zelfgemaakte jamquote:Op donderdag 30 juni 2022 09:59 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik had net aardbeien uit eigen tuin, dat is wel jammm
Maar nog steeds zeur furby
Ist zo erg?quote:Op donderdag 30 juni 2022 09:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja want deze keer is echt een topervaring die ik vaker wil beleven
(Heel soms is het wel leuk)
Heb ook aardbeien in de koelkast. Ik zit nu een vegetarische gehaktbal op te warmenquote:Op donderdag 30 juni 2022 09:59 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik had net aardbeien uit eigen tuin, dat is wel jammm
Maar nog steeds zeur furby
ik had een vegetarische spare rib.quote:Op donderdag 30 juni 2022 10:10 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Heb ook aardbeien in de koelkast. Ik zit nu een vegetarische gehaktbal op te warmen
om 10 over 10?quote:Op donderdag 30 juni 2022 10:10 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Heb ook aardbeien in de koelkast. Ik zit nu een vegetarische gehaktbal op te warmen
Die heb ik tijd terug ook gehad vond het ook niks. Heb laatst die vega beef style burger gehad maar die vond ik toch goor. Kreeg al rillingen toen ik hem rook in de pan heb hem vervolgens maar aan de honden gevoerdquote:Op donderdag 30 juni 2022 10:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik had een vegetarische spare rib.
was een teleurstelling.
Ja heb al 2 potjes!quote:
Die zijn ook goorquote:Op donderdag 30 juni 2022 10:14 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Die heb ik tijd terug ook gehad vond het ook niks. Heb laatst die vega beef style burger gehad maar die vond ik toch goor. Kreeg al rillingen toen ik hem rook in de pan heb hem vervolgens maar aan de honden gevoerd
nou, ik vond die spare rib op zich niet vies, maar het was meer een mislukte mexicanoquote:Op donderdag 30 juni 2022 10:14 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Die heb ik tijd terug ook gehad vond het ook niks. Heb laatst die vega beef style burger gehad maar die vond ik toch goor. Kreeg al rillingen toen ik hem rook in de pan heb hem vervolgens maar aan de honden gevoerd
die sensational burger was goed tot ze gerommeld hebben met het receptquote:Op donderdag 30 juni 2022 10:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik vind de sensational burger van Garden Gourmet of de Beyond Meat burger wel echt heel erg lekker![]()
Verder ook geen fan van die nepvleesdingenGeef mij maar extra groente ofzo
Ik vind hem dus juist beter gewordenquote:Op donderdag 30 juni 2022 10:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die sensational burger was goed tot ze gerommeld hebben met het recept
Maar dan wel die krokante of satequote:Op donderdag 30 juni 2022 10:29 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind vegetarische balletjes altijd wel lekker.
Gewoon vlees is ook wel oke, maar wel liever in onherkenbare vorm zoals van die voorgegaarde kipschnitzels
Echt goor met die extreme nep rook smaak.quote:Op donderdag 30 juni 2022 10:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vind hem dus juist beter geworden![]()
Maar het is wel een specifieke smaak, dus kan me voorstellen dat men het niet of minder lekker vindt.
die krokante kipschnitzels is juist 1 van mijn favoriete nepvlezen.quote:
Jaa dat bedoel ik ookquote:Op donderdag 30 juni 2022 10:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die krokante kipschnitzels is juist 1 van mijn favoriete nepvlezen.
Waarom dan?quote:Op donderdag 30 juni 2022 10:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik had laatst per ongeluk een loempia met vlees (zelfgemaakt door schoonzus, had ze blijkbaar per ongeluk tussen de vega loempia's gelegd). Ik wist gelijk weer waarom ik geen vlees meer eet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |