Luukaids.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 20:11 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
De eredivisie is weer een peen en uiengezicht rijker
Een van die twee zal wel vertrekken.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 21:09 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Gakpo - De Jong - Madueke
Veerman - Sangare - Simons
Klinkt wel lekker, nu nog fatsoenlijke backs (Teze niet meegerekend).
Wat verwachten jullie, Gakpo en Sangare gaan nog vertrekken?
Eerder het tegenovergestelde. Vooral tov de Umbro-tijden. Geen Philips doet natuurlijk nog altijd pijn.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 20:36 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Krijg er amateurkriebels bij
Toppie oss
Precies dit.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 21:28 schreef GotenSSJ het volgende:
Mooi, haal je gewoon 20+ doelpunten mee. Lijkt mij prima, stuk beter dan die rommel van de afgelopen jaren.
Kon me dat shirt niet eens herinneren maar wat is dat dan?quote:Op vrijdag 1 juli 2022 20:48 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Kan altijd erger en witter. Ik heb nog nachtmerries van het '89/'90 shirt.
Inderdaad. En ook een fijne hardwerkende teamspeler.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 21:28 schreef GotenSSJ het volgende:
Mooi, haal je gewoon 20+ doelpunten mee. Lijkt mij prima, stuk beter dan die rommel van de afgelopen jaren.
Die uber pisvee jenkert ook weer terug. Goed man...quote:Op vrijdag 1 juli 2022 20:11 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
De eredivisie is weer een peen en uiengezicht rijker
pisvee, hoe oud ben je?quote:Op zaterdag 2 juli 2022 02:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die uber pisvee jenkert ook weer terug. Goed man...
2020 wil zijn gerucht terug.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 08:20 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Wat hoor ik nu? Guus Til? Nee toch.
je hebt wel zo'n type nodig, jammer dat Van Ginkel dat niet meer kan brengenquote:Op zaterdag 2 juli 2022 08:20 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Wat hoor ik nu? Guus Til? Nee toch.
Ah ja, pisvee ajakkes en feyenooit toch?quote:Op zaterdag 2 juli 2022 02:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die uber pisvee jenkert ook weer terug. Goed man...
Met Gakpo en Madueke is de behoefte aan een aanspeelpunt waardoor zij kunnen aansluiten toch in 30 van de 34 wedstrijden de beste keus lijkt me? En ook met de hoge ballen zit je perfect nu.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 10:08 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Prima dat de Jong er is. Maar maak hem geen aanvoerder en zorg ook voor een voetballende spits zodat je kunt variëren.
Ik vind de Jong gewoon niet zo sterk in de kaats. Ik zie hem toch vooral als pinch-hitter of spits die het van aanvoer van de zijkanten moet hebben. Minder als spelverdeler voorin.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 10:23 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Met Gakpo en Madueke is de behoefte aan een aanspeelpunt waardoor zij kunnen aansluiten toch in 30 van de 34 wedstrijden de beste keus lijkt me? En ook met de hoge ballen zit je perfect nu.
Eens hoor, maar Luuk kende bij PSV een periode waarin hij weinig scoorde, juist toen was hij belangrijk als aanspeelpunt en doorgeefluik. Niet zijn beste onderdeel maar mede daardoor draaide PSV toen wel beter.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 10:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik vind de Jong gewoon niet zo sterk in de kaats. Ik zie hem toch vooral als pinch-hitter of spits die het van aanvoer van de zijkanten moet hebben. Minder als spelverdeler voorin.
Dit iddquote:Op zaterdag 2 juli 2022 10:23 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Met Gakpo en Madueke is de behoefte aan een aanspeelpunt waardoor zij kunnen aansluiten toch in 30 van de 34 wedstrijden de beste keus lijkt me? En ook met de hoge ballen zit je perfect nu.
Til is wel Van Ginkel Light hoor, is echt niets voor dit PSV. Van Ginkel is zelfs op dit moment nog beter; aln beter koppen/scoren en zit een goeie kop op. Til praat als een marokkaans scooterjochie die door anderen hun schuld zijn kaderopleiding steeds niet haalt.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 08:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
je hebt wel zo'n type nodig, jammer dat Van Ginkel dat niet meer kan brengen
Til heeft er 15 gemaakt dit seizoen. Daar was van Ginkel op 10 echt niet aan gekomen.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 10:58 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Til is wel Van Ginkel Light hoor, is echt niets voor dit PSV. Van Ginkel is zelfs op dit moment nog beter; aln beter koppen/scoren en zit een goeie kop op. Til praat als een marokkaans scooterjochie die door anderen hun schuld zijn kaderopleiding steeds niet haalt.
https://www.voetbalprimeu(...)kocht-ga-worden.htmlquote:Op zaterdag 2 juli 2022 11:07 schreef Ciscus het volgende:
Ik hoop trouwens op Mick vd Ven, al is hij pas een jaar geleden door Wolfsburg aangetrokken. Dan zijn we er wel klaar voor.
Van Ginkel heeft wel echt een dalende lijn te pakken sinds dit seizoen, maar als hij net zoveel had gespeeld betwijfel ik dat hoor. Maar goed, ik ben sowieso geen fan van dat type spelers.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 11:06 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Til heeft er 15 gemaakt dit seizoen. Daar was van Ginkel op 10 echt niet aan gekomen.
Aha jammer en thanksquote:Op zaterdag 2 juli 2022 11:08 schreef TehRocks het volgende:
[..]
https://www.voetbalprimeu(...)kocht-ga-worden.html
Hij kan er werkelijk geen kut meer van, het begon ook steeds beter te lopen dit jaar toen hij uit de basis verdween. Ik vind het erg zonde want het is een goeie gozer en was echt een topspeler voor PSV.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 11:08 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Van Ginkel heeft wel echt een dalende lijn te pakken sinds dit seizoen, maar als hij net zoveel had gespeeld betwijfel ik dat hoor. Maar goed, ik ben sowieso geen fan van dat type spelers.
Misschien laat mijn geheugen wat in de steek, maar in mijn beleving was het inspelen, kaats en afronden door bijvoorbeeld Memphis. Dat was toch ook die periode dat ie elke wedstrijd wel twee keer een niet-gegeven penalty moment had? Dat iemand op z’n rug zat, hij ging liggen, geen penalty kreeg en dan dat peen-uiengezicht waar @Caland het over had optrok.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 10:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik vind de Jong gewoon niet zo sterk in de kaats. Ik zie hem toch vooral als pinch-hitter of spits die het van aanvoer van de zijkanten moet hebben. Minder als spelverdeler voorin.
Hij speelde ook echt schijterig met een balletje breed, totaal niet dominant. Dit wordt zijn laatste seizoen bij PSV.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 11:11 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Hij kan er werkelijk geen kut meer van, het begon ook steeds beter te lopen dit jaar toen hij uit de basis verdween. Ik vind het erg zonde want het is een goeie gozer en was echt een topspeler voor PSV.
Cillissen was de originele hè. Dat we de feiten wel erbij houden.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 11:32 schreef TehRocks het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik nog nooit zo'n pakkende beschrijving van de Jongs hoofd heb gehoord als 'peen en uien gezicht'. Die houden we erin.
van dat type was Van Ginkel verreweg de beste, beter dan Wijnaldum-vd Beek-Klaassen-Til (in die volgorde), wel met de nadruk op was want hoezeer ik het hem ook gun, hij heeft gewoon die kracht niet meer om te versnellen, hobbelt nu wat mee terend op z'n intelligentie maar meer is het niet.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 10:58 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Til is wel Van Ginkel Light hoor, is echt niets voor dit PSV. Van Ginkel is zelfs op dit moment nog beter; aln beter koppen/scoren en zit een goeie kop op. Til praat als een marokkaans scooterjochie die door anderen hun schuld zijn kaderopleiding steeds niet haalt.
Dat soort dingen lukte wel eens ja. Maar de helft van de tijd liet de Jong alle ballen van zijn schoenen springen. Het is niet echt een kwaliteit van hem.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 11:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Misschien laat mijn geheugen wat in de steek, maar in mijn beleving was het inspelen, kaats en afronden door bijvoorbeeld Memphis.
Dat hoort er (blijkbaar) bij als je een grote sterke spits bent. Vennegoor had ook elke wedstrijd drie man op zijn rug zitten en kreeg daar ook nooit een pingel voor.quote:Dat was toch ook die periode dat ie elke wedstrijd wel twee keer een niet-gegeven penalty moment had? Dat iemand op z’n rug zat, hij ging liggen, geen penalty kreeg en dan dat peen-uiengezicht waar @:Caland het over had optrok.
Nee, maar Vennegoor had dan ook een heel ander karakter dan De Jong. Niet alleen met leuren en sleuren, maar ook door irritant te zijn schopt ie het tot een vol Camp Nou wat z’n naam scandeert.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 11:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat soort dingen lukte wel eens ja. Maar de helft van de tijd liet de Jong alle ballen van zijn schoenen springen. Het is niet echt een kwaliteit van hem.
[..]
Dat hoort er (blijkbaar) bij als je een grote sterke spits bent. Vennegoor had ook elke wedstrijd drie man op zijn rug zitten en kreeg daar ook nooit een pingel voor.
De herinnering aan Vennegoor is rooskleuriger dan de werkelijkheid hoor. Zo goed was dat nou ook weer niet. Ik denk dat je bij PSV wel echt blij moet/mocht zijn met jongens als Eijkelkamp-Vennegoor-De Jong.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 12:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, maar Vennegoor had dan ook een heel ander karakter dan De Jong. Niet alleen met leuren en sleuren, maar ook door irritant te zijn schopt ie het tot een vol Camp Nou wat z’n naam scandeert.
Je kunt niet elke keer een van Nistelrooy, Romario, Ronaldo of Kezman voorin hebben. Waarbij die laatste overigens buiten PSV ook niets meer heeft laten zien.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 12:24 schreef Ciscus het volgende:
[..]
De herinnering aan Vennegoor is rooskleuriger dan de werkelijkheid hoor. Zo goed was dat nou ook weer niet. Ik denk dat je bij PSV wel echt blij moet/mocht zijn met jongens als Eijkelkamp-Vennegoor-De Jong.
Dan moet Madueke zijn spel wel echt drastisch veranderen, want afgelopen seizoen was het vooral op volle energie de 16 inrennen en afdrukken. Echt panklare voorzetten op het schilderij van Zahavi kan ik me zo niet heel veel meer herinneren.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 12:57 schreef Ciscus het volgende:
Klopt wel. Op het einde stond hij steeds op de middenlijn en werkte hij te hard. Dat was toen ook wel een beetje nodig, maar het zag er niet uit. Van Nistelrooij is natuurlijk niet gek, die weet echt wel wat De Jong nodig heeft om het goed te doen. Zou ook het spel van bijvoorbeeld Madueke ten goede komen als hij meer varieert in zijn spel (en dus af en toe een voorzetje op het koppie van Luuk geeft)
Heeft ie een ban? Bevalt me wel dat ie er niet is.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 12:59 schreef Ciscus het volgende:
(Wat een goede gesprekken hebben we hier opeens joh, ipv dat pietjepukkerige fanboy-gezever)
Benieuwd hoe Ledezma zich gaat ontwikkelen, leek zich voor z’n blessure te gaan manifesteren maar had de indruk dat hij net te licht zou zijn voor het echte werk.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 15:49 schreef tompsv18 het volgende:
Hoever heel vaardig aan de bal maar overdrijft het nu en daardoor veel balverlies. Madueke veruit de gevaarlijkste man. Ledezma echt de spelmaker, blijft een leuke speler. Saibari kan uitgroeien tot een nuttige back-up komend seizoen. Vertessen vrijwel niet gezien in de spits. Max weer overal te vinden behalve op linksback. Benitez staat als een huis. Ik krijg het bijna mn strot niet uit, maar Luckassen doet het wederom prima.
Tot zover m’n analyse van de eerste helft. Tweede helft zal het gehele jeugdteam wel spelen.
Ik lees inderdaad dat we bezig zijn met guus til, maar ik vind dat écht een feyenoord speler...quote:Op zaterdag 2 juli 2022 20:47 schreef tompsv18 het volgende:
Guus Til wil naar PSV en niet naar Antwerp of Feyenoord. Wat moeten we daarmee. Einde van de goede transferperiode tot nu toe.
Same herequote:Op zaterdag 2 juli 2022 13:12 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Heeft ie een ban? Bevalt me wel dat ie er niet is.
Gevoelig voor stokerig sfeertje: Scrummiequote:Op zaterdag 2 juli 2022 21:14 schreef Scrummie het volgende:
@:PietjePuk2000 ze missen je hier, graag even wat posten.
Stel je niet zo aan man.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 13:12 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Heeft ie een ban? Bevalt me wel dat ie er niet is.
Ik kom wel weer naar het Feyenoord-topic.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 21:14 schreef Scrummie het volgende:
@:PietjePuk2000 ze missen je hier, graag even wat posten.
Beste idee ooit.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 21:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik kom wel weer naar het Feyenoord-topic.
Desondanks gefeliciteerd met Til, blamage voor Feyenoord weer. Die hebben nog ongeveer 20 goals op het veld staan momenteel.quote:
Gewoon een matige voetballer, maar wel iemand die elk seizoen 15 goals voor je scoort en zo’n 15 kilometer per wedstrijd aan effectieve meters rent. Prima speler.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 21:07 schreef Ciscus het volgende:
Ik zie het ook niet in Til, behalve dat hij voor de breedte prima is. Ach, misschien kan hij ons verrassen. In ieder geval weer een nederlandse gozer erbij, dat vind ik al leuk. Hopelijk kan hij zijn tongval wat aanpassen.
Het is vooral mooi om nu in het Feyenoord-topic te lezen dat Til er helemaal niks van kan. Pure zuurheid, heerlijk.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 21:07 schreef Ciscus het volgende:
Ik zie het ook niet in Til, behalve dat hij voor de breedte prima is. Ach, misschien kan hij ons verrassen. In ieder geval weer een nederlandse gozer erbij, dat vind ik al leuk. Hopelijk kan hij zijn tongval wat aanpassen.
Feyenoord heeft gewoon een enorm probleem nu. Hopelijk pakken jullie het CL-ticket.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 21:37 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is vooral mooi om nu in het Feyenoord-topic te lezen dat Til er helemaal niks van kan. Pure zuurheid, heerlijk.
Drie dagen geleden riep je nog dat Feyenoord een selectie had gebouwd gelijkwaardig aan Ajax. Prutser dat je bent.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 21:43 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Feyenoord heeft gewoon een enorm probleem nu. Hopelijk pakken jullie het CL-ticket.
Je bent zelf een prutser.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 21:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Drie dagen geleden riep je nog dat Feyenoord een selectie had gebouwd gelijkwaardig aan Ajax. Prutser dat je bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |