abonnement Unibet Coolblue
pi_205065523


Vanaf donderdag 26 november is het nieuwe seizoen van Temptation Island: Love or Leave te zien bij Videoland. Monica Geuze en Kaj Gorgels nemen de presentatie van de vernieuwde versie voor hun rekening waarbij niet de vraag is of de koppels de verleiding kunnen weerstaan, maar of ze met de ware zijn.

Is hij of zij de ware? Of is er toch iemand die beter bij mij past? Dat zijn de grote vragen in de vernieuwde editie van Temptation Island: Love or Leave. De koppels geven elkaar aan de start de vrijheid om uit te zoeken of ze daadwerkelijk voor elkaar bestemd zijn.
  donderdag 16 juni 2022 @ 13:58:50 #2
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_205065616
quote:
17s.gif Op donderdag 16 juni 2022 13:43 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Tja of je kunt ook gewoon monogaam zijn ;)
En dat is ook prima, als je aan dat door mensen opgerichte sociale construct wil meedoen.
Daar hoef je je ook niet voor te schamen ;) Maar andersom ook niet.
Vandaar dat ik niet van dat woordje gewoon hou, in "gewoon monogaam".

Beetje als zeggen: Jij kan toch ook gewoon hetero zijn? :P
Je kan ook gewoon beseffen dat niet iedereen dat wat jij wil, wat voor jou werkt, en wat jij leuk vindt en lekker vindt, ook net zo leuk en lekker vindt. En het daar verder bij laten.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_205065959
Denk nog steeds dat Ivo en Maris totaal fake zijn. En ook dat Rene daarom wegliep van de tafel en moest lachen/huilen van ellende :P
pi_205065983
Ik zie echt niet wat er knap is aan Whitney :{
pi_205066025
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2022 13:58 schreef Ang3l het volgende:

[..]
En dat is ook prima, als je aan dat door mensen opgerichte sociale construct wil meedoen.
Daar hoef je je ook niet voor te schamen ;) Maar andersom ook niet.
Vandaar dat ik niet van dat woordje gewoon hou, in "gewoon monogaam".

Beetje als zeggen: Jij kan toch ook gewoon hetero zijn? :P
Je kan ook gewoon beseffen dat niet iedereen dat wat jij wil, wat voor jou werkt, en wat jij leuk vindt en lekker vindt, ook net zo leuk en lekker vindt. En het daar verder bij laten.
Dat was niet zo bedoeld, er staat ook een knipoog bij en wilde alleen even het topic volmaken :)


Voor mij is het in elk geval niks en zou ook nooit de extra dame kunnen zijn, maar gelukkig hebben we hier allemaal onze eigen keuze in.


Hoe dan ook, na het zien van deze aflevering snap ik nog steeds wel dat Maris zich voor het blok gezet voelt ofzo, denk ook niet dat ze op het aanbod van Ivo én Esmee ingaat. Ze lijkt sowieso al haar handen vol te hebben intussen :D
  donderdag 16 juni 2022 @ 15:39:38 #6
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_205066240
quote:
17s.gif Op donderdag 16 juni 2022 15:02 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Dat was niet zo bedoeld, er staat ook een knipoog bij en wilde alleen even het topic volmaken :)

Voor mij is het in elk geval niks en zou ook nooit de extra dame kunnen zijn, maar gelukkig hebben we hier allemaal onze eigen keuze in.
Ja, en ik vond t ook wel mooi t zien dat Rene dan uiteindelijk met die chick gata praten en beseft dat, ook al is t niks voor hem, het ook een optie is. Al voelde t een beetje gestuurd door de productie.

quote:
Hoe dan ook, na het zien van deze aflevering snap ik nog steeds wel dat Maris zich voor het blok gezet voelt ofzo, denk ook niet dat ze op het aanbod van Ivo én Esmee ingaat. Ze lijkt sowieso al haar handen vol te hebben intussen :D
Het lijkt heel erg te voelen alsof dit door Yvo zo georchestreerd wordt en dat Maris t misschien helemaal niet zo ziet zitten. Of NOG niet ziet zitten. Of niet zo op tv.. dus het wel ziet zitten, maar bang is voor reacties. Maar dan snap ik dus niet waarom je aan al die programma's toch meedoet. Je weet toch dat het er dan over zal gaan?

Het is natuurlijk wel iets wat je beide moet willen. Zo niet, gaan de wegen uiteen. Kan ook wel dat dat de conclusie is straks. Dat eerste programma scheen daar ook over te gaan, teten of t iets voor hen is. Weet niet wat daar uiteindelijk de conclusie van Maris was.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_205066307
Er is ook wel een verschil om het met je partner over een evt. trio te praten en het daadwerkelijk doen.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_205066352
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2022 15:39 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Ja, en ik vond t ook wel mooi t zien dat Rene dan uiteindelijk met die chick gata praten en beseft dat, ook al is t niks voor hem, het ook een optie is. Al voelde t een beetje gestuurd door de productie.
[..]
Het lijkt heel erg te voelen alsof dit door Yvo zo georchestreerd wordt en dat Maris t misschien helemaal niet zo ziet zitten. Of NOG niet ziet zitten. Of niet zo op tv.. dus het wel ziet zitten, maar bang is voor reacties. Maar dan snap ik dus niet waarom je aan al die programma's toch meedoet. Je weet toch dat het er dan over zal gaan?

Het is natuurlijk wel iets wat je beide moet willen. Zo niet, gaan de wegen uiteen. Kan ook wel dat dat de conclusie is straks. Dat eerste programma scheen daar ook over te gaan, teten of t iets voor hen is. Weet niet wat daar uiteindelijk de conclusie van Maris was.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja mooi inderdaad van Rene, vond het ook wel grappig hoe hij Kaj en de jongens even in verwarring achterliet ;)


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 16 juni 2022 @ 16:08:53 #9
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_205066449
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2022 15:50 schreef Soury het volgende:
Er is ook wel een verschil om het met je partner over een evt. trio te praten en het daadwerkelijk doen.
En aan een programma mee te gaan doen speciaal om dat uit te zoeken :P
Vind ik best een essentieel dingetje.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_205066889
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2022 16:08 schreef Ang3l het volgende:

[..]
En aan een programma mee te gaan doen speciaal om dat uit te zoeken :P
Vind ik best een essentieel dingetje.
It takes three to tango, daar ga je alle drie in mee. Nu wordt iemand voor het blok gezet. Zo werkt het niet.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_205067529
“Ik ben een open boek, maar je moet het wel zelf lezen”
pi_205067536
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2022 18:32 schreef Astro_boy het volgende:
“Ik ben een open boek, maar je moet het wel zelf lezen”
Ha ha ja, mooi hè :D
pi_205067565
René _O_ Wat een gouden gozert
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 16 juni 2022 @ 21:42:05 #14
335263 freaky40
pi_205069806
Wat een gozer die hipster, met het 'presenteren' van Esmee om een trio te doen...ehh op dreamdate te gaan. Ik kijk nu al jaren naar deze show, maar dit is echt next level shit! Maar echt!
Rene zijn reactie op die hipster was ook goud inderdaad. Leuke aflevering. En het wordt nog leuker volgende week...
Allemaal cabaretteketet!
pi_205069840
Die eiland ligt toch op de Indische oceaan?
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_205069920
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2022 21:44 schreef firefly3 het volgende:
Die eiland ligt toch op de Indische oceaan?
De Dominicaanse Republiek? Nee
pi_205069948
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2022 21:50 schreef Raw85 het volgende:

[..]
De Dominicaanse Republiek? Nee
Ahh ok. Leuke omgeving, maar ik geloof echter dat het allemaal geacteerd is, dus van tevoren ingestudeerd.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_205070092
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2022 18:32 schreef Astro_boy het volgende:
“Ik ben een open boek, maar je moet het wel zelf lezen”
Hij vond hem zelf ook briljant
pi_205070137
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2022 21:53 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Ahh ok. Leuke omgeving, maar ik geloof echter dat het allemaal geacteerd is, dus van tevoren ingestudeerd.
Waar komt dit ineens vandaan eigenlijk? We weten toch al seizoenen lang dat et geknipt en geplakt wordt in afleveringen?? Maakt dan de locatie nog uit??
pi_205070187
quote:
17s.gif Op donderdag 16 juni 2022 22:11 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Waar komt dit ineens vandaan eigenlijk? We weten toch al seizoenen lang dat et geknipt en geplakt wordt in afleveringen?? Maakt dan de locatie nog uit??
Naar mijn weten zijn het acteurs van toneelscholen en theater en krijgen zij een script waarmee zij moeten werken.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_205070236
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2022 22:16 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Naar mijn weten zijn het acteurs van toneelscholen en theater en krijgen zij een script waarmee zij moeten werken.
Jeez, dan kun je beter geen enkel programma meer kijken.....
  donderdag 16 juni 2022 @ 23:29:21 #22
42263 Staaf
Forum Pimp
pi_205070800
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2022 22:16 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Naar mijn weten zijn het acteurs van toneelscholen en theater en krijgen zij een script waarmee zij moeten werken.
Dat is niet waar, dit zijn echte mensen en echte koppels.

Dat er veel geknipt en geregisseerd wordt is een ander verhaal, maar de emoties zijn zeker echt.

In het verleden deed er eens een koppel mee die ik ook in het echt kende en die waren in het echte leven ook een koppel, al jaren voordat ze mee deden aan het programma.
Sue Me
  vrijdag 17 juni 2022 @ 08:37:21 #23
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_205071684
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2022 22:16 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Naar mijn weten zijn het acteurs van toneelscholen en theater en krijgen zij een script waarmee zij moeten werken.
Ja dit zijn echt mensen die op een toneelschool zitten of in het theater werken _O- Dat je nu zegt “dit zijn mensen die mee doen om meer volgers te krijgen op Social Media” dan heb je een punt. Dat is 99,9% van de koppels volgens mij maar deze mensen acteurs (nota bene van een theater school) noemen gaat wel ver :+
Just once I want my life to be like an eighties movie..
pi_205071712
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2022 22:16 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Naar mijn weten zijn het acteurs van toneelscholen en theater en krijgen zij een script waarmee zij moeten werken.
En we weten allemaal wie er achter zit: Rutte, Kaag, Schwab, WEF, Bilderberg Groep, Soros, Gates, de Rothschilds, het Vaticaan, Vrijmetselarij, de Joden, Communisten, Bolsjewieken, Marxisten en last but not least de reptilians.
pi_205071750
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 08:37 schreef Yesse het volgende:

[..]
Ja dit zijn echt mensen die op een toneelschool zitten of in het theater werken _O- Dat je nu zegt “dit zijn mensen die mee doen om meer volgers te krijgen op Social Media” dan heb je een punt. Dat is 99,9% van de koppels volgens mij maar deze mensen acteurs (nota bene van een theater school) noemen gaat wel ver :+
Lijkt me bovendien ook makkelijk te debunken. Als hrt gescripte acteurs zijn, hadden ze het seizoen wel wat interessanter mogen maken. :P
pi_205078194
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2022 23:29 schreef Staaf het volgende:

[..]
Dat is niet waar, dit zijn echte mensen en echte koppels.

Dat er veel geknipt en geregisseerd wordt is een ander verhaal, maar de emoties zijn zeker echt.

In het verleden deed er eens een koppel mee die ik ook in het echt kende en die waren in het echte leven ook een koppel, al jaren voordat ze mee deden aan het programma.
Je kunt toch koppel en tegelijk acteur en actrice zijn? Brad Pitt en Angelina Jolie om maar wat te noemen
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_205078204
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 08:37 schreef Yesse het volgende:

[..]
Ja dit zijn echt mensen die op een toneelschool zitten of in het theater werken _O- Dat je nu zegt “dit zijn mensen die mee doen om meer volgers te krijgen op Social Media” dan heb je een punt. Dat is 99,9% van de koppels volgens mij maar deze mensen acteurs (nota bene van een theater school) noemen gaat wel ver :+
Is niet de eerste keer in de geschiedenis dat ze dat voor tv doen. Er zijn veel van dit soort programmas waarbij mensen acteurs zijn.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_205078217
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 21:11 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Is niet de eerste keer in de geschiedenis dat ze dat voor tv doen. Er zijn veel van dit soort programmas waarbij mensen acteurs zijn.
Bron??
pi_205079017
Ik heb de Amerikaanse versie gekeken en ik was zo verbaasd dat die kerel met zijn lange blonde looks zijn verkeerde nummer gaf..ik zie Yari ook wel zo zijn nu na dat programma. Gewoon er overheen en klaar. Btw wat lees ik weinig over dat Maris zo close is met Yari.. volgens mij zou ze best met hem en Yvo iets willen starten, maar hij is haar voor..
En daar zal ze van overstuur zijn. Liever een vent dan een dame? En die hebben zeker wel al gezoend.
  zaterdag 18 juni 2022 @ 08:58:03 #30
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_205080285
Ivo is zo openminded dat hij het vast wel ok zal vinden om een trio met Maris en Yari te doen B:)B
  Miss 200.000.000! zondag 19 juni 2022 @ 20:45:42 #31
367000 roos94
pi_205095815
Rodanya heeft dus pas zo'n 6 maanden met die kerel, ze is al 3.5 maanden zwanger en het was een geplande zwangerschap.

Echt, hoe. Net samen en dan denken, mwah tis wel tijd voor nog meer kids 8)7
pi_205097328
quote:
1s.gif Op zondag 19 juni 2022 20:45 schreef roos94 het volgende:
Rodanya heeft dus pas zo'n 6 maanden met die kerel, ze is al 3.5 maanden zwanger en het was een geplande zwangerschap.

Echt, hoe. Net samen en dan denken, mwah tis wel tijd voor nog meer kids 8)7
Over twee jaar weer de volgende man en oh oeps....nog wat kids? :D
pi_205097379
quote:
1s.gif Op zondag 19 juni 2022 20:45 schreef roos94 het volgende:
Rodanya heeft dus pas zo'n 6 maanden met die kerel, ze is al 3.5 maanden zwanger en het was een geplande zwangerschap.

Echt, hoe. Net samen en dan denken, mwah tis wel tijd voor nog meer kids 8)7
Dat zijn liefdes baby's zo hoort het
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Miss 200.000.000! maandag 20 juni 2022 @ 05:04:15 #34
367000 roos94
pi_205098770
quote:
17s.gif Op zondag 19 juni 2022 21:55 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Over twee jaar weer de volgende man en oh oeps....nog wat kids? :D
Twee jaar is wel erg ruim genomen :D met twins beval je meestal rond 35 weken dus dan kan ze begin volgende lente alweer bevrucht worden. Toch handig zo'n tweeling _O_
  Miss 200.000.000! donderdag 23 juni 2022 @ 11:10:55 #35
367000 roos94
pi_205126899
Je zou een dochter krijgen en die groeit uit tot een Fleur, man man man :X

Vind annebel ook best wel een schijnheil eigenlijk
pi_205127578
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2022 11:10 schreef roos94 het volgende:
Je zou een dochter krijgen en die groeit uit tot een Fleur, man man man :X

Vind annebel ook best wel een schijnheil eigenlijk
Hoezo dan?
pi_205127839
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2022 11:10 schreef roos94 het volgende:

Vind annebel ook best wel een schijnheil eigenlijk
hoezo dat?
pi_205128426
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_205128824
Tony en Cleo zijn wel compleet in de temptation val getrapt
pi_205129250
Is het een beetje leuk seizoen? Waard om te kijken?
pi_205129259
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2022 16:12 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Is het een beetje leuk seizoen? Waard om te kijken?
Mwah, nog steeds te braaf allemaal eigenlijk....
pi_205130022
Ik ga jouw gewoon hellepuhhh met je proces weetjuhhh :')
pi_205130744
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2022 18:23 schreef Raw85 het volgende:
Ik ga jouw gewoon hellepuhhh met je proces weetjuhhh :')
Ja mooi hè :D
pi_205131103
Tony is een grote kneus.
pi_205131335
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 23 juni 2022 @ 20:45:36 #46
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_205131365
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoor, dat is voorbereiding op de trio die ze met Ivo en Yari gaat hebben , zonder Esmee natuurlijk :+ :P
We can Funk
http://nl.wikipedia.org/wiki/LOtUSFLOW3R
https://www.youtube.com/watch?v=X2DPhTYN2jM
  donderdag 23 juni 2022 @ 20:53:33 #47
-1 #ANONIEM
pi_205131467
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2022 20:45 schreef Flow3r het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 23 juni 2022 @ 21:00:33 #48
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_205131536
quote:
17s.gif Op donderdag 23 juni 2022 20:53 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 23 juni 2022 @ 21:03:04 #49
-1 #ANONIEM
pi_205131565
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2022 21:00 schreef Flow3r het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 24 juni 2022 @ 09:34:11 #50
474733 Eagles89
pi_205134317
Ben ik de enige die denkt dat Ivo nog in een hele diepe kast zit? En hij zit overduidelijk met meer issues, als je steeds alles wegwuift van je vriendin en opeens instort bij het laatste videobeeld dat ze, (heel gek..) zegt geen zin te hebben in een of andere trio date met die ranzige Esmee erbij. En dan nog die Antonio…wat is dat een ontzettend onvolwassen irritant ventje zeg, dan ben je 25 en gedraag je je als een kind van 16.
Saai seizoen vind ik het trouwens ook. Net als de presentatoren, daar komt ook nooit iets zinnigs uit.
Zenmate VPNCyberghost VPNAnoniem en veilig met ProtonVPN
  vrijdag 24 juni 2022 @ 09:49:00 #51
188813 de_boswachter
VIESDIK
pi_205134423
Is er nog een beetje geneukt?
U MAD?
  vrijdag 24 juni 2022 @ 10:06:17 #52
373754 mossad_agent
Ha-Mossad le-Modiin ule-Tafkid
pi_205134566
Dus dat wijf maakt het uit, Antonio denkt dan fuck it ik ga er voor en vervolgens is zij op haar spreekwoordelijke pik getrapt. Had het dan niet uitgemaakt zou ik zeggen. Hij gaat gewoon voor een zekere n**kbeurt... ik snap dat. ;)
  Leukste jonkie 2022 vrijdag 24 juni 2022 @ 12:51:03 #53
213457 engine
pi_205136026
Die Antonio is gewoon nog niet klaar voor een relatie. Bij een volgende vriendin begint dit weer van voor af aan. Toch moet ik wel heel erg om hem lachen. Die kan samen zijn met zijn droomvrouw en zou alsnog vreemdgaan.

En Ivo.. Hahaha..pakt even anders uit dan meneer gehoopt had. Gegokt en verloren. Al snap ik die Maris ook niet, vind Jari ook maar een engnek (maar misschien is dat haar type).

Bizar eigenlijk dat Rene hier als normaalste kerel uit komt.
Wat hij (of iemand) in Annabel ziet is mij ook een raadsel. Niet knap en geen leuk persoon. Dat gedoe over die kerel die nu met Cleo op date wil was ook maar raar. Dus Annabel wil hem niet maar hij mag ook niet kijken of hij bij iemand anders een kans maakt 8)7
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  Leukste jonkie 2022 vrijdag 24 juni 2022 @ 12:51:40 #54
213457 engine
pi_205136033
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2022 10:06 schreef mossad_agent het volgende:
Dus dat wijf maakt het uit, Antonio denkt dan fuck it ik ga er voor en vervolgens is zij op haar spreekwoordelijke pik getrapt. Had het dan niet uitgemaakt zou ik zeggen. Hij gaat gewoon voor een zekere n**kbeurt... ik snap dat. ;)
Ja dit he. Wat had ze dan gedacht..
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  vrijdag 24 juni 2022 @ 14:51:50 #55
354103 Magica
gna gna
pi_205137035
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 juni 2022 12:51 schreef engine het volgende:
Die Antonio is gewoon nog niet klaar voor een relatie. Bij een volgende vriendin begint dit weer van voor af aan. Toch moet ik wel heel erg om hem lachen. Die kan samen zijn met zijn droomvrouw en zou alsnog vreemdgaan.

En Ivo.. Hahaha..pakt even anders uit dan meneer gehoopt had. Gegokt en verloren. Al snap ik die Maris ook niet, vind Jari ook maar een engnek (maar misschien is dat haar type).

Bizar eigenlijk dat Rene hier als normaalste kerel uit komt.
Wat hij (of iemand) in Annabel ziet is mij ook een raadsel. Niet knap en geen leuk persoon. Dat gedoe over die kerel die nu met Cleo op date wil was ook maar raar. Dus Annabel wil hem niet maar hij mag ook niet kijken of hij bij iemand anders een kans maakt 8)7
Hoezo, ze vond het prima dat hij met haar op date ging :?
  Leukste jonkie 2022 vrijdag 24 juni 2022 @ 14:59:30 #56
213457 engine
pi_205137131
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juni 2022 14:51 schreef Magica het volgende:

[..]
Hoezo, ze vond het prima dat hij met haar op date ging :?
Uiteindelijk ja. En toen Cleo eerder aangaf ook wel met die gozer op date te willen wou ze dat ook al niet.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  vrijdag 24 juni 2022 @ 15:21:37 #57
354103 Magica
gna gna
pi_205137331
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 juni 2022 14:59 schreef engine het volgende:

[..]
Uiteindelijk ja. En toen Cleo eerder aangaf ook wel met die gozer op date te willen wou ze dat ook al niet.
Nee joh, je ziet spoken :P
  vrijdag 24 juni 2022 @ 17:58:15 #58
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_205138876
V.w.b. spoilers zijn er inmiddels wat richtlijnen opgesteld, die je terug kan vinden in het FAQ en Feedback topic: TV / FAQ & Feedback/opmerkingen/tips over TV #2

quote:
Wat wordt bij TV-programma's gezien als een spoiler?
Bij TV-programma's houden we de regel aan dat tot een aflevering via een reguliere TV zender officieel uitgezonden is, alle informatie over die aflevering een spoiler is.
Informatie uit previews, ook al zitten die aan het eind van een aflevering, uitgelekte afleveringen, beschrijvingen of nieuws over komende afleveringen horen dus netjes in een spoiler geplaatst te worden.

Indien een TV-programma uitsluitend via een on demand kanaal (Videoland, Netflix, Prime, Disney Channel, etc.) uitgezonden wordt, waarbij iedereen z'n eigen kijktempo bepaalt, dan geldt het moment van beschikbaar komen van de betreffende aflevering als het moment waarop geen spoilers (meer) nodig zijn.
Heb je een aflevering van het TV-programma zelf nog niet gezien, heb dan de zelfdiscipline om niet in het topic te kijken om zo eventuele spoilers te voorkomen.

Op deze manier kan iedereen zelf kiezen het risico op spoilers te lopen bij het openen van een topic. Plaats daarom ook geen spoilers in de topic titels. Die worden namelijk door iedere bezoeker gelezen.
In dit geval geldt dus de 2e paragraaf…
  vrijdag 24 juni 2022 @ 21:57:38 #59
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_205141445
Alle posts over wel/geen spoilers verwijderd.
Als je daarover commentaar hebt, dan graag via het FAQ/Feedback topic.

On with the show...
  vrijdag 24 juni 2022 @ 22:49:00 #60
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_205142119
Die Fleur en Cleo hebben blijkbaar wel dezelfde smaak in mannen aangezien ze al een ex delen en nu dus weer :+
Just once I want my life to be like an eighties movie..
Surfshark - veilig toegang tot het open internetSurfshark - veilig toegang tot het open internetAnoniem en veilig met ProtonVPN
  zaterdag 25 juni 2022 @ 10:48:20 #61
255640 Flitskikker
Forumkikker
pi_205145013
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2022 22:49 schreef Yesse het volgende:
Die Fleur en Cleo hebben blijkbaar wel dezelfde smaak in mannen aangezien ze al een ex delen en nu dus weer :+
Ik was dat al weer helemaal vergeten :D
  maandag 27 juni 2022 @ 11:19:34 #62
184765 LastRequest
Miauw
pi_205160377
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2022 10:06 schreef mossad_agent het volgende:
Dus dat wijf maakt het uit, Antonio denkt dan fuck it ik ga er voor en vervolgens is zij op haar spreekwoordelijke pik getrapt. Had het dan niet uitgemaakt zou ik zeggen. Hij gaat gewoon voor een zekere n**kbeurt... ik snap dat. ;)
Zij weet niet dat hij dat gezien heeft toch? Ze denkt dus dat hij 'gewoon' vreemdgaat want ze had hem nog niet verteld dat het uit was.

Ik vond Ivo niet om aan te zien. Ben wel blij dat hij zelf zei dat hij haar in het gezicht gespuugd had. Was even bang dat hij ging zeggen dat ze er zo verslagen uitzag omdat ze hem natuurlijk miste o.i.d.
The rock candy's melted, only diamonds now remain
  Moderator maandag 27 juni 2022 @ 11:26:35 #63
382129 crew  Donna
pi_205160425
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 11:19 schreef LastRequest het volgende:

[..]
Zij weet niet dat hij dat gezien heeft toch? Ze denkt dus dat hij 'gewoon' vreemdgaat want ze had hem nog niet verteld dat het uit was.

Ik vond Ivo niet om aan te zien. Ben wel blij dat hij zelf zei dat hij haar in het gezicht gespuugd had. Was even bang dat hij ging zeggen dat ze er zo verslagen uitzag omdat ze hem natuurlijk miste o.i.d.
Nou idd, dat viel me alles mee.
  woensdag 29 juni 2022 @ 22:34:13 #64
380898 MevrouwCactus
pi_205185263
Ah, hier mag ik me, als enthousiast kijker, melden. Wat vind ik dit heerlijke slechte tv om te kijken O+

Ik heb de afgelopen dagen dit seizoen gekeken en ik deel de mening over René. In het begin vond ik hem maar een opgepompte gast, maar ik vind hem nu leuk.

Antonio, bij hem heb ik het idee dat ik hem ergens van ken. Ik vind hem heel vreemd, heel jong ogen.

Ivo _O-
  donderdag 30 juni 2022 @ 11:48:48 #65
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_205188661
Kan iemand Antonio (en Cleo) vertellen dat aan iemand anders vertellen dat je er aan denkt het uit te maken niet hetzelfde is als "het uitmaken op tv"? Er wordt nu heel panisch gedaan over een beeld waarin zij aan een ander vertelt dat ze van plan is het uit te maken en dat is nu het excuus.. Sowieso hebben beiden een cd aan staan die vast hangt.
Just once I want my life to be like an eighties movie..
  donderdag 30 juni 2022 @ 12:38:39 #66
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_205189144
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2022 22:49 schreef Yesse het volgende:
Die Fleur en Cleo hebben blijkbaar wel dezelfde smaak in mannen aangezien ze al een ex delen en nu dus weer :+
Beide vrij domme wijven volgens mij ook (kan er niet echt t woord vrouwen voor gebruiken).
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 30 juni 2022 @ 12:41:55 #67
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_205189168
"Lekker in de zee getongd, was t lekker?"
"Nee helemaal niet"

Nou die volgende is dus ook al weer weg :D
Die kleuter is nog echt niet toe aan een relatie. Contrast met de rest qua volwassenheid is ook echt extreem groot. Dit is nog een jochie, geen vent. En da's prima hoor, ieder z'n eigen fase. Maar ik denk ook niet dat ie maar 1 seconde heeft gedacht dat ie hier kwam om zijn relatie te testen of te redden. Puur op TBV komen en feesten/neuken.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 30 juni 2022 @ 14:22:29 #68
-1 #ANONIEM
pi_205189822
Maar maar.....Annabelle en Rene O+

Sytze en Linde zag ik niet aankomen :o
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 30 juni 2022 @ 15:17:20 #69
335263 freaky40
pi_205190237
Zo die Cleo was een partijtje mad, niet normaal meer. Geruchten gingen dat ze ondanks dat toch nog bij elkaar waren die Antonio en Cleo.... Volgende week de laatste aflevering met de kampvuren van de laatste 2 stellen.
Allemaal cabaretteketet!
  donderdag 30 juni 2022 @ 15:39:52 #70
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_205190391
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 15:17 schreef freaky40 het volgende:
Zo die Cleo was een partijtje mad, niet normaal meer. Geruchten gingen dat ze ondanks dat toch nog bij elkaar waren die Antonio en Cleo.... Volgende week de laatste aflevering met de kampvuren van de laatste 2 stellen.
Als dat van die Cleo zo is dan verdient ze alles wat haar overkomt met die gast :')
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Pathe Thuis - Net uit de bios nu al op je tvFiverr - alle diensten vanaf 5 piekFiverr - alle diensten vanaf 5 piek
  donderdag 30 juni 2022 @ 16:33:41 #71
-1 #ANONIEM
pi_205190912
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 15:39 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Als dat van die Cleo zo is dan verdient ze alles wat haar overkomt met die gast :')
Nou ze was in deze aflevering nog behoorlijk pissig op Antonio dus ik geloof het niet zo dat ze nog iets samen hebben gehad hier weer terug in Nederland :')
  donderdag 30 juni 2022 @ 17:44:27 #72
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_205191415
quote:
17s.gif Op donderdag 30 juni 2022 16:33 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Nou ze was in deze aflevering nog behoorlijk pissig op Antonio dus ik geloof het niet zo dat ze nog iets samen hebben gehad hier weer terug in Nederland :')
Ik vond het fake, echt gespeeld, eerst vertellen dat hij haar terug wil, dat ie zelfs gehuild heeft :') om hem dan af te wijzen zodat madam er sterker uit komt maar ze meent er geen bal van, die ligt nu al weer in zijn armen :Y

Vond haar sowieso fake, met haar serieus gelul, zat geen greintje lol in dat mens, oubollige taart is het >:)



:+
  donderdag 30 juni 2022 @ 17:47:15 #73
-1 #ANONIEM
pi_205191440
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 17:44 schreef Flow3r het volgende:

[..]
Ik vond het fake, echt gespeeld, eerst vertellen dat hij haar terug wil, dat ie zelfs gehuild heeft :') om hem dan af te wijzen zodat madam er sterker uit komt maar ze meent er geen bal van, die ligt nu al weer in zijn armen :Y

Vond haar sowieso fake, met haar serieus gelul, zat geen greintje lol in dat mens, oubollige taart is het >:)

[ afbeelding ]

:+
Nou ja, ik vond haar vrij duidelijk naar hem toe.....maar goed, ieder z'n eigen interpretatie :)
  vrijdag 1 juli 2022 @ 02:39:16 #74
407195 ThijsTH
pi_205195852
Ik vond die Linde er opeens erg mooi uit zien in de reunie aflevering. Zo zonder dat neusringetje zag ik haar opeens heel anders.
  Miss 200.000.000! vrijdag 1 juli 2022 @ 07:01:33 #75
367000 roos94
pi_205195964
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 17:44 schreef Flow3r het volgende:

[..]
Ik vond het fake, echt gespeeld, eerst vertellen dat hij haar terug wil, dat ie zelfs gehuild heeft :') om hem dan af te wijzen zodat madam er sterker uit komt maar ze meent er geen bal van, die ligt nu al weer in zijn armen :Y

Vond haar sowieso fake, met haar serieus gelul, zat geen greintje lol in dat mens, oubollige taart is het >:)

[ afbeelding ]

:+
Ze is gewoon oerdom, zo zie je ze zelden
  vrijdag 1 juli 2022 @ 09:13:48 #76
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_205196604
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 17:44 schreef Flow3r het volgende:

[..]
Ik vond het fake, echt gespeeld, eerst vertellen dat hij haar terug wil, dat ie zelfs gehuild heeft :') om hem dan af te wijzen zodat madam er sterker uit komt maar ze meent er geen bal van, die ligt nu al weer in zijn armen :Y

Vond haar sowieso fake, met haar serieus gelul, zat geen greintje lol in dat mens, oubollige taart is het >:)

[ afbeelding ]

:+
Waren toch geruchten dat het acteurs waren?
  vrijdag 1 juli 2022 @ 11:00:22 #77
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_205197650
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 07:01 schreef roos94 het volgende:

[..]
Ze is gewoon oerdom, zo zie je ze zelden
Nou bij dit soort programma's is dat niet "zelden" :D
Daarom is t ook leuke schaam-tv. Aapjes kijken eigenlijk.
Pech is dat ze ook echt rondlopen in de maatschappij ;)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  Miss 200.000.000! dinsdag 5 juli 2022 @ 07:30:11 #78
367000 roos94
pi_205241859
  Miss 200.000.000! woensdag 6 juli 2022 @ 03:28:21 #79
367000 roos94
pi_205251350


Waarom krijg je geen noodwoning als je huis affikt :? Met een hele sloot kinderen nog wel

https://www.gofundme.com/(...)&utm_source=customer

Ze zijn al rap een gofundme gestart. 25k?

[ Bericht 36% gewijzigd door roos94 op 06-07-2022 07:21:41 ]
  woensdag 6 juli 2022 @ 10:17:48 #80
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_205252709
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 07:30 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Zucht.
Ezel, steen, 50x.
Geen medelijden meer.
Geen recht van spreken meer.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Zavvi - Fandom en GeekgearBekijk het streamingaanbod van PrimevideoAnoniem en veilig met ProtonVPN
  woensdag 6 juli 2022 @ 12:02:06 #81
482309 Lemoir
pi_205253792
quote:
1s.gif Op zondag 19 juni 2022 20:45 schreef roos94 het volgende:
Rodanya heeft dus pas zo'n 6 maanden met die kerel, ze is al 3.5 maanden zwanger en het was een geplande zwangerschap.

Echt, hoe. Net samen en dan denken, mwah tis wel tijd voor nog meer kids 8)7
En nu is gisteren haar flatje helemaal afgebrand.
  Miss 200.000.000! woensdag 6 juli 2022 @ 12:10:37 #82
367000 roos94
pi_205253877
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 12:02 schreef Lemoir het volgende:

[..]
En nu is gisteren haar flatje helemaal afgebrand.
Op instagram speelt ze de rijke highclass influencer maar ze woont dus gewoon ruk in een kutflat zeshoog achter.
  woensdag 6 juli 2022 @ 12:43:57 #83
482309 Lemoir
pi_205254182
[quote]1s.gif Op woensdag 6 juli 2022 12:10 schreef roos94 het volgende:

[..]
Op instagram speelt ze de rijke highclass influencer maar ze woont dus gewoon ruk in een kutflat zeshoog achter.
[/quote

Nu woont ze daar dus niet meer: https://www.gelderlander.(...)-flatbrand~a346cbfc/
  woensdag 6 juli 2022 @ 12:48:30 #84
399031 TaksiZonderSuiker
pi_205254226
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2022 03:28 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]

Waarom krijg je geen noodwoning als je huis affikt :? Met een hele sloot kinderen nog wel

https://www.gofundme.com/(...)&utm_source=customer

Ze zijn al rap een gofundme gestart. 25k?
Gaat nog best hard. Bijna 3k al
  Miss 200.000.000! woensdag 6 juli 2022 @ 14:16:29 #85
367000 roos94
pi_205255188
[quote]0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 12:43 schreef Lemoir het volgende:
quote:
[ afbeelding ] Op woensdag 6 juli 2022 12:10 schreef roos94 het volgende:
[..]
Op instagram speelt ze de rijke highclass influencer maar ze woont dus gewoon ruk in een kutflat zeshoog achter.
[/quote

Nu woont ze daar dus niet meer: https://www.gelderlander.(...)-flatbrand~a346cbfc/
Op social media geruchten dat ze het zelf hebben gedaan maarja
  woensdag 6 juli 2022 @ 15:36:38 #86
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_205256070
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2022 03:28 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]

Waarom krijg je geen noodwoning als je huis affikt :? Met een hele sloot kinderen nog wel

https://www.gofundme.com/(...)&utm_source=customer

Ze zijn al rap een gofundme gestart. 25k?
Heb eerder het idee dat een eventueel aangeboden woning madame niet beviel :@
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  donderdag 7 juli 2022 @ 02:02:35 #87
407195 ThijsTH
pi_205263025
Rodanya wil gewoon ff wat gratis geld krijgen via de gofundme.....is helemaal niks afgebrand hoor.
  Moderator donderdag 7 juli 2022 @ 08:27:55 #88
446930 crew  ESF1Gamer
pi_205263421
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2022 15:36 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Heb eerder het idee dat een eventueel aangeboden woning madame niet beviel :@
Zodat ze een groot huis kan kopen via gofundme actie
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator donderdag 7 juli 2022 @ 08:32:18 #89
446930 crew  ESF1Gamer
pi_205263443
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 14:16 schreef roos94 het volgende:

[..]
Op social media geruchten dat ze het zelf hebben gedaan maarja
Als dat zo is, dan heeft ze wel een probleem met de verzekering.
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Miss 200.000.000! donderdag 7 juli 2022 @ 08:49:36 #90
367000 roos94
pi_205263532
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 12:48 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:

[..]
Gaat nog best hard. Bijna 3k al
4k nog maar. Alle familieleden vrienden hebben nu wel gedoneerd en dan droogt het op

Ze had blijkbaar 0 verzekering op iets, dus dat is mooi dom.

[ Bericht 6% gewijzigd door roos94 op 07-07-2022 08:55:01 ]
Zavvi - Fandom en GeekgearSurf prive met PureVPNFiverr - alle diensten vanaf 5 piek
  Moderator donderdag 7 juli 2022 @ 09:27:45 #91
382129 crew  Donna
pi_205263703
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2022 08:49 schreef roos94 het volgende:

[..]
4k nog maar. Alle familieleden vrienden hebben nu wel gedoneerd en dan droogt het op

Ze had blijkbaar 0 verzekering op iets, dus dat is mooi dom.
Jemig wat onnozel als dat zo is.
  Miss 200.000.000! donderdag 7 juli 2022 @ 09:45:31 #92
367000 roos94
pi_205263819
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 09:27 schreef Donna het volgende:

[..]
Jemig wat onnozel als dat zo is.
Heeft zr zelf gezegd op insta. Niks was verzekerd. Hoe dan
Maargoed het is Rodanya dus ook niet verbazingwekkend
  Miss 200.000.000! donderdag 7 juli 2022 @ 12:48:45 #93
367000 roos94
pi_205265497
Maris wordt gepaald door Jari en Ivo blinkt of knippert er niet om 8)7 ook geen woord meer over Esme gehoord. Verbaast me niks volgens mij was zij totaal fake
  Leukste jonkie 2022 donderdag 7 juli 2022 @ 12:56:29 #94
213457 engine
pi_205265593
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2022 12:48 schreef roos94 het volgende:
Maris wordt gepaald door Jari en Ivo blinkt of knippert er niet om 8)7 ook geen woord meer over Esme gehoord. Verbaast me niks volgens mij was zij totaal fake
Heeft hij eindelijk zijn open relatie _O_

Straks maar even kijken.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  Miss 200.000.000! donderdag 7 juli 2022 @ 12:56:54 #95
367000 roos94
pi_205265598
Die Whitney is gewoon een onbetrouwbare hond , sukkeltje. Rennn Iris ren
  donderdag 7 juli 2022 @ 13:35:04 #96
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_205266077
quote:
2s.gif Op donderdag 7 juli 2022 12:56 schreef engine het volgende:

[..]
Heeft hij eindelijk zijn open relatie _O_

Straks maar even kijken.
Dat hadden ze dus blijkbaar al een beetje, maar zij wilde er niet over praten.

quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2022 12:48 schreef roos94 het volgende:
Maris wordt gepaald door Jari en Ivo blinkt of knippert er niet om 8)7 ook geen woord meer over Esme gehoord. Verbaast me niks volgens mij was zij totaal fake
Dat zou wel kunnen verklaren waarom hij het niet zo erg vond dat ze Jari ook leuk vond, als ze maar bij hem terug kwam.
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2022 12:56 schreef roos94 het volgende:
Die Whitney is gewoon een onbetrouwbare hond , sukkeltje. Rennn Iris ren
Eens. "Ja maar jij hebt toen het uit was ook gezoend"... ja toen het uit was :') Dat is wat anders dan tijdens een relatie (notabene op temptation island waar je jezelf moest bewijzen)
Just once I want my life to be like an eighties movie..
  Miss 200.000.000! donderdag 7 juli 2022 @ 13:47:33 #97
367000 roos94
pi_205266228
quote:
7s.gif Op donderdag 7 juli 2022 13:35 schreef Yesse het volgende:

[..]
Dat hadden ze dus blijkbaar al een beetje, maar zij wilde er niet over praten.
[..]
Dat zou wel kunnen verklaren waarom hij het niet zo erg vond dat ze Jari ook leuk vond, als ze maar bij hem terug kwam.
[..]
Eens. "Ja maar jij hebt toen het uit was ook gezoend"... ja toen het uit was :') Dat is wat anders dan tijdens een relatie (notabene op temptation island waar je jezelf moest bewijzen)
En hij wilde gewoon neuken maar dat ging niet vanwege menstruatie :')
  Moderator donderdag 7 juli 2022 @ 14:28:07 #98
382129 crew  Donna
pi_205266647
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2022 09:45 schreef roos94 het volgende:

[..]
Heeft zr zelf gezegd op insta. Niks was verzekerd. Hoe dan
Maargoed het is Rodanya dus ook niet verbazingwekkend
Pfff. |:)
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 7 juli 2022 @ 14:36:03 #99
335263 freaky40
pi_205266722
Plottwist tussen Maris en Ivo, onverklaarbaar. En Iris heeft wat aan zichzelf laten doen want haar oogopslag is totaal veranderd ten opzichten van een paar maanden terug op het eiland. Heel ander meisje maar wel met dezelfde stem. 2 van de 4 stellen dus uit elkaar. Niet echt een lekkere prognose voor als je aan deze show wil mee doen...
Allemaal cabaretteketet!
  donderdag 7 juli 2022 @ 20:58:16 #100
456828 viceversa
pi_205270996
Ivo en Maris vind ik toch wel heel leuk samen. :@ Maris vond ik in het begin heel storend door een bepaalde arrogantie, maar dat heb ik in de loop van de serie steeds minder gehad. Blij dat het nog 'aan' is!
Surf prive met PureVPNZavvi - Fandom en GeekgearAnoniem en veilig met ProtonVPN
  Leukste jonkie 2022 donderdag 7 juli 2022 @ 21:07:15 #101
213457 engine
pi_205271119
Ik vind Ivo en Maris maar raar.

En Maris is intiem geweest met Jari maar nergens wordt gezegd of gevraagd wat dat intiem zijn dan precies betekent?

En die Whitney is echt een kneus. Dat moment toen Iris Sabine vragen ging stellen was wel grappig. En hun weerzien ook. Iris vind ik wel leuk.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  vrijdag 8 juli 2022 @ 10:54:02 #102
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_205274504
quote:
2s.gif Op donderdag 7 juli 2022 21:07 schreef engine het volgende:
Ik vind Ivo en Maris maar raar.

En Maris is intiem geweest met Jari maar nergens wordt gezegd of gevraagd wat dat intiem zijn dan precies betekent?

En die Whitney is echt een kneus. Dat moment toen Iris Sabine vragen ging stellen was wel grappig. En hun weerzien ook. Iris vind ik wel leuk.
Ik vind eigenlijk vooral Maris raar.
Zonder voorkennis dat ze in een programma had gezeten wat specifiek over open relaties ging, had ik haar sympathiek gevonden en gesnapt.

Ik snap dat NL niet open is over open relaties.
Ze wil het zelf, zo lijkt het ook, maar vind het dan vooral moeilijk dat er reacties komen.

Ten eerste:
Je weet hoe je vent is, een flapuit. Had je verwacht dat dat niet aan de orde zou komen? Ja er was schijnbaar een afspraak dat hij op zijn woorden moest letten, maar de opzet van dit programma is mensen testen en die afspraken op scherp zetten. Het risico is groot. Oke, dit lijkt victim-blaming. Maar naief vind ik t wel.... op nationale TV ook :')

Ten tweede:
Als je puur dat onderwerp open relatie en je interesse daarin zo spannend vind en dat je t liever voor jezelf wil houden en stiekem wil ontdekken zodat NL er niets over hoort ...... why the fuck heb je je dan voor Temptation Island ooit ingeschreven voor dat andere programma? Mag je van geluk spreken dat t uiteindelijk niet in NL is uitgezonden en alleen in Belgie :D

En verder zei Kai t mooi: dat het hun zaak is, en dat als zij zich er prettig bij voelen (en zo zijn er meer in t land) dat ze zich niks moeten aantrekken van wat andere daar van vinden. Hun relatie, hun keuzes.

Dan inhoudelijk op hun gedragingen: Uiteindelijk heeft Ivo hun afspraak met woorden overtreden door het er toch over te hebben, maar fysiek is ie heel netjes geweest door niets te doen met die dame. Maris daarentegen...... Ik zou me daar drukker over maken op TV dan dat eerste onderwerp. "Jezelf verneuken is ook neuken!" Maar goed, da's persoonlijk.

Ik vidn t gewoon raar dat Ivo in deze vooral de boeman lijkt, omdat hij die open relatie zo graag wil.

[ Bericht 6% gewijzigd door Ang3l op 08-07-2022 11:00:16 ]
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 8 juli 2022 @ 10:56:10 #103
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_205274522
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2022 09:45 schreef roos94 het volgende:

[..]
Heeft zr zelf gezegd op insta. Niks was verzekerd. Hoe dan
Maargoed het is Rodanya dus ook niet verbazingwekkend
Waarom hebben we t hier uberhaubt nog over Rodanya? :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 8 juli 2022 @ 16:57:40 #104
-1 #ANONIEM
pi_205278180
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 10:54 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Ik vind eigenlijk vooral Maris raar.
Zonder voorkennis dat ze in een programma had gezeten wat specifiek over open relaties ging, had ik haar sympathiek gevonden en gesnapt.

Ik snap dat NL niet open is over open relaties.
Ze wil het zelf, zo lijkt het ook, maar vind het dan vooral moeilijk dat er reacties komen.

Ten eerste:
Je weet hoe je vent is, een flapuit. Had je verwacht dat dat niet aan de orde zou komen? Ja er was schijnbaar een afspraak dat hij op zijn woorden moest letten, maar de opzet van dit programma is mensen testen en die afspraken op scherp zetten. Het risico is groot. Oke, dit lijkt victim-blaming. Maar naief vind ik t wel.... op nationale TV ook :')

Ten tweede:
Als je puur dat onderwerp open relatie en je interesse daarin zo spannend vind en dat je t liever voor jezelf wil houden en stiekem wil ontdekken zodat NL er niets over hoort ...... why the fuck heb je je dan voor Temptation Island ooit ingeschreven voor dat andere programma? Mag je van geluk spreken dat t uiteindelijk niet in NL is uitgezonden en alleen in Belgie :D

En verder zei Kai t mooi: dat het hun zaak is, en dat als zij zich er prettig bij voelen (en zo zijn er meer in t land) dat ze zich niks moeten aantrekken van wat andere daar van vinden. Hun relatie, hun keuzes.

Dan inhoudelijk op hun gedragingen: Uiteindelijk heeft Ivo hun afspraak met woorden overtreden door het er toch over te hebben, maar fysiek is ie heel netjes geweest door niets te doen met die dame. Maris daarentegen...... Ik zou me daar drukker over maken op TV dan dat eerste onderwerp. "Jezelf verneuken is ook neuken!" Maar goed, da's persoonlijk.

Ik vidn t gewoon raar dat Ivo in deze vooral de boeman lijkt, omdat hij die open relatie zo graag wil.

Gaan niet alle kandidaten dit programma vrij naïef aan dan? Hoop hebbende dat hun relatie wel sterk genoeg is en/of er sterker uitkomen? Het blijft blijkbaar nog wel een lastig onderwerp, zeker gezien die reactie van Rene paar afleveringen terug. Er zullen altijd mensen zijn die er wel voor openstaan, maar er zullen ook nog mensen zijn die hier totaal geen behoefte aan hebben. Maris had wél (zeker gezien dat andere programma) beter vooraf met Ivo kunnen overleggen in hoeverre dit in de afleveringen ter sprake zou komen.
  vrijdag 8 juli 2022 @ 17:03:45 #105
168093 Soury
Squeek
pi_205278318
Iris was wel één van de dames die me het meest intelligent overkwam. Ik geef haar ook gelijk dat ze die gast aan de kant heeft gezet. Withney ofzo ? Wat een eikel _O-
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  vrijdag 8 juli 2022 @ 23:52:39 #106
470221 Jemoederniet
pi_205282963
Whitney is boos _O-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Miss 200.000.000! zaterdag 9 juli 2022 @ 05:59:10 #107
367000 roos94
pi_205283644
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 23:52 schreef Jemoederniet het volgende:
Whitney is boos _O-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tis gewoon een ubermongooltje.
  zaterdag 9 juli 2022 @ 13:34:42 #108
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_205285640
quote:
2s.gif Op donderdag 7 juli 2022 21:07 schreef engine het volgende:
Ik vind Ivo en Maris maar raar.

En Maris is intiem geweest met Jari maar nergens wordt gezegd of gevraagd wat dat intiem zijn dan precies betekent?

En die Whitney is echt een kneus. Dat moment toen Iris Sabine vragen ging stellen was wel grappig. En hun weerzien ook. Iris vind ik wel leuk.
Er werd ook niet gevraagd of er nog contact was met Esmee
Raar programma , maar ik heb het uitgezeten :P :+
  Miss 200.000.000! zaterdag 9 juli 2022 @ 15:21:15 #109
367000 roos94
pi_205286370
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2022 13:34 schreef Flow3r het volgende:

[..]
Er werd ook niet gevraagd of er nog contact was met Esmee
Raar programma , maar ik heb het uitgezeten :P :+
Nee letterlijk al die afleveringen zag je Ivo alleen met Esme en na temptation houden we contact blabla en nu bestaat ze niet meer OK
  zaterdag 9 juli 2022 @ 15:51:10 #110
-1 #ANONIEM
pi_205286570
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juli 2022 15:21 schreef roos94 het volgende:

[..]
Nee letterlijk al die afleveringen zag je Ivo alleen met Esme en na temptation houden we contact blabla en nu bestaat ze niet meer OK
Leek of Ivo door het stof heeft gemoeten bij Maris.....dit was zo'n drie maanden na de opnames en hij moest er nog steeds van huilen?? :s)
Zavvi - Fandom en GeekgearBekijk het streamingaanbod van PrimevideoSurf prive met PureVPN
  zondag 10 juli 2022 @ 08:58:27 #111
148346 Michellee
pi_205294188
Ik vond de plottwist bij Ivo en Maris heel bijzonder. Kennelijk willen ze allebei een open relatie, maar Maris is alleen bang voor de reacties. Eigenlijk was Ivo gewoon excited dat hij iemand had gevonden voor de open relatie en Maris vond dat prima, alleen de reacties thuis.

Daarom vond Ivo het ook totaal niet belangrijk wat Maris met Jari had gedaan. Als mensen met een open relatie meegaan doen met Temptation dan is het toch niks meer aan. Zit je bij het kampvuur, je vriend is naar bed geweest met X. Ach ja, we hebben toch een open relatie.

Over Rodanya, had een pokke hekel aan haar op temptation, dacht dat ze ergens in het westen woonde in een villa. Kom ik er deze week achter dat ze in dezelfde stad woont als mij, maar dan in de meest vreselijke wijk. Waar je echt niet over straat wil lopen s avonds.

Maar het meest bijzondere vind ik dat van de week is je appartement afgefikt. Ik zou dan andere zorgen hebben als ik zwanger was met 2 kinderen, maar mevrouw was gisteren bezig met een genderreveal party. Natuurlijk helemaal gesponsord met cupcakes etc.
  Miss 200.000.000! zondag 10 juli 2022 @ 09:10:29 #112
367000 roos94
pi_205294251
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2022 08:58 schreef Michellee het volgende:
Ik vond de plottwist bij Ivo en Maris heel bijzonder. Kennelijk willen ze allebei een open relatie, maar Maris is alleen bang voor de reacties. Eigenlijk was Ivo gewoon excited dat hij iemand had gevonden voor de open relatie en Maris vond dat prima, alleen de reacties thuis.

Daarom vond Ivo het ook totaal niet belangrijk wat Maris met Jari had gedaan. Als mensen met een open relatie meegaan doen met Temptation dan is het toch niks meer aan. Zit je bij het kampvuur, je vriend is naar bed geweest met X. Ach ja, we hebben toch een open relatie.

Over Rodanya, had een pokke hekel aan haar op temptation, dacht dat ze ergens in het westen woonde in een villa. Kom ik er deze week achter dat ze in dezelfde stad woont als mij, maar dan in de meest vreselijke wijk. Waar je echt niet over straat wil lopen s avonds.

Maar het meest bijzondere vind ik dat van de week is je appartement afgefikt. Ik zou dan andere zorgen hebben als ik zwanger was met 2 kinderen, maar mevrouw was gisteren bezig met een genderreveal party. Natuurlijk helemaal gesponsord met cupcakes etc.
Ik vind het wel geestig dat ze denkt even 25k binnen te harken omdat ze te dom is om een verzekering af te sluiten en dan maar een kleine 4k krijgt _O-

Kleine voorspelling: over 10 jaar heeft ze 7 kinderen en loopt bij de voedselbank terwijl alle vaders zijn weggerend.
  zondag 10 juli 2022 @ 09:26:25 #113
148346 Michellee
pi_205294335
quote:
1s.gif Op zondag 10 juli 2022 09:10 schreef roos94 het volgende:

[..]
Ik vind het wel geestig dat ze denkt even 25k binnen te harken omdat ze te dom is om een verzekering af te sluiten en dan maar een kleine 4k krijgt _O-

Kleine voorspelling: over 10 jaar heeft ze 7 kinderen en loopt bij de voedselbank terwijl alle vaders zijn weggerend.
Ik denk echt waarom geen verzekering, een inboedelverzekering kost 1 of 2 euro per maand.
  zondag 10 juli 2022 @ 09:39:19 #114
429367 DKUp
ON TOUR
pi_205294416
Was dit seizoen wat? Voor het eerst niet gekeken :+
Toen ik dat stel zag van de open-relaties had ik er eigenlijk al geen zin meer in.

Aan de reacties te lezen lijkt dat wel uitgekomen te zijn :+

[ Bericht 27% gewijzigd door DKUp op 10-07-2022 09:45:52 ]
SOONY
  Miss 200.000.000! zondag 10 juli 2022 @ 09:54:53 #115
367000 roos94
pi_205294484
quote:
9s.gif Op zondag 10 juli 2022 09:39 schreef DKUp het volgende:
Was dit seizoen wat? Voor het eerst niet gekeken :+
Toen ik dat stel zag van de open-relaties had ik er eigenlijk al geen zin meer in.

Aan de reacties te lezen lijkt dat wel uitgekomen te zijn :+
Nee saai
  zondag 10 juli 2022 @ 10:10:37 #116
429367 DKUp
ON TOUR
pi_205294581
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2022 09:54 schreef roos94 het volgende:

[..]
Nee saai
Nou de volgende keer maar geen Love of Leave :P
SOONY
  Miss 200.000.000! zondag 10 juli 2022 @ 10:13:07 #117
367000 roos94
pi_205294605
Laatste paar seizoenen zijn gewoon allemaal ruk. Die tijden met Timtation Deborah Leemans, Lisa/merijn/pommelien & Jolien/herbert , Haroun Louise&marvin etc was echt zoveel beter
  zondag 10 juli 2022 @ 10:29:28 #118
429367 DKUp
ON TOUR
pi_205294730
quote:
1s.gif Op zondag 10 juli 2022 10:13 schreef roos94 het volgende:
Laatste paar seizoenen zijn gewoon allemaal ruk. Die tijden met Timtation Deborah Leemans, Lisa/merijn/pommelien & Jolien/herbert , Haroun Louise&marvin etc was echt zoveel beter
Het laatste reguliere seizoen was slecht, alleen Fuckboy-airlines was nog wel lachen. Daarna kregen we die ellende dat het allemaal niet meer kon door De Villa. Monica Geuze, Love or Leave en walgelijk gemanipuleer van de makers met slechte deelnemers.
SOONY
  maandag 11 juli 2022 @ 09:44:31 #119
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_205305566
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 13:47 schreef roos94 het volgende:

[..]
En hij wilde gewoon neuken maar dat ging niet vanwege menstruatie :')
hij had nog kontje kunnen doen
  maandag 11 juli 2022 @ 11:56:02 #120
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_205306579
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2022 08:58 schreef Michellee het volgende:
Ik vond de plottwist bij Ivo en Maris heel bijzonder. Kennelijk willen ze allebei een open relatie, maar Maris is alleen bang voor de reacties. Eigenlijk was Ivo gewoon excited dat hij iemand had gevonden voor de open relatie en Maris vond dat prima, alleen de reacties thuis.

Daarom vond Ivo het ook totaal niet belangrijk wat Maris met Jari had gedaan. Als mensen met een open relatie meegaan doen met Temptation dan is het toch niks meer aan. Zit je bij het kampvuur, je vriend is naar bed geweest met X. Ach ja, we hebben toch een open relatie.

Over Rodanya, had een pokke hekel aan haar op temptation, dacht dat ze ergens in het westen woonde in een villa. Kom ik er deze week achter dat ze in dezelfde stad woont als mij, maar dan in de meest vreselijke wijk. Waar je echt niet over straat wil lopen s avonds.

Maar het meest bijzondere vind ik dat van de week is je appartement afgefikt. Ik zou dan andere zorgen hebben als ik zwanger was met 2 kinderen, maar mevrouw was gisteren bezig met een genderreveal party. Natuurlijk helemaal gesponsord met cupcakes etc.
Dat kind probeert t te maken op social media, omdat ze verder (naast broeden) niet echt aanwezige talenten heeft.
Tja, dan moet dat doorgaan he. Ze heeft verder weinig backup plan gok ik.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Pathe Thuis - Net uit de bios nu al op je tvZenmate VPNAnoniem en veilig met ProtonVPN
  Moderator maandag 11 juli 2022 @ 14:37:35 #121
446930 crew  ESF1Gamer
pi_205307967
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2022 11:56 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Dat kind probeert t te maken op social media, omdat ze verder (naast broeden) niet echt aanwezige talenten heeft.
Tja, dan moet dat doorgaan he. Ze heeft verder weinig backup plan gok ik.
Influencer worden is niet voor iedereen weggelegd en dan komt een tijd dat ze andere carrière moet ambiëren
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Miss 200.000.000! vrijdag 5 augustus 2022 @ 07:20:10 #122
367000 roos94
pi_205553600
Bij een cosmopolitan filmpje op instagram vroegen ze aan Ivo en Maris wie ze nog allemaal spreken en ze noemen vooral Rene en Annebel, Esme wordt nergens genoemd
  Moderator woensdag 10 augustus 2022 @ 09:49:46 #123
382129 crew  Donna
pi_205596761
  woensdag 10 augustus 2022 @ 12:50:14 #124
473277 Astro_boy
pi_205598860
quote:
Plaatsvervangende schaamte
  Miss 200.000.000! woensdag 10 augustus 2022 @ 13:04:20 #125
367000 roos94
pi_205598995
quote:
Wat is deze
  Moderator woensdag 10 augustus 2022 @ 19:39:16 #126
382129 crew  Donna
pi_205602007
_O-
  Miss 200.000.000! woensdag 31 augustus 2022 @ 19:48:25 #127
367000 roos94
pi_205805684
Ik zit een prog te kijken over porno acteurs

En wie hebben we daar..


Gregory van Karina.

Die is nu porno acteur _O- en harkt 25k per maand binnen 8)7
  woensdag 31 augustus 2022 @ 19:50:47 #128
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_205805705
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 19:48 schreef roos94 het volgende:
Ik zit een prog te kijken over porno acteurs

En wie hebben we daar..

[ afbeelding ]
Gregory van Karina.

Die is nu porno acteur _O- en harkt 25k per maand binnen 8)7
Jaa, bizar hè!
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  donderdag 1 september 2022 @ 08:54:23 #129
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_205809179
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 19:48 schreef roos94 het volgende:
Ik zit een prog te kijken over porno acteurs

En wie hebben we daar..

[ afbeelding ]
Gregory van Karina.

Die is nu porno acteur _O- en harkt 25k per maand binnen 8)7
Potdorie, ik heb t verkeerde beroep :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  Leukste jonkie 2022 donderdag 1 september 2022 @ 20:24:51 #130
213457 engine
pi_205814698
Geruchten kloppen: Sunita en Mert van Love Island verder als vrienden
https://www.rtlboulevard.(...)land-relatie-voorbij

Wie had dat gedacht..
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Bekijk het streamingaanbod van PrimevideoCyberghost VPNBekijk het streamingaanbod van Primevideo
  donderdag 1 september 2022 @ 20:28:43 #131
403253 Meke
after all this time? always.
pi_205814735
quote:
2s.gif Op donderdag 1 september 2022 20:24 schreef engine het volgende:
Geruchten kloppen: Sunita en Mert van Love Island verder als vrienden
https://www.rtlboulevard.(...)land-relatie-voorbij

Wie had dat gedacht..
Verkeerde topic :P
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  Leukste jonkie 2022 donderdag 1 september 2022 @ 20:29:39 #132
213457 engine
pi_205814745
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 20:28 schreef Meke het volgende:

[..]
Verkeerde topic :P
Och ja :')
Ga ik dat even zoeken.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  Miss 200.000.000! woensdag 16 november 2022 @ 12:11:03 #133
367000 roos94
pi_206695866



Rodanya en Morgan gingen na temptation uit elkaar. Ze haatten elkaar zogenaamd.

Toen liet Rodanya zich toch volpompen door Morgan met kind tot gevolg.

Gingen weer uit elkaar.

En ze hadden nog steeds jeuk want er kwam opnieuw een kind.

En nu dit. Serieus wat een zooitje maken deze mensen ervan :

Overigens is Rodanya nog zwanger van de tweeling maar ze gaat binnenkort bevallen dus ik vermoed over een maand of 5 een nieuwe baby aankondiging.
  woensdag 16 november 2022 @ 12:35:45 #134
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_206696129
quote:
1s.gif Op woensdag 16 november 2022 12:11 schreef roos94 het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]

Rodanya en Morgan gingen na temptation uit elkaar. Ze haatten elkaar zogenaamd.

Toen liet Rodanya zich toch volpompen door Morgan met kind tot gevolg.

Gingen weer uit elkaar.

En ze hadden nog steeds jeuk want er kwam opnieuw een kind.

En nu dit. Serieus wat een zooitje maken deze mensen ervan :

Overigens is Rodanya nog zwanger van de tweeling maar ze gaat binnenkort bevallen dus ik vermoed over een maand of 5 een nieuwe baby aankondiging.
Niet te geloven he. Ik zie Rodanya er gerust voor aan dat ze Morgan weg houdt bij de kinderen.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  woensdag 16 november 2022 @ 12:40:23 #135
146958 Smart_ass
pi_206696169
Wel aparte vraagstelling zo, lijkt te insinueren alsof hun dochter niet van Morgan is. Maar ik zie haar er inderdaad ook wel voor aan ja. En dan nu weer zwanger van een tweeling, die heeft straks 4 jonge kinderen met dr 25 ofzo :D.
  Moderator woensdag 16 november 2022 @ 12:41:40 #136
382129 crew  Donna
pi_206696181
quote:
1s.gif Op woensdag 16 november 2022 12:40 schreef Smart_ass het volgende:
Wel aparte vraagstelling zo, lijkt te insinueren alsof hun dochter niet van Morgan is. Maar ik zie haar er inderdaad ook wel voor aan ja. En dan nu weer zwanger van een tweeling, die heeft straks 4 jonge kinderen met dr 25 ofzo :D.
Misschien weet die volger niet eens dat ze 2 kinderen van Morgan heeft, lol.
  woensdag 16 november 2022 @ 12:42:13 #137
146958 Smart_ass
pi_206696191
“Ik krijg ook niets voor de kindjes” klinkt ook als een sneer zeg, vooral als ze ze zelf bij Morgan weg zou houden.
  Miss 200.000.000! woensdag 16 november 2022 @ 12:50:06 #138
367000 roos94
pi_206696270
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2022 12:41 schreef Donna het volgende:

[..]
Misschien weet die volger niet eens dat ze 2 kinderen van Morgan heeft, lol.
Het is ook haast niet bij te houden met Rodanya

[ Bericht 1% gewijzigd door roos94 op 16-11-2022 13:11:00 ]
  donderdag 17 november 2022 @ 13:45:30 #139
255640 Flitskikker
Forumkikker
pi_206708018
De laatste seizoenen hebben zo weinig indruk gemaakt dat ik niet eens meer weet wie Rodanya en Morgan zijn
  woensdag 30 november 2022 @ 17:41:05 #140
429367 DKUp
ON TOUR
pi_206883322
Ik heb heel het laatste seizoen niet gezien.
Dat seizoen ervoor geen idee.
Ik vind Love or Leave zo slecht :X
Monica, Videoland, het concept om voor de liefde te komen als vrijgezel, nog meer manipulatie dan in de reguliere Temptation :+

Ik wil weer spanning en sensatie :@
SOONY
VyprVPN - de snelle VPNFiverr - alle diensten vanaf 5 piekAnoniem en veilig met ProtonVPN
  woensdag 30 november 2022 @ 17:47:50 #141
168093 Soury
Squeek
pi_206883438
Verkeerde topic

[ Bericht 91% gewijzigd door Soury op 30-11-2022 17:54:31 ]
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Miss 200.000.000! woensdag 7 december 2022 @ 18:41:48 #142
367000 roos94
pi_206985318
Rodanya is bevallen van Lio en Ella.

Lijkt me heel, heel pittig. Een peuter, een dreumes en twee newborns.
  donderdag 8 december 2022 @ 08:55:45 #143
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_206991052
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2022 18:41 schreef roos94 het volgende:
Rodanya is bevallen van Lio en Ella.

Lijkt me heel, heel pittig. Een peuter, een dreumes en twee newborns.
Tja, je had ook geen kinderen erbij kunnen krijgen natuurlijk :)
Was misschien handiger geweest. Voor de portemonnee, de planeet, etc.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 8 december 2022 @ 14:11:41 #144
182698 Cirilico
pi_206994291
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2022 08:55 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Tja, je had ook geen kinderen erbij kunnen krijgen natuurlijk :)
Was misschien handiger geweest. Voor de portemonnee, de planeet, etc.
Vooral voor de evolutie. :D
Hotapnyc
  donderdag 8 december 2022 @ 14:25:31 #145
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_206994421
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2022 14:11 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Vooral voor de evolutie. :D
The future of humankind! :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  Miss 200.000.000! donderdag 8 december 2022 @ 14:30:45 #146
367000 roos94
pi_206994459
Ik zit mega levenloos al die oude Rodanya vlogs te kijken :') maar ze zegt veel dat ze moe is etc en dat kind hebben zwaar is, dat zei ze al in die vlogs toen ze nog maar 1 zoontje had. Dus why the fuck ze hiervoor nou heeft gekozen? Who knows. Haar ogen zijn ook steeds helemaal donker van vermoeidheid.

Dat huis was afgefikt en ze huren nu particulier wat mega duur is volgens haar. Waarom je ook daarvoor dan kiest :? 8)7
  vrijdag 9 december 2022 @ 08:00:03 #147
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_207002774
En waarom geven we dit soort trash ook al weer aandacht? ;)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 27 december 2022 @ 13:07:08 #148
216647 DX11
pi_207254567
Ja we zijn ondertussen al 3 jaar verder maar ik kwam dit tegen en dacht dat sommige hier het misschien niet gezien hebben / wel leuk vinden om te zien:

Roger en Laura (van TI 2019) zijn verloofd op een vrij originele manier:


:D

Laura is wel heel erg veranderd (voor hem?) zeg!
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  donderdag 5 januari 2023 @ 20:53:00 #149
184637 RedWhiteArmy1983
JG14 hooligan
pi_207435423
Kickje:

Kwam dit artikel bij toeval tegen. Volgens juicechannel is er al e.e.a. uitgelekt w.b. Tempa-koppels 2023:
https://www.ze.nl/artikel(...)WEK1gSi7caF14AMHxMKE

Wat TikTokkers (zal wel :') heb ik niet) en Evie (verleidster van een paar seizoenen geleden) doen mee...
The only way you can be original, is to be yourself.
  donderdag 5 januari 2023 @ 22:16:57 #150
182698 Cirilico
pi_207436686
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2023 20:53 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Kickje:

Kwam dit artikel bij toeval tegen. Volgens juicechannel is er al e.e.a. uitgelekt w.b. Tempa-koppels 2023:
https://www.ze.nl/artikel(...)WEK1gSi7caF14AMHxMKE

Wat TikTokkers (zal wel :') heb ik niet) en Evie (verleidster van een paar seizoenen geleden) doen mee...
Ik zie het tzt wel want het zijn toch onbekenden.
Hotapnyc
Zavvi - Fandom en GeekgearFiverr - alle diensten vanaf 5 piekZenmate VPN
  vrijdag 6 januari 2023 @ 09:19:47 #151
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_207439801
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2023 22:16 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Ik zie het tzt wel want het zijn toch onbekenden.
Precies, en volkomen inwisselbaar :D 13 in dozijn, blikje hongerige tiktoktokkies opentrekken en gas er op! #broodenspelen
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  zondag 8 januari 2023 @ 01:25:37 #152
474733 Eagles89
pi_207464965
Ik vind dat nieuwe concept echt zo slap…ik wil gewoon het oude Tempa met die heerlijke voice over van Mark nog wat terug die radio DJ. En die simpele ordinaire geluidjes tussendoor etc van Oeh en Ah. Gewoon de originele ordinaire platte simpele versie van zoveel mogelijk drama en ellende. Het is echt slappe hap geworden nu.
Maar goed ik ben iemand die sowieso vindt dat er veel te veel regeltjes zijn gekomen en alles wat een beetje niet woke is wordt meteen gecanceld. Dat programma De Villa van een paar jaar terug vond ik ook niks mis mee, maar omdat er een of andere deugkneus op Twitter ophef over maakt gooien ze het meteen offline en moeten alle andere programma’s ook meteen gekuisd worden.
  zondag 8 januari 2023 @ 04:57:52 #153
407195 ThijsTH
pi_207465311
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2023 01:25 schreef Eagles89 het volgende:
Ik vind dat nieuwe concept echt zo slap…ik wil gewoon het oude Tempa met die heerlijke voice over van Mark nog wat terug die radio DJ. En die simpele ordinaire geluidjes tussendoor etc van Oeh en Ah. Gewoon de originele ordinaire platte simpele versie van zoveel mogelijk drama en ellende. Het is echt slappe hap geworden nu.
Maar goed ik ben iemand die sowieso vindt dat er veel te veel regeltjes zijn gekomen en alles wat een beetje niet woke is wordt meteen gecanceld. Dat programma De Villa van een paar jaar terug vond ik ook niks mis mee, maar omdat er een of andere deugkneus op Twitter ophef over maakt gooien ze het meteen offline en moeten alle andere programma’s ook meteen gekuisd worden.
Klopt. Desondanks is EOTB nog steeds mega ordinair en die trekken zich, anders dan RTL, gelukkig niks aan van woke gedoe.
  zondag 8 januari 2023 @ 11:00:41 #154
498087 ISVV
pi_207466928
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2023 01:25 schreef Eagles89 het volgende:
Ik vind dat nieuwe concept echt zo slap…ik wil gewoon het oude Tempa met die heerlijke voice over van Mark nog wat terug die radio DJ. En die simpele ordinaire geluidjes tussendoor etc van Oeh en Ah. Gewoon de originele ordinaire platte simpele versie van zoveel mogelijk drama en ellende. Het is echt slappe hap geworden nu.
Maar goed ik ben iemand die sowieso vindt dat er veel te veel regeltjes zijn gekomen en alles wat een beetje niet woke is wordt meteen gecanceld. Dat programma De Villa van een paar jaar terug vond ik ook niks mis mee, maar omdat er een of andere deugkneus op Twitter ophef over maakt gooien ze het meteen offline en moeten alle andere programma’s ook meteen gekuisd worden.
Ben het er helemaal mee eens, al vind ik dat er toen in De Villa wel een scene zat die echt niet kon. Zo'n gozer was toen wel echt een meisje aan het betasten terwijl ze duidelijk aangaf dat niet te willen. Ik ben zelf behoorlijk anti-woke, maar als bijvoorbeeld een maat van me zo met een vrouw om zou gaan schopte ik 'm toch het hele huis door.
  Miss 200.000.000! vrijdag 13 januari 2023 @ 10:07:05 #155
367000 roos94
pi_207537410
-kaas uit je oren- Meghan raakt steeds meer verspookt.



  vrijdag 13 januari 2023 @ 10:49:43 #156
441440 aquawoman
Bitch please
pi_207537930
En ze heeft een relatie met ~Dennis Roos van EOTB (die van de knipperlicht relatie met Olivia). Als dat geen vragen om problemen is. Nog steeds kaas uit haar oren en een slechte smaak in mannen dus.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
  vrijdag 13 januari 2023 @ 13:50:33 #157
429367 DKUp
ON TOUR
pi_207540062
Monica Geuze, het Amerikaanse concept, Videoland, rare deelnemers.

Kap er gewoon mee.
SOONY
  vrijdag 13 januari 2023 @ 15:19:55 #158
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_207541088
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2023 10:07 schreef roos94 het volgende:
-kaas uit je oren- Meghan raakt steeds meer verspookt.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Is dit dezelfde vrouw?! Mijn hemel, wat heeft zij zichzelf aangedaan.
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  Miss 200.000.000! vrijdag 13 januari 2023 @ 18:57:44 #159
367000 roos94
pi_207543514
quote:
11s.gif Op vrijdag 13 januari 2023 15:19 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]
Is dit dezelfde vrouw?! Mijn hemel, wat heeft zij zichzelf aangedaan.
Kincorrectie, jukbeenderen, nieuwe neus, nieuwe borsten, hair extensions, spraytan en waarschijnlijk nog veel meer.

Heeft vast ¤¤¤ teveel :o (en zelfvertrouwen te weinig)
  vrijdag 13 januari 2023 @ 19:02:23 #160
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_207543580
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 januari 2023 18:57 schreef roos94 het volgende:

[..]
Kincorrectie, jukbeenderen, nieuwe neus, nieuwe borsten, hair extensions, spraytan en waarschijnlijk nog veel meer.

Heeft vast ¤¤¤ teveel :o (en zelfvertrouwen te weinig)
Dat krijgen ze gewoon gratis aangeboden meestal, en ik denk dat het niet gek is dat als je ineens in de spotlight staat en haat reacties op vanalles aan jezelf krijgt dat het je zo ontzettend onzeker maakt dat je dingen wil veranderen.
Zenmate VPNVyprVPN - de snelle VPNSurfshark - veilig toegang tot het open internet
  vrijdag 13 januari 2023 @ 19:04:13 #161
168093 Soury
Squeek
pi_207543606
quote:
17s.gif Op vrijdag 13 januari 2023 19:02 schreef Budabuddumbam het volgende:

[..]
Dat krijgen ze gewoon gratis aangeboden meestal, en ik denk dat het niet gek is dat als je ineens in de spotlight staat en haat reacties op vanalles aan jezelf krijgt dat het je zo ontzettend onzeker maakt dat je dingen wil veranderen.
Wel nee
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Miss 200.000.000! woensdag 18 januari 2023 @ 13:00:52 #162
367000 roos94
pi_207611275
Megan is gestart met OnlyFans.



Ze ging naar de plastisch chirurg en zei: geef mij maar van die uberneppe ballonnen die vijf meter uit elkaar staan.
  woensdag 18 januari 2023 @ 16:27:24 #163
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_207613742
quote:
1s.gif Op woensdag 18 januari 2023 13:00 schreef roos94 het volgende:
Megan is gestart met OnlyFans.

[ afbeelding ]

Ze ging naar de plastisch chirurg en zei: geef mij maar van die uberneppe ballonnen die vijf meter uit elkaar staan.
ondertussen heeft ze bij Rumag aangegeven dat ze niet van plan is om haar inkomsten correct aan de belastingen aan te geven.



bron

ondertussen reageert ook de Belgische minister van Financiën Megan mag dus een controle verwachten voor ze naar Dubai vertrekt.
  Miss 200.000.000! woensdag 18 januari 2023 @ 16:34:44 #164
367000 roos94
pi_207613871
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2023 16:27 schreef mrPanerai het volgende:

[..]
ondertussen heeft ze bij Rumag aangegeven dat ze niet van plan is om haar inkomsten correct aan de belastingen aan te geven.

[ afbeelding ]

bron

ondertussen reageert ook de Belgische minister van Financiën Megan mag dus een controle verwachten voor ze naar Dubai vertrekt.
Pareltje deze Megan.
  Moderator woensdag 18 januari 2023 @ 17:02:24 #165
446930 crew  ESF1Gamer
pi_207614194
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2023 16:27 schreef mrPanerai het volgende:

[..]
ondertussen heeft ze bij Rumag aangegeven dat ze niet van plan is om haar inkomsten correct aan de belastingen aan te geven.

[ afbeelding ]

bron

ondertussen reageert ook de Belgische minister van Financiën Megan mag dus een controle verwachten voor ze naar Dubai vertrekt.
Is er bij die plastische chirurgie ook wat hersencellen verwijderd
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  donderdag 19 januari 2023 @ 01:36:49 #166
407195 ThijsTH
pi_207621352
quote:
10s.gif Op woensdag 18 januari 2023 17:02 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Is er bij die plastische chirurgie ook wat hersencellen verwijderd
Mwah dat weet ik niet hoor. Ze was al koekerond en gewoon nog steeds.
  donderdag 19 januari 2023 @ 06:22:27 #167
474733 Eagles89
pi_207621733
Bizar zulke uitspraken op beeld…als je het al doet doe het dan zo geheim mogelijk maar dit slaat echt alles..en boetes van de belastingdienst zijn niet mals..die wil je echt niet achter je aan hebben.
  donderdag 19 januari 2023 @ 14:06:24 #168
184637 RedWhiteArmy1983
JG14 hooligan
pi_207626619
Megan "snapje" Desaever :')
The only way you can be original, is to be yourself.
  donderdag 19 januari 2023 @ 14:52:07 #169
498087 ISVV
pi_207627146
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 14:06 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Megan "snapje" Desaever :')
Megan "ha je" Desaever (dat verstond ik iig)
  Miss 200.000.000! vrijdag 20 januari 2023 @ 14:18:58 #170
367000 roos94
pi_207640645
Surf volledig anoniem met NordVPNFiverr - alle diensten vanaf 5 piekVyprVPN - de snelle VPN
  vrijdag 20 januari 2023 @ 14:33:15 #171
474733 Eagles89
pi_207640812
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 14:18 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
lol..dit is wel echt te grappig eigenlijk. Een inval doen ze echt niet zomaar, dan moet het wel heel bont zijn allemaal. Ben benieuwd of ze nu ook vast komt te zitten dan? En hoeveel ze aan boetes gaat krijgen…naast alle achterstallige betalingen. Dat wordt heel veel extra heftige content op haar Only Fans account komende tijd om alles terug te kunnen gaan betalen :)
  vrijdag 20 januari 2023 @ 18:18:53 #172
182698 Cirilico
pi_207643063
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2023 10:07 schreef roos94 het volgende:
-kaas uit je oren- Meghan raakt steeds meer verspookt.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Mijn gunst. Ze was zo mooi natuurlijk. En was zij niet heel keurig toen?
Hotapnyc
  Miss 200.000.000! vrijdag 20 januari 2023 @ 18:19:36 #173
367000 roos94
pi_207643069
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 18:18 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Mijn gunst. Ze was zo mooi natuurlijk. En was zij niet heel keurig toen?
Nee ze ging hele tijd op camera neuken met die blonde model.
  vrijdag 20 januari 2023 @ 18:29:48 #174
182698 Cirilico
pi_207643177
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2023 16:27 schreef mrPanerai het volgende:

[..]
ondertussen heeft ze bij Rumag aangegeven dat ze niet van plan is om haar inkomsten correct aan de belastingen aan te geven.

[ afbeelding ]

bron

ondertussen reageert ook de Belgische minister van Financiën Megan mag dus een controle verwachten voor ze naar Dubai vertrekt.
Wat is ze van plan te doen in Dubai? Voor zover ik weet mag je daar geen porno maken. En een VPN is ook zwaar verboden.
Hotapnyc
  vrijdag 20 januari 2023 @ 18:30:52 #175
182698 Cirilico
pi_207643189
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 18:19 schreef roos94 het volgende:

[..]
Nee ze ging hele tijd op camera neuken met die blonde model.
AH, dat weet ik niet meer. Tnx.
Hotapnyc
  zondag 22 januari 2023 @ 19:19:35 #176
184637 RedWhiteArmy1983
JG14 hooligan
pi_207675432
The only way you can be original, is to be yourself.
  Miss 200.000.000! dinsdag 14 februari 2023 @ 07:56:26 #177
367000 roos94
pi_207990006



Blijft een fijne griet die megan
  dinsdag 14 februari 2023 @ 08:28:37 #178
354103 Magica
gna gna
pi_207990145
Nee Dennis dan, wat een kneus. En nu weer terug naar Olivia? :')
  Moderator dinsdag 14 februari 2023 @ 08:57:27 #179
382129 crew  Donna
pi_207990329
Mezdi :R
  woensdag 15 februari 2023 @ 00:17:26 #180
407195 ThijsTH
pi_208001221
Die Megan is echt koekerond
Surf prive met PureVPNBetrouwbaar en snel - ExpressVPNVyprVPN - de snelle VPN
  woensdag 15 februari 2023 @ 11:47:54 #181
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_208004336
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 00:17 schreef ThijsTH het volgende:
Die Megan is echt koekerond
Loopt er kaas uit d'r oren? :?
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 15 februari 2023 @ 13:47:50 #182
407195 ThijsTH
pi_208006025
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 11:47 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Loopt er kaas uit d'r oren? :?
Zeker weten
  Moderator woensdag 1 maart 2023 @ 22:24:58 #183
446930 crew  ESF1Gamer
pi_208198891
Nieuw seizoen begint 30 maart op Videoland
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  donderdag 2 maart 2023 @ 11:08:58 #184
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_208203282
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 januari 2023 13:50 schreef DKUp het volgende:
Monica Geuze, het Amerikaanse concept, Videoland, rare deelnemers.

Kap er gewoon mee.
Dat is denk ik nog een van de weinige formules waarmee John de Mol scoort. Argeloze mensen domme dingen laten doen voor geld.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  vrijdag 17 maart 2023 @ 11:34:01 #185
184637 RedWhiteArmy1983
JG14 hooligan
pi_208420331
Kickje. Over 2 weken begint het nieuwe seizoen. Binnenkort maar weer ff Videoland aanschaffen. :P

https://www.rtlboulevard.(...)island-love-or-leave

https://www.rtlboulevard.(...)island-love-or-leave
The only way you can be original, is to be yourself.
  donderdag 30 maart 2023 @ 12:17:47 #186
182698 Cirilico
pi_208590212
De eerste twee afleveringen staan erop.
Hotapnyc
  Miss 200.000.000! donderdag 30 maart 2023 @ 12:24:11 #187
367000 roos94
pi_208590270
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2023 12:17 schreef Cirilico het volgende:
De eerste twee afleveringen staan erop.
Genot
  Miss 200.000.000! donderdag 30 maart 2023 @ 13:14:41 #188
367000 roos94
pi_208590640
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 6% gewijzigd door roos94 op 30-03-2023 13:21:35 ]
  donderdag 30 maart 2023 @ 14:59:17 #189
168093 Soury
Squeek
pi_208591605
Is dit alleen op videoland of ook op tv ivm spoilers
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 30 maart 2023 @ 15:11:53 #190
335263 freaky40
pi_208591672
Die Mitch met zijn leesbril die is natuurlijk al lang van die meid af, net als vorig jaar met zo'n koppel wat al lang uit elkaar bleek te zijn.
Eerste aflevering dus gezien maar het wordt wel weer een leuk seizoen, voorspelbaar cliché met dito types, maar leuk.
Allemaal cabaretteketet!
Cyberghost VPNAnoniem en veilig met ProtonVPNSurf volledig anoniem met NordVPN
  donderdag 30 maart 2023 @ 16:28:28 #191
354103 Magica
gna gna
pi_208592291
Ja ist leuk? *O*
Ik ga later kijken :P
  donderdag 30 maart 2023 @ 16:45:30 #192
12779 Duiveltja
pi_208592432
quote:
2s.gif Op donderdag 2 maart 2023 11:08 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Dat is denk ik nog een van de weinige formules waarmee John de Mol scoort. Argeloze mensen domme dingen laten doen voor geld.
Het zijn gefaalde mensen die meedoen om insta-famous te worden. :)

Dat zijn echt geen mensen die het goed op de Zuidas doen.
  donderdag 30 maart 2023 @ 16:50:56 #193
168093 Soury
Squeek
pi_208592477
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2023 16:45 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Het zijn gefaalde mensen die meedoen om insta-famous te worden. :)

Dat zijn echt geen mensen die het goed op de Zuidas doen.
Met nagels van 20 cm word je daar niet aangenomen. IQ is ook 20
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 30 maart 2023 @ 18:09:39 #194
171624 Wereldgozer
pi_208593200
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2023 16:45 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Het zijn gefaalde mensen die meedoen om insta-famous te worden. :)

Dat zijn echt geen mensen die het goed op de Zuidas doen.
Dit is een kenner @KingRoland
  donderdag 30 maart 2023 @ 21:42:27 #195
403520 Sway-
La vie est belle
pi_208596300
Die relatie van die Iris is toch niet echt :+ ??
  donderdag 30 maart 2023 @ 21:53:17 #196
-1 #ANONIEM
pi_208596446
Ik heb het idee dat Ray wel gay is?
  Moderator vrijdag 31 maart 2023 @ 06:32:36 #197
382129 crew  Donna
pi_208598382
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2023 21:42 schreef Sway- het volgende:
Die relatie van die Iris is toch niet echt :+ ??
Dat idee had ik eigenlijk bij alle relaties. -O-
  Miss 200.000.000! vrijdag 31 maart 2023 @ 06:47:06 #198
367000 roos94
pi_208598415
Ik vind dat love or leave principe echt zo helemaal kut. De singles komen er zogenaamd hun ware liefde zoeken. Lazer toch op.
  Moderator vrijdag 31 maart 2023 @ 07:09:27 #199
446930 crew  ESF1Gamer
pi_208598470
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2023 06:47 schreef roos94 het volgende:
Ik vind dat love or leave principe echt zo helemaal kut. De singles komen er zogenaamd hun ware liefde zoeken. Lazer toch op.
Die zoeken alleen maar Insta fame
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  vrijdag 31 maart 2023 @ 09:53:31 #200
26925 EdVe
pi_208599591
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2023 21:42 schreef Sway- het volgende:
Die relatie van die Iris is toch niet echt :+ ??
Ik dacht al, ken die Iris ergens van..:
https://www.tiktok.com/@iris_de_waard
en Mitch:
https://www.tiktok.com/@mittaktok
De snelste VPN - FastestVPNBetrouwbaar en snel - ExpressVPNVyprVPN - de snelle VPN
  Miss 200.000.000! vrijdag 31 maart 2023 @ 10:02:28 #201
367000 roos94
pi_208599648
Er doen in al die jaren wel een hoop Irissen mee. Danwel als deelnemer, danwel als verleidster. Dr zit volgens mij altijd een Iris in _O-
  vrijdag 31 maart 2023 @ 10:33:28 #202
287084 itchycoo
gutentag
pi_208599986
Eerste aflevering gezien en ik ben wel weer benieuwd hoe het gaat worden. Lijkt wel weer een aardig seizoen te worden :D

Bij dit Mitch en Iris vraag je je wel af of en waarom ze uberhaupt nog een relatie met elkaar hebben...
  vrijdag 31 maart 2023 @ 10:43:56 #203
448392 Epistaxiophobia
Queen Obscene
pi_208600121
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2023 06:47 schreef roos94 het volgende:
Ik vind dat love or leave principe echt zo helemaal kut. De singles komen er zogenaamd hun ware liefde zoeken. Lazer toch op.
Precies, hoeren willen we zien!
  vrijdag 31 maart 2023 @ 11:47:38 #204
137508 Urquhart
pi_208600848
Eerste twee afleveringen gezien, en idd leuke koppels :)
  vrijdag 31 maart 2023 @ 12:27:27 #205
470221 Jemoederniet
pi_208601164
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2023 10:33 schreef itchycoo het volgende:
Eerste aflevering gezien en ik ben wel weer benieuwd hoe het gaat worden. Lijkt wel weer een aardig seizoen te worden :D

Bij dit Mitch en Iris vraag je je wel af of en waarom ze uberhaupt nog een relatie met elkaar hebben...
Mitch met z'n lage libido :D verbale lompheid en ziet er ook nog oud uit. Iris kan wel wat beters vinden. Zag dat ze al 334k volgers heeft op tiktok, daar moet ze toch wel een aardige boterham mee kunnen verdienen.
  vrijdag 31 maart 2023 @ 12:32:49 #206
287084 itchycoo
gutentag
pi_208601215
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2023 12:27 schreef Jemoederniet het volgende:

[..]
Mitch met z'n lage libido :D verbale lompheid en ziet er ook nog oud uit. Iris kan wel wat beters vinden. Zag dat ze al 334k volgers heeft op tiktok, daar moet ze toch wel een aardige boterham mee kunnen verdienen.
Snap overigens ook niet dat die gast geen lenzen draagt. Met die bril ziet hij er ook gewoon uit als een lulletje rozenwater en zonder bril ziet hij er gewoon uit als een vlotte gast.
  Miss 200.000.000! vrijdag 31 maart 2023 @ 12:50:03 #207
367000 roos94
pi_208601401
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2023 12:32 schreef itchycoo het volgende:

[..]
Snap overigens ook niet dat die gast geen lenzen draagt. Met die bril ziet hij er ook gewoon uit als een lulletje rozenwater en zonder bril ziet hij er gewoon uit als een vlotte gast.
Niet iedereen trekt lenzen. -roos94
  vrijdag 31 maart 2023 @ 14:52:20 #208
287084 itchycoo
gutentag
pi_208602748
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2023 12:50 schreef roos94 het volgende:

[..]
Niet iedereen trekt lenzen. -roos94
Oke dat is waar. Dan raad ik hem tenminste een ander model bril aan
  vrijdag 31 maart 2023 @ 15:02:48 #209
168093 Soury
Squeek
pi_208602835
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2023 12:32 schreef itchycoo het volgende:

[..]
Snap overigens ook niet dat die gast geen lenzen draagt. Met die bril ziet hij er ook gewoon uit als een lulletje rozenwater en zonder bril ziet hij er gewoon uit als een vlotte gast.
Hij ziet er prima uit met bril. O+ Mike heeft wel een enorm slecht kapsel maar die kwam wel als een leuke vent over
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  vrijdag 31 maart 2023 @ 22:15:07 #210
403520 Sway-
La vie est belle
pi_208608625
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2023 12:27 schreef Jemoederniet het volgende:

[..]
Mitch met z'n lage libido :D verbale lompheid en ziet er ook nog oud uit. Iris kan wel wat beters vinden. Zag dat ze al 334k volgers heeft op tiktok, daar moet ze toch wel een aardige boterham mee kunnen verdienen.
Volgens mij werd zij daar bekend omdat dr borstoperatie (weet ff niet meer waarom) werd gefinancierd door kijkers. Kan ook dat dit niet helemaal klopt maar zoiets staat me bij.
Pathe Thuis - Net uit de bios nu al op je tvAnoniem en veilig met ProtonVPNVyprVPN - de snelle VPN
  zaterdag 1 april 2023 @ 08:12:25 #211
401907 Raw85
pi_208611479
Die Miriam is hilarisch
  zaterdag 1 april 2023 @ 09:01:05 #212
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_208611798
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2023 08:12 schreef Raw85 het volgende:
Die Miriam is hilarisch hysterisch
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  zaterdag 1 april 2023 @ 10:35:41 #213
498087 ISVV
pi_208612664
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 april 2023 09:01 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

Dit ja, vind het een irritant mens. Die Lester is veel rustiger. Mitch lijkt me nog wel een leuke gast om een biertje mee te drinken. Die Joël ziet er stoer uit maar is best zachtaardig, die vriendin van hem doet me aan Famke Louise denken.

Verder veel lege kutmensen die interessant willen doen. Zoals ieder jaar.
  zaterdag 1 april 2023 @ 22:45:11 #214
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_208621900
Ik heb er soms last van dat ''verder kijken'' materiaal opeens weg is. Vooral als ik er een tijdje niet naar gekeken heb. Meer mensen die dit probleem hebben? Soms wil ik gewoon een aantal weken wachten en dan weer verder kijken...
  zaterdag 1 april 2023 @ 22:56:39 #215
403253 Meke
after all this time? always.
pi_208622090
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2023 22:45 schreef GwaiLow het volgende:
Ik heb er soms last van dat ''verder kijken'' materiaal opeens weg is. Vooral als ik er een tijdje niet naar gekeken heb. Meer mensen die dit probleem hebben? Soms wil ik gewoon een aantal weken wachten en dan weer verder kijken...
Ja! Volgens mij zit er een termijn op - een week of 8 denk ik?
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  zondag 2 april 2023 @ 00:21:46 #216
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_208622864
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2023 22:56 schreef Meke het volgende:

[..]
Ja! Volgens mij zit er een termijn op - een week of 8 denk ik?
Ja, dat zou inderdaad wel kunnen! Denk eigenlijk 4 a 6 weken. Op zich wel goed dat niet alles blijft staan, maar mensen kunnen toch ook gewoon zelf uit hun kijklijst verwijderen wat ze toch niet meer willen zien? Nu is het soms wel onhandig als men nog iets verder wil kijken, maar dat is niet meer zichtbaar is.. Plus dat je het dan sneller vergeet.
  Miss 200.000.000! zondag 2 april 2023 @ 02:57:14 #217
367000 roos94
pi_208623326
Bij mij blijft verder kijken vaak staan ookal ben ik klaar of heb ik het verwijderd. Echt een schitterende app.
  zondag 2 april 2023 @ 17:37:10 #218
224207 Fascination
La Bush
pi_208633218
Heeft iemand de docu over Kees Momma al gezien?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  zondag 2 april 2023 @ 17:54:06 #219
498087 ISVV
pi_208633349
quote:
1s.gif Op zondag 2 april 2023 17:37 schreef Fascination het volgende:
Heeft iemand de docu over Kees Momma al gezien?
Dit is niet het Videoland-topic beste vriend
  maandag 3 april 2023 @ 11:31:25 #220
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_208639782
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2023 10:35 schreef ISVV het volgende:

Verder veel lege kutmensen die interessant willen doen. Zoals ieder jaar.
Is dat niet waarom we kijken? :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
VyprVPN - de snelle VPNVyprVPN - de snelle VPNVyprVPN - de snelle VPN
  maandag 3 april 2023 @ 11:32:43 #221
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_208639800
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2023 12:27 schreef Jemoederniet het volgende:

[..]
Mitch met z'n lage libido :D verbale lompheid en ziet er ook nog oud uit. Iris kan wel wat beters vinden. Zag dat ze al 334k volgers heeft op tiktok, daar moet ze toch wel een aardige boterham mee kunnen verdienen.
:D Ja. Nul affectie tonen, laag libido, uberhaubt geen interesse tonen.... uhm.....waarom blijf je er dan ook alweer bij?
Is ie heel rijk of zo?
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 3 april 2023 @ 12:42:59 #222
498087 ISVV
pi_208640486
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2023 11:31 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Is dat niet waarom we kijken? :D
100%. Het kan mij niet ordinair en dom genoeg.
  maandag 3 april 2023 @ 14:06:30 #223
375829 LosBuenosMuchachos
Me.
pi_208641388
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2023 11:31 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Is dat niet waarom we kijken? :D
Ja, maar nu komen ze ook nog eens extra interessant doen met het zogenaamd willen vinden van hun ware liefde :r
Zulke gevoelige mensen
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  Moderator maandag 3 april 2023 @ 17:48:34 #224
9859 crew  Karina
Woman
pi_208644112
Van de mannen met relatie vind ik Mike echt een hele aardige gozer. Totaal niet mijn type maar gewoon heel aardig en sympathiek.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  maandag 3 april 2023 @ 17:51:24 #225
168093 Soury
Squeek
pi_208644159
quote:
99s.gif Op maandag 3 april 2023 17:48 schreef Karina het volgende:
Van de mannen met relatie vind ik Mike echt een hele aardige gozer. Totaal niet mijn type maar gewoon heel aardig en sympathiek.
Ja ik ook maar dat haar ;)
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Moderator maandag 3 april 2023 @ 19:11:29 #226
9859 crew  Karina
Woman
pi_208645151
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2023 17:51 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja ik ook maar dat haar ;)
Ja dat is een beetje jammer idd :')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  woensdag 5 april 2023 @ 13:03:34 #227
474733 Eagles89
pi_208667161
Had er niet meer zoveel zin in, maar toch de eerste aflevering gekeken, en ik vond het wel weer leuk toch wel :) Een wat minder heftig begin als andere jaren maar dat trok ik wel goed eigenlijk, ik vind dat nieuwe concept nog steeds echt slappe hap, maar er zitten wel heel veel leuke mensen tussen eigenlijk, en de locatie is sowieso top, dat gebied in Mexico staat echt hoog op mijn lijstje. Ik vind dat sexloze koppel het meest sympathiek, vooral die jongen, lekker eerlijk en normaal, geen stoerdoenerij, geen drama, en zet zn vriendin ook niet op een soort giga voetstuk zoals veel andere jongens in het programma vaak doen, ik herken me wel in hem.
Dat licht effect is weer ouderwets en vind ik maar overdreven, omdat het altijd enorm ruim geïnterpreteerd kan worden door de productie, en dat koppel dat 1 dag tussen de verleiders begint, tja, beetje slap. Ik erger me wel echt aan dat getinte meisje zeg, van dat koppel dat begint tussen de verleiders. Die gaat nog voor heel veel drama en mooie TV zorgen dit seizoen.
Ga straks aflevering 2 kijken, maar heb er toch wel weer zin in gekregen :)
Zitten ook wel paar leuke verleidsters bij die mn type zijn (Isabella en Lisa zeg ik de namen uit mn hoofd) en dat kijkt sowieso fijn weg :)
  Miss 200.000.000! donderdag 6 april 2023 @ 12:39:04 #228
367000 roos94
pi_208681474
Die chevalier is gewoon homo toch
  donderdag 6 april 2023 @ 12:53:47 #229
498087 ISVV
pi_208681621
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2023 12:39 schreef roos94 het volgende:
Die chevalier is gewoon homo toch
Ook mijn eerste gedachte. Maar niet iedere verwijfde vent valt op op mannen, om het even heel simpel te stellen.
  donderdag 6 april 2023 @ 13:07:10 #230
-1 #ANONIEM
pi_208681782
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2023 12:39 schreef roos94 het volgende:
Die chevalier is gewoon homo toch
dat vind ik van Ray ook :o
Surf volledig anoniem met NordVPNZenmate VPNZavvi - Fandom en Geekgear
  donderdag 6 april 2023 @ 13:10:16 #231
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_208681826
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2023 12:50 schreef roos94 het volgende:

[..]
Niet iedereen trekt lenzen. -roos94
Inderdaad, maar daarom kun je altijd nog je ogen laten laseren :P
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  Miss 200.000.000! donderdag 6 april 2023 @ 13:17:20 #232
367000 roos94
pi_208681885
quote:
2s.gif Op donderdag 6 april 2023 13:10 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Inderdaad, maar daarom kun je altijd nog je ogen laten laseren :P
Dat zou ik dus echt nooit doen, stel het gaat mis. Je ogen zijn zo belangrijk.
  donderdag 6 april 2023 @ 13:18:26 #233
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_208681897
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2023 13:17 schreef roos94 het volgende:

[..]
Dat zou ik dus echt nooit doen, stel het gaat mis. Je ogen zijn zo belangrijk.
Die operaties zijn echt routinewerk, het gaat zelden tot nooit mis en je hebt er met een stabiele sterkte echt decennia lang profijt van.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  Miss 200.000.000! donderdag 6 april 2023 @ 13:20:17 #234
367000 roos94
pi_208681915
quote:
2s.gif Op donderdag 6 april 2023 13:18 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Die operaties zijn echt routinewerk, het gaat zelden tot nooit mis en je hebt er met een stabiele sterkte echt decennia lang profijt van.
Ik ben vaker de 0.01% geweest in medische situaties dus daar koop ik niks voor :P

Ik vind die dates altijd zooooo saai
  donderdag 6 april 2023 @ 17:22:40 #235
137508 Urquhart
pi_208683985
quote:
1s.gif Op donderdag 6 april 2023 13:20 schreef roos94 het volgende:

[..]
Ik ben vaker de 0.01% geweest in medische situaties dus daar koop ik niks voor :P

Ik vind die dates altijd zooooo saai
Klopt…pure beeldvulling. Aftellen tot de feestjes en het kampvuur altijd
  Miss 200.000.000! donderdag 6 april 2023 @ 17:36:53 #236
367000 roos94
pi_208684098
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2023 17:22 schreef Urquhart het volgende:

[..]
Klopt…pure beeldvulling. Aftellen tot de feestjes en het kampvuur altijd
Ook van die geforceerde gescripte gesprekken tussen de deelnemer en verleider. Camera op je mik en je moet een gesprek hebben.
  zaterdag 8 april 2023 @ 02:09:09 #237
474733 Eagles89
pi_208700406
Wel grappig trouwens dat omdat een van die vrouwen van de koppels die Chev wel interessant vond, en dan met name qua persoonlijkheid, en dat de andere vrouwen zich ook meteen tot hem aangetrokken voelden worden en aan het einde van het liedje ze bijna allemaal met die Chev wilden daten. Dat is wel echt een vrouwen dingetje, die willen iets waarvan ze weten dat het gewild is, bij mannen zie je dat veel en veel minder. Als een van die vrouwen niet had gezegd dat ze Chef heel intwressant vond, weet ik zeker dat de interesse van de andere dames er ook niet of nauwelijks geweest was. Overigens kan ik me dus sowieso echt niet voorstellen dat zo’n Chef veel mooie vrouwen kan regelen, vrouwen willen over het algemeen wel iemand om mee te hangen van het type Chef, maar duiken er zelden het bed mee in, hij is veel te vrouwelijk, onvolwassen en te gezellig. Een type als Ali bijv is waar vrouwen bijna altijd voor gaan (dus heb het nu niet over uiterlijk maar puur qua persoonlijkheid). Indrukwekkend trouwens hoe hij op 21 jarige leeftijd al zo is/overkomt.

[ Bericht 20% gewijzigd door Eagles89 op 08-04-2023 02:16:47 ]
  Moderator zaterdag 8 april 2023 @ 07:17:05 #238
382129 crew  Donna
pi_208700608
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2023 12:53 schreef ISVV het volgende:

[..]
Ook mijn eerste gedachte. Maar niet iedere verwijfde vent valt op op mannen, om het even heel simpel te stellen.
Das waar, maar die parel oorbel geeft wel veel weg. :D
  zaterdag 8 april 2023 @ 20:57:48 #239
146958 Smart_ass
pi_208707124
Ik moet nog beginnen aan dit seizoen maar ik heb toch al wel een brandende vraag: is het woord “disrespectvol” al gevallen? :P
  Moderator zaterdag 8 april 2023 @ 22:19:55 #240
382129 crew  Donna
pi_208708561
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 april 2023 20:57 schreef Smart_ass het volgende:
Ik moet nog beginnen aan dit seizoen maar ik heb toch al wel een brandende vraag: is het woord “disrespectvol” al gevallen? :P
Nee volgens mij nog niet. :P
Surf volledig anoniem met NordVPNVyprVPN - de snelle VPNBetrouwbaar en snel - ExpressVPN
  zondag 9 april 2023 @ 03:35:14 #241
407195 ThijsTH
pi_208711404
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 april 2023 02:09 schreef Eagles89 het volgende:
Wel grappig trouwens dat omdat een van die vrouwen van de koppels die Chev wel interessant vond, en dan met name qua persoonlijkheid, en dat de andere vrouwen zich ook meteen tot hem aangetrokken voelden worden en aan het einde van het liedje ze bijna allemaal met die Chev wilden daten. Dat is wel echt een vrouwen dingetje, die willen iets waarvan ze weten dat het gewild is, bij mannen zie je dat veel en veel minder. Als een van die vrouwen niet had gezegd dat ze Chef heel intwressant vond, weet ik zeker dat de interesse van de andere dames er ook niet of nauwelijks geweest was. Overigens kan ik me dus sowieso echt niet voorstellen dat zo’n Chef veel mooie vrouwen kan regelen, vrouwen willen over het algemeen wel iemand om mee te hangen van het type Chef, maar duiken er zelden het bed mee in, hij is veel te vrouwelijk, onvolwassen en te gezellig. Een type als Ali bijv is waar vrouwen bijna altijd voor gaan (dus heb het nu niet over uiterlijk maar puur qua persoonlijkheid). Indrukwekkend trouwens hoe hij op 21 jarige leeftijd al zo is/overkomt.

Die Chev doet me de hele tijd denken aan deze gozer (naam al vergeten) uit Ex on the Beach:
  zondag 9 april 2023 @ 11:48:13 #242
474733 Eagles89
pi_208713391
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 april 2023 20:57 schreef Smart_ass het volgende:
Ik moet nog beginnen aan dit seizoen maar ik heb toch al wel een brandende vraag: is het woord “disrespectvol” al gevallen? :P
Dat komt pas na de kampvuren natuurlijk, en daar zijn we nog niet (volgende aflevering eerste kampvuur). Wel al meerdere keren gezegd: “ik ga wel echt de temptation aan”.
  zondag 9 april 2023 @ 11:53:50 #243
429367 DKUp
ON TOUR
pi_208713441
Vorig seizoen niet gezien en nul reclame voor dit seizoen. Love or Leave op zijn retour.
Nauwelijks de behoefte om Videoland weer te nemen.
SOONY
  zondag 9 april 2023 @ 11:57:52 #244
474733 Eagles89
pi_208713482
quote:
10s.gif Op zondag 9 april 2023 11:53 schreef DKUp het volgende:
Vorig seizoen niet gezien en nul reclame voor dit seizoen. Love or Leave op zijn retour.
Nauwelijks de behoefte om Videoland weer te nemen.
Had een beetje hetzelfde gevoel maar de eerste paar afleveringen zijn wel prima eigenlijk, beetje wat volwassenere insteek wel, kijkt gewoon lekker weg en heb nog niet echt het gevoel gekregen dat dit weer seizoen zoveel is.
  zondag 9 april 2023 @ 12:01:55 #245
429367 DKUp
ON TOUR
pi_208713511
quote:
1s.gif Op zondag 9 april 2023 11:57 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Had een beetje hetzelfde gevoel maar de eerste paar afleveringen zijn wel prima eigenlijk, beetje wat volwassenere insteek wel, kijkt gewoon lekker weg en heb nog niet echt het gevoel gekregen dat dit weer seizoen zoveel is.
Ik ga het wel in de gaten houden, TEMPTATION was echt genieten namelijk jaren geleden.
SOONY
  zondag 9 april 2023 @ 16:48:58 #246
354103 Magica
gna gna
pi_208716495
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 april 2023 02:09 schreef Eagles89 het volgende:
Wel grappig trouwens dat omdat een van die vrouwen van de koppels die Chev wel interessant vond, en dan met name qua persoonlijkheid, en dat de andere vrouwen zich ook meteen tot hem aangetrokken voelden worden en aan het einde van het liedje ze bijna allemaal met die Chev wilden daten. Dat is wel echt een vrouwen dingetje, die willen iets waarvan ze weten dat het gewild is, bij mannen zie je dat veel en veel minder. Als een van die vrouwen niet had gezegd dat ze Chef heel intwressant vond, weet ik zeker dat de interesse van de andere dames er ook niet of nauwelijks geweest was. Overigens kan ik me dus sowieso echt niet voorstellen dat zo’n Chef veel mooie vrouwen kan regelen, vrouwen willen over het algemeen wel iemand om mee te hangen van het type Chef, maar duiken er zelden het bed mee in, hij is veel te vrouwelijk, onvolwassen en te gezellig. Een type als Ali bijv is waar vrouwen bijna altijd voor gaan (dus heb het nu niet over uiterlijk maar puur qua persoonlijkheid). Indrukwekkend trouwens hoe hij op 21 jarige leeftijd al zo is/overkomt.

Dit lijkt me echt onzin, dit was andere seizoenen ook nooit.
Hij komt gewoon over als een gezellige gast, waar ze mee kunnen lachen en zich veilig bij voelen, geen ongemakkelijke stiltes enzo :P
  zondag 9 april 2023 @ 16:49:23 #247
354103 Magica
gna gna
pi_208716503
Volgende week eindelijk kampvuur, dat had wel eerder gemogen
  zondag 9 april 2023 @ 17:02:41 #248
168093 Soury
Squeek
pi_208716713
quote:
1s.gif Op zondag 9 april 2023 16:49 schreef Magica het volgende:
Volgende week eindelijk kampvuur, dat had wel eerder gemogen
Er is niet echt aanleiding voor toch?
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zondag 9 april 2023 @ 17:05:43 #249
354103 Magica
gna gna
pi_208716755
quote:
0s.gif Op zondag 9 april 2023 17:02 schreef Soury het volgende:

[..]
Er is niet echt aanleiding voor toch?
Neu, maar beetje manipuleren :P
  Miss 200.000.000! zondag 9 april 2023 @ 17:12:54 #250
367000 roos94
pi_208716822
quote:
1s.gif Op zondag 9 april 2023 16:49 schreef Magica het volgende:
Volgende week eindelijk kampvuur, dat had wel eerder gemogen
Duurt altijd veel te lang alvorens kampvuur arriveert
Zavvi - Fandom en GeekgearFiverr - alle diensten vanaf 5 piekDe snelste VPN - FastestVPN
  zondag 9 april 2023 @ 20:14:28 #251
498087 ISVV
pi_208718649
Zou die Joël Indo zijn?
  Miss 200.000.000! zondag 9 april 2023 @ 20:14:45 #252
367000 roos94
pi_208718657
quote:
0s.gif Op zondag 9 april 2023 20:14 schreef ISVV het volgende:
Zou die Joël Indo zijn?
_O-
  zondag 9 april 2023 @ 20:44:57 #253
474733 Eagles89
pi_208719110
Het eerste kampvuur is altijd aflevering 4, dat is in alle verschillende edities en jaren van Tempa nooit veranderd. De kampvuren na het eerste kampvuur zijn wel heel vaak veranderd door de jaren heen, zowel het aantal kampvuren als op welke dagen ze kwamen. Maar de klassieke opzet / wat het vaakst gehanteerd wordt, is 3 kampvuren (aflevering 4,6,8) en dan de hereniging van de koppels bij het vierde (laatste) kampvuur. Overigens gaat het als je eerdere jaren bekijkt het vaakst mis voor de koppels rond aflevering 7/8, dus rond het derde kampvuur, slechts ongeveer 3 dagen voor de hereniging.

Wel grappig idd hoe elke 5 min die Joël het over Indonesische achtergrond heeft. Sommige van die verleidsters zijn miss 10% Indo en Joël weet het wel te benoemen..
  zondag 9 april 2023 @ 21:19:05 #254
407195 ThijsTH
pi_208719648
quote:
0s.gif Op zondag 9 april 2023 20:14 schreef ISVV het volgende:
Zou die Joël Indo zijn?
Nee joh gek
  dinsdag 11 april 2023 @ 08:55:35 #255
426876 Anouk83
pi_208733900
quote:
1s.gif Op zondag 9 april 2023 12:01 schreef DKUp het volgende:

[..]
Ik ga het wel in de gaten houden, TEMPTATION was echt genieten namelijk jaren geleden.
Absoluut, zeker het seizoen met Merlijn, Pommelien, Jolien en die Herbert, dat was iedere week genieten 😂 En nog langer geleden, toen het nog niet om Instagram volgers ging die Bianca (?) die in het zwembad met 2 jongens zoende
  Moderator dinsdag 11 april 2023 @ 09:54:55 #256
446930 crew  ESF1Gamer
pi_208734318
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2023 08:55 schreef Anouk83 het volgende:

[..]
Absoluut, zeker het seizoen met Merlijn, Pommelien, Jolien en die Herbert, dat was iedere week genieten 😂 En nog langer geleden, toen het nog niet om Instagram volgers ging die Bianca (?) die in het zwembad met 2 jongens zoende
Timtation seizoen was ook zeer vermakelijk

Maar het seizoen Merlijn, Pommeline , Jolien en Herbert is wel het beste seizoen van de reboot (daar tel ik love or leave seizoenen bij mee)
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  dinsdag 11 april 2023 @ 10:48:45 #257
498087 ISVV
pi_208734693
Dat seizoen met Timtation was toch ook geniaal? "KWILDEBORAHLEEMANSNIETKWETSENSEH". Vooral het feit dat die verleidster helemaal niks van 'm moest hebben en hij mensen al ging uitnodigen voor de bruiloft.
  dinsdag 11 april 2023 @ 15:15:15 #258
403253 Meke
after all this time? always.
pi_208737463
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2023 10:48 schreef ISVV het volgende:
Dat seizoen met Timtation was toch ook geniaal? "KWILDEBORAHLEEMANSNIETKWETSENSEH". Vooral het feit dat die verleidster helemaal niks van 'm moest hebben en hij mensen al ging uitnodigen voor de bruiloft.
MENSEN
MENSEN
MENSEN
MENSEN
!!!!!!!

Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  vrijdag 14 april 2023 @ 13:04:16 #259
354103 Magica
gna gna
pi_208769561
Ik dacht al waarom reageert niemand nav de aflevering maar nu gezien :') :O
  Miss 200.000.000! vrijdag 14 april 2023 @ 13:13:35 #260
367000 roos94
pi_208769665
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2023 15:15 schreef Meke het volgende:

[..]
MENSEN
MENSEN
MENSEN
MENSEN
!!!!!!!

Genot
Zavvi - Fandom en GeekgearBekijk het streamingaanbod van PrimevideoBetrouwbaar en snel - ExpressVPN
  vrijdag 14 april 2023 @ 13:47:01 #261
399031 TaksiZonderSuiker
pi_208769960
Wat een enorme saaie aflevering
  vrijdag 14 april 2023 @ 15:13:33 #262
192237 needakill
pi_208770804
Ik vind ze allemaal wel behoorlijk aanstellen. Als aanraken niet mag, waarom geef je dan op?
  vrijdag 14 april 2023 @ 15:16:15 #263
403253 Meke
after all this time? always.
pi_208770831
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 april 2023 13:04 schreef Magica het volgende:
Ik dacht al waarom reageert niemand nav de aflevering maar nu gezien :') :O
_O-

Ja dat: wat moet je zeggen :P
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  vrijdag 14 april 2023 @ 15:35:15 #264
168093 Soury
Squeek
pi_208770959
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 april 2023 13:04 schreef Magica het volgende:
Ik dacht al waarom reageert niemand nav de aflevering maar nu gezien :') :O
Iemand janken omdat een vrouw een hand op zijn schouder legt :')
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  vrijdag 14 april 2023 @ 19:03:14 #265
354103 Magica
gna gna
pi_208772464
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2023 15:35 schreef Soury het volgende:

[..]
Iemand janken omdat een vrouw een hand op zijn schouder legt :')
Haha 😂
  vrijdag 14 april 2023 @ 19:04:25 #266
354103 Magica
gna gna
pi_208772475
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2023 15:16 schreef Meke het volgende:

[..]
_O-

Ja dat: wat moet je zeggen :P
Ja niks, sprakeloos 😶
  Moderator vrijdag 14 april 2023 @ 20:04:01 #267
446930 crew  ESF1Gamer
pi_208773237
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2023 15:13 schreef needakill het volgende:
Ik vind ze allemaal wel behoorlijk aanstellen. Als aanraken niet mag, waarom geef je dan op?
Alles voor de insta en gratis plastische chirurgie behandelingen
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  vrijdag 14 april 2023 @ 22:34:04 #268
182698 Cirilico
pi_208775069
Gaat Miriam nu elke keer azen op de mannen die de andere dames leuk vinden? Ik krijg ook een beetje pick me girl vibes van d'r.
Hotapnyc
  maandag 17 april 2023 @ 12:48:26 #269
300441 Celess
pi_208800595
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 april 2023 22:34 schreef Cirilico het volgende:
Gaat Miriam nu elke keer azen op de mannen die de andere dames leuk vinden? Ik krijg ook een beetje pick me girl vibes van d'r.
Ja dit! En dan vooral de mannen van Iris🤣 Vind haar mega irritant overkomen
  Moderator maandag 17 april 2023 @ 12:58:03 #270
382129 crew  Donna
pi_208800676
Miriam is echt vreselijk. Bij haar beelden zag je die andere mannen naast Lester ook wel kijken zo van 'wat een vreemde vogel' haha.
Bekijk het streamingaanbod van PrimevideoAnoniem en veilig met ProtonVPNSurf volledig anoniem met NordVPN
  maandag 17 april 2023 @ 13:03:34 #271
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_208800712
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2023 10:48 schreef ISVV het volgende:
Dat seizoen met Timtation was toch ook geniaal? "KWILDEBORAHLEEMANSNIETKWETSENSEH". Vooral het feit dat die verleidster helemaal niks van 'm moest hebben en hij mensen al ging uitnodigen voor de bruiloft.
2009/10 kende Bianca en Björn. Ook wel episch hoor.

Hier ook nog wat pareltjes:
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  maandag 17 april 2023 @ 13:06:13 #272
184637 RedWhiteArmy1983
JG14 hooligan
pi_208800733
quote:
2s.gif Op maandag 17 april 2023 13:03 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
2009/10 kende Bianca en Björn. Ook wel episch hoor.

Hier ook nog wat pareltjes:
Goede ouwe tijd. _O_
Op het YT-kanaal van Wayback staat nog een heel oud seizoen, ik gok een jaar of 20 geleden. Heul andere tijd, best wel apart als je dat anno 2023 terug kijkt. :D
The only way you can be original, is to be yourself.
  maandag 17 april 2023 @ 16:55:11 #273
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_208803197
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2023 10:48 schreef ISVV het volgende:
Dat seizoen met Timtation was toch ook geniaal? "KWILDEBORAHLEEMANSNIETKWETSENSEH". Vooral het feit dat die verleidster helemaal niks van 'm moest hebben en hij mensen al ging uitnodigen voor de bruiloft.
KOEKEROEND, was dat hetzelfde seizoen of een latere?
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  maandag 17 april 2023 @ 17:26:01 #274
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_208803516
quote:
0s.gif Op zondag 9 april 2023 20:14 schreef ISVV het volgende:
Zou die Joël Indo zijn?
Ik dacht dat-ie wel Indo was.


tiktok
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  maandag 17 april 2023 @ 20:25:01 #275
182698 Cirilico
pi_208805903
quote:
2s.gif Op maandag 17 april 2023 13:03 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
2009/10 kende Bianca en Björn. Ook wel episch hoor.

Hier ook nog wat pareltjes:
Vroeger keek ik nog niet (vond het bagger tot ik er toevallig inrolde :o) maar ik herinner me dus wel nog een getinte kale man die op elk kampvuur aan het seksen was en spijt had erna om het de volgende dag weer te doen. :D
Hotapnyc
  maandag 17 april 2023 @ 23:05:11 #276
426876 Anouk83
pi_208807955
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2023 20:25 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Vroeger keek ik nog niet (vond het bagger tot ik er toevallig inrolde :o) maar ik herinner me dus wel nog een getinte kale man die op elk kampvuur aan het seksen was en spijt had erna om het de volgende dag weer te doen. :D
Dat herinner ik me ook nog! Melvin dacht ik, of Marvin? Die wat s'nachts stiekem over het strand liep omdat daar zogenaamd geen camera's waren
  dinsdag 18 april 2023 @ 22:36:25 #277
182698 Cirilico
pi_208820012
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2023 23:05 schreef Anouk83 het volgende:

[..]
Dat herinner ik me ook nog! Melvin dacht ik, of Marvin? Die wat s'nachts stiekem over het strand liep omdat daar zogenaamd geen camera's waren
Dat zou best kunnen ja. :D
Hotapnyc
  Moderator donderdag 20 april 2023 @ 13:37:36 #278
446930 crew  ESF1Gamer
pi_208836182
Volgende week gaat het los met derde wereldoorlog in Temptation.

Miriam moet echt normaal doen.

Shanta die jaloers wordt van een aanraking.

Miriam die vindt dat Lester alleen mag daten met knappe vrijgezelle dames en dat Joel en Lester in de badkamer is vind ze ook niks. Dat is beter dan een vrijgezelle vrouw daar.
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  donderdag 20 april 2023 @ 14:00:01 #279
106068 MaximumRush
pi_208836443
Gadverdamme, wat een gedrocht is die Miriam. Qua uiterlijk sowieso niet meer dan een 6, maar met haar opmerkingen deze keer zakt ze zo naar een 1. Ze zal wel gigantisch onzeker zijn.
  Miss 200.000.000! donderdag 20 april 2023 @ 14:37:48 #280
367000 roos94
pi_208837007
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2023 14:00 schreef MaximumRush het volgende:
Gadverdamme, wat een gedrocht is die Miriam. Qua uiterlijk sowieso niet meer dan een 6, maar met haar opmerkingen deze keer zakt ze zo naar een 1. Ze zal wel gigantisch onzeker zijn.
Ja zij ziet er niet uit met haar droopey ogen :')
VyprVPN - de snelle VPNCyberghost VPNZenmate VPN
  Miss 200.000.000! donderdag 20 april 2023 @ 14:38:20 #281
367000 roos94
pi_208837016
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2023 23:05 schreef Anouk83 het volgende:

[..]
Dat herinner ik me ook nog! Melvin dacht ik, of Marvin? Die wat s'nachts stiekem over het strand liep omdat daar zogenaamd geen camera's waren
Marvin en Zwanetta
  donderdag 20 april 2023 @ 14:51:53 #282
448392 Epistaxiophobia
Queen Obscene
pi_208837240
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2023 14:38 schreef roos94 het volgende:

[..]
Marvin en Zwanetta
Zwanetta is een ander seizoen
  Moderator donderdag 20 april 2023 @ 14:59:30 #283
446930 crew  ESF1Gamer
pi_208837388
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2023 14:51 schreef Epistaxiophobia het volgende:

[..]
Zwanetta is een ander seizoen
Zwanetta zat in 2 seizoenen als verleidster
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  donderdag 20 april 2023 @ 19:40:50 #284
287084 itchycoo
gutentag
pi_208840784
Ik vind dat ze wel echt heel flauw selectief zijn met de beelden die Iris van Mitch te zien krijgt
  donderdag 20 april 2023 @ 20:14:11 #285
473277 Astro_boy
pi_208841371
Die Miriam spoort niet. Ik zou het al lang uitgemaakt hebben. Daar heb je geen tv-programma voor nodig. En die kleine ‘met curves’ ook niet goed bij haar hoofd.
  donderdag 20 april 2023 @ 23:41:33 #286
308259 Jaytje07
pi_208846505
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2023 14:00 schreef MaximumRush het volgende:
Gadverdamme, wat een gedrocht is die Miriam. Qua uiterlijk sowieso niet meer dan een 6, maar met haar opmerkingen deze keer zakt ze zo naar een 1. Ze zal wel gigantisch onzeker zijn.
Die 6 is nog best wel 2 te hoog
  donderdag 20 april 2023 @ 23:57:45 #287
500758 Malavita
pi_208846758
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2023 19:40 schreef itchycoo het volgende:
Ik vind dat ze wel echt heel flauw selectief zijn met de beelden die Iris van Mitch te zien krijgt
Dat is het hele idee van dit programma...
  vrijdag 21 april 2023 @ 10:49:02 #288
354103 Magica
gna gna
pi_208849479
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2023 14:00 schreef MaximumRush het volgende:
Gadverdamme, wat een gedrocht is die Miriam. Qua uiterlijk sowieso niet meer dan een 6, maar met haar opmerkingen deze keer zakt ze zo naar een 1. Ze zal wel gigantisch onzeker zijn.
Ja dat afgeven of het uiterlijk van die date, nogal zielig.
En door shanta werd zij eerder ook al als lelijkste van de villa bestempeld, ook beetje sneu voor der :')
  Moderator vrijdag 21 april 2023 @ 11:11:55 #289
382129 crew  Donna
pi_208849776
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 april 2023 10:49 schreef Magica het volgende:

[..]
Ja dat afgeven of het uiterlijk van die date, nogal zielig.
En door shanta werd zij eerder ook al als lelijkste van de villa bestempeld, ook beetje sneu voor der :')
Het ging ook maar door. :')
  vrijdag 21 april 2023 @ 11:15:19 #290
168093 Soury
Squeek
pi_208849821
Die Shanta is pas eng.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Surf prive met PureVPNSurf prive met PureVPNAnoniem en veilig met ProtonVPN
  vrijdag 21 april 2023 @ 11:51:43 #291
287084 itchycoo
gutentag
pi_208850282
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2023 23:57 schreef Malavita het volgende:

[..]
Dat is het hele idee van dit programma...
Haha oke terecht punt.

quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2023 14:00 schreef MaximumRush het volgende:
Gadverdamme, wat een gedrocht is die Miriam. Qua uiterlijk sowieso niet meer dan een 6, maar met haar opmerkingen deze keer zakt ze zo naar een 1. Ze zal wel gigantisch onzeker zijn.
Haha ja, de hele tijd een beetje de vrolijke, zelfverzelerde gangmaker uithangen en in een klap viel het masker af.
  vrijdag 21 april 2023 @ 12:12:57 #292
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_208850513
Shanta en Miriam 8)7

Ze vertonen echt ongezond gedrag; ziekelijke jaloezie en onzekerheid gemaskeerd door een grote mond en het afzeiken van anderen... IndJoël staat ook niet helemaal ontspannen in de wedstrijd, kan me voorstellen dat hij de fout in gaat omdat hij vindt dat Shanta te veel met Ali optrekt. De montage stuurt ook alvast aan op ontwikkelingen tussen Marisol en Lester, het zou me ook niets verbazen als hij met drank op de fout in gaat.

En uit de promo van volgende week lijkt er iets te gaan gebeuren met de deelnemende koppels, gaan Mike en Evie er uit?
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  vrijdag 21 april 2023 @ 12:15:04 #293
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_208850539
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2023 14:38 schreef roos94 het volgende:

[..]
Marvin en Zwanetta
Marvin en Louise. Louise was een schatje, vond het wel echt sneu voor haar. Marvin liep rond alsof hij allemaal niet begreep wat hem overkwam _O- En het dan telkens weer opnieuw doen :'( :')
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  Miss 200.000.000! vrijdag 21 april 2023 @ 12:19:49 #294
367000 roos94
pi_208850590
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2023 12:15 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]
Marvin en Louise. Louise was een schatje, vond het wel echt sneu voor haar. Marvin liep rond alsof hij allemaal niet begreep wat hem overkwam _O- En het dan telkens weer opnieuw doen :'( :')
Prachtige tijden _O_
  vrijdag 21 april 2023 @ 16:30:31 #295
182698 Cirilico
pi_208853357
Nou, de vaart zit er nog niet in. Al was het grappig om te zien hoe Miriam en Shanta boos worden op de dates "want lelijk", "want vies". Niet omdat ze jaloers zijn hoor, neuhh.
Hotapnyc
  vrijdag 21 april 2023 @ 21:16:13 #296
287084 itchycoo
gutentag
pi_208857041
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2023 16:30 schreef Cirilico het volgende:
Nou, de vaart zit er nog niet in. Al was het grappig om te zien hoe Miriam en Shanta boos worden op de dates "want lelijk", "want vies". Niet omdat ze jaloers zijn hoor, neuhh.
En die Shanta elke keer met een kop als een bak met wurmen
  zondag 23 april 2023 @ 00:04:59 #297
474733 Eagles89
pi_208868835
Die Shanta en Miriam zijn echt zo vreselijk arrogant en irritant en het zijn allebei amper 6jes, die Miriam niet eens. En dan noemt ze die verleidster een tokkie terwijl ze zelf het prototype tokkie is. Seizoen komt wel erg langzaam op gang, maar denk en hoop dat er nog wel actie gaat komen met het Indo koppel en de psycho Miriam met dr vriend.
  maandag 24 april 2023 @ 03:50:20 #298
407195 ThijsTH
pi_208881291
Die Marisol geeft me wel Fabiola vibes....echt zo expres zwoel en rustig praten terwijl ze het helemaal niet zo meent. Echt een type die kan verleiden om het verleiden, echt een nepperd.
  maandag 24 april 2023 @ 16:22:03 #299
498087 ISVV
pi_208887480
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2023 03:50 schreef ThijsTH het volgende:
Die Marisol geeft me wel Fabiola vibes....echt zo expres zwoel en rustig praten terwijl ze het helemaal niet zo meent. Echt een type die kan verleiden om het verleiden, echt een nepperd.
Raar mens inderdaad
  maandag 24 april 2023 @ 18:18:22 #300
492384 Cod_player
pi_208888691
Spannend weer, lekker oppervlakkige mensen ook weer erin, heerlijk.
Zavvi - Fandom en GeekgearZavvi - Fandom en GeekgearBekijk het streamingaanbod van Primevideo
  maandag 24 april 2023 @ 18:18:40 #301
492384 Cod_player
pi_208888697
Dicht.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')