er zijn genoeg opties te bedenken zolang alle partijen maar akkoord zijnquote:Op woensdag 29 juni 2022 09:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
Angelino lag toen nog onder contract bij City.
Simons zelf zou natuurlijk wel een clausule kunnen bedingen bij PSV dat hij altijd voor bedrag x terug kan naar PSG.
Dan hadden ze hem wel weer een contract gegeven. PSG boeit die miljoen meer of minder de ze dan hadden moeten geven voor het contract echt helemaal niets.quote:Op woensdag 29 juni 2022 07:24 schreef tompsv18 het volgende:
Dit is heerlijk wakker worden zeg. Onze vrienden uit Parijs zullen niet blij zijn.
Een eerste optie slaat net zo goed nergens op als hij einde contract was.quote:Op woensdag 29 juni 2022 08:41 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Zou het niet gewoon een ‘eerste optie’ zijn? Dat PSV hem aan PSG zou verkopen voor hetzelfde bedrag dat ze zouden accepteren van een andere club?
Terugkoop clausule zou nergens op slaan imo, hij was einde contract. Dan is PSV wel gepiepeld.
Maar hij is transfervrij, dus dat kan niet!quote:Op woensdag 29 juni 2022 09:51 schreef fetX het volgende:
4 miljoen terugkoopoptie (lol)
Als dat waar is een ware Sjaak Troost transfer.
In theorie kan PSG hebben afgesproken dat ze afzien van het aanbieden van een nieuw contract aan Xavi als PSV opneemt dat ze hem voor een gelimiteerde som kunnen terugkopen.quote:Op woensdag 29 juni 2022 09:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar hij is transfervrij, dus dat kan niet!
maakt ook verder niet uit, laat hij eerst maar eens wat waard worden en daar moet hij toch wel de tijd voor krijgenquote:Op woensdag 29 juni 2022 09:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
In theorie kan PSG hebben afgesproken dat ze afzien van het aanbieden van een nieuw contract aan Xavi als PSV opneemt dat ze hem voor een gelimiteerde som kunnen terugkopen.
Maar dat is wel heel ver gezocht.
Het idee was dat hij zou verlengen bij PSG.quote:Op woensdag 29 juni 2022 09:55 schreef GGMM het volgende:
Erg bijzonder dat PSV een transfervrije speler probeerde te huren.
Denk dat PSG zich gewoon indekt. Al zouden er afspraken zijn gemaakt, voor 4 mio geloof ik het niet. Want zo sterk staat PSG natuurlijk niet met een contract dat nog maar 2 dagen loopt.quote:Op woensdag 29 juni 2022 09:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
In theorie kan PSG hebben afgesproken dat ze afzien van het aanbieden van een nieuw contract aan Xavi als PSV opneemt dat ze hem voor een gelimiteerde som kunnen terugkopen.
Maar dat is wel heel ver gezocht.
Wellicht wilde de Simons entourage zelf zo'n clausule in zijn contract.quote:Op woensdag 29 juni 2022 10:38 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Denk dat PSG zich gewoon indekt. Al zouden er afspraken zijn gemaakt, voor 4 mio geloof ik het niet. Want zo sterk staat PSG natuurlijk niet met een contract dat nog maar 2 dagen loopt.
Dit soort high-profile talenten stuurt natuurlijk vaak op gelimiteerde afkoopsommen. Kan prima dat er in zijn langlopende contract is opgenomen dat hij na twee goede jaren voor 20/25 weg mag ofzo.quote:Op woensdag 29 juni 2022 10:45 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wellicht wilde de Simons entourage zelf zo'n clausule in zijn contract.
quote:Op woensdag 29 juni 2022 00:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zal heel even inhaken op het laatste gedeelte van je post als je goed genoeg bent maakt leeftijd niks uit kijk maar naar Gravenberch.
Erg mooi.quote:
Dus eigenlijk is het een verkapte verhuur waarbij ze ook nog eens niet het salaris hoeven te betalen ? Slim van PSGquote:Op woensdag 29 juni 2022 09:51 schreef fetX het volgende:
Wat een domme clausule. Reken gewoon effe uit wat dat kost en vraag dat maandelijks bij je salaris.quote:Op woensdag 29 juni 2022 13:37 schreef RamboDirk het volgende:
Bram van Polen liet een clausule in zijn contract opnemen dat hij met familie en vrienden 1x per jaar bij de librije mocht eten op kosten van de club.
DAT ZIJN PAS CLAUSULES.
Keiharde onderhandeling.quote:Op woensdag 29 juni 2022 13:37 schreef RamboDirk het volgende:
Bram van Polen liet een clausule in zijn contract opnemen dat hij met familie en vrienden 1x per jaar bij de librije mocht eten op kosten van de club.
DAT ZIJN PAS CLAUSULES.
Dat leggen ze lachend voor hem neer, om hem vervolgens door te verkopen.quote:Op woensdag 29 juni 2022 14:02 schreef PicoMMP het volgende:
Misschien een soort Berghuisclausule, zodat hij over drie jaar voor een fooitje naar Ajax kan.
Onjuist.quote:Op woensdag 29 juni 2022 09:51 schreef fetX het volgende:
quote:Op woensdag 29 juni 2022 16:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Onjuist.
In tegenstelling tot PSV laat Sjaak zich niet in de maling nemen.
Ja maar dan nog zou PSV daar akkoord mee moeten gaan lijkt me. Als PSV hierop antwoordt dat het niet om een terugkoopclausule gaat dan zijn ze wel heel kinderachtig bezig met woordspelletjes. De situatie die jij beschrijft is namelijk gewoon een gelimiteerde transfersom.quote:Op woensdag 29 juni 2022 13:26 schreef Ciscus het volgende:
Er is echt geen touw aan vast te knopen. Ik verwacht dat in het contract tussen Xavi en PSV staat dat ze een bod van 4 miljoen van PSG MOETEN accepteren en dat Simons dat heeft uit onderhandeld omdat hij eigenlijk al persoonlijk akkoord was met de contractverlenging bij PSG. Zoiets...
Klopt, daarom snap ik er ook geen snars van.quote:Op woensdag 29 juni 2022 18:28 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja maar dan nog zou PSV daar akkoord mee moeten gaan lijkt me. Als PSV hierop antwoordt dat het niet om een terugkoopclausule gaat dan zijn ze wel heel kinderachtig bezig met woordspelletjes. De situatie die jij beschrijft is namelijk gewoon een gelimiteerde transfersom.
Misschien is zijn naam groter dan zijn talent, we zullen zien. Het is in ieder geval het proberen waard en wat ik van hem heb gezien is het een heerlijk spelertje.quote:Op woensdag 29 juni 2022 21:48 schreef Lange_Lans het volgende:
Door de enorme hype ben ik wel benieuwd wat Simons kan. In die jeugdfilmpjes van Barca was hij de spelverdeler op 6. Ik lees in een interview dat hij nu met name fungeert als aanvallende middenvelder of als 8. Precies een type wat de huidige selectie momenteel ontbeert.
Stiekem ook wel benieuwd naar hetgeen Ramzi met Jong gaat neerzetten. Daar zitten echt een paar jonge mennekes tussen die wel enorm goed kunnen voetballen.
Hahahaha mooiquote:Op donderdag 30 juni 2022 12:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hopelijk heb je heel de dag wind tegen
Wijnaldum graag, maar is daar sprake van?quote:
En dan ook nog eens 'n belachelijke gelimiteerde transfersom, want als hij zich gewoon in de basis speelt bij PSV is hij die 4 miljoen al waard natuurlijk.quote:Op woensdag 29 juni 2022 18:28 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja maar dan nog zou PSV daar akkoord mee moeten gaan lijkt me. Als PSV hierop antwoordt dat het niet om een terugkoopclausule gaat dan zijn ze wel heel kinderachtig bezig met woordspelletjes. De situatie die jij beschrijft is namelijk gewoon een gelimiteerde transfersom.
Ik ben ook geen fan van Luuk. Staat bij mij synoniem voor lange halen, snel thuis.quote:Op donderdag 30 juni 2022 12:28 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Hahahaha mooi
Ik denk niet dat PSV nog interesse heeft in Gnonto. Ventje is 1.68m, moet minimaal 8 miljoen kosten en heeft nog niet echt iets bewezen. Mag voor dat geld gerust naar Feyenoord.
Op wie hopen jullie de komende dagen? Ik toch vooral Timber en De Jong. Ik ben niet de grootste fan van Luuk, maar lijkt me een goede gast die een gezond stel hersenen heeft en jongens als Fofana kan helpen. Daarnaast nederlands, snel in te passen, zeker 15-18 goals en goed te betalen.
Een extra verdediger hoeft van mij niet zo, ik denk dat Obispo, Ramalho en Teze allerdrie basiswaardig zijn. Dan liever een jonkie die kan leren.
Ik vind het eigenlijk wel een leuke voetballer. Vind 8,5 miljoen incl. bonussen nou niet een bedrag waar ik heel vrolijk van wordt. Volgens mij heeft hij dat ook gekost toch?quote:Op donderdag 30 juni 2022 15:13 schreef tompsv18 het volgende:
8,5 miljoen voor Doan die naar Freiburg gaat. Prima bedrag, aardige speler maar niet meer dan dat.
Iets in die richting wel ja. Vond dat hij het in de 2e helft van het seizoen ook gewoon goed deed.quote:Op donderdag 30 juni 2022 15:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel een leuke voetballer. Vind 8,5 miljoen incl. bonussen nou niet een bedrag waar ik heel vrolijk van wordt. Volgens mij heeft hij dat ook gekost toch?
Waarom zou die niet veel aan spelen toekomen?quote:Op donderdag 30 juni 2022 15:47 schreef Ronzz het volgende:
Komt aankomend seizoen toch niet veel aan spelen toe, als je dit bedrag er voor kan krijgen lijkt me dat prima.
Zoiets. Maar veel meer ga je er toch niet voor vangen, denk ik. Heeft het vorig seizoen aardig gedaan, maar denk dat dat wel zo'n beetje z'n plafond is.quote:Op donderdag 30 juni 2022 15:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel een leuke voetballer. Vind 8,5 miljoen incl. bonussen nou niet een bedrag waar ik heel vrolijk van wordt. Volgens mij heeft hij dat ook gekost toch?
Dit zou gewoon een Ramzi, Gakhokidze, Kolkka, Iwan moeten zijn. Zo een speler die zonder te morren op de bank plaatsneemt en evengoed presteert zodra je hem inbrengt.quote:Op donderdag 30 juni 2022 16:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zoiets. Maar veel meer ga je er toch niet voor vangen, denk ik. Heeft het vorig seizoen aardig gedaan, maar denk dat dat wel zo'n beetje z'n plafond is.
Eens. Al moet je voor dat soort spelers geen 8-9 mio gaan betalen.quote:Op donderdag 30 juni 2022 16:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dit zou gewoon een Ramzi, Gakhokidze, Kolkka, Iwan moeten zijn. Zo een speler die zonder te morren op de bank plaatsneemt en evengoed presteert zodra je hem inbrengt.
Geen idee, hij had Simons schijnbaar met klem geadviseerd om naar Eindhoven te gaan. Misschien dat ie zelf ook nog komtquote:Op donderdag 30 juni 2022 14:34 schreef XL het volgende:
[..]
Wijnaldum graag, maar is daar sprake van?
de Jong zou echt verschrikkelijk zijn
Wat mij betreft welkom. Ik heb in hem nooit die wereldtopper gezien die anderen wel zagen, maar voor de Eredivisie is het gewoon absolute top.quote:Op donderdag 30 juni 2022 17:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Geen idee, hij had Simons schijnbaar met klem geadviseerd om naar Eindhoven te gaan. Misschien dat ie zelf ook nog komt
zou echt wel een versterking voor PSV zijn maar een speler die een topsalaris bij Liverpool niet genoeg vond en daarom voor nog meer naar PSG vertrok zie ik niet na 1 jaar zoveel inleveren om bij bij PSV te gaan ballenquote:Op donderdag 30 juni 2022 17:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Wat mij betreft welkom. Ik heb in hem nooit die wereldtopper gezien die anderen wel zagen, maar voor de Eredivisie is het gewoon absolute top.
Wel een speler die van weinig toegevoegde waarde is op het moment dat hij 'lui' gaat voetballen. Hij kon zoveel energie in zijn spel leggen altijd, maar bij PSG heeft hij dat niet meer (kunnen) laten zien. Kortom; ik heb geen idee. Kan ook he.quote:Op donderdag 30 juni 2022 17:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Wat mij betreft welkom. Ik heb in hem nooit die wereldtopper gezien die anderen wel zagen, maar voor de Eredivisie is het gewoon absolute top.
Dat is inderdaad zijn probleem. Veel energie en blijven gaan, maar dat is er een beetje uit en als je hem goed kort dekt dan komt hij er gewoon niet zo goed meer mee weg.quote:Op donderdag 30 juni 2022 18:04 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Wel een speler die van weinig toegevoegde waarde is op het moment dat hij 'lui' gaat voetballen. Hij kon zoveel energie in zijn spel leggen altijd, maar bij PSG heeft hij dat niet meer (kunnen) laten zien. Kortom; ik heb geen idee. Kan ook he.
quote:Op vrijdag 1 juli 2022 11:41 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Samen een woordle doen bij de presentatie.
@:onlogisch
@:wereldgozer
@:GGMM
@:scrummie
@:MC-M
quote:Op vrijdag 1 juli 2022 11:41 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Eigenlijk heeft deze bijdrage allesquote:Op vrijdag 1 juli 2022 11:41 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Wie?quote:Op vrijdag 1 juli 2022 15:28 schreef tja77 het volgende:
Kan er niks aan doen maar dat joch heeft iets onuitstaanbaars. Aan de andere kant had een van Bommel en een Toivonen dat ook.
Dat vind ik bij hem dus echt helemaal niet. Hij scoort bij mij erg laag op de Noa Lang schaal.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 15:28 schreef tja77 het volgende:
Kan er niks aan doen maar dat joch heeft iets onuitstaanbaars. Aan de andere kant had een van Bommel en een Toivonen dat ook.
Dan noem je er ook eenquote:Op vrijdag 1 juli 2022 15:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat vind ik bij hem dus echt helemaal niet. Hij scoort bij mij erg laag op de Noa Lang schaal.
Duo Penottiquote:Op vrijdag 1 juli 2022 16:08 schreef Coelho het volgende:
Vandaag wordt de trainer 46 (net als Patrick Kluivert trouwens - wel toevallig dat twee NL topspitsen op exact dezelfde dag geboren zijn).
probleem met streepshirts blijft toch altijd de achterkant, de voorkant vind ik best wel primaquote:
Ik vind vooral dat het shirt te wit isquote:Op vrijdag 1 juli 2022 19:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
probleem met streepshirts blijft toch altijd de achterkant, de voorkant vind ik best wel prima
Het ziet eruit als een wit shirt met rode strepen inderdaad, door die witte achterkant en die witte mouwen. Ik vind het niet heel lelijk overigens.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 20:03 schreef Gutanoth het volgende:
Als in, de wit/rood verhouding klopt niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |