnieuw. Okdoei!
quote:Op dinsdag 28 juni 2022 19:35 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ok, je hebt er naartoe gerekend.
quote:Op dinsdag 28 juni 2022 19:29 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Reken het eens voor. Ik kom ook met een fictieve zetelverdeling op wat anders uit.
Het zijn wel de mensen zonder eigen land die de boetes mogen gaan ophoesten.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 19:23 schreef Modus het volgende:
De boeren zijn vast aardig onder de indruk van al die boetes a 75 euro voor rijden op de snelweg.
Ook onteigening is uitkoop in Nederland.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 19:33 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Er zal een deel open staan voor uitkoop.
Een groot deel zal onteigend moeten worden. Maar goed, misschien lastig voor te stellen een generatielang levenswerk moeten opgeven.
Een peiling zegt niets. De echte peiling is eens in de 4 jaar. Tussentijds is virtueel en heb je niets aanquote:Op dinsdag 28 juni 2022 19:27 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Je snapt het niet.
Leg de huidige peiling naast de zetelverdeling.
Klaar.
Doorgaans gebaseerd op een veel te geringe marktwaarde.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 19:35 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ook bij onteigening krijg je een vergoeding, alleen de procedure is wat minder aangenaam voor beide partijen.
Wat bedoel je? Nogmaals, als meer partijen de motie Haga Plas hebben gesteund vanmiddag dan haal ik die van het totaal af. Geen enkel probleem.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 19:35 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ok, je hebt er naartoe gerekend.
Jarenlange subsidie compenseert dat meer dan genoegquote:Op dinsdag 28 juni 2022 19:37 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Doorgaans gebaseerd op een veel te geringe marktwaarde.
Valt wel mee hoor. Een veehouderij waar je geen vee meer mag houden is niet zoveel waard.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 19:37 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Doorgaans gebaseerd op een veel te geringe marktwaarde.
Die Europese subsidie kan beter naar Oost Europa dan een Nederlandse boer natuurlijk. Sympathieke opmerking.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 19:37 schreef marsan het volgende:
[..]
Jarenlange subsidie compenseert dat meer dan genoeg
Ook met de laatste peilingen is er in de TK gewoon een meerderheid voor het beleid van het kabinet. Dat snapt deze user alleen nog niet. Ook niet als je het voor hem uitrekent.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 19:36 schreef marsan het volgende:
[..]
Een peiling zegt niets. De echte peiling is eens in de 4 jaar. Tussentijds is virtueel en heb je niets aan
Heb hem al 2x verzocht om ons zijn berekening te tonen maar blijkbaar is hij z'n bierviltje kwijt.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 19:39 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ook met de laatste peilingen is er in de TK gewoon een meerderheid voor het beleid van het kabinet. Dat snapt deze user alleen nog niet. Ook niet als je het voor hem uitrekent.
Hij riep maar watquote:Op dinsdag 28 juni 2022 19:40 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Heb hem al 2x verzocht om ons zijn berekening te tonen maar blijkbaar is hij z'n bierviltje kwijt.
Die waarde komt inderdaad pas na herbestemming tot wonen.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 19:39 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Een veehouderij waar je geen vee meer mag houden is niet zoveel waard.
Dat is dan weer niet zo relevant, hoewel het vaak wel als argument wordt aangehaald door het FDF.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 19:41 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Die waarde komt inderdaad pas na herbestemming tot wonen.
FvD, BBB, PVV en de louche huisjesmelker partij.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 19:43 schreef Zwansen het volgende:
Ik kan het niet wetenschappelijk onderbouwen, maar het lijkt wel alsof een significant deel van de groep die onvoorwaardelijk achter de boeren staat, niet de meest intelligente groep Nederlanders is.
n van die supporters is nog steeds naar z'n pan aan het zoeken in de Hofvijver.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 19:43 schreef Zwansen het volgende:
Ik kan het niet wetenschappelijk onderbouwen, maar het lijkt wel alsof een significant deel van de groep die onvoorwaardelijk achter de boeren staat, niet de meest intelligente groep Nederlanders is.
@inslagenreuringquote:Op dinsdag 28 juni 2022 19:37 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Nogmaals, als meer partijen de motie Haga Plas hebben gesteund vanmiddag dan haal ik die van het totaal af. Geen enkel probleem.
Of reken het anders zelf even uit. Je mag zelf de peiling kiezen.
Of geef gewoon toe dat je ongelijk hebt.
Je vergeet de bedrijventerreinen. Net nog een paar linkjes van gegeven.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 19:44 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat is dan weer niet zo relevant, hoewel het vaak wel als argument wordt aangehaald door het FDF.
Boeren moeten enkele tientallen procenten inkrimpen.
Er zijn momenteel zo'n 400.000 woningzoekenden.
Dat zijn zo'n 186.915 woningen.
Dat is 2,367% op het huidige totaal aantal woningen in Nederland, dat totaal 7% van het Nederlands oppervlak in beslag neemt.
Zou je dat willen bijbouwen ten koste van landbouwgrond, dan zou je daarvoor 0,3% van alle landbouwgrond nodig hebben.
Bij 35% krimp zou dus slechts 0,9% van die beschikbaar gekomen landbouwgrond bebouwd hoeven worden.
Het is gewoon klote dat er zo’n idiote groep als FDF de leiding heeft over zulke protesten en dat er allerlei figuren/groepen bij aansluiten die dat puur doen omdat ze tegen alles wat er in Den Haag gebeurt zijn. Als je vandaag ook weer ziet wat voor figuren daar in Den Haag stonden.. Zo’n Gideon van Meijering als ophitser erbij.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 19:43 schreef Zwansen het volgende:
Ik kan niet uitsluiten dat er bedrijven bijkomen. Maar ook dat gaat geen gigantische deuk maken in het vrijgekomen land. Het wordt er allemaal met de haren bijgetrokken om het sentiment te benvloeden.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 19:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je vergeet de bedrijventerreinen. Net nog een paar linkjes van gegeven.
In Den Haag hebben ze iets meer tijd om te bouwen h. Om vervolgens Scheveningen in de fik te zettenquote:Op dinsdag 28 juni 2022 19:48 schreef Haags het volgende:
[..]
[ twitter ]
Amateurs, in Den Haag bouwen we mooiere vuren.
Geen begrip hiervoorquote:Op dinsdag 28 juni 2022 19:51 schreef ACT-F het volgende:
[..]
In Den Haag hebben ze iets meer tijd om te bouwen h. Om vervolgens Scheveningen in de fik te zetten![]()
[ twitter ]
tuigquote:Op dinsdag 28 juni 2022 19:48 schreef Haags het volgende:
[..]
[ twitter ]
Amateurs, in Den Haag bouwen we mooiere vuren.
Boertjes hebben niet door dat ze hiermee iedereen treffen? En de ambtenaren werken ook nog eens thuisquote:Op dinsdag 28 juni 2022 19:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
Er worden zelfs giertanken geleegd tegen gemeentehuizen lees ik?
Wat een clusterfuck is dit ook.
Wat een idioten.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 19:51 schreef ACT-F het volgende:
[..]
In Den Haag hebben ze iets meer tijd om te bouwen h. Om vervolgens Scheveningen in de fik te zetten![]()
[ twitter ]
Precies, is gewoon 'sentiment' bij de inwoners uit voornoemde bronnen.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 19:50 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik kan niet uitsluiten dat er bedrijven bijkomen. Maar ook dat gaat geen gigantische deuk maken in het vrijgekomen land. Het wordt er allemaal met de haren bijgetrokken om het sentiment te benvloeden.
Feit is dat boeren nu 66,9% van het landoppervlak van Nederland in gebruik hebben en er geen scenario is waarin we 1/3e daarvan even volbouwen, wat men ook probeert te suggereren.
[ afbeelding ]
Oh ja dat zeg ik idd. Sympathieke invulling van wat ik daadwerkelijk schrijfquote:Op dinsdag 28 juni 2022 19:39 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Die Europese subsidie kan beter naar Oost Europa dan een Nederlandse boer natuurlijk. Sympathieke opmerking.
En dan? 3 boze twitterberichten. Daar zullen de grootboeren van wakker liggen ja.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 19:55 schreef GS-Raw het volgende:
Straks zijn de burgers er wel klaar mee en keren ze zich tegen de boeren. Zal Den Haag ook wel goed uitkomen denk ik.
En ze mogen gewoon hun gang gaan. Dat vind ik nog het ergste. Als ER bij shell voor de deur staat met spandoeken en bordjes, dan worden ze getiewrapt en afgevoerdquote:Op dinsdag 28 juni 2022 19:53 schreef quirina het volgende:
Vind het prima dat de boeren boos zijn en protesteren maar ze gedragen zich nou als terroristen.
Ben benieuwd wat er gebeurt als er een keer een handjevol bussen met harde kernen erin hun uitwedstrijdje dreigen te missen door dit soort grappenquote:Op dinsdag 28 juni 2022 19:56 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
En dan? 3 boze twitterberichten. Daar zullen de grootboeren van wakker liggen ja.
Als het Heerenveen supporters zijn dan zal dat geen problemen opleverenquote:Op dinsdag 28 juni 2022 19:58 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat er gebeurt als er een keer een handjevol bussen met harde kernen erin hun uitwedstrijdje dreigen te missen door dit soort grappen
Alle schade verhalen op de boeren zoals dat bij ieder ander ook zou gebeuren, zou hier wel terecht zijn.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 19:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
Er worden zelfs giertanken geleegd tegen gemeentehuizen lees ik?
Wat een clusterfuck is dit ook.
Dat wordt dan ff knokken maar de kans dat dit gebeurt is kleinquote:Op dinsdag 28 juni 2022 19:58 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat er gebeurt als er een keer een handjevol bussen met harde kernen erin hun uitwedstrijdje dreigen te missen door dit soort grappen
Ja, is allemaal fantasie, die linkjes. Zomaar ontsproten aan mijn creatieve brein... zowel die wanstaltige projecten als zeurende bewoners.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 19:59 schreef EinarBoe het volgende:
Leuk dat er iemand is die elke dag hier even langs komt om zijn ongegronde, totaal ononderbouwde fantasie per herhaling als ABSOLUTE TOEKOMST neer te plempen en nog wat te murmelen over de participatiewet.
Alles om de boeren en hun recht om gesubsidieerd het hele land te bezitten en te vervuilen met hun 'traditionele megastallen' naast hun vrijstaande huizen maar uit de wind te houden. Heel Nederland stikt maar lekker in de files op weg naar het ziekenhuis, het allergrootste recht is het recht van de onaangepaste schreeuwerds met een grafhekel aan het land waar ze in wonen.
Eens, er is best wel wat sympathie voor de gemiddelde boer. Deze acties dragen daar echter niet aan bij…quote:Op dinsdag 28 juni 2022 19:49 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Het is gewoon klote dat er zo’n idiote groep als FDF de leiding heeft over zulke protesten en dat er allerlei figuren/groepen bij aansluiten die dat puur doen omdat ze tegen alles wat er in Den Haag gebeurt zijn. Als je vandaag ook weer ziet wat voor figuren daar in Den Haag stonden.. Zo’n Gideon van Meijering als ophitser erbij.
Lijkt me enorm vervelend voor boeren die gewoon begrijpelijk bezorgd zijn en balen van het beleid.
Heb je het over de onderdrukking van zwarte piet?quote:Op dinsdag 28 juni 2022 19:59 schreef EinarBoe het volgende:
het allergrootste recht is het recht van de onaangepaste schreeuwerds met een grafhekel aan het land waar ze in wonen.
Volgens mij kan een denkbeeldig figuur niet onderdrukt worden, of wel?quote:Op dinsdag 28 juni 2022 20:01 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Heb je het over de onderdrukking van zwarte piet?
Fysieke figuren wel.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 20:01 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Volgens mij kan een denkbeeldig figuur niet onderdrukt worden, of wel?
Ik zie een overeenkomst in de tactieken.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 20:01 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Heb je het over de onderdrukking van zwarte piet?
Tot hier en niet verder.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 20:02 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik zie een overeenkomst in de tactieken.
[ afbeelding ]
zoals dergelijke gasten?quote:Op dinsdag 28 juni 2022 19:59 schreef EinarBoe het volgende:
het allergrootste recht is het recht van de onaangepaste schreeuwerds met een grafhekel aan het land waar ze in wonen.
Ik zie graag een bron tegemoet waarin staat hoe NL volgebouwd gaat worden na aanname van de stikstofwet. Ik heb er al 20x om gevraagd, je hebt ook al 20x keer je vrij vermoeiende en repeterende fantasie hier gedropt, maar nog nooit een bron gezien. Gek gek gek.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 20:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, is allemaal fantasie, die linkjes. Zomaar ontsproten aan mijn creatieve brein... zowel die wanstaltige projecten als zeurende bewoners.En je begrijpend lezen... ach ja... dat gaat nooit meer goed komen.
Hier is bericht 4:quote:Op dinsdag 28 juni 2022 19:56 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
En dan? 3 boze twitterberichten. Daar zullen de grootboeren van wakker liggen ja.
Dat jij in een denkbeeldige wereld leeft wil niet zeggen dat er buiten geen fysieke wereld is.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 20:05 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Maar een denkbeeldig figuur heeft geen fysieke verschijning.
Keihard bestraffen, wat een mongolen.quote:
Je faalt echt heel hard in begrijpend lezen... heel, heel hard. Of je leest bepaalde zaken gewoon niet, dat kan ook.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 20:04 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Ik zie graag een bron tegemoet waarin staat hoe NL volgebouwd gaat worden na aanname van de stikstofwet. Ik heb er al 20x om gevraagd, je hebt ook al 20x keer je vrij vermoeiende en repeterende fantasie hier gedropt, maar nog nooit een bron gezien. Gek gek gek.
Wel zonde, die stress proef je toch altijd welquote:Op dinsdag 28 juni 2022 20:08 schreef Starhopper het volgende:
Die koetjes in Den Haag vandaagWat een stress moeten die diertjes gehad hebben
Zal wel racistisch zijn wat ik zeg, maar waar komen al die opgefokte typetjes toch altijd vandaan?quote:
Op m'n route door Drenthe vandaag ook veel van zulk soort acties gezien. 100x meer respect voor.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 20:08 schreef Montagui het volgende:
Je kan ook op deze manier actievoeren. Haalt ook niets uit, maar toch.
[ twitter ]
Ik steun ze niet maar dit is een +1 actiequote:Op dinsdag 28 juni 2022 20:08 schreef Montagui het volgende:
Je kan ook op deze manier actievoeren. Haalt ook niets uit, maar toch.
[ twitter ]
Gaat toch naar het buitenlandquote:Op dinsdag 28 juni 2022 20:11 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Wel zonde, die stress proef je toch altijd wel
Sowieso is de kans ook vrij groot dat het zwaar verwerkt in een of andere kant en klare pastasaus komt, daarin proef je het verschil toch niet. Daar zouden ze in principe zelfs ratelslang in kunnen verwerken zonder dat iemand het zou merken.quote:
Voor 35e per kilo mag je wel meer kwaliteit verwachten. Maar dit zal wel weer verkocht worden als dubbeldoel koe ofzo.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 20:11 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Wel zonde, die stress proef je toch altijd wel
Zooooo raak deze.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 20:08 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat jij in een denkbeeldige wereld leeft wil niet zeggen dat er buiten geen fysieke wereld is.
Het loopt steeds sneller en harder uit de hand...quote:
Is het wel helemaal zeker dat de boeren dat doen?quote:Op dinsdag 28 juni 2022 20:16 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het loopt steeds sneller en harder uit de hand...
Dit heeft ook niets meer met demonstreren te maken.
Ik zie dit meer als een wanhoopsdaad omdat niks doen sowieso tot onteigening gaat leiden. Iemand die weinig te verliezen heeft kan heel gevaarlijk worden. Dus ik vraag me af of wij ook Franse toestanden gaan krijgen.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 20:16 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het loopt steeds sneller en harder uit de hand...
Dit heeft ook niets meer met demonstreren te maken.
Die hebben we al, het brandt op de snelweg.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 20:18 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik zie dit meer als een wanhoopsdaad omdat niks doen sowieso tot onteigening gaat leiden. Iemand die weinig te verliezen heeft kan heel gevaarlijk worden. Dus ik vraag me af of wij ook Franse toestanden gaan krijgen.
Ik noem het eerder opzettelijk een gevaarlijke verkeerssituatie creren, vernieling, etc etc.quote:
Nee. Het is Antifa om de boeren in een kwaad daglicht te zettenquote:Op dinsdag 28 juni 2022 20:18 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Is het wel helemaal zeker dat de boeren dat doen?
Dat laatste deden ze sinds oprichting van de Nationale politie in 1993 toch al niet meerquote:Op dinsdag 28 juni 2022 20:18 schreef StephanL het volgende:
Dit geeft een een flinke belasting aan het politieapparaat. Ze zijn drukker bezig met de boeren dan “boeven vangen”
Want een stuk vuurwerk van Engel-aanhangers of andere maatschappelijk kanslozen komt minder hard aan? Voor de maatschappelijke gevaarzetting maakt het niet uit wie het is.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 20:18 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Is het wel helemaal zeker dat de boeren dat doen?
Maar die politie-agent staat er 5 meter verder naast?quote:Op dinsdag 28 juni 2022 20:19 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Nee. Het is Antifa om de boeren in een kwaad daglicht te zetten
Zou ook niet voor het eerst zijn, met die antifa terroristen.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 20:19 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Nee. Het is Antifa om de boeren in een kwaad daglicht te zetten
Ik vrees dat dit slechts het begin is.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 20:19 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Die hebben we al, het brandt op de snelweg.
Nee. Ze kunnen een hoop dingen aanpakken, maar helaas te weinig mensen.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 20:19 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat laatste deden ze sinds oprichting van de Nationale politie in 1993 toch al niet meer
En daar zijn ze zelf ook behoorlijk gerriteerd over:quote:Op dinsdag 28 juni 2022 20:18 schreef StephanL het volgende:
Dit geeft een een flinke belasting aan het politieapparaat. Ze zijn drukker bezig met de boeren dan “boeven vangen”
quote:Politievakbond: acties belasten ons enorm zwaar
Alle acties van boeren leggen veel druk op het werk van de politie, zegt woordvoerder Maarten Brink van politievakbond ACP tegen Omroep Brabant: "Wat er nu gebeurt bij de boerenprotesten, is niet zoals we het met elkaar hebben afgesproken en doet geen recht aan de rechtsstaat."
In Den Bosch moest de ME het provinciehuis bewaken. In Limburg werden ME'ers uit Oost-Brabant opgeroepen voor hulp in Limburg. ME'ers dienen normaal gesproken in hun eigen onderdeel van de politie en zijn op het moment dat ze worden opgeroepen niet beschikbaar voor hun eigenlijke taken: "Dat baart ons zorgen, want dat betekent bijvoorbeeld dat er minder agenten door de straten lopen van de wijken die extra aandacht verdienen."
Boeren hebben uiteraard het recht om te protesteren, maar de manier waarop dat nu gebeurt gaat te ver, vindt Brink: "De boeren hebben veel krediet opgebouwd en willen hun punt maken, maar dan zie ik sommigen vervolgens hooibalen in de fik steken en mest uitrijden op de snelweg. Of politici intimideren. Dat begrijp ik niet."
https://nos.nl/liveblog/2(...)oudingen-in-den-haag
Nee joh dit is een momentopname. Ze zijn gewoon even aan het rangschikken.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 20:21 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Hey, verhip. Ze stonden toch niet op de vluchtstrook? @:heatwave
Daar hebben ze toch al veel te weinig mensen voor. In een ander topic wordt een vrouw op klaarlichte dag op straat verkracht.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 20:18 schreef StephanL het volgende:
Jip. Stel je voor dat het zo de hele week door gaat. De Politie heeft dan echt een probleem volgens mij.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 20:21 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
En daar zijn ze zelf ook behoorlijk gerriteerd over:
[..]
Daarom moet de overheid ook gewoon keihard ingrijpen. Geef gewoon orders om alle trekkers in beslag te nemen. Zet desnoods het leger in om een handje te helpen. Die hebben zat diepladers staanquote:Op dinsdag 28 juni 2022 20:21 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
En daar zijn ze zelf ook behoorlijk gerriteerd over:
[..]
Bij de avondklokrellen en wappies ging het ook prima. En toen waren ze ook aan het zeikenquote:Op dinsdag 28 juni 2022 20:23 schreef StephanL het volgende:
[..]
Jip. Stel je voor dat het zo de hele week door gaat. De Politie heeft dan echt een probleem volgens mij.
Je gelooft nog in Zwarte Piet? Dat is wel een beetje pijnlijk.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 20:08 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat jij in een denkbeeldige wereld leeft wil niet zeggen dat er buiten geen fysieke wereld is.
A la Aad de Mos?quote:Op dinsdag 28 juni 2022 20:09 schreef Raw85 het volgende:
Zojuist de telwijze van @:inslagenreuring eens even gebruikt om de steun te ontrafelen, kwam uit op 243 zetels voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |