Aan mij denken? Zekerquote:Op dinsdag 28 juni 2022 14:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Goede besteding van je vakantie
Absoluut niet.quote:
quote:
quote:
quote:
Dan ga je tochquote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2022 15:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan ga je toch
Berging zit niet meer op slot.
Gewoon lekker gaanquote:Op dinsdag 28 juni 2022 16:02 schreef TaMieke het volgende:
[..]Dan krijg je sowieso ruzie als dat nog zo was
Nog ff volhouden denk ik. Ik ga zo
Misschien zaten ze op de wc.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 16:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mensen die zeggen dat je tussen 3 en 5 kan bellen en dan niet opnemen als je tussen 3 en 5 belt
Ik ga zoeen uurtje snipperen.compleet Koos motivatieloos vandaag.quote:
Ik ben vooral motivatieloos als ik op kantoor zit blijkbaar. Na de lunch heb ik gewoon geen zin meer. Thuis heb ik er blijkbaar minder last van.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 16:20 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik ga zoeen uurtje snipperen.compleet Koos motivatieloos vandaag.
Halve dag al dom zitten lullen
Alle drie de keren dat ik heb geprobeerd te bellen, verspreid over een uur tijd?quote:
Diaree?quote:Op dinsdag 28 juni 2022 16:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Alle drie de keren dat ik heb geprobeerd te bellen, verspreid over een uur tijd?
Hier een kantoordag inderdaad. Voordeel is dat de chef er de helft van de tijd bij zat als er weer koffie kwam en er dom geluld werdquote:Op dinsdag 28 juni 2022 16:21 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik ben vooral motivatieloos als ik op kantoor zit blijkbaar. Na de lunch heb ik gewoon geen zin meer. Thuis heb ik er blijkbaar minder last van.
Zou wel sneu zijn. Maar het is geluktquote:
Had vandaag ook 2 terugbelverzoeken. 4x gebeld maar al die bejaarden zijn met de elektrische fietsjes op padquote:Op dinsdag 28 juni 2022 16:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zou wel sneu zijn. Maar het is gelukt
niet alleen de afgelopen dagenquote:
maar vandaag eten we kipquote:Op woensdag 29 juni 2022 07:56 schreef Tegan het volgende:
Die koe die zo mee moest naar de TK (sneu en onnodig i.m.o.) om de stikstofplannen en om het leed een gezicht te geven, en dat hij dus daarom naar de slacht ging, toen dacht ik alleen maar "hmm, biefstuk".
Er gaan sinds de stikstofregels ook meer koeien naar de slacht. Simpelweg omdat ze dat beleid de hele tijd bijschaven. Ik ken een aantal boeren die de helft van hun veestapel moesten laten slachten omdat ze te veel koeien hadden ten opzichte van hun land en die regels werden een half jaar later doodleuk versoepeld. Ik kan mij de frustratie van boeren heel goed voorstellen. Die mensen doen dit alles uit wanhoop, ze voelen zich gewoon niet gehoord. Overigens keur ik de acties daarmee niet goed.quote:Op woensdag 29 juni 2022 07:56 schreef Tegan het volgende:
Die koe die zo mee moest naar de TK (sneu en onnodig i.m.o.) om de stikstofplannen en om het leed een gezicht te geven, en dat hij dus daarom naar de slacht ging, toen dacht ik alleen maar "hmm, biefstuk".
Even bellen naar driessen en lichtelijk aandringen helpt vaak. Ze kunnen het wel eerder overmaken. En wat die muis betreft bij de action scoor je er een reserve. Dit overkomt mij namelijk ook regelmatigquote:Op woensdag 29 juni 2022 08:16 schreef TaMieke het volgende:
dag begint goed... not.
Mijn muis gisteren vergeten op kantoor en het lijkt erop dat mijn loon vandaag niet komt
Ja we zijn in conclaaf wie Driessen gaat mailen/bellenquote:Op woensdag 29 juni 2022 08:18 schreef Senn88 het volgende:
nen het wel eerder overmaken. En wat die muis betreft bij de action scoor je er een reserve. Dit overkomt mij namelijk ook regelmatig
Ik ontken wat jij zegt helemaal niet, ik zei alleen dat ik het sneu en onnodig vond om een koe mee te nemen naar de TK.quote:Op woensdag 29 juni 2022 08:15 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Er gaan sinds de stikstofregels ook meer koeien naar de slacht. Simpelweg omdat ze dat beleid de hele tijd bijschaven. Ik ken een aantal boeren die de helft van hun veestapel moesten laten slachten omdat ze te veel koeien hadden ten opzichte van hun land en die regels werden een half jaar later doodleuk versoepeld. Ik kan mij de frustratie van boeren heel goed voorstellen. Die mensen doen dit alles uit wanhoop, ze voelen zich gewoon niet gehoord. Overigens keur ik de acties daarmee niet goed.
No thanksquote:Op woensdag 29 juni 2022 12:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Neem een tosti koe. Die koeien zijn in de aanbieding!
Die rellende boeren zijn nu net rellende Nederlands-Marokkaanse jongeren in de Randstad waar ze een gruwelijke hekel aan hebben. Schattig om te zien hoe debiel ze zijn. Beetje politici bedreigen. Opflikkeren.quote:Op woensdag 29 juni 2022 08:15 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Er gaan sinds de stikstofregels ook meer koeien naar de slacht. Simpelweg omdat ze dat beleid de hele tijd bijschaven. Ik ken een aantal boeren die de helft van hun veestapel moesten laten slachten omdat ze te veel koeien hadden ten opzichte van hun land en die regels werden een half jaar later doodleuk versoepeld. Ik kan mij de frustratie van boeren heel goed voorstellen. Die mensen doen dit alles uit wanhoop, ze voelen zich gewoon niet gehoord. Overigens keur ik de acties daarmee niet goed.
Straks na werk maar even een rondje wandelen. Voor nu nog ff een paar uur arbeitenquote:
ik vind het een beetje meer dan net te warmquote:Op woensdag 29 juni 2022 15:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik vind het net te warm. Had graag wat in de tuin willen doen, maar ik zweet al bij de kleinste inspanning momenteel
Ik zou nu gaan, kan je lekker bankhangen vanavondquote:Op woensdag 29 juni 2022 15:50 schreef TaMieke het volgende:
ik twijfel of ik nu direct na het werk zal gaan sporten of vanavond pas....
Dat kan ook zonder te sporten. Veel beter plan met dit weerquote:Op woensdag 29 juni 2022 16:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik zou nu gaan, kan je lekker bankhangen vanavond
Ik ben al bezigquote:Op woensdag 29 juni 2022 16:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik zou nu gaan, kan je lekker bankhangen vanavond
Eens, daarom doe ik mijn workout altijd in de ochtendquote:Op woensdag 29 juni 2022 16:42 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat kan ook zonder te sporten. Veel beter plan met dit weer
Tyfusheet is het.quote:Op woensdag 29 juni 2022 15:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vind het een beetje meer dan net te warm
Vergelijk ze zelf liever met hooligans en wappiesquote:Op woensdag 29 juni 2022 13:26 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Die rellende boeren zijn nu net rellende Nederlands-Marokkaanse jongeren in de Randstad waar ze een gruwelijke hekel aan hebben. Schattig om te zien hoe debiel ze zijn. Beetje politici bedreigen. Opflikkeren.
Nou nou nou.quote:
In je navel?quote:Op woensdag 29 juni 2022 20:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo leuk om plantjes te zien ontstaan op plekken waar ik twee weken geleden zaadjes heb geplant
Uiteraard. Dat is toch waar iedereen zaadjes plant?quote:
Ik ben het hier mee eensquote:
Pas tegen de avond zag ik.quote:
Zuiden des landsquote:Op woensdag 29 juni 2022 21:19 schreef Tegan het volgende:
[..]
Waar is dat? Ik geloof toch echt de hele dag hier.
nog 88 (werk)urenquote:
eerst weekendquote:
Neequote:
Awhh klussen in je vakantie telt ook niet als vakantiequote:Op donderdag 30 juni 2022 08:25 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee
had met hemelvaart een weekje vrij, en nu klussen klussen klussen.
In oktober hebben we nog wel 2 weken gepland staan.
We hebben er geeneens vrij voor. Gewoon in de weekenden, dus dat is nog zieligerquote:Op donderdag 30 juni 2022 08:26 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Awhh klussen in je vakantie telt ook niet als vakantie
Waarom heb je een huis met hem gekocht dan?quote:
quote:Op donderdag 30 juni 2022 08:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom heb je een huis met hem gekocht dan?
Ja vanmiddag al!quote:Op donderdag 30 juni 2022 08:44 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Jij hebt morgen vakantie toch?Leuk man
![]()
In jouw geval een hele ruime kartonnen doos dan?quote:Op donderdag 30 juni 2022 09:31 schreef Barbusse het volgende:
Niet onder een brug slapen in een kartonnen doos
Noem je Barb dik?quote:Op donderdag 30 juni 2022 09:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
In jouw geval een hele ruime kartonnen doos dan?
Nee, Barb neemt met klein geen genoegen.quote:
Met uitzichtquote:Op donderdag 30 juni 2022 09:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
In jouw geval een hele ruime kartonnen doos dan?
Kan je die 2de week er niet bij krijgen?quote:Op donderdag 30 juni 2022 09:36 schreef Lokasenna het volgende:
Ik had vorig jaar een week zomervakantie aangevraagd. Zag deze maand in het rooster dat ik daarna nog maar een week hoef te werken en daarna ga ik met verlof
Lekkere timing weer.
In de zomer in de zorg? No wayquote:Op donderdag 30 juni 2022 09:48 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Kan je die 2de week er niet bij krijgen?
Ja want deze keer is echt een topervaring die ik vaker wil belevenquote:Op donderdag 30 juni 2022 09:55 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Misschien kan je prof draagmoeder worden straks?
Ik had net aardbeien uit eigen tuin, dat is wel jammmquote:Op donderdag 30 juni 2022 09:56 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik voel me net een een furby: hungry haa haa haaa alleen het jammmm gedeelte heb ik niet
Overal rellen in zienquote:
zelfgemaakte jamquote:Op donderdag 30 juni 2022 09:59 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik had net aardbeien uit eigen tuin, dat is wel jammm
Maar nog steeds zeur furby
Ist zo erg?quote:Op donderdag 30 juni 2022 09:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja want deze keer is echt een topervaring die ik vaker wil beleven
(Heel soms is het wel leuk)
Heb ook aardbeien in de koelkast. Ik zit nu een vegetarische gehaktbal op te warmenquote:Op donderdag 30 juni 2022 09:59 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik had net aardbeien uit eigen tuin, dat is wel jammm
Maar nog steeds zeur furby
ik had een vegetarische spare rib.quote:Op donderdag 30 juni 2022 10:10 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Heb ook aardbeien in de koelkast. Ik zit nu een vegetarische gehaktbal op te warmen
om 10 over 10?quote:Op donderdag 30 juni 2022 10:10 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Heb ook aardbeien in de koelkast. Ik zit nu een vegetarische gehaktbal op te warmen
Die heb ik tijd terug ook gehad vond het ook niks. Heb laatst die vega beef style burger gehad maar die vond ik toch goor. Kreeg al rillingen toen ik hem rook in de pan heb hem vervolgens maar aan de honden gevoerdquote:Op donderdag 30 juni 2022 10:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik had een vegetarische spare rib.
was een teleurstelling.
Ja heb al 2 potjes!quote:
Die zijn ook goorquote:Op donderdag 30 juni 2022 10:14 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Die heb ik tijd terug ook gehad vond het ook niks. Heb laatst die vega beef style burger gehad maar die vond ik toch goor. Kreeg al rillingen toen ik hem rook in de pan heb hem vervolgens maar aan de honden gevoerd
nou, ik vond die spare rib op zich niet vies, maar het was meer een mislukte mexicanoquote:Op donderdag 30 juni 2022 10:14 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Die heb ik tijd terug ook gehad vond het ook niks. Heb laatst die vega beef style burger gehad maar die vond ik toch goor. Kreeg al rillingen toen ik hem rook in de pan heb hem vervolgens maar aan de honden gevoerd
die sensational burger was goed tot ze gerommeld hebben met het receptquote:Op donderdag 30 juni 2022 10:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik vind de sensational burger van Garden Gourmet of de Beyond Meat burger wel echt heel erg lekker![]()
Verder ook geen fan van die nepvleesdingenGeef mij maar extra groente ofzo
Ik vind hem dus juist beter gewordenquote:Op donderdag 30 juni 2022 10:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die sensational burger was goed tot ze gerommeld hebben met het recept
Maar dan wel die krokante of satequote:Op donderdag 30 juni 2022 10:29 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind vegetarische balletjes altijd wel lekker.
Gewoon vlees is ook wel oke, maar wel liever in onherkenbare vorm zoals van die voorgegaarde kipschnitzels
Echt goor met die extreme nep rook smaak.quote:Op donderdag 30 juni 2022 10:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vind hem dus juist beter geworden![]()
Maar het is wel een specifieke smaak, dus kan me voorstellen dat men het niet of minder lekker vindt.
die krokante kipschnitzels is juist 1 van mijn favoriete nepvlezen.quote:
Jaa dat bedoel ik ookquote:Op donderdag 30 juni 2022 10:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die krokante kipschnitzels is juist 1 van mijn favoriete nepvlezen.
Waarom dan?quote:Op donderdag 30 juni 2022 10:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik had laatst per ongeluk een loempia met vlees (zelfgemaakt door schoonzus, had ze blijkbaar per ongeluk tussen de vega loempia's gelegd). Ik wist gelijk weer waarom ik geen vlees meer eet
Is toch niet meer hetzelfde zonder ons Paultjequote:Op donderdag 30 juni 2022 11:13 schreef Barbusse het volgende:
Ze zijn hier vlakbij Fast & Furious deeltje 362725 aan het filmen.
Die serie moet ook eens stoppen.quote:Op donderdag 30 juni 2022 11:13 schreef Barbusse het volgende:
Ze zijn hier vlakbij Fast & Furious deeltje 362725 aan het filmen.
Omdat mijn lichaam het niet zo trekt somehowquote:
T was al niks met Paultje.quote:Op donderdag 30 juni 2022 11:43 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Is toch niet meer hetzelfde zonder ons Paultje
Ik heb nog nooit een van die films gezien en heb ook niet het idee dat ik iets geweldigs gemist heb tot nu toequote:
Dat is correctquote:Op donderdag 30 juni 2022 12:49 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een van die films gezien en heb ook niet het idee dat ik iets geweldigs gemist heb tot nu toe
voordat the Rock een hoofdpersonage werd kon ik ze prima hebben.quote:Op donderdag 30 juni 2022 12:49 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een van die films gezien en heb ook niet het idee dat ik iets geweldigs gemist heb tot nu toe
zijn er naast Hobbs & Shaw nog meer spin offs?quote:Op donderdag 30 juni 2022 13:51 schreef TaMieke het volgende:
Ik heb alleen de spin offs niet gezien. Maar het loopt nu een beetje de klauwen uit. Ze hadden gewoon na 8 ofzo moeten stoppen.
Er was toch maar 1 spinoff, die met Joey?quote:Op donderdag 30 juni 2022 13:51 schreef TaMieke het volgende:
Ik heb alleen de spin offs niet gezien. Maar het loopt nu een beetje de klauwen uit. Ze hadden gewoon na 8 ofzo moeten stoppen.
Die hadden ook beter na 8 kunnen stoppenquote:Op donderdag 30 juni 2022 13:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Er was toch maar 1 spinoff, die met Joey?
EDIT: dacht dat het om Friends ging
quote:Op donderdag 30 juni 2022 13:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Er was toch maar 1 spinoff, die met Joey?
EDIT: dacht dat het om Friends ging
Uhm nee... maar die bedoel ik idd. (zijn daar niet al 2 films van dan? Misschien zit ik ernaast)quote:Op donderdag 30 juni 2022 13:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zijn er naast Hobbs & Shaw nog meer spin offs?
wikipedia zegt 1. Best een aardige film nogquote:Op donderdag 30 juni 2022 13:54 schreef TaMieke het volgende:
[..]wat??? hoe kom je ineens bij Friends?
[..]
Uhm nee... maar die bedoel ik idd. (zijn daar niet al 2 films van dan? Misschien zit ik ernaast)
Ow oke. Dan zit ik fout. Misschien dat ik hem dan toch eens moet kijken.quote:Op donderdag 30 juni 2022 14:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wikipedia zegt 1. Best een aardige film nog
quote:Op donderdag 30 juni 2022 13:51 schreef TaMieke het volgende:
Het gaat precies aan Enschede voorbijquote:Op donderdag 30 juni 2022 18:08 schreef DrMarten het volgende:
Ben wel weer klaar met dat vieze warme plakweer. Waar blijft dat onweer?
Hopelijk broeit er nog wat op vanavond. Neem straks voor de zekerheid wel een parapluutje mee naar de kroeg denk ikquote:Op donderdag 30 juni 2022 18:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het gaat precies aan Enschede voorbij
thuiswerker smoesjes dit !quote:Op vrijdag 1 juli 2022 07:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hahaha, VPN van werk doet het niet. Nu kan ik niet thuis werken. Hè wat jammer nou.
Tja, als ik niet op de server kan, kan ik niks. En vrijdag is mijn standaard thuiswerk dag. Dus eh...quote:
wie protesteert er vandaag?quote:Op vrijdag 1 juli 2022 08:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En dan besluit ik om met dochter naar de huisarts te gaan omdat ze al een paar weken een vervelende hoest heeft, besluit ik dat uiteraard op de dag dat ze blijkbaar gaan protesteren op het MalieveldVolledig terecht dat ze dat doen, maar wel jammer dat ik niet gisteren dat al even gecheckt had, want dan was ik gisteren gegaan
De huisartsen dusquote:Op vrijdag 1 juli 2022 08:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wie protesteert er vandaag?
Boeren?
Wappies?
Keti koti's?
Altijd gezellig op het malieveld.quote:
Dan maar naar kantoor dus.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 07:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Tja, als ik niet op de server kan, kan ik niks. En vrijdag is mijn standaard thuiswerk dag. Dus eh...
Maar er waren gisteren al issues met de VPN. Zou gisteravond verholpen worden maar is dus niet gelukt
Neem je die gezellig mee.quote:
Ga je mijn dochter nu vergelijken met een hond?quote:Op vrijdag 1 juli 2022 08:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Neem je die gezellig mee.
Ik zie bij ons op kantoor vaak genoeg dat mensen hun hond meenemen.
ook niet alle honden.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 08:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ga je mijn dochter nu vergelijken met een hond?![]()
Een hond blijft doorgaans tenminste rustig op een plek liggen. Dat doet mijn dochter niet
Voor de meeste mensen is een hond ook een kindje.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 08:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ga je mijn dochter nu vergelijken met een hond?![]()
Een hond blijft doorgaans tenminste rustig op een plek liggen. Dat doet mijn dochter niet
Maar een kind geen hond, mag ik hopenquote:Op vrijdag 1 juli 2022 08:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Voor de meeste mensen is een hond ook een kindje.
Al gedragen ze zich soms wel zo.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 08:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar een kind geen hond, mag ik hopen
Touchéquote:
Daarna vast wilde feestjes afgaan.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 08:56 schreef Senn88 het volgende:
Begin van de vakantie. Meteen ff lekker een coronatest van ggd dr in. Genieten
Misschien laten ze die ook wel uit met zo'n tuigje.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 08:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar een kind geen hond, mag ik hopen
Ik kom alleen de deur uit voor ggd test de huisarts of boodschappen johquote:Op vrijdag 1 juli 2022 09:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daarna vast wilde feestjes afgaan.
Heerlijke uitvinding. Ook in restaurants gebruiken.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 09:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Misschien laten ze die ook wel uit met zo'n tuigje.
met ingebouwde taserquote:Op vrijdag 1 juli 2022 09:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Heerlijke uitvinding. Ook in restaurants gebruiken.
Nu ze overal naartoe kruipt kan ik me wel voorstellen dat dit handig isquote:Op vrijdag 1 juli 2022 09:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Misschien laten ze die ook wel uit met zo'n tuigje.
Ging jij niet een paar dagen naar het strand?quote:Op vrijdag 1 juli 2022 09:10 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik kom alleen de deur uit voor ggd test de huisarts of boodschappen joh
Ja, dit. Maar ik heb toch wel spijt dat ik vorige week niet naar de GGD ben geweest. We gaan ongetwijfeld weer richting CTB's, dan zou het wel chill zijn dat ik niet weer een booster moet halen terwijl ik een herstelbewijs had kunnen hebbenquote:
CTB?quote:Op vrijdag 1 juli 2022 09:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, dit. Maar ik heb toch wel spijt dat ik vorige week niet naar de GGD ben geweest. We gaan ongetwijfeld weer richting CTB's, dan zou het wel chill zijn dat ik niet weer een booster moet halen terwijl ik een herstelbewijs had kunnen hebben
Of je doet eerst zelftest en als die positief is naar de GGD. Zo zal ik het ook wel doen.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 09:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, dit. Maar ik heb toch wel spijt dat ik vorige week niet naar de GGD ben geweest. We gaan ongetwijfeld weer richting CTB's, dan zou het wel chill zijn dat ik niet weer een booster moet halen terwijl ik een herstelbewijs had kunnen hebben
En dan ook aan de tafelpoot binden en een bak water onder tafelquote:Op vrijdag 1 juli 2022 09:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Heerlijke uitvinding. Ook in restaurants gebruiken.
klinkt aannemelijkquote:Op vrijdag 1 juli 2022 09:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Corona Toegangs Bewijs, gok ik.
Coronatoegangsbewijsquote:
Ja, ik had dus een positieve zelftest vorige week. En nu baal ik dat ik niet ook naar de GGD ben geweestquote:Op vrijdag 1 juli 2022 09:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of je doet eerst zelftest en als die positief is naar de GGD. Zo zal ik het ook wel doen.
Feestje bij jou thuis dan.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 09:10 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik kom alleen de deur uit voor ggd test de huisarts of boodschappen joh
Jazeker maar nu nog niet. Eerst paar daagjes thuis even de boel op orde brengenquote:Op vrijdag 1 juli 2022 09:28 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ging jij niet een paar dagen naar het strand?
Oh, schiet dan een beetje op.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 10:41 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee dat duurt nog heul lang want mijn huis is nog niet netjes.
Echt niet ik doe heul langzaam! Hoe was je date trouwens?quote:Op vrijdag 1 juli 2022 11:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, schiet dan een beetje op.
volgende week vrijdag de tweede.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 11:10 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Echt niet ik doe heul langzaam! Hoe was je date trouwens?
Party-pooperquote:
FTFYquote:Op vrijdag 1 juli 2022 11:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
volgende week vrijdag de tweede.
Eerste was erg gezellig. Zo'n 8,5 km gewandeld over het strand en met elkaar gesproken. Daarna nog bijna twee uur bij haar thuis op de bank geketst.
Leeuuk!quote:Op vrijdag 1 juli 2022 11:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
volgende week vrijdag de tweede.
Eerste was erg gezellig. Zo'n 8,5 km gewandeld over het strand en met elkaar gesproken. Daarna nog bijna twee uur bij haar thuis op de bank gekletst.
Jammer. Maar komt vast welquote:
Playing hard to get jijquote:
Film kijken bij mij thuis.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 11:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jammer. Maar komt vast wel![]()
Wat gaan jullie volgende week doen?
Weinig film denk ikquote:
Meer "Netflix and drill".quote:
Een beetje player die kan dat...quote:Op vrijdag 1 juli 2022 11:42 schreef TaMieke het volgende:
Van geen kusje naar netflix en chill in 1 date lijkt me ook weer wat heftig
Dit is wel waar als je zo’n onzeker mokkel he t (90% van de vrouwen) dan denkt ze dat jij haar nie leuk genoeg vind en dan mis je de boot dus wel beetje move maken Luc, maak me trots!quote:Op vrijdag 1 juli 2022 11:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ja, je moet meestal niet te lang wachten met een move maken. Dan is het in ieder geval duidelijk; of ze wil je wel of ze wil je niet. En als je te lang wacht raakt een vrouw meestal ook haar interesse kwijt
quote:Op vrijdag 1 juli 2022 12:05 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dit is wel waar als je zo’n onzeker mokkel he t (90% van de vrouwen) dan denkt ze dat jij haar nie leuk genoeg vind en dan mis je de boot dus wel beetje move maken Luc, maak me trots!
Nog altijd blij dat hij er bij mijn 2e date met Cali gewoon bij was.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 12:03 schreef Senn88 het volgende:
[..]
We heten natuurlijk niet allemaal Arwin
Kan je wel. Als je dr echt leuk vind doe je dit ook puur voor jezelf. Kan ook iets kleins zijn als je arm om dr heen leggen hequote:
Werden jullie door Air aangestuurd?quote:Op vrijdag 1 juli 2022 12:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nog altijd blij dat hij er bij mijn 2e date met Cali gewoon bij was.
Ik had mijn handen op haar benen/knieën gelegd.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 12:08 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Kan je wel. Als je dr echt leuk vind doe je dit ook puur voor jezelf. Kan ook iets kleins zijn als je arm om dr heen leggen heof heb je dat al wel gedaan?
Airs datingservice no cure no payquote:Op vrijdag 1 juli 2022 12:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik deed gewoon precies wat hij me influisterde. De eerste date was gcjoel gelukkig bij.
Ooo dan ben je goed bezigquote:Op vrijdag 1 juli 2022 12:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had mijn handen op haar benen/knieën gelegd.
Ik wou al vragen hoe hoogquote:Op vrijdag 1 juli 2022 12:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had mijn handen op haar benen/knieën gelegd.
Tettenpics vragen opd e 2e date is dus de manier?quote:Op vrijdag 1 juli 2022 12:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik deed gewoon precies wat hij me influisterde.
Eerst pics en dan een date toch? Premium fokkers willen wel eerst vleeswaar keuren voor ze hun kostbare tijd verbruikenquote:Op vrijdag 1 juli 2022 12:14 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Tettenpics vragen opd e 2e date is dus de manier?
Ter hoogte van haar knieën.quote:
Gelukkig was er op die eerste date wel al een kusjequote:Op vrijdag 1 juli 2022 12:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik deed gewoon precies wat hij me influisterde. De eerste date was gcjoel gelukkig bij.
En nu helemaal verliefd en burgerlijkquote:Op vrijdag 1 juli 2022 13:26 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Gelukkig was er op die eerste date wel al een kusje
En op de tweede date ordinair bekken toen wij weg gingen
Helemaal niemand hier volgens mij 🤔quote:Op vrijdag 1 juli 2022 12:03 schreef Senn88 het volgende:
[..]
We heten natuurlijk niet allemaal Arwin
Zie al uit naar jullie huwelijk. gcjoel en ik allebei als getuige vanwege onze wing(wo)man inzet.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 12:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nog altijd blij dat hij er bij mijn 2e date met Cali gewoon bij was.
quote:Op vrijdag 1 juli 2022 12:03 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Rexje heb ik stiekem een zwak voor want Rexje
Oeh vraagt om voor en nafotos. Ik wil dat misschien ook nog doenquote:Op vrijdag 1 juli 2022 14:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Volgende week graszoden leggen, is de tuin eindelijk zo goed als klaar
Ik zal, zodra het ligt volgende week, inderdaad wat foto's maken. Heb van voor en tussenfase nu in ieder geval foto's. Het zwaarste werk is achter de rugquote:Op vrijdag 1 juli 2022 15:27 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Oeh vraagt om voor en nafotos. Ik wil dat misschien ook nog doen
Ja?quote:Op vrijdag 1 juli 2022 11:42 schreef TaMieke het volgende:
Van geen kusje naar netflix en chill in 1 date lijkt me ook weer wat heftig
Zou haar laten kiezen dan kan je gewoon friemelen als je er geen zak aan vindquote:Op vrijdag 1 juli 2022 16:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hebben jullie suggesties qua film om te kijken?
quote:Op vrijdag 1 juli 2022 17:02 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Zou haar laten kiezen dan kan je gewoon friemelen als je er geen zak aan vind
Anal angels part 17 is een echte klassiekerquote:Op vrijdag 1 juli 2022 16:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hebben jullie suggesties qua film om te kijken?
Arthouse snob ben je toch ook he?quote:Op vrijdag 1 juli 2022 17:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Anal angels part 17 is een echte klassieker
Een 'acquired taste' zoals ze dat noemen in het Engels.quote:
Gewoon vragen van welk genre zij houdt zal wel comedy actie of horror zijn en dan iets zoeken dat jullie nog niet kennen. Niet overdenken joh, jullie gaan gewoon een gezellige avond hebbenquote:Op vrijdag 1 juli 2022 17:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar kan dat dan niet juist overkomen als dat ik geen initiatief neem.
Yats gezellig?quote:Op vrijdag 1 juli 2022 17:48 schreef Senn88 het volgende:
Gewoon vragen van welk genre zij houdt zal wel comedy actie of horror zijn en dan iets zoeken dat jullie nog niet kennen. Niet overdenken joh, jullie gaan gewoon een gezellige avond hebben
Dat is misschien wel mijn probleem.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 17:48 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Gewoon vragen van welk genre zij houdt zal wel comedy actie of horror zijn en dan iets zoeken dat jullie nog niet kennen. Niet overdenken joh, jullie gaan gewoon een gezellige avond hebben
Begrijpelijk hoor maar probeer het los te laten of je aandacht even op iets anders te richten. Hoe meer jij overdenkt hoe moeilijker je het jezelf maakt. Helemaal niet nodig. Je bent een leuke gozerquote:Op vrijdag 1 juli 2022 17:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is misschien wel mijn probleem.
quote:Op vrijdag 1 juli 2022 17:55 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Begrijpelijk hoor maar probeer het los te laten of je aandacht even op iets anders te richten. Hoe meer jij overdenkt hoe moeilijker je het jezelf maakt. Helemaal niet nodig. Je bent een leuke gozer
quote:Op vrijdag 1 juli 2022 17:55 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Begrijpelijk hoor maar probeer het los te laten of je aandacht even op iets anders te richten. Hoe meer jij overdenkt hoe moeilijker je het jezelf maakt. Helemaal niet nodig. Je bent een leuke gozer
Edit: helaasquote:
Fijnquote:Op zaterdag 2 juli 2022 08:33 schreef Senn88 het volgende:
Wakker geworden zonder vermoeidheidHopelijk is dit het begin van herstel
quote:
Helaas.quote:
Leer mij dit.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 08:33 schreef Senn88 het volgende:
Wakker geworden zonder vermoeidheidHopelijk is dit het begin van herstel
Fysio. Check.quote:Op zondag 3 juli 2022 21:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
Eerst wakker worden zonder rugpijn leren.
Als je thuis kan blijven, zou ik thuis blijven. Ik ben blij dat ik remote kan werkenquote:Op zondag 3 juli 2022 21:04 schreef Tegan het volgende:
Ik ga ook een poging wagen naar kantoor; worst case is wat later of omdraaien toch?
Ik kan thuis werken. Ik wil eigenlijk fulltime thuiswerken. Maar morgen naar kantoor is wel handig i.v.m. een afspraak, dus ik ga het gewoon proberen. Wat ik wel niet ga doen is de extra tijd inhalen als ik later begin door ditquote:Op zondag 3 juli 2022 21:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als je thuis kan blijven, zou ik thuis blijven. Ik ben blij dat ik remote kan werken
Heel verstandigquote:Op zondag 3 juli 2022 22:02 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik kan thuis werken. Ik wil eigenlijk fulltime thuiswerken. Maar morgen naar kantoor is wel handig i.v.m. een afspraak, dus ik ga het gewoon proberen. Wat ik wel niet ga doen is de extra tijd inhalen als ik later begin door dit.
Ja maar dat is onmogelijk.quote:Op zondag 3 juli 2022 22:03 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nooit meer op de bank in slaap vallen zou mij wel helpen.
Worst case is denk ik vooral dat je vanavond om 9 uur pas thuis bentquote:Op zondag 3 juli 2022 21:04 schreef Tegan het volgende:
Ik ga ook een poging wagen naar kantoor; worst case is wat later of omdraaien toch?
zijn er al protesterende boeren gespot?quote:Op maandag 4 juli 2022 07:16 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Worst case is denk ik vooral dat je vanavond om 9 uur pas thuis bent
Geen idee, ik werk lekker thuisquote:Op maandag 4 juli 2022 07:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zijn er al protesterende boeren gespot?
Vooral op Twitter.quote:
al in het nieuwe huis?quote:
Wou zeggen bijna vakantie, maar dat duurt nog evenquote:
September pasquote:Op maandag 4 juli 2022 08:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wou zeggen bijna vakantie, maar dat duurt nog even
Wij in augustus en oktober. Mag je niet mee?quote:Op maandag 4 juli 2022 08:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
September pasVriendinlief gaat naar Finland over anderhalve week en ik ben jaloers.
Mag wel maar werkquote:Op maandag 4 juli 2022 08:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wij in augustus en oktober. Mag je niet mee?
Daar werkenquote:
Daar dacht ik later ook aan maar toe was de prijs al omhoog geschoten van 300 voor een retourtje naar iets van 800quote:
Pffffquote:Op maandag 4 juli 2022 08:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar dacht ik later ook aan maar toe was de prijs al omhoog geschoten van 300 voor een retourtje naar iets van 800
[ afbeelding ]
Met jouw achtergrond kun je toch gewoon gokken met voorkennis? Heb je binnen 5 minuten je ticket verdiend.quote:Op maandag 4 juli 2022 08:52 schreef Barbusse het volgende:
Daar dacht ik later ook aan maar toe was de prijs al omhoog geschoten van 300 voor een retourtje naar iets van 800
[ afbeelding ]
Met mijn achtergrond weet ik dat dat een sure way naar m'n geld weggooien isquote:Op maandag 4 juli 2022 08:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met jouw achtergrond kun je toch gewoon gokken met voorkennis? Heb je binnen 5 minuten je ticket verdiend.
Voel je je al wel wat beter? Heb je koorts (gehad)?quote:
Koorts alleen in de avonden. Eerst vooral migraine-achtige klachten, nu meer verkouden.quote:Op maandag 4 juli 2022 10:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Voel je je al wel wat beter? Heb je koorts (gehad)?
Beterschapquote:Op maandag 4 juli 2022 10:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Koorts alleen in de avonden. Eerst vooral migraine-achtige klachten, nu meer verkouden.
Op zich ben ik niet heel beroerd ervan, maar heb me ook wel eens beter gevoeld
Fijn dat je er niet heel beroerd van bent. Hopen dat het nu de goede kant op gaat. Beterschap nogquote:Op maandag 4 juli 2022 10:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Koorts alleen in de avonden. Eerst vooral migraine-achtige klachten, nu meer verkouden.
Op zich ben ik niet heel beroerd ervan, maar heb me ook wel eens beter gevoeld
Dit verbaast mij niet gezien de video's die Kaneel in het verleden gevraagd en ongevraagd deelde...quote:Op maandag 4 juli 2022 12:32 schreef Lokasenna het volgende:
Als kaneel aan de andere kant van het huis een video keek trok ik het geluid al niet
Vaak zijn de dingen die hij kijkt eerder visueel stuitend.quote:Op maandag 4 juli 2022 13:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit verbaast mij niet gezien de video's die Kaneel in het verleden gevraagd en ongevraagd deelde...
Ik moest dit even opzoeken, maar snap het nu wel jaquote:Op maandag 4 juli 2022 11:53 schreef Barbusse het volgende:
40 koorts is veul. En dan te bedenken dat ik 0 komma 0 klachten had. En m'n zwager heeft na ruim anderhalf jaar nog steeds z'n reukvermogen niet terug. Wat niet echt handig is als je sommelier bent
Jawel, maar heel langzaam helaas.quote:Op maandag 4 juli 2022 14:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik moest dit even opzoeken, maar snap het nu wel jaGeen verbetering in zicht?
Holy shitquote:Op maandag 4 juli 2022 14:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jawel, maar heel langzaam helaas.
Gelukkig niet zo erg als een teamgenoot van een maat van me, die heeft echt serieus long covid. Beer van een gast, rookt niet, drinkt niet, formaat The Rock, speelt rugby en zat 5x per week in de sportschool. Heeft op de IC gelegen aan de beademing. Is nu 2 jaar later een spriet die buiten adem is na 1 trap oplopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |