Film kijken bij mij thuis.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 11:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jammer. Maar komt vast wel![]()
Wat gaan jullie volgende week doen?
Weinig film denk ikquote:
Meer "Netflix and drill".quote:
Een beetje player die kan dat...quote:Op vrijdag 1 juli 2022 11:42 schreef TaMieke het volgende:
Van geen kusje naar netflix en chill in 1 date lijkt me ook weer wat heftig
Dit is wel waar als je zo’n onzeker mokkel he t (90% van de vrouwen) dan denkt ze dat jij haar nie leuk genoeg vind en dan mis je de boot dus wel beetje move maken Luc, maak me trots!quote:Op vrijdag 1 juli 2022 11:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ja, je moet meestal niet te lang wachten met een move maken. Dan is het in ieder geval duidelijk; of ze wil je wel of ze wil je niet. En als je te lang wacht raakt een vrouw meestal ook haar interesse kwijt
quote:Op vrijdag 1 juli 2022 12:05 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dit is wel waar als je zo’n onzeker mokkel he t (90% van de vrouwen) dan denkt ze dat jij haar nie leuk genoeg vind en dan mis je de boot dus wel beetje move maken Luc, maak me trots!
Nog altijd blij dat hij er bij mijn 2e date met Cali gewoon bij was.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 12:03 schreef Senn88 het volgende:
[..]
We heten natuurlijk niet allemaal Arwin
Kan je wel. Als je dr echt leuk vind doe je dit ook puur voor jezelf. Kan ook iets kleins zijn als je arm om dr heen leggen hequote:
Werden jullie door Air aangestuurd?quote:Op vrijdag 1 juli 2022 12:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nog altijd blij dat hij er bij mijn 2e date met Cali gewoon bij was.
Ik had mijn handen op haar benen/knieën gelegd.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 12:08 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Kan je wel. Als je dr echt leuk vind doe je dit ook puur voor jezelf. Kan ook iets kleins zijn als je arm om dr heen leggen heof heb je dat al wel gedaan?
Airs datingservice no cure no payquote:Op vrijdag 1 juli 2022 12:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik deed gewoon precies wat hij me influisterde. De eerste date was gcjoel gelukkig bij.
Ooo dan ben je goed bezigquote:Op vrijdag 1 juli 2022 12:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had mijn handen op haar benen/knieën gelegd.
Ik wou al vragen hoe hoogquote:Op vrijdag 1 juli 2022 12:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had mijn handen op haar benen/knieën gelegd.
Tettenpics vragen opd e 2e date is dus de manier?quote:Op vrijdag 1 juli 2022 12:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik deed gewoon precies wat hij me influisterde.
Eerst pics en dan een date toch? Premium fokkers willen wel eerst vleeswaar keuren voor ze hun kostbare tijd verbruikenquote:Op vrijdag 1 juli 2022 12:14 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Tettenpics vragen opd e 2e date is dus de manier?
Ter hoogte van haar knieën.quote:
Gelukkig was er op die eerste date wel al een kusjequote:Op vrijdag 1 juli 2022 12:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik deed gewoon precies wat hij me influisterde. De eerste date was gcjoel gelukkig bij.
En nu helemaal verliefd en burgerlijkquote:Op vrijdag 1 juli 2022 13:26 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Gelukkig was er op die eerste date wel al een kusje
En op de tweede date ordinair bekken toen wij weg gingen
Helemaal niemand hier volgens mij 🤔quote:Op vrijdag 1 juli 2022 12:03 schreef Senn88 het volgende:
[..]
We heten natuurlijk niet allemaal Arwin
Zie al uit naar jullie huwelijk. gcjoel en ik allebei als getuige vanwege onze wing(wo)man inzet.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 12:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nog altijd blij dat hij er bij mijn 2e date met Cali gewoon bij was.
quote:Op vrijdag 1 juli 2022 12:03 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Rexje heb ik stiekem een zwak voor want Rexje
Oeh vraagt om voor en nafotos. Ik wil dat misschien ook nog doenquote:Op vrijdag 1 juli 2022 14:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Volgende week graszoden leggen, is de tuin eindelijk zo goed als klaar
Ik zal, zodra het ligt volgende week, inderdaad wat foto's maken. Heb van voor en tussenfase nu in ieder geval foto's. Het zwaarste werk is achter de rugquote:Op vrijdag 1 juli 2022 15:27 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Oeh vraagt om voor en nafotos. Ik wil dat misschien ook nog doen
Ja?quote:Op vrijdag 1 juli 2022 11:42 schreef TaMieke het volgende:
Van geen kusje naar netflix en chill in 1 date lijkt me ook weer wat heftig
Zou haar laten kiezen dan kan je gewoon friemelen als je er geen zak aan vindquote:Op vrijdag 1 juli 2022 16:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hebben jullie suggesties qua film om te kijken?
quote:Op vrijdag 1 juli 2022 17:02 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Zou haar laten kiezen dan kan je gewoon friemelen als je er geen zak aan vind
Anal angels part 17 is een echte klassiekerquote:Op vrijdag 1 juli 2022 16:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hebben jullie suggesties qua film om te kijken?
Arthouse snob ben je toch ook he?quote:Op vrijdag 1 juli 2022 17:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Anal angels part 17 is een echte klassieker
Een 'acquired taste' zoals ze dat noemen in het Engels.quote:
Gewoon vragen van welk genre zij houdt zal wel comedy actie of horror zijn en dan iets zoeken dat jullie nog niet kennen. Niet overdenken joh, jullie gaan gewoon een gezellige avond hebbenquote:Op vrijdag 1 juli 2022 17:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar kan dat dan niet juist overkomen als dat ik geen initiatief neem.
Yats gezellig?quote:Op vrijdag 1 juli 2022 17:48 schreef Senn88 het volgende:
Gewoon vragen van welk genre zij houdt zal wel comedy actie of horror zijn en dan iets zoeken dat jullie nog niet kennen. Niet overdenken joh, jullie gaan gewoon een gezellige avond hebben
Dat is misschien wel mijn probleem.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 17:48 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Gewoon vragen van welk genre zij houdt zal wel comedy actie of horror zijn en dan iets zoeken dat jullie nog niet kennen. Niet overdenken joh, jullie gaan gewoon een gezellige avond hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |