Begrijpelijk hoor maar probeer het los te laten of je aandacht even op iets anders te richten. Hoe meer jij overdenkt hoe moeilijker je het jezelf maakt. Helemaal niet nodig. Je bent een leuke gozerquote:Op vrijdag 1 juli 2022 17:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is misschien wel mijn probleem.
quote:Op vrijdag 1 juli 2022 17:55 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Begrijpelijk hoor maar probeer het los te laten of je aandacht even op iets anders te richten. Hoe meer jij overdenkt hoe moeilijker je het jezelf maakt. Helemaal niet nodig. Je bent een leuke gozer
quote:Op vrijdag 1 juli 2022 17:55 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Begrijpelijk hoor maar probeer het los te laten of je aandacht even op iets anders te richten. Hoe meer jij overdenkt hoe moeilijker je het jezelf maakt. Helemaal niet nodig. Je bent een leuke gozer
Edit: helaasquote:
Fijnquote:Op zaterdag 2 juli 2022 08:33 schreef Senn88 het volgende:
Wakker geworden zonder vermoeidheidHopelijk is dit het begin van herstel
quote:
Helaas.quote:
Leer mij dit.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 08:33 schreef Senn88 het volgende:
Wakker geworden zonder vermoeidheidHopelijk is dit het begin van herstel
Fysio. Check.quote:Op zondag 3 juli 2022 21:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
Eerst wakker worden zonder rugpijn leren.
Als je thuis kan blijven, zou ik thuis blijven. Ik ben blij dat ik remote kan werkenquote:Op zondag 3 juli 2022 21:04 schreef Tegan het volgende:
Ik ga ook een poging wagen naar kantoor; worst case is wat later of omdraaien toch?
Ik kan thuis werken. Ik wil eigenlijk fulltime thuiswerken. Maar morgen naar kantoor is wel handig i.v.m. een afspraak, dus ik ga het gewoon proberen. Wat ik wel niet ga doen is de extra tijd inhalen als ik later begin door ditquote:Op zondag 3 juli 2022 21:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als je thuis kan blijven, zou ik thuis blijven. Ik ben blij dat ik remote kan werken
Heel verstandigquote:Op zondag 3 juli 2022 22:02 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik kan thuis werken. Ik wil eigenlijk fulltime thuiswerken. Maar morgen naar kantoor is wel handig i.v.m. een afspraak, dus ik ga het gewoon proberen. Wat ik wel niet ga doen is de extra tijd inhalen als ik later begin door dit.
Ja maar dat is onmogelijk.quote:Op zondag 3 juli 2022 22:03 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nooit meer op de bank in slaap vallen zou mij wel helpen.
Worst case is denk ik vooral dat je vanavond om 9 uur pas thuis bentquote:Op zondag 3 juli 2022 21:04 schreef Tegan het volgende:
Ik ga ook een poging wagen naar kantoor; worst case is wat later of omdraaien toch?
zijn er al protesterende boeren gespot?quote:Op maandag 4 juli 2022 07:16 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Worst case is denk ik vooral dat je vanavond om 9 uur pas thuis bent
Geen idee, ik werk lekker thuisquote:Op maandag 4 juli 2022 07:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zijn er al protesterende boeren gespot?
Vooral op Twitter.quote:
al in het nieuwe huis?quote:
Wou zeggen bijna vakantie, maar dat duurt nog evenquote:
September pasquote:Op maandag 4 juli 2022 08:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wou zeggen bijna vakantie, maar dat duurt nog even
Wij in augustus en oktober. Mag je niet mee?quote:Op maandag 4 juli 2022 08:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
September pasVriendinlief gaat naar Finland over anderhalve week en ik ben jaloers.
Mag wel maar werkquote:Op maandag 4 juli 2022 08:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wij in augustus en oktober. Mag je niet mee?
Daar werkenquote:
Daar dacht ik later ook aan maar toe was de prijs al omhoog geschoten van 300 voor een retourtje naar iets van 800quote:
Pffffquote:Op maandag 4 juli 2022 08:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar dacht ik later ook aan maar toe was de prijs al omhoog geschoten van 300 voor een retourtje naar iets van 800
[ afbeelding ]
Met jouw achtergrond kun je toch gewoon gokken met voorkennis? Heb je binnen 5 minuten je ticket verdiend.quote:Op maandag 4 juli 2022 08:52 schreef Barbusse het volgende:
Daar dacht ik later ook aan maar toe was de prijs al omhoog geschoten van 300 voor een retourtje naar iets van 800
[ afbeelding ]
Met mijn achtergrond weet ik dat dat een sure way naar m'n geld weggooien isquote:Op maandag 4 juli 2022 08:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met jouw achtergrond kun je toch gewoon gokken met voorkennis? Heb je binnen 5 minuten je ticket verdiend.
Voel je je al wel wat beter? Heb je koorts (gehad)?quote:
Koorts alleen in de avonden. Eerst vooral migraine-achtige klachten, nu meer verkouden.quote:Op maandag 4 juli 2022 10:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Voel je je al wel wat beter? Heb je koorts (gehad)?
Beterschapquote:Op maandag 4 juli 2022 10:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Koorts alleen in de avonden. Eerst vooral migraine-achtige klachten, nu meer verkouden.
Op zich ben ik niet heel beroerd ervan, maar heb me ook wel eens beter gevoeld
Fijn dat je er niet heel beroerd van bent. Hopen dat het nu de goede kant op gaat. Beterschap nogquote:Op maandag 4 juli 2022 10:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Koorts alleen in de avonden. Eerst vooral migraine-achtige klachten, nu meer verkouden.
Op zich ben ik niet heel beroerd ervan, maar heb me ook wel eens beter gevoeld
Dit verbaast mij niet gezien de video's die Kaneel in het verleden gevraagd en ongevraagd deelde...quote:Op maandag 4 juli 2022 12:32 schreef Lokasenna het volgende:
Als kaneel aan de andere kant van het huis een video keek trok ik het geluid al niet
Vaak zijn de dingen die hij kijkt eerder visueel stuitend.quote:Op maandag 4 juli 2022 13:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit verbaast mij niet gezien de video's die Kaneel in het verleden gevraagd en ongevraagd deelde...
Ik moest dit even opzoeken, maar snap het nu wel jaquote:Op maandag 4 juli 2022 11:53 schreef Barbusse het volgende:
40 koorts is veul. En dan te bedenken dat ik 0 komma 0 klachten had. En m'n zwager heeft na ruim anderhalf jaar nog steeds z'n reukvermogen niet terug. Wat niet echt handig is als je sommelier bent
Jawel, maar heel langzaam helaas.quote:Op maandag 4 juli 2022 14:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik moest dit even opzoeken, maar snap het nu wel jaGeen verbetering in zicht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |