Laat die ijsbeer niet in zijn hempie staanquote:
Dat is de slogan van conservatief FOK!quote:
Dat is Crimson Red volgens Sarina.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Fijn dat Engeland in Oranje speelt en Nederland in het wit.
Engeland speelt altijd in het wit. Dat zijn hun thuiskleuren. Stom dat ze daar nu van afwijken.quote:
Dat er helaas aan te komenquote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:36 schreef Momo het volgende:
Hooggerechtshof VS maakt eind aan grondwettelijk recht op abortus
Dat is geen voetbal?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nou ja, voetbal. De dames moeten...
Ze zouden zich beter druk kunnen maken om al die kinderen die op school worden vermoord.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat er helaas aan te komenEcht een achterlijke keuze in deze tijd. En als al die pro-life types zich dan eens zouden bekommeren om al die kinderen die dan wel geboren worden in slechte omstandigheden (i.p.v. dat er abortus is gepleegd), maar nee hoor die laten ze in de stront zakken.
Net zoals ze bijna op de knieën gaan om een militair te bedanken voor hun dienst en diegene bijna verafgoden. Totdat die gene PTSS krijgt en de goot beland dan krijgen ze nog een trap na
Het is een beetje zoals zeggen dat de Toppers muziek maken.quote:
Dat ook nog. Waarbij een deel van de daders juist wel wat hulp hadden kunnen gebruiken in hun jeugd, waardoor die schietpartij voorkomen had kunnen worden. Maar de mensen aldaar geven alleen om een kind als het nog niet geboren is.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze zouden zich beter druk kunnen maken om al die kinderen die op school worden vermoord.
Ja, heel irritant inderdaad. Sta je straks te juichen voor de verkeerde.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:15 schreef GeorgeM het volgende:
Ik denk steeds dat wij die in rood/oranje zijn
Ja dacht ik ook aan. Alsof ze een shirts van tegenstander gewisseld heeft.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:15 schreef GeorgeM het volgende:
Ik denk steeds dat wij die in rood/oranje zijn
Zo slecht is het vrouwenvoetbal zeker niet.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is een beetje zoals zeggen dat de Toppers muziek maken.
Ze hebben de shirts al vooraf gewisseld in plaats van achteraf.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:16 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
Ja dacht ik ook aan. Alsof ze een shirts van tegenstander gewisseld heeft.
Oh sorry.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zo slecht is het vrouwenvoetbal zeker niet.
Je maakt elke keer hetzelfde ‘grapje’. Niemand verplicht je om te kijken.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat maakt de kans groter dat de speler met Martens op de rug tenminste wel eens een goede wedstrijd speelt.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze hebben de shirts al vooraf gewisseld in plaats van achteraf.
Luctor maakt een vrouwonvriendelijke opmerking heb ik ook al weggestreept op de bingokaart ja.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:17 schreef Em31 het volgende:
[..]
Je maakt elke keer hetzelfde ‘grapje’. Niemand verplicht je om te kijken.
Top, dan kan ik nu weer iets anders kijken.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Luctor maakt een vrouwonvriendelijke opmerking heb ik ook al weggestreept op de bingokaart ja.
Blijkbaar! Heel leuk dezequote:Op vrijdag 24 juni 2022 20:57 schreef usagi414 het volgende:
Hebben we dit nu echt gemist @:Meke ?
Voor de Noorderzon scheen van Conny Vandenbos kan ik twee opvolgnummers bedenken
Misschien vinden we het na 10 keer wel een keer leuk hè, je weet het niet.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Luctor maakt een vrouwonvriendelijke opmerking heb ik ook al weggestreept op de bingokaart ja.
Ik vind er niks mis mee. En niet dat gepiep zoals bij die mannenquote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je moet die spelers altijd een beetje prikkelen, dan gaan ze het gelijk beter doenquote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat maakt de kans groter dat de speler met Martens op de rug tenminste wel eens een goede wedstrijd speelt.
Of als we er één keer wel om lachen dat het daarna over isquote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:22 schreef Em31 het volgende:
[..]
Misschien vinden we het na 10 keer wel een keer leuk hè, je weet het niet.
Mee eens. Shine was gewoon een prima inzending.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:22 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik vind er niks mis mee. En niet dat gepiep zoals bij die mannen
Ik weet niet, lijkt me geen goede keuze Redefine.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Of als we er één keer wel om lachen dat het daarna over is
Vooral knap dat Sopho Nizjaradze nog zo goed zong met die lastige choreografie.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Mee eens. Shine was gewoon een prima inzending.
quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nou ja, voetbal. De dames moeten...
quote:De onder-15-meiden van Swift spelen in de jongenscompetitie – ‘Er is weleens een jongen huilend het veld afgelopen’
De meiden van AVV Swift wilden uitgedaagd worden, en dat kon beter in de jongenscompetitie. Nu spelen ze wekelijks tegen gasten die absoluut niet van meisjes willen verliezen. ‘Er is weleens een jongen huilend het veld afgelopen nadat wij gewonnen hadden.
https://www.parool.nl/ps/(...)-afgelopen~b635a217/
Ja, ik dacht eigenlijk dat we aan één vermoeiende Clarence wel genoeg hadden op deze wereld.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:27 schreef Redefine het volgende:
Dit lees ik nog in het NWS topic over overrulen van Roe V Wade![]()
Ze willen graag de Taliban achterna daar?
[ twitter ]
Nou ik denk ook elke keer weer, er moet toch ondertussen wel iemand beter zijn?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:33 schreef Redefine het volgende:
Weer eentje om af te strepen van de bingokaart. Van Veenendaal reageert weer eens niet op een hoge bal en zo vliegt eend bal er zomaar in![]()
Echt onbegrijpelijk dat die nog in het doel staat.
Je zou denken van wel ja. Vraag mij af waar Lize Kop gebleven is, die zat op een gegeven moment heel dicht achter Sari. En dat was nog in de tijd dat Van Veenendaal het nog beter deed.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:49 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nou ik denk ook elke keer weer, er moet toch ondertussen wel iemand beter zijn?
Lize Kop is heel lang uit geweest met een hersenschudding, die speelde pas een maand geleden weer een wedstrijd, geloof ik.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je zou denken van wel ja. Vraag mij af waar Lize Kop gebleven is, die zat op een gegeven moment heel dicht achter Sari. En dat was nog in de tijd dat Van Veenendaal het nog beter deed.
Nou heeft Sari dit soort fouten altijd wel al gehad, maar was het verder vaak wel goed. Maar ik kijk ook nog wel eens die samenvattingen op zondag van de Eredivisie en dan zie ik haar bij PSV elke keer weer enorme fouten makenEcht een enorm verschil t.o.v. van het WK 2019l.
Pardon, wat probeert u hier precies te insinueren meneer? Ik ken u algeheel niet, wie bent u eigenlijk?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 14:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zou je bijna denkenMaar jij moet mij toch beter kennen dat ik geen woorden verzin omdat ik er niet op zou komen
![]()
Ja van die figuren die liever hebben dat een kind geboren wordt die beide ouders niet willen en de kans groot is dat die verwaarloosd wordt en/of een doodongelukkige jeugd heeft dan dat dit voorkomen wordt.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:55 schreef Em31 het volgende:
Dat NWS-topic is ook weer mooi. Je verwacht het, maar denkt toch, het zal deze keer toch niet?
Wat een figuren trekt dit forum ook aan
quote:
Ah dat verklaart het, dank je.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:56 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Lize Kop is heel lang uit geweest met een hersenschudding, die speelde pas een maand geleden weer een wedstrijd, geloof ik.
Maar dan nog, het maakt toch niet uit wie je erin zet, slechter dan Van Veenendaal kan toch gewoon niet? Wat heb je nou aan zo'n keeper. Zo onrustig, zo onbeholpen, zoveel fouten. Elke wedstrijd weer.
Is goed Epiales.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Pardon, wat probeert u hier precies te insinueren meneer? Ik ken u algeheel niet, wie bent u eigenlijk?
Ja dat hele kind boeit ze niet, gewoon lekker tegen zijn.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja van die figuren die liever hebben dat een kind geboren wordt die beide ouders niet willen en de kans groot is dat die verwaarloosd wordt en/of een doodongelukkige jeugd heeft dan dat dit voorkomen wordt.
quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:58 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja dat hele kind boeit ze niet, gewoon lekker tegen zijn.
En ook wel lekker makkelijk voor die users dat de schuld dan volledig bij de vrouw wordt gelegd. 'Ze was er zelf bij toen ze zwanger werd, dus eigen schuld, gewoon dat kind opvoeden. Oh was er ook nog een man bij die verantwoordelijk hoort te zijn, nee toch doe niet zo gek'quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:58 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja dat hele kind boeit ze niet, gewoon lekker tegen zijn.
Nou precies. En als je pro-life bent zorg je er ook voor dat er niet elke maand een school overhoop wordt geschoten.quote:
Plus dat Pro-Life en pro doodstraf ook wat apart is.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 22:03 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nou precies. En als je pro-life bent zorg je er ook voor dat er niet elke maand een school overhoop wordt geschoten.
Dat laatste stukje las ik met de tune van RTL boulevard erbij.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 22:04 schreef Redefine het volgende:
Daniëlle van de Donk erinOverigens komt haar ex aan de kant van Engeland er ook in
Ongelofelijk dat er toch zo tegen dat land wordt opgekeken, of nouja werd ondertussen wel.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 22:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Plus dat Pro-Life en pro doodstraf ook wat apart is.
En natuurlijk wat ik al een paar keer zei, dat ze wel vinden dat kinderen geboren worden, maar niet er voor willen zorgen dat die kinderen ook fatsoenlijk kunnen opgroeien.
En uiteindelijk natuurlijk het aller hypocriete dat een land waar het christelijk geloof zo belangrijk is ze zo anti sociaal opvangnet zijn. Want stel je voor dat je 'heb uw naasten lief' ook echt gaat nadragen.
Ingesproken door Rob Goosens met zijn zure kop.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 22:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat laatste stukje las ik met de tune van RTL boulevard erbij.
Maar wel een logische keuze. Spitse heeft veel penalty's genomen in Oranje.quote:
Ik had eerlijk gezegd ook gewoon verwacht dat ze hem er wel in zou knallenquote:Op vrijdag 24 juni 2022 22:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar wel een logische keuze. Spitse heeft veel penalty's genomen in Oranje.
Dat was echt doodzonde.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 22:12 schreef Em31 het volgende:
Moet weer denken aan die gemiste penalty van Martens tegen Amerika
Is net te veel druk voor haarquote:
Wacht maar tot Badmintonmeisje dit hoort. Dan piept die wel anders.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb wat vrienden in de USA en eentje postte deze week een vraag om advies op Facebook want ze moet wat dental surgery (verstandskiezen laten trekken) uit laten voeren en wilde weten of er mensen ervaring hebben met surgery tourism. Oftewel: in het buitenland de ingreep uit laten voeren, bijvoorbeeld Costa Rica of zo, omdat het haar in eigen land rond de 6k kost. Het is ongelofelijk dat zo veel mensen nog steeds zo prat gaan daar op hun Freedom en Anything is possible-land als je dat soort dingen leest.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 22:11 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ongelofelijk dat er toch zo tegen dat land wordt opgekeken, of nouja werd ondertussen wel.
Mwah dit vind ik dan weer niet zo'n gepaste opmerking/grap naar Luctorquote:Op vrijdag 24 juni 2022 22:17 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wacht maar tot Badmintonmeisje dit hoort. Dan piept die wel anders.
Vrouwenvoetbal hoor je serieus te nemenquote:Op vrijdag 24 juni 2022 22:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mwah dit vind ik dan weer niet zo'n gepaste opmerking/grap naar Luctor
Niet te geloven toch.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 22:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb wat vrienden in de USA en eentje postte deze week een vraag om advies op Facebook want ze moet wat dental surgery (verstandskiezen laten trekken) uit laten voeren en wilde weten of er mensen ervaring hebben met surgery tourism. Oftewel: in het buitenland de ingreep uit laten voeren, bijvoorbeeld Costa Rica of zo, omdat het haar in eigen land rond de 6k kost. Het is ongelofelijk dat zo veel mensen nog steeds zo prat gaan daar op hun Freedom en Anything is possible-land als je dat soort dingen leest.
Vrouwenvoetbal moet je inderdaad serieus nemen ja. Of niet kijken. Het serieus nemen en kritisch zijn kan ook (dat doe ik zelf bijvoorbeeld).quote:Op vrijdag 24 juni 2022 22:20 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Vrouwenvoetbal hoor je serieus te nemen
(Of is dat een grap die ik gemist heb? Dan vind ik die dus niet zo geslaagd)
Vind het echt zonde dat ze nooit een keer bij Arsenal weggaat.quote:
Die heeft ze ook. Bijna alle Europese topclubs hadden haar wel willen hebben. Ze leek ook weg te gaan, maar tekende alsnog bij.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 22:23 schreef Em31 het volgende:
[..]
Vind het echt zonde dat ze nooit een keer bij Arsenal weggaat.Zou haar wel willen zien bij een betere club. Kan me ook niet voorstellen dat ze geen aanbiedingen krijgt.
Ze woont ook nog eens in een donkerrode staat (North Carolina), terwijl ze zelf Democraat is, ik zou allang m’n biezen hebben gepakt maar ik snap ook wel dat dat niet zo makkelijk is.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 22:20 schreef Em31 het volgende:
[..]
Niet te geloven toch.En dan in zo'n tijd dat je gewoon makkelijk kunt zien en opzoeken hoe het in andere landen gaat, nóg geloven dat het zo beter is.
Ja dat verbaasde me dus wel eigenlijk.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 22:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die heeft ze ook. Bijna alle Europese topclubs hadden haar wel willen hebben. Ze leek ook weg te gaan, maar tekende alsnog bij.
Het is allebei eigenlijk wel een vorm van een niet bestaand beeld romantiseren, waardoor alle slechte dingen onder het tapijt worden geveegd. Of dat nou de buitenlandse blik naar de VS als grote leider van het vrije Westen is, of de binnenlandse blik dat je met wat hard werk uiteindelijk toch zo rijk wordt dat het niet boeit hoe duur bepaalde essentiële zaken zijn.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 22:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb wat vrienden in de USA en eentje postte deze week een vraag om advies op Facebook want ze moet wat dental surgery (verstandskiezen laten trekken) uit laten voeren en wilde weten of er mensen ervaring hebben met surgery tourism. Oftewel: in het buitenland de ingreep uit laten voeren, bijvoorbeeld Costa Rica of zo, omdat het haar in eigen land rond de 6k kost. Het is ongelofelijk dat zo veel mensen nog steeds zo prat gaan daar op hun Freedom en Anything is possible-land als je dat soort dingen leest.
Denk het ja. En er zijn ook wel meer voetballers die toch liever bij hun club blijven. Totti is ook zijn hele leven bij AS Roma gebleven terwijl die 9 van de 10 keer kansloos waren voor de prijzen.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 22:26 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja dat verbaasde me dus wel eigenlijk.
Al past het ergens ook wel weer bij haar ofzo, beetje eigenzinnig. En misschien omdat haar vriendin daar ook speelt, wie weet.
In de Peerdestal?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 22:20 schreef Cyan9 het volgende:
ELLECOM.
* Cyan9 komt er net achter waar de bruiloft precies is.
Nou is het ook als topvoetballer wel iets makkelijk om je hele leven bij AS Roma te blijven dan bij pak em beet Telstar.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 22:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Denk het ja. En er zijn ook wel meer voetballers die toch liever bij hun club blijven. Totti is ook zijn hele leven bij AS Roma gebleven terwijl die 9 van de 10 keer kansloos waren voor de prijzen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |