SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI buienradar
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree of @Nattekat om erop toegevoegd te worden.
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel![]()
Ik weet niet waar jij zit in Den Haag? Ik net achter Kijkduin maar hier ging het een uur geleden aardig los met bliksem. En vooral veel regen.quote:Op maandag 27 juni 2022 14:53 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Onweer van het jaar in de regio Haaglanden. Echt ongelooflijk veel bliksems. 1 recht boven mijn hoofd.
Niet eens dikke plensbuien?quote:Op maandag 27 juni 2022 15:17 schreef Nattekat het volgende:
Ik vind het behoorlijk tegenvallen.
Maar wat wil je ook anders met dat schild hier.
Even 10 minuten ja, nu regent het gewoon stevig maar ook niet meer dan dat.quote:
Bij 0:25 vliegt er bovenin ook nog een pallet voorbij. Die wil je niet op je knar krijgen.quote:Op maandag 27 juni 2022 15:55 schreef Montagui het volgende:
Daar gaat het bankstel, en daar komt het weer terug....
[ twitter ]
quote:Op maandag 27 juni 2022 15:58 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Bij 0:25 vliegt er bovenin ook nog een pallet voorbij. Die wil je niet op je knar krijgen.
Ik zit vandaag in Rijswijk. Echt anderhalf uur non stop bliksems en donders en keiharde regen. 1 bliksem was letterlijk hoogstens een meter of 150 hiervandaan.quote:Op maandag 27 juni 2022 15:12 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij zit in Den Haag? Ik net achter Kijkduin maar hier ging het een uur geleden aardig los met bliksem. En vooral veel regen.
Niet bepaald, hier in Goor stevige buien en harde wind met af en toe bliksem.quote:Op maandag 27 juni 2022 16:38 schreef Koelkastje het volgende:
Muur van buien komt op noord-oost Twente af, die gaat gewoon weer oplossen en uiteindelijk vallen er 4 druppels
Wait for itquote:Op maandag 27 juni 2022 17:23 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Niet bepaald, hier in Goor stevige buien en harde wind met af en toe bliksem.
Dit klopte niet.quote:
Wouter van bernebeek was er chasen. Waren buien met hagel van 8 cm doorsneequote:Op maandag 27 juni 2022 22:53 schreef Frutsel het volgende:
[ afbeelding ]
Was hier nog noodweer eigenlijk? In dat level 3 gebied?
Of komende nacht ?
Ik dacht https://cur.news/ , maar die leveren ook het nieuws van onder andere BNR (waar ik het vanmorgen hoorde), de Telegraaf en RTL.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 06:10 schreef admiraal_anaal het volgende:
Waar kan ik het laatste nieuws vinden over de tropische storm die richting ABC eilanden gaat?
Ik ben hier vlakbij op vakantie. Het ging behoorlijk los, maar gelukkig konden wij het van een afstandje zien en zaten we er niet precies onder. Er ontstaan hier nu nog steeds onweersbuien.quote:Op maandag 27 juni 2022 22:53 schreef Frutsel het volgende:
[ afbeelding ]
Was hier nog noodweer eigenlijk? In dat level 3 gebied?
Of komende nacht ?
Thanks,quote:Op dinsdag 28 juni 2022 07:25 schreef Resistor het volgende:
[..]
Ik dacht https://cur.news/ , maar die leveren ook het nieuws van onder andere BNR (waar ik het vanmorgen hoorde), de Telegraaf en RTL.
Gewoon Google in de gaten houden, als je zoekt op 'Sytem 94L' kan je genoeg vinden over de ontwikkelingen.
Bijvoorbeeld in Kwadendamme 1919. Torenspits eraf.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 07:48 schreef HSG het volgende:
Er zijn wel meer windhozen in Nederland voorgekomen.
Op 11 augustus 1972 trof een windhoos een camping op Ameland waarbij vier doden en ruim 100 gewonden vielen.quote:Op woensdag 29 juni 2022 09:07 schreef Coppi het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld in Kwadendamme 1919. Torenspits eraf.
[ afbeelding ]
Tis heulemaal geen 30 graden bij jullie. Maar t komt in de buurtquote:Op woensdag 29 juni 2022 15:55 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik wist helemaal niet dat het vandaag 30 graden zou worden. Wel lekker wel.
Gaat hier ook af en aan..best wel dreigende lucht eigenlijkquote:Op woensdag 29 juni 2022 13:49 schreef Nattekat het volgende:
Wat is die bewolking op eens
Komt echt uit het niets.
KNMI - 2015 - Windhoos Wieringerwerf door sterke windscheringquote:Op dinsdag 28 juni 2022 07:48 schreef HSG het volgende:
Er zijn wel meer windhozen in Nederland voorgekomen.
Prima, ik ga van Den Helder naar Groningen.quote:Op woensdag 29 juni 2022 12:56 schreef Momo het volgende:
Morgen grote verschillen in het land
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vanmiddag wel!quote:Op woensdag 29 juni 2022 16:04 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Tis heulemaal geen 30 graden bij jullie. Maar t komt in de buurt
[ afbeelding ]
Hopelijk valt Amersfoort net aan de iets koelere kant morgen. 30 graden, bah.quote:
Tis een koufront dat van ZW naar NO trekt. Hoe eerder op de dag, hoe lager de maximum temperatuur. Gezien die hier pas aan het einde van de ochtend de boel komt ontregelen, ben ik bang dat Amsersfoort die 30 gewoon gaat halen.quote:Op woensdag 29 juni 2022 19:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hopelijk valt Amersfoort net aan de iets koelere kant morgen. 30 graden, bah.
Meh. Het scheelt dan nog dat code geel voor Gelderland is opgeschoven, wellicht ben ik nog voor de hel losbarst thuis. Met wat mazzel.quote:Op woensdag 29 juni 2022 20:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tis een koufront dat van ZW naar NO trekt. Hoe eerder op de dag, hoe lager de maximum temperatuur. Gezien die hier pas aan het einde van de ochtend de boel komt ontregelen, ben ik bang dat Amsersfoort die 30 gewoon gaat halen.
De beste website is degene die zegt dat je er bij openingstijd moet staan zodat je een leuk ochtendje kunt hebben alvorens 'm rond het middaguur snel te smeren daarquote:Op woensdag 29 juni 2022 21:44 schreef VKV het volgende:
Wat is zo'n beetje de beste website om te kijken voor de voorspelling voor regen morgen? Ik zie nogal verschillende voorspellingen en ik ben benieuwd hoe lang we het morgen droog houden tijdens een dagje pretpark
https://www.windy.com/mul(...),5.032,10,i:pressurequote:Op woensdag 29 juni 2022 21:44 schreef VKV het volgende:
Wat is zo'n beetje de beste website om te kijken voor de voorspelling voor regen morgen? Ik zie nogal verschillende voorspellingen en ik ben benieuwd hoe lang we het morgen droog houden tijdens een dagje pretpark
Heerlijk, rond de 20 graden.quote:
Op de Heuvelrug ook niet.quote:Op donderdag 30 juni 2022 14:41 schreef Resistor het volgende:
Ik denk niet dat de buien in Frankrijk de Heuvelrug over zullen steken.
Wel een paar leuke rode pitten in Groningen, volgens mij waren die niet verwacht.
Na een uur of 18 volgens ECMWF modelquote:Op donderdag 30 juni 2022 14:49 schreef Kriegel het volgende:
Wanneer moet er naar verwachting onweer boven land gaan ontstaan dan, ongeveer?
Want hier is het gewoon 25 graden en momenteel lijkt het enige zichtbare buiengebied toch echt bij Zeeland te blijven hangen.
Precies. Het gekke is dat KNMI code geel afgeeft voor oost-Nederland, maar daar komt het helemaal niet!quote:Op donderdag 30 juni 2022 14:49 schreef Kriegel het volgende:
Wanneer moet er naar verwachting onweer boven land gaan ontstaan dan, ongeveer?
Want hier is het gewoon 25 graden en momenteel lijkt het enige zichtbare buiengebied toch echt bij Zeeland te blijven hangen.
Juist wel, daar zullen volgens de modellen de stevigste onweersbuien ontstaan. Er ontstaan nu al buitjes boven Groningenquote:Op donderdag 30 juni 2022 14:52 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Precies. Het gekke is dat KNMI code geel afgeeft voor oost-Nederland, maar daar komt het helemaal niet!
Er stond voor hier regen voor vanaf 17u. Volgens mij gaan we dat niet redden.quote:Op donderdag 30 juni 2022 15:03 schreef Kriegel het volgende:
Moet wel zeggen, het trekt hier al aardig dicht. Maar nog niet dreigend, en dat verbaasde me omdat er eerder gesproken werd over onweer vanaf het middaguur. Maar na 18:00 is ook goed hoor.
Wel al meer onweer dan de vorige keer.quote:Op donderdag 30 juni 2022 16:22 schreef Haags het volgende:
Hey een keer geen code geel hier, zou het dan nu ineens wel helemaal los gaan? @:nattekat
En ik zit hier spijt te hebben van mijn korte broekquote:Op donderdag 30 juni 2022 17:20 schreef INViCTuS het volgende:
Bijna 28 hier nog. Beste verschillen in Nederland
Stel je niet zo aan heequote:Op donderdag 30 juni 2022 17:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En ik zit hier spijt te hebben van mijn korte broek
Sinds +- 13u is het gewoon koud.
Drie klappen onweer en de rest van de avond regenquote:Op donderdag 30 juni 2022 18:26 schreef INViCTuS het volgende:
Komen wel terreur buien aan. Zal wel weer tegenvallen
niet gekekenquote:Op donderdag 30 juni 2022 19:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
@:Paul kijk eens naar die temperatuur aan de kust.
quote:Op donderdag 30 juni 2022 19:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar wel dom reageren op mijn post
Het Victoriaans tijdperk is hier ook weer aangebroken. Althans buiten.quote:Op donderdag 30 juni 2022 17:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En ik zit hier spijt te hebben van mijn korte broek
Sinds +- 13u is het gewoon koud.
De Bilt meldt de 1e onweers klappenquote:
14 graden en dan klagen dat het koud is en spijt hebben van een korte broek in de zomer is ook domquote:Op donderdag 30 juni 2022 19:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar wel dom reageren op mijn post
Beetje regen hier in het ZW maar was vanaf begin van de middag al een stuk frisser. Denk graadje of 20 ofzo. Dus veel spektakel verwacht ik hier niet.quote:Op donderdag 30 juni 2022 20:03 schreef Watnleven het volgende:
Er gebeurt hier nog helemaal niks.
Een paar regendruppels gehad rond een uur of 2 vanmiddag en nog steeds godvergeten warm hier. 🥲
Waar zit je? Richting Lochem gaat het goed los. Hier in Goor is het pikkedonker nu.quote:Op donderdag 30 juni 2022 20:17 schreef Cheeseburgert het volgende:
Sodeknetter, flink los nu in het oosten. Ook flinke hagel ertussen
Nog meer?quote:Op donderdag 30 juni 2022 19:21 schreef MissHobje het volgende:
[..]
De Bilt meldt de 1e onweers klappen![]()
regen net 5 minuten begonnen.. had rond 16 uur alles open geknalds..afkoelings!! Heerlijk nu..was 24.5 en nu 21 graden in huis.
Ha, je zit precies aan de andere kant van mij. Ik zit noord oost.quote:Op donderdag 30 juni 2022 20:04 schreef kree het volgende:
[..]
Beetje regen hier in het ZW maar was vanaf begin van de middag al een stuk frisser. Denk graadje of 20 ofzo. Dus veel spektakel verwacht ik hier niet.
Hier in O’zaal zet het nog niet echt door. Het regent nog niet hard en het meeste onweer is verder weg.quote:Op donderdag 30 juni 2022 20:27 schreef ACT-F het volgende:
Vanuit Lochem/Markelo zie ik de moesson mijn kant op komen. Dikke buien met veel flitsen erin. Helemaal donker hier.
Nou als ik zo de buienradar zie dan is er nog wel kans voor jequote:Op donderdag 30 juni 2022 20:30 schreef Watnleven het volgende:
[..]
Ha, je zit precies aan de andere kant van mij. Ik zit noord oost.![]()
Ik hoop nog op wat spektakel hiero.
Kan ik eindelijk die warmte een beetje het huis uitblazen.
Dat komt zo wel. De hemel verandert in allerlei kleuren met veel regen, wind en onophoudelijk geflits. Voornamelijk C2C's. Weinig tot geen C2G's.quote:Op donderdag 30 juni 2022 20:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hier in O’zaal zet het nog niet echt door. Het regent nog niet hard en het meeste onweer is verder weg.
In de buurt van de UT. Intussen een stuk rustiger, nog wel wat onweer en beetje regen maar in vergelijking met net behoorlijk kalmquote:Op donderdag 30 juni 2022 20:23 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Waar zit je? Richting Lochem gaat het goed los. Hier in Goor is het pikkedonker nu.
Je hebt gelijk, ripquote:Op donderdag 30 juni 2022 20:35 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat komt zo wel. De hemel verandert in allerlei kleuren met veel regen, wind en onophoudelijk geflits. Voornamelijk C2C's. Weinig tot geen C2G's.
Spoelt nu wel lekker door hoorquote:Op donderdag 30 juni 2022 20:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hier in O’zaal zet het nog niet echt door. Het regent nog niet hard en het meeste onweer is verder weg.
Het sputtert tot 2 meter diep onze overkspping inquote:
Onder een houten overkapping met houten vloer, dus bijnaquote:
Heb hem onlangs aan 1 zijkant en voorzijde met glazen schuifwanden dicht laten maken.quote:Op donderdag 30 juni 2022 20:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het sputtert tot 2 meter diep onze overkspping in![]()
Ik wil naar binnen
Oké, weet ik veelquote:Op donderdag 30 juni 2022 19:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Noord Rhein Westfallen
Of
Nattekat regent weg
Heb ik ook gelijk gedaan toen het opklaardequote:
Je ramen kunnen niet tegen regen?quote:Op donderdag 30 juni 2022 21:10 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja, maar het regent![]()
Dan kunnen mijn ramen niet open.
zo weer droog. regent maar kortquote:Op donderdag 30 juni 2022 21:26 schreef aloa het volgende:
[..]
De ramen wel, maar regent naar binnen dan..
God behoede me.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 17:28 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De operationele run van GFS heeft er zin in rond 16 juli.
Kop tot teen zonneallergie pret.quote:
Ik loop meestal in lange kledingquote:
Het is hier binnen 22, 5 graden en ik heb het koudquote:
Wat een wanstaltelijk wangedrocht van een mislukt nummer is dat zegquote:
Vanzelfsprekend, want regenmagneet de Biltquote:Op zondag 3 juli 2022 12:14 schreef MissHobje het volgende:
De Bilt is ineens donkertjes dikke donkere wolken..net die ene bui zeker
Ik ook.quote:Op zondag 3 juli 2022 06:56 schreef TLC het volgende:
tis juli en ik ben al een paar dagen snot-en snotverkouden![]()
![]()
Echt hoor...heb de ene na andere bui sinds ik gepost hebquote:Op zondag 3 juli 2022 12:45 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend, want regenmagneet de Bilt
We gaan smeltenquote:Op zondag 3 juli 2022 19:13 schreef INViCTuS het volgende:
Wederom een run met 40 graden. Blijft nog ver weg, dat wel, maar wel al paar runs op rij
[ twitter ]
Zouden ze een nieuwe parameter aan de simulatie software hebben toegevoegd?quote:Op zondag 3 juli 2022 19:13 schreef INViCTuS het volgende:
Wederom een run met 40 graden. Blijft nog ver weg, dat wel, maar wel al paar runs op rij
[ twitter ]
CORREDquote:Op zondag 3 juli 2022 06:56 schreef TLC het volgende:
tis juli en ik ben al een paar dagen snot-en snotverkouden![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 juli 2022 00:35 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[ afbeelding ]
Schijnbaar de eerste keer dat de schaal tot 50 graden loopt...
mooiquote:Op dinsdag 5 juli 2022 00:58 schreef Momo het volgende:
ECMWF lijkt nu ook wel echt te gaan voor extreme hitte weekend van de 16ste..
Ah, heeft Marc Putto al gereageerd dat het zeker schandalig warm wordt?quote:
Wie?quote:Op dinsdag 5 juli 2022 08:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ah, heeft Marc Putto al gereageerd dat het zeker schandalig warm wordt?
quote:
Ah, hij heeft 'het' nog niet geleerd zie ik. Namelijk dat het van 9 van de 10 keer altijd tegenvalt (of meevalt). Ik was vroeger ook zo tegen familie en vrienden. Nu heb ik zoiets van, we zien het wel.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 09:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
[ twitter ]
Hij is nog meer bezig met de komende winter. Hij twittert altijd dat het extreem weer gaat worden (lang van te voren), zo is hij al weken bezig dat het half juli heel warm gaat worden:
[ twitter ]
Ja op een gegeven moment krijg je alleen maarquote:Op dinsdag 5 juli 2022 09:06 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ah, hij heeft 'het' nog niet geleerd zie ik. Namelijk dat het van 9 van de 10 keer altijd tegenvalt (of meevalt). Ik was vroeger ook zo tegen familie en vrienden. Nu heb ik zoiets van, we zien het wel.
Deze guy lijkt me eerder een soort van blêrende doemprofeet dan een "weerman".quote:Op dinsdag 5 juli 2022 09:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
[ twitter ]
Hij is nog meer bezig met de komende winter. Hij twittert altijd dat het extreem weer gaat worden (lang van te voren), zo is hij al weken bezig dat het half juli heel warm gaat worden:
[ twitter ]
quote:Op dinsdag 5 juli 2022 00:58 schreef Momo het volgende:
ECMWF lijkt nu ook wel echt te gaan voor extreme hitte weekend van de 16ste..
Ja, de groeten, ik blijf wel in Zuid-Europa als dit het weer is waar ik mee begroet wordt bij terugkomstquote:Op dinsdag 5 juli 2022 09:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
[ twitter ]
[ twitter ]
Kom op Mammietje, dit weer zou toch ook optimaal zijn voor een weekendje aan de kust? Ik zou liever 21 graden hebben dan 40 graden als je daar ook nog iets wil doenquote:Op dinsdag 5 juli 2022 12:35 schreef Mammietje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Weekendje weg aan de kust gepland, dus kom maar door!![]()
Nou ja, extreem hoeft dan ook weer niet maar warmte en zon...![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 juli 2022 09:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
[ twitter ]
[ twitter ]
Eens!quote:Op dinsdag 5 juli 2022 12:42 schreef Momo het volgende:
[..]
Kom op Mammietje, dit weer zou toch ook optimaal zijn voor een weekendje aan de kust? Ik zou liever 21 graden hebben dan 40 graden als je daar ook nog iets wil doen
Goed raak zelfsquote:
21 aan de kust voelt gewoon als 15 door de wind. Weinig prettig.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 12:42 schreef Momo het volgende:
[..]
Kom op Mammietje, dit weer zou toch ook optimaal zijn voor een weekendje aan de kust? Ik zou liever 21 graden hebben dan 40 graden als je daar ook nog iets wil doen
Ah, zure Hollander gespotquote:Op dinsdag 5 juli 2022 14:35 schreef kikker_rik het volgende:
[..]
We weten nu wel dat je in Spanje zit
Ja maar.... Dicky.... Komt er dan nog wel wat terecht van die fysieke inspanning?quote:Op dinsdag 5 juli 2022 13:53 schreef dick_laurent het volgende:
Ik ben inmiddels hier wel gewend aan overdag rond de 30 en snachts rond de 22 a 23. Vind het goddelijk dat mediterrane klimaat
Zolang je je tussen 12/16u niet te veel fysiek inspant is het allemaal zo heftig niet.
Als je t maar lang genoeg volhoudt komt het vanzelf wel eens uitquote:Op dinsdag 5 juli 2022 11:39 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Deze guy lijkt me eerder een soort van blêrende doemprofeet dan een "weerman".
Maar vermakelijk zijn zn posts wel op zich
Ik prefereer toch nachten die iets koeler zijn. 30 graden mag best als het niet zo vochtig is, maar in Spanje is dat toch niet het geval. nachten liever een graad of 14. Slaapt beter. Bij voorkeur gebruik ik geen aircoquote:Op dinsdag 5 juli 2022 13:53 schreef dick_laurent het volgende:
Ik ben inmiddels hier wel gewend aan overdag rond de 30 en snachts rond de 22 a 23. Vind het goddelijk dat mediterrane klimaat
Zolang je je tussen 12/16u niet te veel fysiek inspant is het allemaal zo heftig niet.
Hier ligt de Rv op een kleine 50, dus is vrij goed te doenquote:
ff schaamteloos van Weerwoord.be geplukt:quote:Op dinsdag 5 juli 2022 14:41 schreef Haags het volgende:
Pleurt ff gauww op met die voorspellingen van 40-45 graden
Ik moest onwillekeurig toch even grinniken.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 20:02 schreef DemonRage het volgende:
[..]
ff schaamteloos van Weerwoord.be geplukt:
[ afbeelding ]
Ook een 40-45 verwacht voor Oekraïne...![]()
![]()
Hier is dichter bij de kust en niet fijn. Inmiddels wel 62 en dalende, maar toen ik dat stuurde nog 78.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 19:31 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Hier ligt de Rv op een kleine 50, dus is vrij goed te doen
Ben ik blij dat ik in het Noorden van Nederland woon, iets koeler dan de rest van NLquote:
dag later is het al minderquote:Op woensdag 6 juli 2022 14:57 schreef Nattekat het volgende:
Overigens wel een kleine kanttekening dat de OP één van de heetste runs is momenteel. Gemiddeld zit Nederland tussen de 25 en 30 graden.
Vooral de airco bezitters. Of misschien is dat dan eigenlijk weer logisch.quote:Op woensdag 6 juli 2022 15:31 schreef dick_laurent het volgende:
Lol. Een dag heel héél misschien 30+ in Nederland en er is grote paniek
[ afbeelding ]
zuiden oost wel meerdere dagen. begint dinsdag alquote:Op woensdag 6 juli 2022 15:31 schreef dick_laurent het volgende:
Lol. Een dag heel héél misschien 30+ in Nederland en er is grote paniek
[ afbeelding ]
Dat gaat nog fors toenemen tot morgenmiddag.quote:Op woensdag 6 juli 2022 16:23 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goeiste wind hier.
Hebben we inderdaad nog helemaal niet gezien.quote:Op donderdag 7 juli 2022 12:20 schreef Red_85 het volgende:
Kan in NL ook nooit eens gewoon normaal lekker rustig zomer weer zijn he.
Gewoon 22-25 graden, windstil, zonnetje.
Warmte is er helemaal uit.quote:Op donderdag 7 juli 2022 19:16 schreef de_boswachter het volgende:
En zijn de voorspellingen al aangepast voor volgende week zondag? Bidden voor MAAR 35 ipv 40
Huh, wat is dit nou weer. Gewoon een ‘normale’ zomerdag.quote:Op donderdag 7 juli 2022 20:54 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Warmte is er helemaal uit.
[ afbeelding ]
mwoah...quote:Op donderdag 7 juli 2022 20:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Huh, wat is dit nou weer. Gewoon een ‘normale’ zomerdag.
Dit zou fantastisch zijnquote:Op donderdag 7 juli 2022 20:54 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Warmte is er helemaal uit.
[ afbeelding ]
Dit. Zomer stelt in NL voorlopig allemaal geen ene ruk voor.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 08:00 schreef Kalgoorlie het volgende:
![]()
Komt op weer.nl niet eens meer boven de 25 graden uit voor regio de bilt tot 21-7. Wat doen mensen weer spastisch zeg. Overal ook weer berichten over ''schrap zetten'' droogte en klimaatverandering. Dit soort temperaturen zijn toch doodnormaal voor mid juli? Heb dit jaar nog niet eens een dertiger op de kaarten zien staan dus is eigenlijk gewoon nog 'n gematigd warme zomer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |