Ik voorspel dat @Cyan9 geen slotje op dit topic doet in 2023.quote:
quote:
Gewaagd.quote:Op maandag 20 juni 2022 15:02 schreef Fred_B het volgende:
2023:
-De MeToo-daders van The Voice komen er met een lichte straf vanaf.
-Ajax wordt eenvoudig kampioen, maar in de Champions League ogenschijnlijk onnodig uitgeschakeld. Studio Voetbal en ESPN vonden het een spannend seizoen.
-Nederland stuurt met Davina eindelijk uptempo naar het ESF. In de semi redt de jury ons, in de finale wordt ze vanaf de 1e startpositie helaas 23e.
-Henk Westbroek besluit niet te stoppen met drinken.
-Strani koopt nieuwe vliegenmeppers tijdens muggenplaag.
-Tom Egbers hakkelt eens vijf minuten niet in beeld, omdat zijn microfoon uitvalt.
-Khalid & Sophie krijgen nog een extra seizoen.
-Meke zet nieuw like-record neer.
-Het kabinet wankelt en strompelt, maar valt niet.
-De Tour de France heeft een matig parcours.
-IJs_Beer en Cyan9 doen een druiventest en komen beiden als winnaar uit de bus.
-Spanje en UK eindigen bij de onderste 5 op het ESF. Frits Huffnagel vond het vooraf nog kanshebbers.
-Ronald Koeman zet Marten de Roon terug in de basis van het Nederlands Elftal.
-Er komt geen Elfstedentocht.
-Doordat Tweede Paasdag op een maandag valt, is het erg druk bij IKEA.
-Daniel Dekker krijgt een lintje.
-Jandino doet de Oudejaarsconference. Voor het eerst heeft NPO1 nul kijkers.
-Het jaar staat in de Top 10 van warmste jaren ooit wereldwijd.
-De Telegraaf rapporteert in juli over monsterfiles in Frankrijk, bosbranden in Spanje, criminaliteit in Italië, kwallenplaag in Kroatië en het slechte eten in Turkse resorts. Vakantiegangers die wegregenen in Nederland zijn blij dat ze daar niet zitten.
-Henny Huisman wil graag terug op TV.
-Voor Biticoin-beleggers komen er praatgroepen.
- Het Eurovisie Songfestival in Marioepol kent slechts één deelnemer en by default wordt Oekraïne voor de tweede keer op rij winnaar.quote:Op maandag 20 juni 2022 15:02 schreef Fred_B het volgende:
2023:
-Ajax wordt eenvoudig kampioen, maar in de Champions League ogenschijnlijk onnodig uitgeschakeld. Studio Voetbal en ESPN vonden het een spannend seizoen.
-Nederland stuurt met Davina eindelijk uptempo naar het ESF. In de semi redt de jury ons, in de finale wordt ze vanaf de 1e startpositie helaas 23e.
-Tom Egbers hakkelt eens vijf minuten niet in beeld, omdat zijn microfoon uitvalt.
-Spanje en UK eindigen bij de onderste 5 op het ESF. Frits Huffnagel vond het vooraf nog kanshebbers.
-De Telegraaf rapporteert in juli over monsterfiles in Frankrijk, bosbranden in Spanje, criminaliteit in Italië, kwallenplaag in Kroatië en het slechte eten in Turkse resorts. Vakantiegangers die wegregenen in Nederland zijn blij dat ze daar niet zitten.
- Geheel onverwacht wint San Marino het ESFquote:Op maandag 20 juni 2022 15:02 schreef Fred_B het volgende:
2023:
quote:De 69-jarige Oscar-winnaar zou een jonge vrouw twee dagen lang hebben gedwongen tot seks met hem.
De anonieme vrouw heeft een aanklacht tegen Haggis ingediend. Variety baseert zich op het politierapport. Daar staat in dat Haggis de vrouw afgelopen vrijdag in de vroege ochtend op het vliegveld van de Zuid-Italiaanse stad Brindisi heeft achtergelaten, "ondanks haar zwakke fysieke en psychische toestand".
Medewerkers van het vliegveld ontfermden zich over haar en boden eerste hulp. De politie bracht haar naar het ziekenhuis, waar het protocol voor slachtoffers van seksueel geweld werd ingesteld. Daarna deed ze aangifte tegen Haggis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op maandag 20 juni 2022 16:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
foutje op het werk gemaakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
foutje op het werk gemaakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
foutje op het werk gemaakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 20 juni 2022 16:21 schreef Meridiaan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op maandag 20 juni 2022 16:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 juni 2022 16:21 schreef Yesse het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op maandag 20 juni 2022 16:26 schreef zorro28 het volgende:
Fuck the EBU.
quote:Op maandag 20 juni 2022 16:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
quote:Op maandag 20 juni 2022 16:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 juni 2022 16:30 schreef Yesse het volgende:
Fuck the EBU.
quote:Op maandag 20 juni 2022 16:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De week kan alleen nog maar beter worden nu, Luc. Balen wel (niet van die krieltjes, die boeien niet zo)quote:Op maandag 20 juni 2022 17:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nou de krieltjes die ik vanavond wilde gaan eten, daar kwam tijdens het bakken een zure lucht van af. Dus die heb ik maar weggegooid. Lekker begin van de week zo.
We krijgen toch wel onze enige echte JuiceStraniquote:Op maandag 20 juni 2022 16:31 schreef Strani het volgende:
Ik voorspel sowieso dat de halve SC volgend jaar met elkaar vreemdgaat. Dit jaar waarschijnlijk ook al wel trouwens.
Volgens mijn zeer welingelichte bronnen heeft @Arizona wellicht de lakens gedeeld met een andere SCer! Binnenkort meer, stay tuned!quote:Op maandag 20 juni 2022 17:42 schreef molloot200 het volgende:
[..]
We krijgen toch wel onze enige echte JuiceStrani
Ik mis alleen nog een moreel wijzend vingertje, maar verder doe je het perfect!quote:Op maandag 20 juni 2022 17:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Volgens mijn zeer welingelichte bronnen heeft @:Arizona wellicht de lakens gedeeld met een andere SCer! Binnenkort meer, stay tuned!
*verre cursus-boks*quote:Op maandag 20 juni 2022 09:42 schreef Arizona het volgende:
Het is echt zo’n dag, de cursus die ik begin juli zou volgen is vol en nu moet ik óf een stuk verder reizen, of wachten tot september.
Het juice-hoekje is lekker toch veel gezelliger en wij hebben ook koekjesquote:Op maandag 20 juni 2022 10:29 schreef Strani het volgende:
[..]Kom dan maar gauw bij mij en een paar anderen in het juice-vrije hoekje van deze SC zitten
Dat zal een keer tijd worden na 29 jaar huwelijkquote:Op maandag 20 juni 2022 16:31 schreef Strani het volgende:
Ik voorspel sowieso dat de halve SC volgend jaar met elkaar vreemdgaat. Dit jaar waarschijnlijk ook al wel trouwens.
Pindakaas (nadeel dat het niet zo prettig is voor je medemens, tenzij je ter plekke smeert)quote:Op maandag 20 juni 2022 17:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zou eigenlijk wel minder vlees willen gaan eten, maar wat zijn nou goede en handige alternatieven voor op brood? Als ik in de Jumbo app kijk onder broodbeleg, is het kaas (daar houd ik niet van), vlees (dat wil ik dus minderen) of zoet (chocoladepasta e.d.) of van die spreads. Zoet eet ik al 's ochtends, dus dat wil ik niet ook weer' s middags eten. En van due spreads lijken me ook niet handig meenemen op brood naar kantoor of bij een dagje weg.
Ze wilde meer hits horen.quote:Op maandag 20 juni 2022 17:46 schreef molloot200 het volgende:
Was het @:Cee die zei dat ze Imagine Dragons vet vond op Pinkpop? 3voor12 vond het maar niks (maar heeft wel meer ernstige hot takes naar mijn idee)
https://3voor12.vpro.nl/a(...)Op-Pinkpop-2022.html
Nou ja, ik ben er ook niet bij geweest, dus geen idee, maar het deel wat ik zag vond ik sicker dan ik had verwacht van te voren.
Wat een heerlijke muziek heb ik vandaag gehoord. Veel beter dan wat er normaal wordt gedraaidquote:Op maandag 20 juni 2022 17:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
De Q foute 1500 is weer begonnen![]()
Pakketje is binnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |