Absoluut, zeker het seizoen met Merlijn, Pommelien, Jolien en die Herbert, dat was iedere week genieten 😂 En nog langer geleden, toen het nog niet om Instagram volgers ging die Bianca (?) die in het zwembad met 2 jongens zoendequote:Op zondag 9 april 2023 12:01 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik ga het wel in de gaten houden, TEMPTATION was echt genieten namelijk jaren geleden.
Timtation seizoen was ook zeer vermakelijkquote:Op dinsdag 11 april 2023 08:55 schreef Anouk83 het volgende:
[..]
Absoluut, zeker het seizoen met Merlijn, Pommelien, Jolien en die Herbert, dat was iedere week genieten 😂 En nog langer geleden, toen het nog niet om Instagram volgers ging die Bianca (?) die in het zwembad met 2 jongens zoende
MENSENquote:Op dinsdag 11 april 2023 10:48 schreef ISVV het volgende:
Dat seizoen met Timtation was toch ook geniaal? "KWILDEBORAHLEEMANSNIETKWETSENSEH". Vooral het feit dat die verleidster helemaal niks van 'm moest hebben en hij mensen al ging uitnodigen voor de bruiloft.
Genotquote:
quote:Op vrijdag 14 april 2023 13:04 schreef Magica het volgende:
Ik dacht al waarom reageert niemand nav de aflevering maar nu gezien![]()
Iemand janken omdat een vrouw een hand op zijn schouder legtquote:Op vrijdag 14 april 2023 13:04 schreef Magica het volgende:
Ik dacht al waarom reageert niemand nav de aflevering maar nu gezien![]()
Haha 😂quote:Op vrijdag 14 april 2023 15:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Iemand janken omdat een vrouw een hand op zijn schouder legt
Alles voor de insta en gratis plastische chirurgie behandelingenquote:Op vrijdag 14 april 2023 15:13 schreef needakill het volgende:
Ik vind ze allemaal wel behoorlijk aanstellen. Als aanraken niet mag, waarom geef je dan op?
Ja dit! En dan vooral de mannen van Iris🤣 Vind haar mega irritant overkomenquote:Op vrijdag 14 april 2023 22:34 schreef Cirilico het volgende:
Gaat Miriam nu elke keer azen op de mannen die de andere dames leuk vinden? Ik krijg ook een beetje pick me girl vibes van d'r.
2009/10 kende Bianca en Björn. Ook wel episch hoor.quote:Op dinsdag 11 april 2023 10:48 schreef ISVV het volgende:
Dat seizoen met Timtation was toch ook geniaal? "KWILDEBORAHLEEMANSNIETKWETSENSEH". Vooral het feit dat die verleidster helemaal niks van 'm moest hebben en hij mensen al ging uitnodigen voor de bruiloft.
Goede ouwe tijd.quote:Op maandag 17 april 2023 13:03 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
2009/10 kende Bianca en Björn. Ook wel episch hoor.
Hier ook nog wat pareltjes:
KOEKEROEND, was dat hetzelfde seizoen of een latere?quote:Op dinsdag 11 april 2023 10:48 schreef ISVV het volgende:
Vroeger keek ik nog niet (vond het bagger tot ik er toevallig inroldequote:Op maandag 17 april 2023 13:03 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
2009/10 kende Bianca en Björn. Ook wel episch hoor.
Hier ook nog wat pareltjes:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |