Ik ook.quote:Op zondag 3 juli 2022 06:56 schreef TLC het volgende:
tis juli en ik ben al een paar dagen snot-en snotverkouden![]()
![]()
Echt hoor...heb de ene na andere bui sinds ik gepost hebquote:Op zondag 3 juli 2022 12:45 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend, want regenmagneet de Bilt
We gaan smeltenquote:Op zondag 3 juli 2022 19:13 schreef INViCTuS het volgende:
Wederom een run met 40 graden. Blijft nog ver weg, dat wel, maar wel al paar runs op rij
[ twitter ]
Zouden ze een nieuwe parameter aan de simulatie software hebben toegevoegd?quote:Op zondag 3 juli 2022 19:13 schreef INViCTuS het volgende:
Wederom een run met 40 graden. Blijft nog ver weg, dat wel, maar wel al paar runs op rij
[ twitter ]
CORREDquote:Op zondag 3 juli 2022 06:56 schreef TLC het volgende:
tis juli en ik ben al een paar dagen snot-en snotverkouden![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 juli 2022 00:35 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[ afbeelding ]
Schijnbaar de eerste keer dat de schaal tot 50 graden loopt...
mooiquote:Op dinsdag 5 juli 2022 00:58 schreef Momo het volgende:
ECMWF lijkt nu ook wel echt te gaan voor extreme hitte weekend van de 16ste..
Ah, heeft Marc Putto al gereageerd dat het zeker schandalig warm wordt?quote:
Wie?quote:Op dinsdag 5 juli 2022 08:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ah, heeft Marc Putto al gereageerd dat het zeker schandalig warm wordt?
quote:
Ah, hij heeft 'het' nog niet geleerd zie ik. Namelijk dat het van 9 van de 10 keer altijd tegenvalt (of meevalt). Ik was vroeger ook zo tegen familie en vrienden. Nu heb ik zoiets van, we zien het wel.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 09:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
[ twitter ]
Hij is nog meer bezig met de komende winter. Hij twittert altijd dat het extreem weer gaat worden (lang van te voren), zo is hij al weken bezig dat het half juli heel warm gaat worden:
[ twitter ]
Ja op een gegeven moment krijg je alleen maarquote:Op dinsdag 5 juli 2022 09:06 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ah, hij heeft 'het' nog niet geleerd zie ik. Namelijk dat het van 9 van de 10 keer altijd tegenvalt (of meevalt). Ik was vroeger ook zo tegen familie en vrienden. Nu heb ik zoiets van, we zien het wel.
Deze guy lijkt me eerder een soort van blźrende doemprofeet dan een "weerman".quote:Op dinsdag 5 juli 2022 09:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
[ twitter ]
Hij is nog meer bezig met de komende winter. Hij twittert altijd dat het extreem weer gaat worden (lang van te voren), zo is hij al weken bezig dat het half juli heel warm gaat worden:
[ twitter ]
quote:Op dinsdag 5 juli 2022 00:58 schreef Momo het volgende:
ECMWF lijkt nu ook wel echt te gaan voor extreme hitte weekend van de 16ste..
Ja, de groeten, ik blijf wel in Zuid-Europa als dit het weer is waar ik mee begroet wordt bij terugkomstquote:Op dinsdag 5 juli 2022 09:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
[ twitter ]
[ twitter ]
Kom op Mammietje, dit weer zou toch ook optimaal zijn voor een weekendje aan de kust? Ik zou liever 21 graden hebben dan 40 graden als je daar ook nog iets wil doenquote:Op dinsdag 5 juli 2022 12:35 schreef Mammietje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Weekendje weg aan de kust gepland, dus kom maar door!![]()
Nou ja, extreem hoeft dan ook weer niet maar warmte en zon...![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 juli 2022 09:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
[ twitter ]
[ twitter ]
Eens!quote:Op dinsdag 5 juli 2022 12:42 schreef Momo het volgende:
[..]
Kom op Mammietje, dit weer zou toch ook optimaal zijn voor een weekendje aan de kust? Ik zou liever 21 graden hebben dan 40 graden als je daar ook nog iets wil doen
Goed raak zelfsquote:
21 aan de kust voelt gewoon als 15 door de wind. Weinig prettig.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 12:42 schreef Momo het volgende:
[..]
Kom op Mammietje, dit weer zou toch ook optimaal zijn voor een weekendje aan de kust? Ik zou liever 21 graden hebben dan 40 graden als je daar ook nog iets wil doen
Ah, zure Hollander gespotquote:Op dinsdag 5 juli 2022 14:35 schreef kikker_rik het volgende:
[..]
We weten nu wel dat je in Spanje zit
Ja maar.... Dicky.... Komt er dan nog wel wat terecht van die fysieke inspanning?quote:Op dinsdag 5 juli 2022 13:53 schreef dick_laurent het volgende:
Ik ben inmiddels hier wel gewend aan overdag rond de 30 en snachts rond de 22 a 23. Vind het goddelijk dat mediterrane klimaat
Zolang je je tussen 12/16u niet te veel fysiek inspant is het allemaal zo heftig niet.
Als je t maar lang genoeg volhoudt komt het vanzelf wel eens uitquote:Op dinsdag 5 juli 2022 11:39 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Deze guy lijkt me eerder een soort van blźrende doemprofeet dan een "weerman".
Maar vermakelijk zijn zn posts wel op zich
Ik prefereer toch nachten die iets koeler zijn. 30 graden mag best als het niet zo vochtig is, maar in Spanje is dat toch niet het geval. nachten liever een graad of 14. Slaapt beter. Bij voorkeur gebruik ik geen aircoquote:Op dinsdag 5 juli 2022 13:53 schreef dick_laurent het volgende:
Ik ben inmiddels hier wel gewend aan overdag rond de 30 en snachts rond de 22 a 23. Vind het goddelijk dat mediterrane klimaat
Zolang je je tussen 12/16u niet te veel fysiek inspant is het allemaal zo heftig niet.
Hier ligt de Rv op een kleine 50, dus is vrij goed te doenquote:
ff schaamteloos van Weerwoord.be geplukt:quote:Op dinsdag 5 juli 2022 14:41 schreef Haags het volgende:
Pleurt ff gauww op met die voorspellingen van 40-45 graden
Ik moest onwillekeurig toch even grinniken.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 20:02 schreef DemonRage het volgende:
[..]
ff schaamteloos van Weerwoord.be geplukt:
[ afbeelding ]
Ook een 40-45 verwacht voor Oekraļne...![]()
![]()
Hier is dichter bij de kust en niet fijn. Inmiddels wel 62 en dalende, maar toen ik dat stuurde nog 78.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 19:31 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Hier ligt de Rv op een kleine 50, dus is vrij goed te doen
Ben ik blij dat ik in het Noorden van Nederland woon, iets koeler dan de rest van NLquote:
dag later is het al minderquote:Op woensdag 6 juli 2022 14:57 schreef Nattekat het volgende:
Overigens wel een kleine kanttekening dat de OP één van de heetste runs is momenteel. Gemiddeld zit Nederland tussen de 25 en 30 graden.
Vooral de airco bezitters. Of misschien is dat dan eigenlijk weer logisch.quote:Op woensdag 6 juli 2022 15:31 schreef dick_laurent het volgende:
Lol. Een dag heel héél misschien 30+ in Nederland en er is grote paniek
[ afbeelding ]
zuiden oost wel meerdere dagen. begint dinsdag alquote:Op woensdag 6 juli 2022 15:31 schreef dick_laurent het volgende:
Lol. Een dag heel héél misschien 30+ in Nederland en er is grote paniek
[ afbeelding ]
Dat gaat nog fors toenemen tot morgenmiddag.quote:Op woensdag 6 juli 2022 16:23 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goeiste wind hier.
Hebben we inderdaad nog helemaal niet gezien.quote:Op donderdag 7 juli 2022 12:20 schreef Red_85 het volgende:
Kan in NL ook nooit eens gewoon normaal lekker rustig zomer weer zijn he.
Gewoon 22-25 graden, windstil, zonnetje.
Warmte is er helemaal uit.quote:Op donderdag 7 juli 2022 19:16 schreef de_boswachter het volgende:
En zijn de voorspellingen al aangepast voor volgende week zondag? Bidden voor MAAR 35 ipv 40
Huh, wat is dit nou weer. Gewoon een ‘normale’ zomerdag.quote:Op donderdag 7 juli 2022 20:54 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Warmte is er helemaal uit.
[ afbeelding ]
mwoah...quote:Op donderdag 7 juli 2022 20:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Huh, wat is dit nou weer. Gewoon een ‘normale’ zomerdag.
Dit zou fantastisch zijnquote:Op donderdag 7 juli 2022 20:54 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Warmte is er helemaal uit.
[ afbeelding ]
Dit. Zomer stelt in NL voorlopig allemaal geen ene ruk voor.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 08:00 schreef Kalgoorlie het volgende:
![]()
Komt op weer.nl niet eens meer boven de 25 graden uit voor regio de bilt tot 21-7. Wat doen mensen weer spastisch zeg. Overal ook weer berichten over ''schrap zetten'' droogte en klimaatverandering. Dit soort temperaturen zijn toch doodnormaal voor mid juli? Heb dit jaar nog niet eens een dertiger op de kaarten zien staan dus is eigenlijk gewoon nog 'n gematigd warme zomer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |