Beetje regen hier in het ZW maar was vanaf begin van de middag al een stuk frisser. Denk graadje of 20 ofzo. Dus veel spektakel verwacht ik hier niet.quote:Op donderdag 30 juni 2022 20:03 schreef Watnleven het volgende:
Er gebeurt hier nog helemaal niks.
Een paar regendruppels gehad rond een uur of 2 vanmiddag en nog steeds godvergeten warm hier. 🥲
Waar zit je? Richting Lochem gaat het goed los. Hier in Goor is het pikkedonker nu.quote:Op donderdag 30 juni 2022 20:17 schreef Cheeseburgert het volgende:
Sodeknetter, flink los nu in het oosten. Ook flinke hagel ertussen
Nog meer?quote:Op donderdag 30 juni 2022 19:21 schreef MissHobje het volgende:
[..]
De Bilt meldt de 1e onweers klappen![]()
regen net 5 minuten begonnen.. had rond 16 uur alles open geknalds..afkoelings!! Heerlijk nu..was 24.5 en nu 21 graden in huis.
Ha, je zit precies aan de andere kant van mij. Ik zit noord oost.quote:Op donderdag 30 juni 2022 20:04 schreef kree het volgende:
[..]
Beetje regen hier in het ZW maar was vanaf begin van de middag al een stuk frisser. Denk graadje of 20 ofzo. Dus veel spektakel verwacht ik hier niet.
Hier in O’zaal zet het nog niet echt door. Het regent nog niet hard en het meeste onweer is verder weg.quote:Op donderdag 30 juni 2022 20:27 schreef ACT-F het volgende:
Vanuit Lochem/Markelo zie ik de moesson mijn kant op komen. Dikke buien met veel flitsen erin. Helemaal donker hier.
Nou als ik zo de buienradar zie dan is er nog wel kans voor jequote:Op donderdag 30 juni 2022 20:30 schreef Watnleven het volgende:
[..]
Ha, je zit precies aan de andere kant van mij. Ik zit noord oost.![]()
Ik hoop nog op wat spektakel hiero.
Kan ik eindelijk die warmte een beetje het huis uitblazen.
Dat komt zo wel. De hemel verandert in allerlei kleuren met veel regen, wind en onophoudelijk geflits. Voornamelijk C2C's. Weinig tot geen C2G's.quote:Op donderdag 30 juni 2022 20:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hier in O’zaal zet het nog niet echt door. Het regent nog niet hard en het meeste onweer is verder weg.
In de buurt van de UT. Intussen een stuk rustiger, nog wel wat onweer en beetje regen maar in vergelijking met net behoorlijk kalmquote:Op donderdag 30 juni 2022 20:23 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Waar zit je? Richting Lochem gaat het goed los. Hier in Goor is het pikkedonker nu.
Je hebt gelijk, ripquote:Op donderdag 30 juni 2022 20:35 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat komt zo wel. De hemel verandert in allerlei kleuren met veel regen, wind en onophoudelijk geflits. Voornamelijk C2C's. Weinig tot geen C2G's.
Spoelt nu wel lekker door hoorquote:Op donderdag 30 juni 2022 20:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hier in O’zaal zet het nog niet echt door. Het regent nog niet hard en het meeste onweer is verder weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |