We hadden Saviola al, toch?quote:
Ik ben nog van de Nedved generatie. Maar die had dan ook al toegezegd te komen tot Lazio roet in het eten gooide.quote:Op maandag 27 juni 2022 15:30 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
We hadden Saviola al, toch?
Ik heb het idee dat we allemaal worden beflikkerd.quote:
Hij pakt nu 12-13 mio per jaar of zoquote:Op maandag 27 juni 2022 19:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat we allemaal worden beflikkerd.
Ben het met je eens hoor, maar wel een waanzinnige clubquote:Op dinsdag 28 juni 2022 18:09 schreef GotenSSJ het volgende:
Leeds wil Gakpo blijkbaar. Mag toch aannemen dat Gakpo daar geen trek in heeft, die kan wel naar een betere club lijkt mij zo.
Zou het juist wel verstandig vinden als eredivisietoppers wat vaker dat soort keuzes zouden maken.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 18:09 schreef GotenSSJ het volgende:
Leeds wil Gakpo blijkbaar. Mag toch aannemen dat Gakpo daar geen trek in heeft, die kan wel naar een betere club lijkt mij zo.
Nou, als het nou een ploeg rond plekje 8-12 was had ik het met je eens geweest. Naar een team dat op de laatste dag met enig geluk degradatie ontloopt, en nu hun 2 beste spelers verkoopt, zou ik een speler als Gakpo toch niet aanraden.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 18:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou het juist wel verstandig vinden als eredivisietoppers wat vaker dat soort keuzes zouden maken.
Ik zie het als een zeer goede tussenstap.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 18:40 schreef GGMM het volgende:
Triest eigenlijk dat een speler als Gakpo Leeds als een stap omhoog ziet.
Financieel is zelfs onderkant PL waardevoller dan PSV of Ajax.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 18:40 schreef GGMM het volgende:
Nouja die rechterkant fluctueert nogal heb ik het idee. En Leeds is wel één van de mooiste en grootste clubs van Engeland maar dan romantiseer ik het ook wel een beetje misschien.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 18:22 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nou, als het nou een ploeg rond plekje 8-12 was had ik het met je eens geweest. Naar een team dat op de laatste dag met enig geluk degradatie ontloopt, en nu hun 2 beste spelers verkoopt, zou ik een speler als Gakpo toch niet aanraden.
Bron?quote:Op dinsdag 28 juni 2022 18:40 schreef GGMM het volgende:
Ik begrijp dit ook niet.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 18:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Waarom ga je nou spelers van PSG en Wolves opleiden
Als je een optie tot koop hebt ok dan kun je een goedkope gok maken net zoals Ajax doet met Mo maar dit is toch niks.quote:
Ik geef er geen neuk om als zo’n knaap je kampioen kan maken, word je er als club alleen maar beter/rijker van.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 18:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Waarom ga je nou spelers van PSG en Wolves opleiden
Je denkt dat Xavi Simons dit gaat doen? Denk dat die blij moet zijn als hij wat minuten gaat maken.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 19:30 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik geef er geen neuk om als zo’n knaap je kampioen kan maken, word je er als club alleen maar beter/rijker van.
Vraag is alleen of dat joch er direct staat en van meerwaarde is en er niks beters en betaalbaars rondloopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |