Dat herinner ik me ook nog! Melvin dacht ik, of Marvin? Die wat s'nachts stiekem over het strand liep omdat daar zogenaamd geen camera's warenquote:Op maandag 17 april 2023 20:25 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Vroeger keek ik nog niet (vond het bagger tot ik er toevallig inrolde) maar ik herinner me dus wel nog een getinte kale man die op elk kampvuur aan het seksen was en spijt had erna om het de volgende dag weer te doen.
Dat zou best kunnen ja.quote:Op maandag 17 april 2023 23:05 schreef Anouk83 het volgende:
[..]
Dat herinner ik me ook nog! Melvin dacht ik, of Marvin? Die wat s'nachts stiekem over het strand liep omdat daar zogenaamd geen camera's waren
Ja zij ziet er niet uit met haar droopey ogenquote:Op donderdag 20 april 2023 14:00 schreef MaximumRush het volgende:
Gadverdamme, wat een gedrocht is die Miriam. Qua uiterlijk sowieso niet meer dan een 6, maar met haar opmerkingen deze keer zakt ze zo naar een 1. Ze zal wel gigantisch onzeker zijn.
Marvin en Zwanettaquote:Op maandag 17 april 2023 23:05 schreef Anouk83 het volgende:
[..]
Dat herinner ik me ook nog! Melvin dacht ik, of Marvin? Die wat s'nachts stiekem over het strand liep omdat daar zogenaamd geen camera's waren
Zwanetta zat in 2 seizoenen als verleidsterquote:Op donderdag 20 april 2023 14:51 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
Zwanetta is een ander seizoen
Die 6 is nog best wel 2 te hoogquote:Op donderdag 20 april 2023 14:00 schreef MaximumRush het volgende:
Gadverdamme, wat een gedrocht is die Miriam. Qua uiterlijk sowieso niet meer dan een 6, maar met haar opmerkingen deze keer zakt ze zo naar een 1. Ze zal wel gigantisch onzeker zijn.
Dat is het hele idee van dit programma...quote:Op donderdag 20 april 2023 19:40 schreef itchycoo het volgende:
Ik vind dat ze wel echt heel flauw selectief zijn met de beelden die Iris van Mitch te zien krijgt
Ja dat afgeven of het uiterlijk van die date, nogal zielig.quote:Op donderdag 20 april 2023 14:00 schreef MaximumRush het volgende:
Het ging ook maar door.quote:Op vrijdag 21 april 2023 10:49 schreef Magica het volgende:
[..]
Ja dat afgeven of het uiterlijk van die date, nogal zielig.
En door shanta werd zij eerder ook al als lelijkste van de villa bestempeld, ook beetje sneu voor der
Haha oke terecht punt.quote:Op donderdag 20 april 2023 23:57 schreef Malavita het volgende:
[..]
Dat is het hele idee van dit programma...
Haha ja, de hele tijd een beetje de vrolijke, zelfverzelerde gangmaker uithangen en in een klap viel het masker af.quote:Op donderdag 20 april 2023 14:00 schreef MaximumRush het volgende:
Marvin en Louise. Louise was een schatje, vond het wel echt sneu voor haar. Marvin liep rond alsof hij allemaal niet begreep wat hem overkwamquote:
Prachtige tijdenquote:Op vrijdag 21 april 2023 12:15 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Marvin en Louise. Louise was een schatje, vond het wel echt sneu voor haar. Marvin liep rond alsof hij allemaal niet begreep wat hem overkwamEn het dan telkens weer opnieuw doen
![]()
En die Shanta elke keer met een kop als een bak met wurmenquote:Op vrijdag 21 april 2023 16:30 schreef Cirilico het volgende:
Nou, de vaart zit er nog niet in. Al was het grappig om te zien hoe Miriam en Shanta boos worden op de dates "want lelijk", "want vies". Niet omdat ze jaloers zijn hoor, neuhh.
Raar mens inderdaadquote:Op maandag 24 april 2023 03:50 schreef ThijsTH het volgende:
Die Marisol geeft me wel Fabiola vibes....echt zo expres zwoel en rustig praten terwijl ze het helemaal niet zo meent. Echt een type die kan verleiden om het verleiden, echt een nepperd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |