Luctor ook niet.quote:Op woensdag 22 juni 2022 19:38 schreef NailQueen het volgende:
Het is 2025. NailQueen is nog steeds niet naar Soldaat van Oranje geweest.
2025 + 45 + 46 = 2116 oftewel 46^2quote:Op woensdag 22 juni 2022 19:42 schreef H_T het volgende:
Mooie korte TT.
Overbodig trucje om getallen die eindigen op een 5 makkelijk te kwadrateren: doe het tiental eronder maal het tiental erboven en tel er 25 bij op. Voor 45 is dat dus (40x50) + 25 = 2025
Je ziet ook bij het mes op tafel dat rekenen vaak niet heel goed gaat.quote:Op woensdag 22 juni 2022 19:42 schreef H_T het volgende:
Mooie korte TT.
Overbodig trucje om getallen die eindigen op een 5 makkelijk te kwadrateren: doe het tiental eronder maal het tiental erboven en tel er 25 bij op. Voor 45 is dat dus (40x50) + 25 = 2025
Ik ga nog wel eens de mist in bij 3x14 en 4x13, dat ik denk dat dat allebei 52 is (wat niet klopt)quote:Op woensdag 22 juni 2022 19:49 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Je ziet ook bij het mes op tafel dat rekenen vaak niet heel goed gaat.
En als Herman het dan uitlegt is het vaak, oh ja (bij mij ook)
Leuke film.quote:Op woensdag 22 juni 2022 20:02 schreef H_T het volgende:
Zin in een domme film en de keus is gevallen op Final Destination 2
Is dat die met de kettingbotsing? Leuke film inderdaadquote:Op woensdag 22 juni 2022 20:02 schreef H_T het volgende:
Fire Saga was ook een goeie geweestquote:Op woensdag 22 juni 2022 20:02 schreef H_T het volgende:
quote:Op woensdag 22 juni 2022 18:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat leuk! Heb je een linkje naar de livestream? Of kunnen we ergens inbellen?
quote:Op woensdag 22 juni 2022 20:06 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Is dat die met de kettingbotsing? Leuke film inderdaad
Ik denk dat molloot zich daarbij aansluit. De échte harde kernquote:Op woensdag 22 juni 2022 19:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Luctor ook niet.
Als laatste twee Nederlanders.
Nice.quote:Op woensdag 22 juni 2022 21:02 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik denk dat molloot zich daarbij aansluit. De échte harde kern
En Sjorsquote:Op woensdag 22 juni 2022 21:02 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik denk dat molloot zich daarbij aansluit. De échte harde kern
Arizona is er niet geweest en gaat ook niet!quote:Op woensdag 22 juni 2022 21:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat worden er wel veel zo hoor.
Dan snap ik wel dat ze 'm blijven verlengen.
Ik ga ook niet. Of B. moet gratis kaartjes hebben.quote:Op woensdag 22 juni 2022 21:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Arizona is er niet geweest en gaat ook niet!
Kennelijk was Final Destination toch niet de final destination, waardoor een deel 2 nodig was?quote:Op woensdag 22 juni 2022 20:02 schreef H_T het volgende:
Er is zelfs een deel 5.quote:Op woensdag 22 juni 2022 21:12 schreef Dave het volgende:
[..]
Kennelijk was Final Destination toch niet de final destination, waardoor een deel 2 nodig was?
Nee, het enige wat ik bijvoorbeeld van de kermis zie zijn de lichten in de verte.quote:Op woensdag 22 juni 2022 19:24 schreef H_T het volgende:
[..]
Oh leuk! Ga je dan ook naar de feesten en alles?
De TT is ook altijd prijsschieten voor de verkeerspolitie die wat snelheidsboetes wil uitdelen
Nee, The Final Destination was deel 4 (en in 3D). Daarna kwam nog een deel 5, uiteraardquote:Op woensdag 22 juni 2022 21:12 schreef Dave het volgende:
[..]
Kennelijk was Final Destination toch niet de final destination, waardoor een deel 2 nodig was?
*kuch* jury's *kuch*quote:Op woensdag 22 juni 2022 21:44 schreef molloot200 het volgende:
Fade to Black van Azerbeidzjan dit jaar is dus op een hogere eindpositie geëindigd dan Mata Hari vorig jaar, wtf
Hij kan best zingen maar dat was echt een nummer van niksquote:
BLAME THE WEADAAAA THE WEADAAAAquote:Op woensdag 22 juni 2022 21:58 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hij kan best zingen maar dat was echt een nummer van niksNog steeds echt mad dat zoiets de finale haalt
Flauw importproductje uit Scandinavië waar nul (!!!) televotepunten in de SEMI naartoe gingen. Dat dat kwalificeert, man man man.
BLAME THE WEATHHEEEEERquote:Op woensdag 22 juni 2022 21:44 schreef molloot200 het volgende:
Fade to Black van Azerbeidzjan dit jaar is dus op een hogere eindpositie geëindigd dan Mata Hari vorig jaar, wtf
Bij Jemen moet ik altijd aan Chandler en Janice denken. Geen idee of mensen dit snappen.quote:Op woensdag 22 juni 2022 22:20 schreef Redefine het volgende:
Werd net gebeld door een nummer met landcode 967. Dat blijkt Jemen te zijnUiteraard niet opgenomen en al helemaal niet teruggebeld, want dan lukt hun scam nog echt ook
Ja, dit hoor ik ook altijd en dat irriteert me dus ontzettend als ik dat liedje hoor. Altijdquote:Op woensdag 22 juni 2022 22:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik hoor nu net dat liedje van Snelle en Maan (Blijven slapen). Maar zingt Snelle daar nou dat hij een jurkje aan doet?
Ik kan dat nummer niet uitstaanquote:Op woensdag 22 juni 2022 22:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik hoor nu net dat liedje van Snelle en Maan (Blijven slapen). Maar zingt Snelle daar nou dat hij een jurkje aan doet?
15 Yemen Road, Yemenquote:Op woensdag 22 juni 2022 22:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Bij Jemen moet ik altijd aan Chandler en Janice denken. Geen idee of mensen dit snappen.
Guus Meeuwis had het ook al over "kledingstukken die van jou of mij kunnen zijn", wat een tikje dubieus isquote:Op woensdag 22 juni 2022 22:27 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, dit hoor ik ook altijd en dat irriteert me dus ontzettend als ik dat liedje hoor. AltijdIets klopt daar tekstueel niet.
Of wel natuurlijk en Snelle is lekker open-minded
Dat heb ik ook.quote:Op woensdag 22 juni 2022 22:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Bij Jemen moet ik altijd aan Chandler en Janice denken. Geen idee of mensen dit snappen.
Oh Friends heb ik wel helemaal uitgekeken hoorquote:Op woensdag 22 juni 2022 22:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Uitzenddatum: 2 jaar BM (Before Molloot), goed hoor.
Diep van binnen is het een heel goed mens ook.quote:Op woensdag 22 juni 2022 22:41 schreef Meke het volgende:
Ik vind Janice echt met elke rewatch een leuker mens worden
Ze was wel een vreemdganger, dus zo'n goed mens was het nou ook weer nietquote:Op woensdag 22 juni 2022 22:49 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Diep van binnen is het een heel goed mens ook.
Nogmaals: Het is geen trekdeur Koen.quote:
Blij dat ik niet de enige ben die had hoort.quote:Op woensdag 22 juni 2022 22:27 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, dit hoor ik ook altijd en dat irriteert me dus ontzettend als ik dat liedje hoor. AltijdIets klopt daar tekstueel niet.
Of wel natuurlijk en Snelle is lekker open-minded
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |