Zag juist een artikel van niet, want er zaten allerlei andere clubs achter 'm aanquote:Op donderdag 23 juni 2022 20:10 schreef Lange_Lans het volgende:
Het ziet er steeds meer naar uit dat toch Luuk weer richting Eindhoven komt.
Wat een armoe. Hopelijk alleen voor laatste 15 minuten.quote:Op donderdag 23 juni 2022 20:10 schreef Lange_Lans het volgende:
Het ziet er steeds meer naar uit dat toch Luuk weer richting Eindhoven komt.
Die heeft ondertussen al bijna een jaar stilgestaan ivm een blessurequote:Op vrijdag 24 juni 2022 01:08 schreef Ciscus het volgende:
Hoe ver staat Fofane eigenlijk in zijn ontwikkeling, iemand een idee? Mooie speler is dat.
Dure vogel dan voor de laatste 15 minuten.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 04:48 schreef RipCity het volgende:
Gakpo en Teze overvallen blijkbaar
[..]
Wat een armoe. Hopelijk alleen voor laatste 15 minuten.
Ik wist niet dat hij zo lang buitenspel had gestaan. Thanks.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 08:48 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Die heeft ondertussen al bijna een jaar stilgestaan ivm een blessure
Kan bijtekenen bij PSG, dus dat wordt lastig denk ik. Of weer op huurbasis vervolgens, maar daar krijgen we er komend seizoen genoeg van als ik de berichten zo lees (Hoever, Savinho en Marlon of die verdediger van Everton)quote:
Dat die mag meedoen is nog vrij schandaligquote:
gelukkig is zijn contract verlengd om nog iets aan te verdienenquote:
Waar baseer je deze kul nou weer op.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 18:58 schreef marsan het volgende:
psv rekent al al helemaal op de cl-inkomsten van 2023-2024 omdat er volgend jaar 2 nlse clubs doorstoten.
Gevaarlijk.
Je ziet de uitgaven ook? En welke extra inkomsten zie je.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 19:34 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Waar baseer je deze kul nou weer op.
Ik zie diverse spelers met enorme salarissen die vertrekken. Verder zie ik vooral spelers binnenkomen op huurbasis.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 21:26 schreef marsan het volgende:
[..]
Je ziet de uitgaven ook? En welke extra inkomsten zie je.
Vertrek Zahavi, Gtze, Bruma maakt nogal wat geld vrij qua salaris.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 21:26 schreef marsan het volgende:
[..]
Je ziet de uitgaven ook? En welke extra inkomsten zie je.
Slot op de deur.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 22:10 schreef GotenSSJ het volgende:
Tja, wat moet je met Simons.. Lijkt me nou niet iemand die het verschil gaat maken hier, op dit moment althans, en dan ook nog eens huur.
Nu een keer naar jou: niet op reagerenquote:Op zaterdag 25 juni 2022 21:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik zie diverse spelers met enorme salarissen die vertrekken. Verder zie ik vooral spelers binnenkomen op huurbasis.
Welke enorme aankopen zijn er al gedaan volgens jou?
Of het is nieuw beleid: onhaalbaar bovengemiddeld talent (savinho, hoever, simons) huren icm met stabiele eigen spelers (ramalho, boscagli, doan, benitez, veerman) icm zelf opgeleid talent (madueke, bakayoko, vertessen, teze, obispo) en dan geld vrijhouden voor 1 of 2 toppers (aankoop). Of iets dergelijks.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 21:11 schreef tompsv18 het volgende:
Stop eens met dat huren joh. Heb je helemaal niets aan. 3 jonkies ook (Hoever, Simons en Savinho). Als het nou ervaren krachten zijn die anders niet haalbaar zijn (Alex, Guardado)..
Is marsman een soort @PietjePuk2000 ?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 22:27 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Nu een keer naar jou: niet op reageren
Marsman heeft zichzelf nog niet zo onwijs belachelijk gemaakt door het maken van domme provocerende teksten en meninkjes, maar getuigende zijn laatste conclusie kunnen we nog niks uitsluiten..quote:Op zaterdag 25 juni 2022 22:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Is marsman een soort @:pietjepuk2000 ?
Ik heb hier niets mee te maken.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 22:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Is marsman een soort @:pietjepuk2000 ?
Hahahaha.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 18:58 schreef marsan het volgende:
psv rekent al al helemaal op de cl-inkomsten van 2023-2024 omdat er volgend jaar 2 nlse clubs doorstoten.
Gevaarlijk.
Omdat die spelers anders waarschijnlijk niet haalbaar zijn. Zo'n Hoever is 10 miljoen. PSG zal Simons ook niet voor veel minder weg doen. Savinho zal inclusief bonussen e.d. ook wel die kant op gaan.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 21:03 schreef fetX het volgende:
[ twitter ]
Waarom is PSV zoveel aan het huren eigenlijk? Geld op?
Die gozer is 1.20 lang ofzo. Ik wens ze er veel succes mee in Rotterdam.quote:Op zondag 26 juni 2022 19:21 schreef Ciscus het volgende:
Denken jullie ook dat Ajax en PSV lopen te dollen met het veinzen van interesse in Gnonto en dat Arnesen en vol in trapt? 😂
Ja, het is allemaal 1 groot complot joh. Hahaha, die Arnesen trapt er gewoon inquote:Op zondag 26 juni 2022 19:21 schreef Ciscus het volgende:
Denken jullie ook dat Ajax en PSV lopen te dollen met het veinzen van interesse in Gnonto en dat Arnesen en vol in trapt? 😂
Gaat het wel?quote:Op zondag 26 juni 2022 20:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, het is allemaal 1 groot complot joh. Hahaha, die Arnesen trapt er gewoon inHahahaha.
Precies. Alleen 16-jarigen die te veel YouTube-compilaties kijken zijn hier blij mee.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 22:10 schreef GotenSSJ het volgende:
Tja, wat moet je met Simons.. Lijkt me nou niet iemand die het verschil gaat maken hier, op dit moment althans, en dan ook nog eens huur.
Ik ben geen 16 en zou het ook heel interessant en mooi vindenquote:Op maandag 27 juni 2022 10:44 schreef ISVV het volgende:
[..]
Precies. Alleen 16-jarigen die te veel YouTube-compilaties kijken zijn hier blij mee.
Verder is het me iets te stil rondom de spitsen, komt Luuk nog?
Prima speler, maar niet het uitzonderlijke talent wat je zou moeten huren voor een jaar als er geen rele kans is op een betaalbare koop na dat jaar.quote:Op maandag 27 juni 2022 10:49 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ik ben geen 16 en zou het ook heel interessant en mooi vinden
mooie speler maar iets teveel een ouderwetse 10, die hebben het moeilijk in het huidige voetbalquote:
Zal ook wel een (erg) dure jongen zijn, die bovendien vrij veel blessures heeft gehad de afgelopen jaren. Wil wel weer terug naar Europa. Met het huren van de talenten en het kopen van de 'oudjes' creren ze in ieder geval weinig waarde.quote:Op maandag 27 juni 2022 11:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
mooie speler maar iets teveel een ouderwetse 10, die hebben het moeilijk in het huidige voetbal
Dit wordt onze Eto'o hoor.quote:
quote:
quote:
quote:Ik snap de reflex wel maar ik zit er op dit vlak zelden naast.
We hadden Saviola al, toch?quote:
Ik ben nog van de Nedved generatie. Maar die had dan ook al toegezegd te komen tot Lazio roet in het eten gooide.quote:Op maandag 27 juni 2022 15:30 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
We hadden Saviola al, toch?
Ik heb het idee dat we allemaal worden beflikkerd.quote:
Hij pakt nu 12-13 mio per jaar of zoquote:Op maandag 27 juni 2022 19:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat we allemaal worden beflikkerd.
Ben het met je eens hoor, maar wel een waanzinnige clubquote:Op dinsdag 28 juni 2022 18:09 schreef GotenSSJ het volgende:
Leeds wil Gakpo blijkbaar. Mag toch aannemen dat Gakpo daar geen trek in heeft, die kan wel naar een betere club lijkt mij zo.
Zou het juist wel verstandig vinden als eredivisietoppers wat vaker dat soort keuzes zouden maken.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 18:09 schreef GotenSSJ het volgende:
Leeds wil Gakpo blijkbaar. Mag toch aannemen dat Gakpo daar geen trek in heeft, die kan wel naar een betere club lijkt mij zo.
Nou, als het nou een ploeg rond plekje 8-12 was had ik het met je eens geweest. Naar een team dat op de laatste dag met enig geluk degradatie ontloopt, en nu hun 2 beste spelers verkoopt, zou ik een speler als Gakpo toch niet aanraden.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 18:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou het juist wel verstandig vinden als eredivisietoppers wat vaker dat soort keuzes zouden maken.
Ik zie het als een zeer goede tussenstap.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 18:40 schreef GGMM het volgende:
Triest eigenlijk dat een speler als Gakpo Leeds als een stap omhoog ziet.
Financieel is zelfs onderkant PL waardevoller dan PSV of Ajax.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 18:40 schreef GGMM het volgende:
Nouja die rechterkant fluctueert nogal heb ik het idee. En Leeds is wel n van de mooiste en grootste clubs van Engeland maar dan romantiseer ik het ook wel een beetje misschien.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 18:22 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nou, als het nou een ploeg rond plekje 8-12 was had ik het met je eens geweest. Naar een team dat op de laatste dag met enig geluk degradatie ontloopt, en nu hun 2 beste spelers verkoopt, zou ik een speler als Gakpo toch niet aanraden.
Bron?quote:Op dinsdag 28 juni 2022 18:40 schreef GGMM het volgende:
Ik begrijp dit ook niet.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 18:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Waarom ga je nou spelers van PSG en Wolves opleiden
Als je een optie tot koop hebt ok dan kun je een goedkope gok maken net zoals Ajax doet met Mo maar dit is toch niks.quote:
Ik geef er geen neuk om als zo’n knaap je kampioen kan maken, word je er als club alleen maar beter/rijker van.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 18:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Je denkt dat Xavi Simons dit gaat doen? Denk dat die blij moet zijn als hij wat minuten gaat maken.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 19:30 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik geef er geen neuk om als zo’n knaap je kampioen kan maken, word je er als club alleen maar beter/rijker van.
Vraag is alleen of dat joch er direct staat en van meerwaarde is en er niks beters en betaalbaars rondloopt.
Het is een 19-jarige man die nog geen moment gemponeerd heeft, berhaupt nauwelijks nog gespeeld heeft in niet-jeugdelftallen.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 19:30 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik geef er geen neuk om als zo’n knaap je kampioen kan maken, word je er als club alleen maar beter/rijker van.
Vraag is alleen of dat joch er direct staat en van meerwaarde is en er niks beters en betaalbaars rondloopt.
Ik geloof er niks van dat die jonkies die nu komen direct in de basis meerwaarde hebben. En dan staan ze dus je eigen selectie in de weg.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 19:30 schreef tja77 het volgende:
[..]
Die Hoever snap ik nog wel enigzins, met het idee dat hij wellicht te licht bevonden wordt voor Wolves en dat ze hem voor een redelijke prijs willen verkopen en hijzelf de club dan al kent. Simons snap ik niks van, die zal ongetwijfeld nog wel een kans krijgen bij de mindere goden in de grote competities, zelfs als hij niet erg goed is bij PSV.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 18:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Het heeft niet zo veel met waardig of onwaardig te maken. Huren kan een hele bewuste en slimme keuze zijn als het de juiste speler op het juiste moment is.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 20:17 schreef Scorpie het volgende:
Dat huren is toch wel een beetje PSV onwaardig.
Geen idee wat hij gaat doen komend seizoen, beetje koffiedik kijken. Maar een speler afschrijven of deze deal als “slecht” of “onbegrijpelijk” betitelen nog voordat hij minuten bij PSV heeft gemaakt gaat me te ver.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 19:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je denkt dat Xavi Simons dit gaat doen? Denk dat die blij moet zijn als hij wat minuten gaat maken.
Zelfs een speler als Wijnaldum is niet zeker van speelminuten bij PSG, dus dat deze knakker nog geen minuten in het eerste heeft gemaakt vind ik niet zo vreemd.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 19:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Het is een 19-jarige man die nog geen moment gemponeerd heeft, berhaupt nauwelijks nog gespeeld heeft in niet-jeugdelftallen.
Als die echt zo goed was dan was die 1-2 jaar geleden al wel begonnen met spelen voor het grote PSG en zou die nu al een vaste wisselspeler daar op zijn minst moeten zijn. Dit is het huren van iemand die 5 jaar geleden een toptalent was en daarna enorm is gaan stagneren.
Hij komt op mij een beetje over als de polder Freddy Adu maar ik moet eerlijk bekennen dat ik het ventje nooit heb zien spelenquote:Op dinsdag 28 juni 2022 21:25 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zelfs een speler als Wijnaldum is niet zeker van speelminuten bij PSG, dus dat deze knakker nog geen minuten in het eerste heeft gemaakt vind ik niet zo vreemd.
Ik mag hopen dat de mensen bij PSV die deze huur hebben bedacht en hebben ingestemd dit ventje wel hebben zien spelen en er echt wel een gedachte achter zit. Afgelopen seizoen talloze wedstrijden gezien waarin spelers als Bruma, Mauro, Vinicius, Vertessen enz. werden gebracht en louter tot nog meer frustratie zorgden. Ik ben benieuwd wat hij gaat brengen, valt het tegen, so be it. Geen 10 miljoen down the drain.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 21:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij komt op mij een beetje over als de polder Freddy Adu maar ik moet eerlijk bekennen dat ik het ventje nooit heb zien spelen
Ja en gaat het goed geen geld in de la. Ik snap huren met optie tot koop wel maar nu doe je het werk voor andere clubs en dat is psv onwaardig.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 22:07 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat de mensen bij PSV die deze huur hebben bedacht en hebben ingestemd dit ventje wel hebben zien spelen en er echt wel een gedachte achter zit. Afgelopen seizoen talloze wedstrijden gezien waarin spelers als Bruma, Mauro, Vinicius, Vertessen enz. werden gebracht en louter tot nog meer frustratie zorgden. Ik ben benieuwd wat hij gaat brengen, valt het tegen, so be it. Geen 10 miljoen down the drain.
Ajax huurde ook Brobbey en dat was het echt wel waard dus daar moet je naar kijken, deze jongen heeft zo weinig gespeeld dus moeilijk in te schatten of hij een versterking is of niet.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 22:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja en gaat het goed geen geld in de la. Ik snap huren met optie tot koop wel maar nu doe je het werk voor andere clubs en dat is psv onwaardig.
Een speler die het goed doet is toch van meerwaarde voor je team? Daar draait het toch om? Het team beter laten voetballen?quote:Op dinsdag 28 juni 2022 22:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja en gaat het goed geen geld in de la. Ik snap huren met optie tot koop wel maar nu doe je het werk voor andere clubs en dat is psv onwaardig.
Situatie met Brobbey is natuurlijk wel iets anders dan met Simons. Die wou 5 minuten na het tekenen van zijn contract bij Leipzig eigenlijk al terugquote:Op dinsdag 28 juni 2022 22:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ajax huurde ook Brobbey en dat was het echt wel waard dus daar moet je naar kijken, deze jongen heeft zo weinig gespeeld dus moeilijk in te schatten of hij een versterking is of niet.
ja maar wel voor dat Red Bull salaris, verder eens hoor je moet huren zien te vermijdenquote:Op dinsdag 28 juni 2022 22:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Situatie met Brobbey is natuurlijk wel iets anders dan met Simons. Die wou 5 minuten na het tekenen van zijn contract bij Leipzig eigenlijk al terug
Sja ik vind het huren van spelers zonder optie tot koop echt iets voor clubs uit het rechterrijtje.
Toppost en het antwoord op uw vragenquote:Op zaterdag 25 juni 2022 22:33 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Of het is nieuw beleid: onhaalbaar bovengemiddeld talent (savinho, hoever, simons) huren icm met stabiele eigen spelers (ramalho, boscagli, doan, benitez, veerman) icm zelf opgeleid talent (madueke, bakayoko, vertessen, teze, obispo) en dan geld vrijhouden voor 1 of 2 toppers (aankoop). Of iets dergelijks.
Beter dan geld weggooien (bruma, luckassen, maxi, maher, etc etc). Vooral als je dan leuk herkenbaar voetbal speelt met veelal nederlandse jongens.
Qua naam wel leuk, maar vooral benieuwd of hij er ook wat van kan. Is nog maar 19 dus verstandig dat hij wat stappen terug zet lijkt me.quote:Op woensdag 29 juni 2022 00:17 schreef Scrummie het volgende:
Definitieve transfer is prima natuurlijk, leuk om die jongen die iedereen wel kent eens in Nederland te zien voetballen.
Surequote:Op woensdag 29 juni 2022 00:09 schreef RipCity het volgende:
Nou hopen dat die iets kan.. jong psv eerst neem ik aan?
Zal heel even inhaken op het laatste gedeelte van je post als je goed genoeg bent maakt leeftijd niks uit kijk maar naar Gravenberch.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:52 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik ben zeker geen fan van huren. Zonder koopoptie al helemaal niet.
Voor alle drie de huurlingen zijn constructies bedacht waardoor PSV bij een doorverkoop meedeelt in de winst. Echter zijn dat (denk ik) grijpstuivers.
De reden om te huren is tweeledig. Enerzijds blijven er zodoende voldoende liquide middelen over om een "grote" aankoop te kunnen doen. Daarnaast wil PSV zijn selectie graag op tijd rond hebben om serieus een gooi te doen om in die CL te komen. Een stevige aankoop is vaak een kwestie van lange adem. Zie Luuk de Jong bij PSV of Frenkie bij ManU.
Bijkomend dingetje is dat PSV in de O18 en in Jong een aantal zeer talentvolle spelers heeft rondlopen van 16, 17 jaar. Die kun je nu niet voor de leeuwen gooien, maar een dure kracht voor 5 jaar tekenen, zit de ontwikkeling van de jeugd mogelijk ook in de weg. Vandaar dat een huur - waar in de (nabije) toekomst nog enig financieel gewin bij is - volgens de mensen binnen PSV te billijken is. Dus op sleutelposities zal PSV zich verder versterken middels koop, maar dit is voorlopig bijvangst.
quote:Op woensdag 29 juni 2022 00:09 schreef Ciscus het volgende:
Oh nog leuker: Xavi Simons is gewoon transfervrij binnengehengeld! Top top top!
Erg mooi.quote:
Aldus de man van middelbare leeftijd die nog steeds bij zijn moeder woont.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 22:09 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Daar gaat je moeders inkomen.
Zeer matige cumbek. Ook dat doet je moeder beter.quote:Op woensdag 29 juni 2022 04:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Aldus de man van middelbare leeftijd die nog steeds bij zijn moeder woont.
Dan is het natuurlijk een prima transfer.quote:Op woensdag 29 juni 2022 00:09 schreef Ciscus het volgende:
Oh nog leuker: Xavi Simons is gewoon transfervrij binnengehengeld! Top top top!
Zeker, mooie transfer voor jullie.quote:Op woensdag 29 juni 2022 00:09 schreef Lange_Lans het volgende:
Simons wordt dus niet gehuurd. Prima zet van PSV.
Hoe wil jij als club afdingen dat er een terugkoptie in een contract komt als een speler vertrekt wanneer zijn contract is afgelopen?quote:Op woensdag 29 juni 2022 07:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zal wel terugkoop zijn, maar alsnog beter dan huren ja
Dat laatste is op zichzelf logisch: Als dat de manier is om hem niet te huren.quote:Op woensdag 29 juni 2022 07:53 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hoe wil jij als club afdingen dat er een terugkoptie in een contract komt als een speler vertrekt wanneer zijn contract is afgelopen?
En waarom zou PSV dat er in hemelsnaam in willen zetten dan?
Wat een bizarre fetish heb je. Gaat het wel verder goed met je of moet ik je begeleider er even bij roepen om je bij je moeder weg te halen.quote:Op woensdag 29 juni 2022 07:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zeer matige cumbek. Ook dat doet je moeder beter.
Hier is dus echt niets logisch aanquote:Op woensdag 29 juni 2022 08:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat laatste is op zichzelf logisch: Als dat de manier is om hem niet te huren.
Dat eerste is inderdaad de vraag, maar verklaart wel hoe het toch zo heeft kunnen gebeuren.
Mag jij vinden, maar verschillende media in Frankrijk schijnen er wel gewoon over te spreken.quote:
Zou het niet gewoon een ‘eerste optie’ zijn? Dat PSV hem aan PSG zou verkopen voor hetzelfde bedrag dat ze zouden accepteren van een andere club?quote:Op woensdag 29 juni 2022 08:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mag jij vinden, maar verschillende media in Frankrijk schijnen er wel gewoon over te spreken.
Zou inderdaad een vertaaldingetje kunnen zijn.quote:Op woensdag 29 juni 2022 08:41 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Zou het niet gewoon een ‘eerste optie’ zijn? Dat PSV hem aan PSG zou verkopen voor hetzelfde bedrag dat ze zouden accepteren van een andere club?
Terugkoop clausule zou nergens op slaan imo, hij was einde contract. Dan is PSV wel gepiepeld.
Ik ken de term uitkoopoptie ook niet bij een speler die einde contract is...iemand?quote:Op woensdag 29 juni 2022 08:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zou inderdaad een vertaaldingetje kunnen zijn.
quote:Op woensdag 29 juni 2022 07:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zeer matige cumbek. Ook dat doet je moeder beter.
Terugkoopoptie voor een miljoen of 10 zou ik nog steeds best een prima deal vinden.quote:Op woensdag 29 juni 2022 08:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat laatste is op zichzelf logisch: Als dat de manier is om hem niet te huren.
Dat eerste is inderdaad de vraag, maar verklaart wel hoe het toch zo heeft kunnen gebeuren.
was dat ook niet bij Angelino een terugkoopoptie voor een bepaald bedrag? Maar verder toch een goeie deal lijkt mequote:Op woensdag 29 juni 2022 08:49 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ik ken de term uitkoopoptie ook niet bij een speler die einde contract is...iemand?
Normaal gesproken heeft PSG niks meer te zeggen over Simons, omdat 'ie uit zijn contract is gelopen.quote:Op woensdag 29 juni 2022 08:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Terugkoopoptie voor een miljoen of 10 zou ik nog steeds best een prima deal vinden.
Ja, maar Angelino werd gekocht van City. Die was niet einde contract.quote:Op woensdag 29 juni 2022 09:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
was dat ook niet bij Angelino een terugkoopoptie voor een bepaald bedrag? Maar verder toch een goeie deal lijkt me
op het moment van koop is het contract daar toch ook afgelopen?quote:Op woensdag 29 juni 2022 09:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, maar Angelino werd gekocht van City. Die was niet einde contract.
Klopt maar Franse bronnen suggereren van wel.quote:Op woensdag 29 juni 2022 09:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Normaal gesproken heeft PSG niks meer te zeggen over Simons, omdat 'ie uit zijn contract is gelopen.
Angelino lag toen nog onder contract bij City.quote:Op woensdag 29 juni 2022 09:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
op het moment van koop is het contract daar toch ook afgelopen?
er zijn genoeg opties te bedenken zolang alle partijen maar akkoord zijnquote:Op woensdag 29 juni 2022 09:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
Angelino lag toen nog onder contract bij City.
Simons zelf zou natuurlijk wel een clausule kunnen bedingen bij PSV dat hij altijd voor bedrag x terug kan naar PSG.
Dan hadden ze hem wel weer een contract gegeven. PSG boeit die miljoen meer of minder de ze dan hadden moeten geven voor het contract echt helemaal niets.quote:Op woensdag 29 juni 2022 07:24 schreef tompsv18 het volgende:
Dit is heerlijk wakker worden zeg. Onze vrienden uit Parijs zullen niet blij zijn.
Een eerste optie slaat net zo goed nergens op als hij einde contract was.quote:Op woensdag 29 juni 2022 08:41 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Zou het niet gewoon een ‘eerste optie’ zijn? Dat PSV hem aan PSG zou verkopen voor hetzelfde bedrag dat ze zouden accepteren van een andere club?
Terugkoop clausule zou nergens op slaan imo, hij was einde contract. Dan is PSV wel gepiepeld.
Maar hij is transfervrij, dus dat kan niet!quote:Op woensdag 29 juni 2022 09:51 schreef fetX het volgende:
4 miljoen terugkoopoptie (lol)
Als dat waar is een ware Sjaak Troost transfer.
In theorie kan PSG hebben afgesproken dat ze afzien van het aanbieden van een nieuw contract aan Xavi als PSV opneemt dat ze hem voor een gelimiteerde som kunnen terugkopen.quote:Op woensdag 29 juni 2022 09:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar hij is transfervrij, dus dat kan niet!
maakt ook verder niet uit, laat hij eerst maar eens wat waard worden en daar moet hij toch wel de tijd voor krijgenquote:Op woensdag 29 juni 2022 09:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
In theorie kan PSG hebben afgesproken dat ze afzien van het aanbieden van een nieuw contract aan Xavi als PSV opneemt dat ze hem voor een gelimiteerde som kunnen terugkopen.
Maar dat is wel heel ver gezocht.
Het idee was dat hij zou verlengen bij PSG.quote:Op woensdag 29 juni 2022 09:55 schreef GGMM het volgende:
Erg bijzonder dat PSV een transfervrije speler probeerde te huren.
Denk dat PSG zich gewoon indekt. Al zouden er afspraken zijn gemaakt, voor 4 mio geloof ik het niet. Want zo sterk staat PSG natuurlijk niet met een contract dat nog maar 2 dagen loopt.quote:Op woensdag 29 juni 2022 09:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
In theorie kan PSG hebben afgesproken dat ze afzien van het aanbieden van een nieuw contract aan Xavi als PSV opneemt dat ze hem voor een gelimiteerde som kunnen terugkopen.
Maar dat is wel heel ver gezocht.
Wellicht wilde de Simons entourage zelf zo'n clausule in zijn contract.quote:Op woensdag 29 juni 2022 10:38 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Denk dat PSG zich gewoon indekt. Al zouden er afspraken zijn gemaakt, voor 4 mio geloof ik het niet. Want zo sterk staat PSG natuurlijk niet met een contract dat nog maar 2 dagen loopt.
Dit soort high-profile talenten stuurt natuurlijk vaak op gelimiteerde afkoopsommen. Kan prima dat er in zijn langlopende contract is opgenomen dat hij na twee goede jaren voor 20/25 weg mag ofzo.quote:Op woensdag 29 juni 2022 10:45 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wellicht wilde de Simons entourage zelf zo'n clausule in zijn contract.
quote:Op woensdag 29 juni 2022 00:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zal heel even inhaken op het laatste gedeelte van je post als je goed genoeg bent maakt leeftijd niks uit kijk maar naar Gravenberch.
Erg mooi.quote:
Dus eigenlijk is het een verkapte verhuur waarbij ze ook nog eens niet het salaris hoeven te betalen ? Slim van PSGquote:Op woensdag 29 juni 2022 09:51 schreef fetX het volgende:
Wat een domme clausule. Reken gewoon effe uit wat dat kost en vraag dat maandelijks bij je salaris.quote:Op woensdag 29 juni 2022 13:37 schreef RamboDirk het volgende:
Bram van Polen liet een clausule in zijn contract opnemen dat hij met familie en vrienden 1x per jaar bij de librije mocht eten op kosten van de club.
DAT ZIJN PAS CLAUSULES.
Keiharde onderhandeling.quote:Op woensdag 29 juni 2022 13:37 schreef RamboDirk het volgende:
Bram van Polen liet een clausule in zijn contract opnemen dat hij met familie en vrienden 1x per jaar bij de librije mocht eten op kosten van de club.
DAT ZIJN PAS CLAUSULES.
Dat leggen ze lachend voor hem neer, om hem vervolgens door te verkopen.quote:Op woensdag 29 juni 2022 14:02 schreef PicoMMP het volgende:
Misschien een soort Berghuisclausule, zodat hij over drie jaar voor een fooitje naar Ajax kan.
Onjuist.quote:Op woensdag 29 juni 2022 09:51 schreef fetX het volgende:
quote:Op woensdag 29 juni 2022 16:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Onjuist.
In tegenstelling tot PSV laat Sjaak zich niet in de maling nemen.
Ja maar dan nog zou PSV daar akkoord mee moeten gaan lijkt me. Als PSV hierop antwoordt dat het niet om een terugkoopclausule gaat dan zijn ze wel heel kinderachtig bezig met woordspelletjes. De situatie die jij beschrijft is namelijk gewoon een gelimiteerde transfersom.quote:Op woensdag 29 juni 2022 13:26 schreef Ciscus het volgende:
Er is echt geen touw aan vast te knopen. Ik verwacht dat in het contract tussen Xavi en PSV staat dat ze een bod van 4 miljoen van PSG MOETEN accepteren en dat Simons dat heeft uit onderhandeld omdat hij eigenlijk al persoonlijk akkoord was met de contractverlenging bij PSG. Zoiets...
Klopt, daarom snap ik er ook geen snars van.quote:Op woensdag 29 juni 2022 18:28 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja maar dan nog zou PSV daar akkoord mee moeten gaan lijkt me. Als PSV hierop antwoordt dat het niet om een terugkoopclausule gaat dan zijn ze wel heel kinderachtig bezig met woordspelletjes. De situatie die jij beschrijft is namelijk gewoon een gelimiteerde transfersom.
Misschien is zijn naam groter dan zijn talent, we zullen zien. Het is in ieder geval het proberen waard en wat ik van hem heb gezien is het een heerlijk spelertje.quote:Op woensdag 29 juni 2022 21:48 schreef Lange_Lans het volgende:
Door de enorme hype ben ik wel benieuwd wat Simons kan. In die jeugdfilmpjes van Barca was hij de spelverdeler op 6. Ik lees in een interview dat hij nu met name fungeert als aanvallende middenvelder of als 8. Precies een type wat de huidige selectie momenteel ontbeert.
Stiekem ook wel benieuwd naar hetgeen Ramzi met Jong gaat neerzetten. Daar zitten echt een paar jonge mennekes tussen die wel enorm goed kunnen voetballen.
Hahahaha mooiquote:Op donderdag 30 juni 2022 12:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hopelijk heb je heel de dag wind tegen
Wijnaldum graag, maar is daar sprake van?quote:
En dan ook nog eens 'n belachelijke gelimiteerde transfersom, want als hij zich gewoon in de basis speelt bij PSV is hij die 4 miljoen al waard natuurlijk.quote:Op woensdag 29 juni 2022 18:28 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja maar dan nog zou PSV daar akkoord mee moeten gaan lijkt me. Als PSV hierop antwoordt dat het niet om een terugkoopclausule gaat dan zijn ze wel heel kinderachtig bezig met woordspelletjes. De situatie die jij beschrijft is namelijk gewoon een gelimiteerde transfersom.
Ik ben ook geen fan van Luuk. Staat bij mij synoniem voor lange halen, snel thuis.quote:Op donderdag 30 juni 2022 12:28 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Hahahaha mooi
Ik denk niet dat PSV nog interesse heeft in Gnonto. Ventje is 1.68m, moet minimaal 8 miljoen kosten en heeft nog niet echt iets bewezen. Mag voor dat geld gerust naar Feyenoord.
Op wie hopen jullie de komende dagen? Ik toch vooral Timber en De Jong. Ik ben niet de grootste fan van Luuk, maar lijkt me een goede gast die een gezond stel hersenen heeft en jongens als Fofana kan helpen. Daarnaast nederlands, snel in te passen, zeker 15-18 goals en goed te betalen.
Een extra verdediger hoeft van mij niet zo, ik denk dat Obispo, Ramalho en Teze allerdrie basiswaardig zijn. Dan liever een jonkie die kan leren.
Ik vind het eigenlijk wel een leuke voetballer. Vind 8,5 miljoen incl. bonussen nou niet een bedrag waar ik heel vrolijk van wordt. Volgens mij heeft hij dat ook gekost toch?quote:Op donderdag 30 juni 2022 15:13 schreef tompsv18 het volgende:
8,5 miljoen voor Doan die naar Freiburg gaat. Prima bedrag, aardige speler maar niet meer dan dat.
Iets in die richting wel ja. Vond dat hij het in de 2e helft van het seizoen ook gewoon goed deed.quote:Op donderdag 30 juni 2022 15:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel een leuke voetballer. Vind 8,5 miljoen incl. bonussen nou niet een bedrag waar ik heel vrolijk van wordt. Volgens mij heeft hij dat ook gekost toch?
Waarom zou die niet veel aan spelen toekomen?quote:Op donderdag 30 juni 2022 15:47 schreef Ronzz het volgende:
Komt aankomend seizoen toch niet veel aan spelen toe, als je dit bedrag er voor kan krijgen lijkt me dat prima.
Zoiets. Maar veel meer ga je er toch niet voor vangen, denk ik. Heeft het vorig seizoen aardig gedaan, maar denk dat dat wel zo'n beetje z'n plafond is.quote:Op donderdag 30 juni 2022 15:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel een leuke voetballer. Vind 8,5 miljoen incl. bonussen nou niet een bedrag waar ik heel vrolijk van wordt. Volgens mij heeft hij dat ook gekost toch?
Dit zou gewoon een Ramzi, Gakhokidze, Kolkka, Iwan moeten zijn. Zo een speler die zonder te morren op de bank plaatsneemt en evengoed presteert zodra je hem inbrengt.quote:Op donderdag 30 juni 2022 16:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zoiets. Maar veel meer ga je er toch niet voor vangen, denk ik. Heeft het vorig seizoen aardig gedaan, maar denk dat dat wel zo'n beetje z'n plafond is.
Eens. Al moet je voor dat soort spelers geen 8-9 mio gaan betalen.quote:Op donderdag 30 juni 2022 16:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dit zou gewoon een Ramzi, Gakhokidze, Kolkka, Iwan moeten zijn. Zo een speler die zonder te morren op de bank plaatsneemt en evengoed presteert zodra je hem inbrengt.
Geen idee, hij had Simons schijnbaar met klem geadviseerd om naar Eindhoven te gaan. Misschien dat ie zelf ook nog komtquote:Op donderdag 30 juni 2022 14:34 schreef XL het volgende:
[..]
Wijnaldum graag, maar is daar sprake van?
de Jong zou echt verschrikkelijk zijn
Wat mij betreft welkom. Ik heb in hem nooit die wereldtopper gezien die anderen wel zagen, maar voor de Eredivisie is het gewoon absolute top.quote:Op donderdag 30 juni 2022 17:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Geen idee, hij had Simons schijnbaar met klem geadviseerd om naar Eindhoven te gaan. Misschien dat ie zelf ook nog komt
zou echt wel een versterking voor PSV zijn maar een speler die een topsalaris bij Liverpool niet genoeg vond en daarom voor nog meer naar PSG vertrok zie ik niet na 1 jaar zoveel inleveren om bij bij PSV te gaan ballenquote:Op donderdag 30 juni 2022 17:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Wat mij betreft welkom. Ik heb in hem nooit die wereldtopper gezien die anderen wel zagen, maar voor de Eredivisie is het gewoon absolute top.
Wel een speler die van weinig toegevoegde waarde is op het moment dat hij 'lui' gaat voetballen. Hij kon zoveel energie in zijn spel leggen altijd, maar bij PSG heeft hij dat niet meer (kunnen) laten zien. Kortom; ik heb geen idee. Kan ook he.quote:Op donderdag 30 juni 2022 17:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Wat mij betreft welkom. Ik heb in hem nooit die wereldtopper gezien die anderen wel zagen, maar voor de Eredivisie is het gewoon absolute top.
Dat is inderdaad zijn probleem. Veel energie en blijven gaan, maar dat is er een beetje uit en als je hem goed kort dekt dan komt hij er gewoon niet zo goed meer mee weg.quote:Op donderdag 30 juni 2022 18:04 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Wel een speler die van weinig toegevoegde waarde is op het moment dat hij 'lui' gaat voetballen. Hij kon zoveel energie in zijn spel leggen altijd, maar bij PSG heeft hij dat niet meer (kunnen) laten zien. Kortom; ik heb geen idee. Kan ook he.
quote:Op vrijdag 1 juli 2022 11:41 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Samen een woordle doen bij de presentatie.
@:onlogisch
@:wereldgozer
@:GGMM
@:scrummie
@:MC-M
quote:Op vrijdag 1 juli 2022 11:41 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Eigenlijk heeft deze bijdrage allesquote:Op vrijdag 1 juli 2022 11:41 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Wie?quote:Op vrijdag 1 juli 2022 15:28 schreef tja77 het volgende:
Kan er niks aan doen maar dat joch heeft iets onuitstaanbaars. Aan de andere kant had een van Bommel en een Toivonen dat ook.
Dat vind ik bij hem dus echt helemaal niet. Hij scoort bij mij erg laag op de Noa Lang schaal.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 15:28 schreef tja77 het volgende:
Kan er niks aan doen maar dat joch heeft iets onuitstaanbaars. Aan de andere kant had een van Bommel en een Toivonen dat ook.
Dan noem je er ook eenquote:Op vrijdag 1 juli 2022 15:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat vind ik bij hem dus echt helemaal niet. Hij scoort bij mij erg laag op de Noa Lang schaal.
Duo Penottiquote:Op vrijdag 1 juli 2022 16:08 schreef Coelho het volgende:
Vandaag wordt de trainer 46 (net als Patrick Kluivert trouwens - wel toevallig dat twee NL topspitsen op exact dezelfde dag geboren zijn).
probleem met streepshirts blijft toch altijd de achterkant, de voorkant vind ik best wel primaquote:
Ik vind vooral dat het shirt te wit isquote:Op vrijdag 1 juli 2022 19:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
probleem met streepshirts blijft toch altijd de achterkant, de voorkant vind ik best wel prima
Het ziet eruit als een wit shirt met rode strepen inderdaad, door die witte achterkant en die witte mouwen. Ik vind het niet heel lelijk overigens.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 20:03 schreef Gutanoth het volgende:
Als in, de wit/rood verhouding klopt niet
Luukaids.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 20:11 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
De eredivisie is weer een peen en uiengezicht rijker
Een van die twee zal wel vertrekken.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 21:09 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Gakpo - De Jong - Madueke
Veerman - Sangare - Simons
Klinkt wel lekker, nu nog fatsoenlijke backs (Teze niet meegerekend).
Wat verwachten jullie, Gakpo en Sangare gaan nog vertrekken?
Eerder het tegenovergestelde. Vooral tov de Umbro-tijden. Geen Philips doet natuurlijk nog altijd pijn.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 20:36 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Krijg er amateurkriebels bij
Toppie oss
Precies dit.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 21:28 schreef GotenSSJ het volgende:
Mooi, haal je gewoon 20+ doelpunten mee. Lijkt mij prima, stuk beter dan die rommel van de afgelopen jaren.
Kon me dat shirt niet eens herinneren maar wat is dat dan?quote:Op vrijdag 1 juli 2022 20:48 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Kan altijd erger en witter. Ik heb nog nachtmerries van het '89/'90 shirt.
Inderdaad. En ook een fijne hardwerkende teamspeler.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 21:28 schreef GotenSSJ het volgende:
Mooi, haal je gewoon 20+ doelpunten mee. Lijkt mij prima, stuk beter dan die rommel van de afgelopen jaren.
Die uber pisvee jenkert ook weer terug. Goed man...quote:Op vrijdag 1 juli 2022 20:11 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
De eredivisie is weer een peen en uiengezicht rijker
pisvee, hoe oud ben je?quote:Op zaterdag 2 juli 2022 02:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die uber pisvee jenkert ook weer terug. Goed man...
2020 wil zijn gerucht terug.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 08:20 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Wat hoor ik nu? Guus Til? Nee toch.
je hebt wel zo'n type nodig, jammer dat Van Ginkel dat niet meer kan brengenquote:Op zaterdag 2 juli 2022 08:20 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Wat hoor ik nu? Guus Til? Nee toch.
Ah ja, pisvee ajakkes en feyenooit toch?quote:Op zaterdag 2 juli 2022 02:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die uber pisvee jenkert ook weer terug. Goed man...
Met Gakpo en Madueke is de behoefte aan een aanspeelpunt waardoor zij kunnen aansluiten toch in 30 van de 34 wedstrijden de beste keus lijkt me? En ook met de hoge ballen zit je perfect nu.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 10:08 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Prima dat de Jong er is. Maar maak hem geen aanvoerder en zorg ook voor een voetballende spits zodat je kunt variren.
Ik vind de Jong gewoon niet zo sterk in de kaats. Ik zie hem toch vooral als pinch-hitter of spits die het van aanvoer van de zijkanten moet hebben. Minder als spelverdeler voorin.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 10:23 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Met Gakpo en Madueke is de behoefte aan een aanspeelpunt waardoor zij kunnen aansluiten toch in 30 van de 34 wedstrijden de beste keus lijkt me? En ook met de hoge ballen zit je perfect nu.
Eens hoor, maar Luuk kende bij PSV een periode waarin hij weinig scoorde, juist toen was hij belangrijk als aanspeelpunt en doorgeefluik. Niet zijn beste onderdeel maar mede daardoor draaide PSV toen wel beter.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 10:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik vind de Jong gewoon niet zo sterk in de kaats. Ik zie hem toch vooral als pinch-hitter of spits die het van aanvoer van de zijkanten moet hebben. Minder als spelverdeler voorin.
Dit iddquote:Op zaterdag 2 juli 2022 10:23 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Met Gakpo en Madueke is de behoefte aan een aanspeelpunt waardoor zij kunnen aansluiten toch in 30 van de 34 wedstrijden de beste keus lijkt me? En ook met de hoge ballen zit je perfect nu.
Til is wel Van Ginkel Light hoor, is echt niets voor dit PSV. Van Ginkel is zelfs op dit moment nog beter; aln beter koppen/scoren en zit een goeie kop op. Til praat als een marokkaans scooterjochie die door anderen hun schuld zijn kaderopleiding steeds niet haalt.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 08:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
je hebt wel zo'n type nodig, jammer dat Van Ginkel dat niet meer kan brengen
Til heeft er 15 gemaakt dit seizoen. Daar was van Ginkel op 10 echt niet aan gekomen.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 10:58 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Til is wel Van Ginkel Light hoor, is echt niets voor dit PSV. Van Ginkel is zelfs op dit moment nog beter; aln beter koppen/scoren en zit een goeie kop op. Til praat als een marokkaans scooterjochie die door anderen hun schuld zijn kaderopleiding steeds niet haalt.
https://www.voetbalprimeu(...)kocht-ga-worden.htmlquote:Op zaterdag 2 juli 2022 11:07 schreef Ciscus het volgende:
Ik hoop trouwens op Mick vd Ven, al is hij pas een jaar geleden door Wolfsburg aangetrokken. Dan zijn we er wel klaar voor.
Van Ginkel heeft wel echt een dalende lijn te pakken sinds dit seizoen, maar als hij net zoveel had gespeeld betwijfel ik dat hoor. Maar goed, ik ben sowieso geen fan van dat type spelers.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 11:06 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Til heeft er 15 gemaakt dit seizoen. Daar was van Ginkel op 10 echt niet aan gekomen.
Aha jammer en thanksquote:Op zaterdag 2 juli 2022 11:08 schreef TehRocks het volgende:
[..]
https://www.voetbalprimeu(...)kocht-ga-worden.html
Hij kan er werkelijk geen kut meer van, het begon ook steeds beter te lopen dit jaar toen hij uit de basis verdween. Ik vind het erg zonde want het is een goeie gozer en was echt een topspeler voor PSV.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 11:08 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Van Ginkel heeft wel echt een dalende lijn te pakken sinds dit seizoen, maar als hij net zoveel had gespeeld betwijfel ik dat hoor. Maar goed, ik ben sowieso geen fan van dat type spelers.
Misschien laat mijn geheugen wat in de steek, maar in mijn beleving was het inspelen, kaats en afronden door bijvoorbeeld Memphis. Dat was toch ook die periode dat ie elke wedstrijd wel twee keer een niet-gegeven penalty moment had? Dat iemand op z’n rug zat, hij ging liggen, geen penalty kreeg en dan dat peen-uiengezicht waar @Caland het over had optrok.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 10:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik vind de Jong gewoon niet zo sterk in de kaats. Ik zie hem toch vooral als pinch-hitter of spits die het van aanvoer van de zijkanten moet hebben. Minder als spelverdeler voorin.
Hij speelde ook echt schijterig met een balletje breed, totaal niet dominant. Dit wordt zijn laatste seizoen bij PSV.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 11:11 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Hij kan er werkelijk geen kut meer van, het begon ook steeds beter te lopen dit jaar toen hij uit de basis verdween. Ik vind het erg zonde want het is een goeie gozer en was echt een topspeler voor PSV.
Cillissen was de originele h. Dat we de feiten wel erbij houden.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 11:32 schreef TehRocks het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik nog nooit zo'n pakkende beschrijving van de Jongs hoofd heb gehoord als 'peen en uien gezicht'. Die houden we erin.
van dat type was Van Ginkel verreweg de beste, beter dan Wijnaldum-vd Beek-Klaassen-Til (in die volgorde), wel met de nadruk op was want hoezeer ik het hem ook gun, hij heeft gewoon die kracht niet meer om te versnellen, hobbelt nu wat mee terend op z'n intelligentie maar meer is het niet.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 10:58 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Til is wel Van Ginkel Light hoor, is echt niets voor dit PSV. Van Ginkel is zelfs op dit moment nog beter; aln beter koppen/scoren en zit een goeie kop op. Til praat als een marokkaans scooterjochie die door anderen hun schuld zijn kaderopleiding steeds niet haalt.
Dat soort dingen lukte wel eens ja. Maar de helft van de tijd liet de Jong alle ballen van zijn schoenen springen. Het is niet echt een kwaliteit van hem.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 11:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Misschien laat mijn geheugen wat in de steek, maar in mijn beleving was het inspelen, kaats en afronden door bijvoorbeeld Memphis.
Dat hoort er (blijkbaar) bij als je een grote sterke spits bent. Vennegoor had ook elke wedstrijd drie man op zijn rug zitten en kreeg daar ook nooit een pingel voor.quote:Dat was toch ook die periode dat ie elke wedstrijd wel twee keer een niet-gegeven penalty moment had? Dat iemand op z’n rug zat, hij ging liggen, geen penalty kreeg en dan dat peen-uiengezicht waar @:Caland het over had optrok.
Nee, maar Vennegoor had dan ook een heel ander karakter dan De Jong. Niet alleen met leuren en sleuren, maar ook door irritant te zijn schopt ie het tot een vol Camp Nou wat z’n naam scandeert.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 11:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat soort dingen lukte wel eens ja. Maar de helft van de tijd liet de Jong alle ballen van zijn schoenen springen. Het is niet echt een kwaliteit van hem.
[..]
Dat hoort er (blijkbaar) bij als je een grote sterke spits bent. Vennegoor had ook elke wedstrijd drie man op zijn rug zitten en kreeg daar ook nooit een pingel voor.
De herinnering aan Vennegoor is rooskleuriger dan de werkelijkheid hoor. Zo goed was dat nou ook weer niet. Ik denk dat je bij PSV wel echt blij moet/mocht zijn met jongens als Eijkelkamp-Vennegoor-De Jong.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 12:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, maar Vennegoor had dan ook een heel ander karakter dan De Jong. Niet alleen met leuren en sleuren, maar ook door irritant te zijn schopt ie het tot een vol Camp Nou wat z’n naam scandeert.
Je kunt niet elke keer een van Nistelrooy, Romario, Ronaldo of Kezman voorin hebben. Waarbij die laatste overigens buiten PSV ook niets meer heeft laten zien.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 12:24 schreef Ciscus het volgende:
[..]
De herinnering aan Vennegoor is rooskleuriger dan de werkelijkheid hoor. Zo goed was dat nou ook weer niet. Ik denk dat je bij PSV wel echt blij moet/mocht zijn met jongens als Eijkelkamp-Vennegoor-De Jong.
Dan moet Madueke zijn spel wel echt drastisch veranderen, want afgelopen seizoen was het vooral op volle energie de 16 inrennen en afdrukken. Echt panklare voorzetten op het schilderij van Zahavi kan ik me zo niet heel veel meer herinneren.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 12:57 schreef Ciscus het volgende:
Klopt wel. Op het einde stond hij steeds op de middenlijn en werkte hij te hard. Dat was toen ook wel een beetje nodig, maar het zag er niet uit. Van Nistelrooij is natuurlijk niet gek, die weet echt wel wat De Jong nodig heeft om het goed te doen. Zou ook het spel van bijvoorbeeld Madueke ten goede komen als hij meer varieert in zijn spel (en dus af en toe een voorzetje op het koppie van Luuk geeft)
Heeft ie een ban? Bevalt me wel dat ie er niet is.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 12:59 schreef Ciscus het volgende:
(Wat een goede gesprekken hebben we hier opeens joh, ipv dat pietjepukkerige fanboy-gezever)
Benieuwd hoe Ledezma zich gaat ontwikkelen, leek zich voor z’n blessure te gaan manifesteren maar had de indruk dat hij net te licht zou zijn voor het echte werk.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 15:49 schreef tompsv18 het volgende:
Hoever heel vaardig aan de bal maar overdrijft het nu en daardoor veel balverlies. Madueke veruit de gevaarlijkste man. Ledezma echt de spelmaker, blijft een leuke speler. Saibari kan uitgroeien tot een nuttige back-up komend seizoen. Vertessen vrijwel niet gezien in de spits. Max weer overal te vinden behalve op linksback. Benitez staat als een huis. Ik krijg het bijna mn strot niet uit, maar Luckassen doet het wederom prima.
Tot zover m’n analyse van de eerste helft. Tweede helft zal het gehele jeugdteam wel spelen.
Ik lees inderdaad dat we bezig zijn met guus til, maar ik vind dat cht een feyenoord speler...quote:Op zaterdag 2 juli 2022 20:47 schreef tompsv18 het volgende:
Guus Til wil naar PSV en niet naar Antwerp of Feyenoord. Wat moeten we daarmee. Einde van de goede transferperiode tot nu toe.
Same herequote:Op zaterdag 2 juli 2022 13:12 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Heeft ie een ban? Bevalt me wel dat ie er niet is.
Gevoelig voor stokerig sfeertje: Scrummiequote:Op zaterdag 2 juli 2022 21:14 schreef Scrummie het volgende:
@:PietjePuk2000 ze missen je hier, graag even wat posten.
Stel je niet zo aan man.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 13:12 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Heeft ie een ban? Bevalt me wel dat ie er niet is.
Ik kom wel weer naar het Feyenoord-topic.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 21:14 schreef Scrummie het volgende:
@:PietjePuk2000 ze missen je hier, graag even wat posten.
Beste idee ooit.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 21:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik kom wel weer naar het Feyenoord-topic.
Desondanks gefeliciteerd met Til, blamage voor Feyenoord weer. Die hebben nog ongeveer 20 goals op het veld staan momenteel.quote:
Gewoon een matige voetballer, maar wel iemand die elk seizoen 15 goals voor je scoort en zo’n 15 kilometer per wedstrijd aan effectieve meters rent. Prima speler.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 21:07 schreef Ciscus het volgende:
Ik zie het ook niet in Til, behalve dat hij voor de breedte prima is. Ach, misschien kan hij ons verrassen. In ieder geval weer een nederlandse gozer erbij, dat vind ik al leuk. Hopelijk kan hij zijn tongval wat aanpassen.
Het is vooral mooi om nu in het Feyenoord-topic te lezen dat Til er helemaal niks van kan. Pure zuurheid, heerlijk.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 21:07 schreef Ciscus het volgende:
Ik zie het ook niet in Til, behalve dat hij voor de breedte prima is. Ach, misschien kan hij ons verrassen. In ieder geval weer een nederlandse gozer erbij, dat vind ik al leuk. Hopelijk kan hij zijn tongval wat aanpassen.
Feyenoord heeft gewoon een enorm probleem nu. Hopelijk pakken jullie het CL-ticket.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 21:37 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is vooral mooi om nu in het Feyenoord-topic te lezen dat Til er helemaal niks van kan. Pure zuurheid, heerlijk.
Drie dagen geleden riep je nog dat Feyenoord een selectie had gebouwd gelijkwaardig aan Ajax. Prutser dat je bent.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 21:43 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Feyenoord heeft gewoon een enorm probleem nu. Hopelijk pakken jullie het CL-ticket.
Je bent zelf een prutser.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 21:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Drie dagen geleden riep je nog dat Feyenoord een selectie had gebouwd gelijkwaardig aan Ajax. Prutser dat je bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |