abonnement Unibet Coolblue
pi_205081338
Arme Dora ;( en @Lonaa natuurlijk, hopelijk nu bezig met siësta.

En @Lucky_Strike sterkte met je stomme lijf. Niet leuk!

Hopelijk gaat het lukken met de kaartjes @Kaatje1 :D

En dan vergeet ik vast nog mensen.

Ik heb gisteren al mijn boodschapjes gedaan en nu zit het huis potdicht en de ventilator aan. Prima uit te houden. Vanmorgen kwam ik wel uit bij een hoop vliegen… prullenbak in de kattenkamer open… nog meer vliegen en :r maden :r. Dus even lekker buiten met water gespeeld en nu staat er een buiten- en binnenbak in de bleek en ligt de offending vuilniszak te ontmaden voor ik hem dubbel ingepakt in de kliko stort.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_205081437
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 11:58 schreef Cat-astrophe het volgende:
Arme Dora ;( en @:Lonaa natuurlijk, hopelijk nu bezig met siësta.

En @:Lucky_Strike sterkte met je stomme lijf. Niet leuk!

Hopelijk gaat het lukken met de kaartjes @:Kaatje1 :D

En dan vergeet ik vast nog mensen.

Ik heb gisteren al mijn boodschapjes gedaan en nu zit het huis potdicht en de ventilator aan. Prima uit te houden. Vanmorgen kwam ik wel uit bij een hoop vliegen… prullenbak in de kattenkamer open… nog meer vliegen en :r maden :r. Dus even lekker buiten met water gespeeld en nu staat er een buiten- en binnenbak in de bleek en ligt de offending vuilniszak te ontmaden voor ik hem dubbel ingepakt in de kliko stort.
Iewwww
We have far more in common than that which devides us..
pi_205081505
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 10:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hallo. Hier is het leven niet heel geweldig. Ik heb al weken last van mijn schouders. De cesartherapeut opperde gisteren wat ik al vreesde: overbelast. Over 2,5 week kan ik bij de fysio terecht. Eerder wel weer bij de cesar van wie ik oefeningen heb gekregen.

Ik vind het maar kut. Ik zou vandaag naar een festival gaan maar heb te veel pijn. Ik heb soms hulp nodig bij aan/uitkleden, dingen uit de kast pakken, ventilatieroosters dicht doen, etc. Ik voel me enorm onproductief.
Na je uitgebreide post over de therapieën verbaasd me dit een beetje! Wat naar joh! Toch overmoedig/overbelast door tuinwerk ?
Mss heeft @AnneX nog wat tips voor nu.
pi_205081516
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 08:53 schreef Jan_Onderwater het volgende:

Ja, is een agressieve tumor van het bindweefsel
Donderdag afspraak bij DA
;(
pi_205081953
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 10:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hallo. Hier is het leven niet heel geweldig. Ik heb al weken last van mijn schouders. De cesartherapeut opperde gisteren wat ik al vreesde: overbelast. Over 2,5 week kan ik bij de fysio terecht. Eerder wel weer bij de cesar van wie ik oefeningen heb gekregen.

Ik vind het maar kut. Ik zou vandaag naar een festival gaan maar heb te veel pijn. Ik heb soms hulp nodig bij aan/uitkleden, dingen uit de kast pakken, ventilatieroosters dicht doen, etc. Ik voel me enorm onproductief.
Beterschap, LS -O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_205081981
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 08:57 schreef Lonaa het volgende:
Oh😂 uhm, de tumor is niet geknapt, maar de darm. Ze gaan zo stoma aanleggen en dan kan ze het in principe nog weken volhouden, mits geen complicaties. Ze heeft geen pijn, is niet anders dan gisteren. Dus iets minder paniek dan het leek en we hoeven dus niet halsoverkop afscheid te nemen. Alweer.
Pffff....maar toch :D
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_205081994
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 10:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hallo. Hier is het leven niet heel geweldig. Ik heb al weken last van mijn schouders. De cesartherapeut opperde gisteren wat ik al vreesde: overbelast. Over 2,5 week kan ik bij de fysio terecht. Eerder wel weer bij de cesar van wie ik oefeningen heb gekregen.

Ik vind het maar kut. Ik zou vandaag naar een festival gaan maar heb te veel pijn. Ik heb soms hulp nodig bij aan/uitkleden, dingen uit de kast pakken, ventilatieroosters dicht doen, etc. Ik voel me enorm onproductief.
Geen tips. Behalve luisteren naar het lichaam, en de Cesartherapeut. 😘
Misschien 2 pcm erin?
Overigens vreemd, dat je niet binnen 3 dagen bij de ft terecht kunt. ( zoals vastgelegd in contract met zorgverzekeraar). Of istie met vakantie. )
Met een pauze hier en daar tijdens de diverse hh bezigheden, nog even zitten in de laatste meters in de schaduw tot de zon hier komt aan de voorkant.
# rood hoofd zag ik in de spiegel.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 18 juni 2022 @ 13:41:39 #204
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_205082024
Welkom bij D66 ruim 80 moties en wijzigingen op de wijziging van het Huishoudelijk Reglement en dan heb ik het nog niet over de politieke moties 😋
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_205082094
Siësta gelukt.
Sterkheidsbaas van alles.
  Moderator zaterdag 18 juni 2022 @ 13:57:56 #206
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_205082098
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 13:41 schreef borisz het volgende:
Welkom bij D66 ruim 80 moties en wijzigingen op de wijziging van het Huishoudelijk Reglement en dan heb ik het nog niet over de politieke moties 😋
Dat moet een genot zijn met dit weer :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 18 juni 2022 @ 14:28:50 #207
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_205082245
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 13:57 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Dat moet een genot zijn met dit weer :P
Het is in de hal beter dan buiten 😋
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_205082253
Ik liep 3 kwartier ff lekker in een doodstil dorp(iedereen ligt als haringen in een ton op t strand vermoedelijk :7) en moet gewoon ff uitzweten. Drukkend warrum :%

pi_205082295
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 14:30 schreef Blues het volgende:
Ik liep 3 kwartier ff lekker in een doodstil dorp(iedereen ligt als haringen in een ton op t strand vermoedelijk :7) en moet gewoon ff uitzweten. Drukkend warrum :%

[ afbeelding ]
Je zou zo je voeten in het water houden
We have far more in common than that which devides us..
pi_205083396
Siësta. :z en aan het voeteneind stond de ventilator. Aan op de laagste stand.
  zaterdag 18 juni 2022 @ 17:21:51 #211
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_205083497
thnx,voor de bier beoordelingen. Het is ingepakt en schuift door :P

Mag toch geen alcohol op t moment dus prima.

De low en slow bbq mislukte hier wat. De briketjes gingen wel gloeien, maar in een tempo dat t over 48 uur eens boven de 100 graden zou komen..
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zaterdag 18 juni 2022 @ 18:53:17 #212
63722 z80
I fink you freaky
pi_205084256
Schiphol was/is een zooitje. Londen Heatrow heeft een koffer probleempje. :X
https://twitter.com/haynesdeborah/status/1537850836117868547
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_205084631
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 18:53 schreef z80 het volgende:
Schiphol was/is een zooitje. Londen Heatrow heeft een koffer probleempje. :X
https://twitter.com/haynesdeborah/status/1537850836117868547
De vliegvelden in U.S. oók. :R
pi_205084989
O m g :o
pi_205085035
En weer een avondje in het openluchttheater *O*

https://caprera.nu/agenda/al-mckays-earth-wind-fire-experience/

Wel wat ander publiek dan gister bij Youp :+
Veel jonkies ook.
  Moderator zaterdag 18 juni 2022 @ 19:47:29 #216
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_205085038
M'n baas liep ook al flink te haten ja, Schiphol viel nu wel mee, ookal heeft hij ook al eens buiten in de rij moeten staan.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zaterdag 18 juni 2022 @ 20:25:56 #217
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_205085536
Ik had vandaag zin om bezig te gaan met de BBQ, en had toevallig het geluk bij de jumbo een kleine portie onbewerkte stukken spare-rib te vinden. Dit omdat mijn voorraad in de vriezer op t moment vrijwel op is omdat ik de vriezer wil ontdooien...

Dus heb ik het CUL-SC-meet recept maar weer eens uit de kast getrokken; de ribjes een uur gepekeld, toen afgespoeld, de kruidenrub gemaakt en ze hiermee ingesmeerd en twee uurtjes de koelkast in.

En toen op een slow BBQ tot ze droog waren buitenom, en daarna de temperatuur opgevoerd (want als je 13:00 met de boodschappen thuis komt is low en slow niet meer te doen..)

En daarna de BBQ saus gemaakt die erbij hoort...

De verse ingredienten fijnhakken en in een laagje olijfolie fruiten:


De rub erbij, en tomatenconcentraat:


Daarna nog wat vloeibare en dikvloeibare toevoegingen, en het geheel een uurtje laten pruttelen:


En dan de ribjes op kamertemperatuur laten komen:


En toen de fik erin!




[ Bericht 0% gewijzigd door fietsie op 18-06-2022 20:44:09 ]
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_205085592
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 20:25 schreef fietsie het volgende:
Ik had vandaag zin om bezig te gaan met de BBQ, en had toevallig het geluk bij de jumbo een kleine portie onbewerkte stukken spare-rib te vinden. Dit omdat mijn voorraad in de vriezer op t moment vrijwel op is omdat ik de vriezer wil ontdooien...

Dus heb ik het CUL-SC-meet recept maar weer eens uit de kast getrokken; de ribjes een uur gepekeld, toen afgespoed, de kruidenrub gemaakt en ze hiermee ingesmeerd en twee uurtjes de koelkast in.

En toen op een slow BBQ tot ze droog waren buitenom, en daarna de temperatuur opgevoerd (want als je 13:00 met de boodschappen thuis komt is low en slow niet meer te doen..)

En daarna de BBQ saus gemaakt die erbij hoort...

De verse ingredienten fijnhakken en in een laagje olijfolie fruiten:
[ afbeelding ][ afbeelding ]

De rub erbij, en tomatenconcentraat:
[ afbeelding ][ afbeelding ]

Daarna nog wat vloeibare en dikvloeibare toevoegingen, en het geheel een uurtje laten pruttelen:
[ afbeelding ]

En dan de ribjes op kamertemperatuur laten komen:
[ afbeelding ]

En toen de fik erin!
[ afbeelding ][ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Een degelijk en smakelijk cul recept _O_
pi_205087455
Thuis na een gezellig feestje. Zo leuk om mensen die je al zo lang kent weer te zien.

Lekker gegeten ook. En dat t op 5-10 minuten lopen was (ik loop niet zo snel) was ook wel prettig. De kleine kinderen (tussen de 2 en 9) vermaakten zich met veel water spelletjes. Het was op het terrein van een scouting vereniging dus de ruimte. Een paar volwassenen gingen op een gegeven moment voetballen en een 7 jarig jochie ging meedoen, hij straalde helemaal toen hij een doelpunt maakte
We have far more in common than that which devides us..
pi_205088006
Oh jongens wat was dit een feestje O+
Teveel gestaan en gedanst dus nu wel ff een paar pillen d'rin :D

pi_205088341
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 23:05 schreef Blues het volgende:
Oh jongens wat was dit een feestje O+
Teveel gestaan en gedanst dus nu wel ff een paar pillen d'rin :D

En ook zulk prachtig weer voor zo'n mooi concert. Zwoele zomeravond-gevoel. En het is nog niet eens zomer!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_205088370
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 14:42 schreef Kaatje1 het volgende:
Je zou zo je voeten in het water houden
Ik zat gisteren in Zwolle op het stadsstrand en kwamen ook allemaal bootjes langs met mensen die de voeten in het water lieten bungelen. Zag er zo verleidelijk uit O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_205088521
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 23:05 schreef Blues het volgende:
Oh jongens wat was dit een feestje O+
Teveel gestaan en gedanst dus nu wel ff een paar pillen d'rin :D

Heerlijke muziek
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 19 juni 2022 @ 01:15:21 #224
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_205089469
Hallo! Ik ben net thuis en sta kroketten te frituren voor mijn dronken liefde. Ik ben om 20.30 toch nog maar naar het festival gegaan. Pijn of niet, ik wilde feesten. Ik heb het geweten. Ik heb voor het eerst in 10 (?) jaar weer een avond gedanst. Heel, heel hard. Alle vrienden deden :o _O_ O+ naar me O+

En nu heb ik dus pijn en stink ik naar frituur.

*O*
Spoilers!
pi_205089475
quote:
1s.gif Op zondag 19 juni 2022 01:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hallo! Ik ben net thuis en sta kroketten te frituren voor mijn dronken liefde. Ik ben om 20.30 toch nog maar naar het festival gegaan. Pijn of niet, ik wilde feesten. Ik heb het geweten. Ik heb voor het eerst in 10 (?) jaar weer een avond gedanst. Heel, heel hard. Alle vrienden deden :o _O_ O+ naar me O+

En nu heb ik dus pijn en stink ik naar frituur.

*O*
Fijn dat je toch gegaan bent O+

Hier was het festival ook geweldig *O*
Nu nog 1,5u in de auto.
  zondag 19 juni 2022 @ 01:19:24 #226
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_205089482
quote:
1s.gif Op zondag 19 juni 2022 01:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hallo! Ik ben net thuis en sta kroketten te frituren voor mijn dronken liefde. Ik ben om 20.30 toch nog maar naar het festival gegaan. Pijn of niet, ik wilde feesten. Ik heb het geweten. Ik heb voor het eerst in 10 (?) jaar weer een avond gedanst. Heel, heel hard. Alle vrienden deden :o _O_ O+ naar me O+

En nu heb ik dus pijn en stink ik naar frituur.

*O*
Heerlijk!

Hier ook festival, maar pinkpop en de hele dag met deze hitte. ;(
Mag je als kers op de taart nog 2.5 uur die ouwe lullen van Pearl Jam aanzien. Ik ben op! Om 2 uur thuis als het goed is.
  zondag 19 juni 2022 @ 01:28:11 #227
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_205089509
Feest voor iedereen *O*
Spoilers!
  zondag 19 juni 2022 @ 04:21:05 #228
217702 Lonaa
Honger!
pi_205089637
Ik ben ook thuis. :+ Wat heb ik het gemist om achter een bar te staan zeg. _O_ Gewoon, het zit zo in mijn bloed, dit werk. _O_

Flinke dienst, bijna 9 uur, mild matig geregeld want die mensen doen dat niet normaal gesproken, onze eigen shit gedaan, gewoon waar we goed in zijn (met mijn vriendinnetje O+ ) gasten blij, organisatie blij en ik ben zelfs nog op date gevraagd. Niet als grapje maar een serieuze poging om eens met me af te spreken. :o _O_ Moest m teleurstellen en was bijna jammer want leuke kerel O+

Kleine naborrel, net met Dora gelopen want die is een beetje stuk na gisteren dus die moest ik weer de wijk uitdragen en toen duurde het nog voor altijd. ;( En nu, nu ga ik naar bed. O+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_205089733
quote:
1s.gif Op zondag 19 juni 2022 01:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
Feest voor iedereen *O*
Rond deze tijd was ik ook net thuis :+
Koor van mijn moeder doet soms vrijwilligerswerk voor extra inkomsten.

Er was een feest in een tent. Met Limburgse muziek (voor de kenners, oa. Big Benny, Frans Theunisz en Beppie Kraft. Live...). Mijn moedertje zat bij de bonnenverkoop met een vriendin, mijn man en ik stonden aan het "tussenbuffet".
Dat is drank opnemen en uitserveren, een 2e partij tapt.

Het was héét in de tent, 37+... Het was uitverkocht (900 kaarten) en ik was vergeten hoeveel mensen uit een dorp kunnen zuipen :')

Van 20 uur tot 1 uur aan 1 stuk door bestellingen. Van een zakje chips, tot 10 pils, een sjoes, een mazout, 34 radlers, sneeuwwitjes.

Er waren 2 buffetten, we stonden zelf met 8 mensen en ik heb niks verder meegekregen. Toen ze om 12 uur de jarigen gingen omroepen dacht ik: :o

Dus de tijd ging snel, maar holy crap, ik heb nog nooit zoveel gezweet :') en gerend. Op het eind moest ik wel bijna :'( als er weer een kerel kwam met 10, pils, 4 halfom, 2 sjoes, spa rood, spa blauw en 4 radlers.
Geen flesjes, dus die kakradlers moesten in plastic bekers.

Nou ja, dit kan dan weer van de bucketlist zullen we maar zeggen :7
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_205089739
Oja, SpaBla is géén spa blauw. Dat is half spa rood, half bier. Een lokale specialiteit.

Een mazout is half cola, half bier (grensdorp, dus Belsjen).

En heb je bonnen over, dan neem je daar chips voor mee bij het naar huis gaan. 14 zakjes, geen probleem :Y)

Of is dat ook buiten Limburg normaal oO<
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  zondag 19 juni 2022 @ 08:12:21 #231
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_205089769
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 07:41 schreef Syrena het volgende:

[..]
Rond deze tijd was ik ook net thuis :+
Koor van mijn moeder doet soms vrijwilligerswerk voor extra inkomsten.

Er was een feest in een tent. Met Limburgse muziek (voor de kenners, oa. Big Benny, Frans Theunisz en Beppie Kraft. Live...). Mijn moedertje zat bij de bonnenverkoop met een vriendin, mijn man en ik stonden aan het "tussenbuffet".
Dat is drank opnemen en uitserveren, een 2e partij tapt.

Het was héét in de tent, 37+... Het was uitverkocht (900 kaarten) en ik was vergeten hoeveel mensen uit een dorp kunnen zuipen :')

Van 20 uur tot 1 uur aan 1 stuk door bestellingen. Van een zakje chips, tot 10 pils, een sjoes, een mazout, 34 radlers, sneeuwwitjes.

Er waren 2 buffetten, we stonden zelf met 8 mensen en ik heb niks verder meegekregen. Toen ze om 12 uur de jarigen gingen omroepen dacht ik: :o

Dus de tijd ging snel, maar holy crap, ik heb nog nooit zoveel gezweet :') en gerend. Op het eind moest ik wel bijna :'( als er weer een kerel kwam met 10, pils, 4 halfom, 2 sjoes, spa rood, spa blauw en 4 radlers.
Geen flesjes, dus die kakradlers moesten in plastic bekers.

Nou ja, dit kan dan weer van de bucketlist zullen we maar zeggen :7
Holy shit, dat klinkt zwaar zeg! En dat met die temperatuur.

Overgebleven bonnen proberen wij ook wel in te wisselen voor dingen die mee kunnen. Zo kwam ik eens met 20 flesjes Flugel thuis. Gisteren zijn alle halve muntjes echter omgezet in alcohol.
Spoilers!
  Moderator / Redactie Sport zondag 19 juni 2022 @ 08:29:34 #232
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_205089804
Moggel;
Gisteravond naar The Bridge S2 gekeken :+ na het congres vond ik wel prima.
Ik ga straks de laatste etappe van Buiten de Binnenstad van Amsterdam Lopen 13km van IJburg naar CS. :)
En vanmiddag rondje Houtfestival :P
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_205089813
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 07:47 schreef Syrena het volgende:
Oja, SpaBla is géén spa blauw. Dat is half spa rood, half bier. Een lokale specialiteit.

Een mazout is half cola, half bier (grensdorp, dus Belsjen).

En heb je bonnen over, dan neem je daar chips voor mee bij het naar huis gaan. 14 zakjes, geen probleem :Y)

Of is dat ook buiten Limburg normaal oO<
Mazout ken ik van mijn Vlaamse ex-schoonmzus *O* SpaBla nog nooit van gehoord.

Maar allemachtig, wat heb jij hard gewerkt _O_ Lonaa heeft volgens mij ook (al fluitend/zingend) ook keihard gewerkt _O_ Mooi O+ Waarom ga je niet ergens in een kroeg werken :7 Is dat niet iets voor je? (@Lonaa)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_205089817
Alhoewel, ze zeggen dat als je van je hobby je beroep maakt je geen hobby meer hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_205089836
Boh, lig met alle ramen open op bed, heerlijk 15 graadjes doorwaaien O+

Mijn moeder mag vanmiddag nog de tent in. Ook typisch tentfeest, vrijdag, zaterdag en zondagmiddag :+ Na de processie, uiteraard.

Ik hoop wel dat het gister te heet was voor corona, maar we verwachten toch wel een besmettingspiek :X
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  Moderator zondag 19 juni 2022 @ 08:45:17 #236
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_205089838
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 07:47 schreef Syrena het volgende:
Oja, SpaBla is géén spa blauw. Dat is half spa rood, half bier. Een lokale specialiteit.

Een mazout is half cola, half bier (grensdorp, dus Belsjen).

En heb je bonnen over, dan neem je daar chips voor mee bij het naar huis gaan. 14 zakjes, geen probleem :Y)

Of is dat ook buiten Limburg normaal oO<
Met dorstig weer moet je goed blijven drinken. Mazout is toch Belgisch voor een soort (rode) diesel die niet aan EN590 voldoet, om op te stoken? Dat drankje ken ik als Cab.



En ja, de munten opmaken is best normaal. Meestal haal ik er gewoon eten voor op, niet iets dat mee naar huis kan.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_205089842
quote:
1s.gif Op zondag 19 juni 2022 08:12 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Holy shit, dat klinkt zwaar zeg! En dat met die temperatuur.

Overgebleven bonnen proberen wij ook wel in te wisselen voor dingen die mee kunnen. Zo kwam ik eens met 20 flesjes Flugel thuis. Gisteren zijn alle halve muntjes echter omgezet in alcohol.
Nog even *O* *O* *O* voor je dansen van gister O+ Heerlijk!
Hoe gaat het met je lijf?
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  zondag 19 juni 2022 @ 08:46:39 #238
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205089843
Mazout is Russisch voor zware stookolie
Spezi is Beiers voor half Cola Half Fanta trouwens
  Moderator zondag 19 juni 2022 @ 08:48:37 #239
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_205089851
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 07:41 schreef Syrena het volgende:


Geen flesjes, dus die kakradlers moesten in plastic bekers.

Prachtig he, die Nederlandse regels.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_205089855
quote:
1s.gif Op zondag 19 juni 2022 08:45 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Met dorstig weer moet je goed blijven drinken. Mazout is toch Belgisch voor een soort (rode) diesel die niet aan EN590 voldoet, om op te stoken? Dat drankje ken ik als Cap.

[ afbeelding ]

En ja, de munten opmaken is best normaal. Meestal haal ik er gewoon eten voor op, niet iets dat mee naar huis kan.
Ik nam vroeger wel eens chocolade voor een verdwaalde bon. Maar er was alleen chips. Het friettentje was gewoon betalen volgens mij, stond een stukje verderop.

Ik ken wel Spätzi, cola met sinas gemixt, maar dat is Duits. Ook te koop als mezzomix.

Mazout is idd iets van brandstof.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_205089875
quote:
1s.gif Op zondag 19 juni 2022 08:48 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Prachtig he, die Nederlandse regels.
Yes. Maar met glas was echt niet te doen geweest qua volumes denk ik.

We hadden ook van die kartonnen dingetjes voor de bekers, meteen pap zodra die nat werden. Ik gaf iedereen meteen een dubbele.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_205089882
Maar wel Beppie! O+
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_205089890
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 08:49 schreef Syrena het volgende:

[..]
Ik nam vroeger wel eens chocolade voor een verdwaalde bon. Maar er was alleen chips. Het friettentje was gewoon betalen volgens mij, stond een stukje verderop.

Ik ken wel Spätzi, cola met sinas gemixt, maar dat is Duits. Ook te koop als mezzomix.

Mazout is idd iets van brandstof.
En SchwippSchwapp :Y
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_205089930
Samenvatting: er zijn mensen die feesten *O* en er zijn er, die werken _O_
Allemaal leuk om terug te lezen.
pi_205089940
quote:
1s.gif Op zondag 19 juni 2022 08:55 schreef Vanyel het volgende:
Maar wel Beppie! O+
Ja O+
En Benny:

:+ ik bespaar jullie de rest.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_205089949
quote:
1s.gif Op zondag 19 juni 2022 09:02 schreef AnneX het volgende:
Samenvatting: er zijn mensen die feesten *O* en er zijn er, die werken _O_
Allemaal leuk om terug te lezen.
En er waren mensen die sliepen O-) :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  zondag 19 juni 2022 @ 09:06:05 #247
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205089954
Er zijn ook Kabouters die feesten, bv Paulus de Hoskabouter.
pi_205089967
Mogge!

Wat een heerlijke feestverhalen aan beide kanten van de bar.
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator / Redactie Sport zondag 19 juni 2022 @ 09:25:16 #249
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_205090009
Voor het eerst in de bus met Fred Teeven als buschauffeur 😋
Overigens is Fred vooral lobbyist voor de veiligheidsbranche en daarnaast een beetje buschauffeur
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zondag 19 juni 2022 @ 09:38:33 #250
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205090054
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 09:25 schreef borisz het volgende:
Voor het eerst in de bus met Fred Teeven als buschauffeur 😋
Overigens is Fred vooral lobbyist voor de veiligheidsbranche en daarnaast een beetje buschauffeur
Je kan van alles van Fred vinden, maar hij is als voormalig staatsecretaris en officier van justitie niet te min om een bus te rijden, direct in 2017 na zijn afscheid van de kamer.
  zondag 19 juni 2022 @ 09:44:40 #251
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_205090095
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 08:46 schreef Syrena het volgende:

[..]
Nog even *O* *O* *O* voor je dansen van gister O+ Heerlijk!
Hoe gaat het met je lijf?
Mijn lijf doet zeer. Vooral mijn rechterhiel :? Verder lig ik nog steeds te grijnzen vanwege het toffe feest dus ik kom de dag wel door :)
Spoilers!
pi_205090124
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 09:38 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Je kan van alles van Fred vinden, maar hij is als voormalig staatsecretaris en officier van justitie niet te min om een bus te rijden, direct in 2017 na zijn afscheid van de kamer.
En als informateur te onderhandelen voor samenstellen van een college in Houten.

Een tip voor mensen, die een hekel hebben aan drogen en schoonhouden van badkamers en met name doucheruimten.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 19 juni 2022 @ 09:53:53 #253
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205090159
quote:
1s.gif Op zondag 19 juni 2022 09:49 schreef AnneX het volgende:

[..]
En als informateur te onderhandelen voor samenstellen van een college in Houten.

Een tip voor mensen, die een hekel hebben aan drogen en schoonhouden van badkamers en met name doucheruimten.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik klaar ben met douchen, spoel ik de douchewanden met heet water af, glas en tegels, dan spoel je alle zeep en huidvetresten weg die zich anders opbouwen, en daarna ff met een trekkertje erover.
  zondag 19 juni 2022 @ 09:53:56 #254
217702 Lonaa
Honger!
pi_205090161
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 08:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Mazout ken ik van mijn Vlaamse ex-schoonmzus *O* SpaBla nog nooit van gehoord.

Maar allemachtig, wat heb jij hard gewerkt _O_ Lonaa heeft volgens mij ook (al fluitend/zingend) ook keihard gewerkt _O_ Mooi O+ Waarom ga je niet ergens in een kroeg werken :7 Is dat niet iets voor je? (@:Lonaa)
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 08:37 schreef Isabeau het volgende:
Alhoewel, ze zeggen dat als je van je hobby je beroep maakt je geen hobby meer hebt.
Onder andere dit. En omdat nachtwerk. En omdat m'n voeten ontzettend zeer doen nu (ok ik heb het ook niet meer gewend). Maar wie weet, ooit. Ik sluit het niet uit.
Sterkheidsbaas van alles.
  zondag 19 juni 2022 @ 10:00:04 #255
217702 Lonaa
Honger!
pi_205090194
Iets meer slaap was ook wel wenselijk geweest, eigenlijk.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_205090208
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 09:53 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Als ik klaar ben met douchen, spoel ik de douchewanden met heet water af, glas en tegels, dan spoel je alle zeep en huidvetresten weg die zich anders opbouwen, en daarna ff met een trekkertje erover.
Kan ook. Alleen het ‘trekkertje’ werkt niet (goed genoeg) in de randen en hoeken is mijn ervaring.
En ik heb een pesthekel eraan om mij in het zweet te werken in alle hoeken ná douchen.
Dan wil ik zo snel mogelijk verder. Klaar.
  zondag 19 juni 2022 @ 10:13:01 #257
63722 z80
I fink you freaky
pi_205090254
Regen. Ik weet niet of ik daar nu blij van wordt.
Ja het koelt af, nog maar 17 graden. Maar de pollen zie je ronddwarrelen. En de hooikoorts is er ook niet blij mee.
Rondje vaderdag zal met dit weer ook rondje auto worden ipv fiets.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_205090266
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 10:13 schreef z80 het volgende:
Regen. Ik weet niet of ik daar nu blij van wordt.
Ja het koelt af, nog maar 17 graden. Maar de pollen zie je ronddwarrelen. En de hooikoorts is er ook niet blij mee.
Rondje vaderdag zal met dit weer ook rondje auto worden ipv fiets.
Belanden de pollen met de regen mee niet op de grond? i.p.v. in de lucht.

Heb je een stropdas gekocht?😉
pi_205090342
:O wij beginnen langzaamaan wakker te worden.
Zo nog de hele auto uitladen, daar hadden we gisternacht geen puf meer voor.

En dan vanavond nog vaderdag vieren.
  zondag 19 juni 2022 @ 10:38:05 #260
63722 z80
I fink you freaky
pi_205090368
quote:
1s.gif Op zondag 19 juni 2022 10:16 schreef AnneX het volgende:

[..]
Belanden de pollen met de regen mee niet op de grond? i.p.v. in de lucht.

Heb je een stropdas gekocht?😉
Als het lang en veel regent wel. Met dit gespetter niet.

En zelf gemaakt natuurlijk. :P
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_205090732
quote:
1s.gif Op zondag 19 juni 2022 09:02 schreef AnneX het volgende:
Samenvatting: er zijn mensen die feesten *O* en er zijn er, die werken _O_
Allemaal leuk om terug te lezen.
Morgen weer }:|
pi_205090738
quote:
1s.gif Op zondag 19 juni 2022 09:44 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Mijn lijf doet zeer. Vooral mijn rechterhiel :? Verder lig ik nog steeds te grijnzen vanwege het toffe feest dus ik kom de dag wel door :)
Ik heb ong hetzelfde.
Rug is deaudt en spieren boven knie doen zeer _O-
pi_205090759
Hier vannacht rond 4 uur een enorme bliksem/donder/heavy regenbui met fllits en alles. Bij jullie ook :?
pi_205090769
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 09:53 schreef Jan_Onderwater het volgende:

Als ik klaar ben met douchen, spoel ik de douchewanden met heet water af, glas en tegels, dan spoel je alle zeep en huidvetresten weg die zich anders opbouwen, en daarna ff met een trekkertje erover.
Dit :+
  zondag 19 juni 2022 @ 11:38:13 #265
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_205090801
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 11:31 schreef Blues het volgende:

[..]
Ik heb ong hetzelfde.
Rug is deaudt en spieren boven knie doen zeer _O-
We moeten er wat voor over hebben *O*
Spoilers!
pi_205090814
quote:
1s.gif Op zondag 19 juni 2022 11:38 schreef Lucky_Strike het volgende:

We moeten er wat voor over hebben *O*
Precies en goed dat je gegaan bent.
Nu paar dagen rust hoor!
pi_205090830
Ik lees over betere feestjes (en feestjes die ik zelf zou vermijden :D ) en in beide gevallen harde werkers!


Mijn avond bestond uit heel veel dieren die veel last hadden van de warmte. Ook veel benauwde dieren, en dieren die al bij aankomst overleden of al snel moesten worden geuthanaseerd.
Niet onze leukste avond, hoewel er ook wel lichtpuntjes waren gelukkig.


Met geslapen tot 11 uur. Ik ben brak, maarrrrrr..nu drie weken vrij! O+
pi_205090850
Lekker Candaas, vakantie! Neem je ook wat tijd om bij te komen tijdens het huisklussen :*
pi_205090878
Fijn van de lichtpuntjes @Candaasje maar sneu van alle andere gevallen. Fijne vakantie
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 19 juni 2022 @ 11:50:54 #270
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205090898
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 11:34 schreef Blues het volgende:

[..]
Dit :+
Hoe voorkom jij Kalkvlekken als je de druppels niet weghaalt? Doekje?
pi_205090912
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 11:50 schreef Jan_Onderwater het volgende:

Hoe voorkom jij Kalkvlekken als je de druppels niet weghaalt? Doekje?
Eens in de zoveel weken tijdens douchen op een vrije dag elke dag een tegelwand/deur dat doe ik dan in 4 dagen incl de vloer met kalkspul/sponsje.
  zondag 19 juni 2022 @ 11:53:40 #272
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205090925
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 11:52 schreef Blues het volgende:

[..]
Eens in de zoveel weken tijdens douchen op een vrije dag elke dag een tegelwand/deur dat doe ik dan in 4 dagen incl de vloer met kalkspul/sponsje.
Als je aftrekt (....) dan hoeft dat veel minder.
pi_205090972
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 10:38 schreef z80 het volgende:

[..]
Als het lang en veel regent wel. Met dit gespetter niet.

En zelf gemaakt natuurlijk. :P
:D

quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 11:33 schreef Blues het volgende:
Hier vannacht rond 4 uur een enorme bliksem/donder/heavy regenbui met fllits en alles. Bij jullie ook :?
niks gemerkt daarvan. Lokaal ws.
Wel halverwege de nacht de ramen dicht voor een bui en dekbed weer erop en wij eronder.

Gut @Candaasje wat zwaar. :*
pi_205090992
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 11:53 schreef Jan_Onderwater het volgende:


Als je aftrekt (....) dan hoeft dat veel minder.
Weet ik maar dat trek ik niet :+
pi_205090996
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 11:52 schreef Blues het volgende:

[..]
Eens in de zoveel weken tijdens douchen op een vrije dag elke dag een tegelwand/deur dat doe ik dan in 4 dagen incl de vloer met kalkspul/sponsje.
Keihard water hier. De genoemde doek is een uitkomst.
Volgens de site zelfs een 1000-dingen doek. Hier alleen in gebruik voor de tegels en de vloer in de douche.

Zelfs de hulp is er enthousiast over. Nou, dat wil wat zeggen.

Verder (nog) een nieuwe favo. Culwise.
Lemoncurd als jam gebruiken en de aardbeien erop. Oei. :Y)
pi_205091004
Nabrander: trekt een vestje aan 8)7
pi_205091104
Ugh.
Ik kom er net achter dat mijn vader gisteren mijn plaatstalen pannen in de afwasmachine heeft gezet :'( :'( :'(
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  zondag 19 juni 2022 @ 12:26:46 #278
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205091131
quote:
1s.gif Op zondag 19 juni 2022 12:23 schreef Vanyel het volgende:
Ugh.
Ik kom er net achter dat mijn vader gisteren mijn plaatstalen pannen in de afwasmachine heeft gezet :'( :'( :'(
Opnieuw inbranden dus. Ergerlijk maar geen ramp. Mijn zus gooide eens bij mij aluminium onderdelen in de vaatwasser, kwamen er grijs en aangevreten uit.
pi_205091439
Wij trekkeren religieus na elke douchebeurt. En dan nadrogen met doekje. Bij de wekelijke poets wapper ik alleen ff met een doekje door de douchebak, 1x per 3-4 weken ook putje eruit en schoonmaken.

Het is wat met alle beestjes deze week -O- :* voor candaasje en Jan, en O+ Dora O+
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  zondag 19 juni 2022 @ 13:49:07 #280
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_205091728
Wij hebben een waterontharder...Ik spoel alleen 1x in de zoveel tijd even met heet water de wanden af. Verder doet de poets de wanden..
  Moderator / Redactie Sport zondag 19 juni 2022 @ 14:07:22 #281
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_205091848
Dat was het laatste deel van Buiten de Binnenstad van Amsterdam O+ Van IJburg naar CS via Flevo- en Oosterpark. Bij Artis achterlangs en via het Oosterdok naar CS.
Wandeling voltooid en de stad weer op een andere manier leren kennen. En Amsterdam heeft best veel groen. Amsterdam O+

[ Bericht 0% gewijzigd door borisz op 19-06-2022 14:14:09 ]
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_205091949
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 11:50 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Hoe voorkom jij Kalkvlekken als je de druppels niet weghaalt? Doekje?
Ik heb een waterontharder. Nog veel minder werk.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 19 juni 2022 @ 14:22:07 #283
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205091952
quote:
7s.gif Op zondag 19 juni 2022 14:21 schreef sigme het volgende:

[..]
Ik heb een waterontharder. Nog veel minder werk.
Beter!
pi_205092026
Ik heb volgens @Clubsoda superzacht water, dus ik negeer gewoon wat ik zie en geloof dat het er niet is. Ook bijzonder effectief
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  zondag 19 juni 2022 @ 15:49:31 #285
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_205092412
Nadat hier voor de tweede keer een draadje, en 1 keer een takje tussen de deur geklemd zat toen ik wat langer van huis was heb ik toch besloten een camera op te hangen.

Helaas lukt het niet het admin account er vanaf te slopen (tot nu toe), maar het is wel leuk dat ie nu kan casten naar mn google home :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_205092984
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 15:49 schreef fietsie het volgende:
Nadat hier voor de tweede keer een draadje, en 1 keer een takje tussen de deur geklemd zat toen ik wat langer van huis was heb ik toch besloten een camera op te hangen.

Helaas lukt het niet het admin account er vanaf te slopen (tot nu toe), maar het is wel leuk dat ie nu kan casten naar mn google home :P
Oh 😳 Hoor je dat ook van buren? Of in de straat? Griezelig.

En is mw.Fiets weer thuis?

Vanmiddag een rabarber-aardbeicake gebakken. Een grote punt naar de buurvrouw gebracht.
Haar rabarber en haar mannen blieven het niet.
AnneX in CUL / Het grote Baktopic (voor bakfoto's, -vragen en -tips) #37 #96
  zondag 19 juni 2022 @ 17:03:15 #287
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_205093008
Ja ook bij de buren is gekeken of er toegang was tot met name het gereedschap (metselaar)

Uhuh sinds vrijdag thuis maar nog... patient.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_205093131
Ik bakte een dubbele hoeveelheid American Brownie cake met meel vd molen. Voor morgen op 't werk, omdat ik 3 weken vrij was + jarig :9

  zondag 19 juni 2022 @ 17:47:28 #289
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205093411
quote:
1s.gif Op zondag 19 juni 2022 17:17 schreef Blues het volgende:
Ik bakte een dubbele hoeveelheid American Brownie cake met meel vd molen. Voor morgen op 't werk, omdat ik 3 weken vrij was + jarig :9

[ afbeelding ]
Jezus die ziet er goed uit zeg :9~
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_205093452
quote:
1s.gif Op zondag 19 juni 2022 17:47 schreef Molo het volgende:


Jezus die ziet er goed uit zeg :9~
Nou, je weet waar mn werk woont *O*
  zondag 19 juni 2022 @ 18:00:40 #291
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205093513
quote:
10s.gif Op zondag 19 juni 2022 17:52 schreef Blues het volgende:

[..]
Nou, je weet waar mn werk woont *O*
Ik ben corred teruggekomen in Nederland gisteren :')
Na 2,5 jaar toch voor de bijl :')
Heb gelukkig nog wat voer in huis

Maar lucky collega's _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 19 juni 2022 @ 18:02:00 #292
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205093525
Die prikpuntjes ook, ik vind dat altijd heerlijk om te doen _O- O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 19 juni 2022 @ 18:03:26 #293
63722 z80
I fink you freaky
pi_205093547
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 11:52 schreef Blues het volgende:

[..]
Eens in de zoveel weken tijdens douchen op een vrije dag elke dag een tegelwand/deur dat doe ik dan in 4 dagen incl de vloer met kalkspul/sponsje.
Schoonmaak azijn in een spuitbus doen. Voor het douchen de wanden inspuiten. Even laten inwerken, en tijdens/na het douchen de wanden afspoelen. Is geen dure zooi voor nodig.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zondag 19 juni 2022 @ 18:06:24 #294
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205093588
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 18:03 schreef z80 het volgende:

[..]
Schoonmaak azijn in een spuitbus doen. Voor het douchen de wanden inspuiten. Even laten inwerken, en tijdens/na het douchen de wanden afspoelen. Is geen dure zooi voor nodig.
Citroenzuur van Amazon

Krijg je zelfs jarenlang aangekoekte zooi zo hup hup mee weg _O_

Azijn stinkt zo erg altijd
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')