Film kijken bij mij thuis.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 11:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jammer. Maar komt vast wel![]()
Wat gaan jullie volgende week doen?
Weinig film denk ikquote:
Meer "Netflix and drill".quote:
Een beetje player die kan dat...quote:Op vrijdag 1 juli 2022 11:42 schreef TaMieke het volgende:
Van geen kusje naar netflix en chill in 1 date lijkt me ook weer wat heftig
Dit is wel waar als je zo’n onzeker mokkel he t (90% van de vrouwen) dan denkt ze dat jij haar nie leuk genoeg vind en dan mis je de boot dus wel beetje move maken Luc, maak me trots!quote:Op vrijdag 1 juli 2022 11:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ja, je moet meestal niet te lang wachten met een move maken. Dan is het in ieder geval duidelijk; of ze wil je wel of ze wil je niet. En als je te lang wacht raakt een vrouw meestal ook haar interesse kwijt
quote:Op vrijdag 1 juli 2022 12:05 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dit is wel waar als je zo’n onzeker mokkel he t (90% van de vrouwen) dan denkt ze dat jij haar nie leuk genoeg vind en dan mis je de boot dus wel beetje move maken Luc, maak me trots!
Nog altijd blij dat hij er bij mijn 2e date met Cali gewoon bij was.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 12:03 schreef Senn88 het volgende:
[..]
We heten natuurlijk niet allemaal Arwin
Kan je wel. Als je dr echt leuk vind doe je dit ook puur voor jezelf. Kan ook iets kleins zijn als je arm om dr heen leggen hequote:
Werden jullie door Air aangestuurd?quote:Op vrijdag 1 juli 2022 12:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nog altijd blij dat hij er bij mijn 2e date met Cali gewoon bij was.
Ik had mijn handen op haar benen/knieën gelegd.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 12:08 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Kan je wel. Als je dr echt leuk vind doe je dit ook puur voor jezelf. Kan ook iets kleins zijn als je arm om dr heen leggen heof heb je dat al wel gedaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |