mooie speler maar iets teveel een ouderwetse 10, die hebben het moeilijk in het huidige voetbalquote:
Zal ook wel een (erg) dure jongen zijn, die bovendien vrij veel blessures heeft gehad de afgelopen jaren. Wil wel weer terug naar Europa. Met het huren van de talenten en het kopen van de 'oudjes' creëren ze in ieder geval weinig waarde.quote:Op maandag 27 juni 2022 11:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
mooie speler maar iets teveel een ouderwetse 10, die hebben het moeilijk in het huidige voetbal
Dit wordt onze Eto'o hoor.quote:
quote:
quote:
quote:Ik snap de reflex wel maar ik zit er op dit vlak zelden naast.
We hadden Saviola al, toch?quote:
Ik ben nog van de Nedved generatie. Maar die had dan ook al toegezegd te komen tot Lazio roet in het eten gooide.quote:Op maandag 27 juni 2022 15:30 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
We hadden Saviola al, toch?
Ik heb het idee dat we allemaal worden beflikkerd.quote:
Hij pakt nu 12-13 mio per jaar of zoquote:Op maandag 27 juni 2022 19:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat we allemaal worden beflikkerd.
Ben het met je eens hoor, maar wel een waanzinnige clubquote:Op dinsdag 28 juni 2022 18:09 schreef GotenSSJ het volgende:
Leeds wil Gakpo blijkbaar. Mag toch aannemen dat Gakpo daar geen trek in heeft, die kan wel naar een betere club lijkt mij zo.
Zou het juist wel verstandig vinden als eredivisietoppers wat vaker dat soort keuzes zouden maken.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 18:09 schreef GotenSSJ het volgende:
Leeds wil Gakpo blijkbaar. Mag toch aannemen dat Gakpo daar geen trek in heeft, die kan wel naar een betere club lijkt mij zo.
Nou, als het nou een ploeg rond plekje 8-12 was had ik het met je eens geweest. Naar een team dat op de laatste dag met enig geluk degradatie ontloopt, en nu hun 2 beste spelers verkoopt, zou ik een speler als Gakpo toch niet aanraden.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 18:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou het juist wel verstandig vinden als eredivisietoppers wat vaker dat soort keuzes zouden maken.
Ik zie het als een zeer goede tussenstap.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 18:40 schreef GGMM het volgende:
Triest eigenlijk dat een speler als Gakpo Leeds als een stap omhoog ziet.
Financieel is zelfs onderkant PL waardevoller dan PSV of Ajax.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 18:40 schreef GGMM het volgende:
Nouja die rechterkant fluctueert nogal heb ik het idee. En Leeds is wel één van de mooiste en grootste clubs van Engeland maar dan romantiseer ik het ook wel een beetje misschien.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 18:22 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nou, als het nou een ploeg rond plekje 8-12 was had ik het met je eens geweest. Naar een team dat op de laatste dag met enig geluk degradatie ontloopt, en nu hun 2 beste spelers verkoopt, zou ik een speler als Gakpo toch niet aanraden.
Bron?quote:Op dinsdag 28 juni 2022 18:40 schreef GGMM het volgende:
Ik begrijp dit ook niet.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 18:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Waarom ga je nou spelers van PSG en Wolves opleiden
Als je een optie tot koop hebt ok dan kun je een goedkope gok maken net zoals Ajax doet met Mo maar dit is toch niks.quote:
Ik geef er geen neuk om als zo’n knaap je kampioen kan maken, word je er als club alleen maar beter/rijker van.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 18:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Je denkt dat Xavi Simons dit gaat doen? Denk dat die blij moet zijn als hij wat minuten gaat maken.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 19:30 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik geef er geen neuk om als zo’n knaap je kampioen kan maken, word je er als club alleen maar beter/rijker van.
Vraag is alleen of dat joch er direct staat en van meerwaarde is en er niks beters en betaalbaars rondloopt.
Het is een 19-jarige man die nog geen moment geïmponeerd heeft, überhaupt nauwelijks nog gespeeld heeft in niet-jeugdelftallen.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 19:30 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik geef er geen neuk om als zo’n knaap je kampioen kan maken, word je er als club alleen maar beter/rijker van.
Vraag is alleen of dat joch er direct staat en van meerwaarde is en er niks beters en betaalbaars rondloopt.
Ik geloof er niks van dat die jonkies die nu komen direct in de basis meerwaarde hebben. En dan staan ze dus je eigen selectie in de weg.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 19:30 schreef tja77 het volgende:
[..]
Die Hoever snap ik nog wel enigzins, met het idee dat hij wellicht te licht bevonden wordt voor Wolves en dat ze hem voor een redelijke prijs willen verkopen en hijzelf de club dan al kent. Simons snap ik niks van, die zal ongetwijfeld nog wel een kans krijgen bij de mindere goden in de grote competities, zelfs als hij niet erg goed is bij PSV.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 18:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Het heeft niet zo veel met waardig of onwaardig te maken. Huren kan een hele bewuste en slimme keuze zijn als het de juiste speler op het juiste moment is.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 20:17 schreef Scorpie het volgende:
Dat huren is toch wel een beetje PSV onwaardig.
Geen idee wat hij gaat doen komend seizoen, beetje koffiedik kijken. Maar een speler afschrijven of deze deal als “slecht” of “onbegrijpelijk” betitelen nog voordat hij minuten bij PSV heeft gemaakt gaat me te ver.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 19:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je denkt dat Xavi Simons dit gaat doen? Denk dat die blij moet zijn als hij wat minuten gaat maken.
Zelfs een speler als Wijnaldum is niet zeker van speelminuten bij PSG, dus dat deze knakker nog geen minuten in het eerste heeft gemaakt vind ik niet zo vreemd.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 19:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Het is een 19-jarige man die nog geen moment geïmponeerd heeft, überhaupt nauwelijks nog gespeeld heeft in niet-jeugdelftallen.
Als die echt zo goed was dan was die 1-2 jaar geleden al wel begonnen met spelen voor het grote PSG en zou die nu al een vaste wisselspeler daar op zijn minst moeten zijn. Dit is het huren van iemand die 5 jaar geleden een toptalent was en daarna enorm is gaan stagneren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |