abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 18 juni 2022 @ 08:31:49 #176
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205080165
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 08:30 schreef Lonaa het volgende:
Ben wel (weer) druk vandaag. Om 16:00 moet ik me melden om ergens achter een bar te staan. :')
Doe dan tussen de middag nog ff een Siesta, doe ik ook als ik slecht geslapen heb, heerlijk 1-2 uurtjes slapen rond de middag
pi_205080174
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 08:31 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Doe dan tussen de middag nog ff een Siesta, doe ik ook als ik slecht geslapen heb, heerlijk 1-2 uurtjes slapen rond de middag
Ja, dat is wel het plan. Zo even de dingen doen, 2 uurtjes liggen, vriendinnetje, door naar werk-ding. Zoiets.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_205080179
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 08:31 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ja, niet dus. :') Zo even boodschappen en Dora uitlaten. Moet ook even langs een vriendinnetje want die ligt al 3 dagen ziek(ig) in bed en dat heb ik beloofd en dan dus om 16:00 aantreden om een bar op te bouwen en dan vanaf 19:30 aan 't werk. Ik hoop voor middernacht thuis te zijn.
-O-
Morgen helemaal niets hoop ik voor je
We have far more in common than that which devides us..
pi_205080184
Ik sliep in de tent. Vanwege de warmte had ik de buitentent weggehaald, dus enkel de binnentent. Lekker luchtig en toch geen ongedierte.

Met hond. Hond (opperhond) slaapt altijd prima in tent. Maar enkel binnentent vindt ze geen veilig donker hol. Dus dan slaapt ze maar half. De hulphond slaapt gewoonlijk bij de buren, maar de buren slapen ook buiten en dat is net van het erf af, dus hulphond kan daar niet heenlopen 's nachts. Dus die bleef bij mij, op een hondenkussen diat ik net naast de tent gelegd had. Dat is al helemáál geen hol, maar hulphond staat wat verder van de hond in zichzelf af en heeft er heerlijk geslapen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_205080187
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 08:34 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
-O-
Morgen helemaal niets hoop ik voor je
Om 1 van huis, naar oma, door naar m'n ouders voor BBQ. Dus mja. :')

Maandag hoef ik niks. Tenminste, daar kom ik mee weg. :7
pi_205080259
Dat is wel oprecht een ruknacht @Loona :{

Hoe is het met meneer Hond @Jan_Onderwater ? Hebben ze al kunnen ontdekken wat voor type tumor het was en vanwaar 'ie kwam?

@Kaatje1 staan er geen kaartjes op Ticketswap?

Nog 1 middagje werken... nog 1! *O*
  zaterdag 18 juni 2022 @ 08:53:41 #182
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205080264
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 08:52 schreef Candaasje het volgende:

Hoe is het met meneer Hond @:Jan_Onderwater ? Hebben ze al kunnen ontdekken wat voor type tumor het was en vanwaar 'ie kwam?
Ja, is een agressieve tumor van het bindweefsel
Donderdag afspraak bij DA
pi_205080303
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 08:53 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Ahw, succes!
pi_205080309
Mogguh.
De sunscreens hangen sinds gisteravond op de dakramen in de slaapkamer.
( nadat ik mij eerst verstapte van de keukentrap toen ik die eindelijk had gevonden in de rotzooi schuur boven mijn hoofd. )
Dan ga ik zo boodschappen doen buiten het dorp en aardbeien halen in een ander dorp.
Of er dan nog een aardbei-rababertaart wordt gebakken. Wie weet.

Vind jij het eigenlijk schelen op de keukendeur @Lucky-Strike ? @gcjoel heeft inmiddels een ander project🙃

Daarna wordt het de hitte-routine.: mijzelve verplaatsen van schaduw aan voorkant huis naar koele keuken als daar de zon/hitte komt rond 14 uur.en dan naar achtertuin waar de zon verdwenen is.
Met kranten en fels water. In een dun linnen jurkje.

Succes voor degenen, die werken vandaag. ☀
pi_205080322
@Candaasje *O* vakantie en slopen en bouwen en ook tuinkamperen als sigme?
En dagelijkse updates. *O*

Wat een butnacht voor Dora en Lonaa. o|O
  zaterdag 18 juni 2022 @ 09:08:02 #186
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_205080331
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 23:08 schreef Blues het volgende:

[..]
Hey Annie! :W
Werk je nu bij de Voice? :+

Wat naar voor Marijn joh, fijn dat het beter gaat en met mw Antraxx?
Hopelijk niet. Voor je het weet gebeuren er ongewenste dingen :+.

Alles verder prima hoor. Sinds zijn ingrepen is het een heel ander kind. Veel vrolijker, veel meer energie, veel meer spelen en veel meer een eigen wil. Begint wel richting het kleuter gedrag te gaan :+.

Anna gaat verder ook goed. Druk op het werk met van alles. Morgen een hele week naar Letland voor een EU training.
pi_205080387
@Candaasje de schouwburg tickets zijn nog niet in de verkoop. Volgende week zaterdag zit ik klaar. De overgebleven tickets van een inhaalshow gaan dinsdag in de verkoop..

Nu zijn alle deuren en ramen nog open maar wanneer de zon “indraait” gaan die dicht. Straks een feesttje, heel dichtbij. Zou in principe kunnen lopen maar van de week bijna gevallen bij het afstappen van de fiets en enkel, knie en een spier in m’n rug vonden dat niet fijn.
pi_205080443
Oma is trouwens de nacht prima doorgekomen. Grootste kans op buikvliesontsteking in de eerste 24 uur. Die zijn voorbij. Ze zit as we speak gedoucht en wel de zaterdag puzzel in de krant op te lossen. Like nothing ever happened.
pi_205080453
Goedemorgen :W

We zijn alweer onderweg naar Drachten voor het festival *O*
Duimen jullie mee dat het nieuwe pinautomaat goed werkt?

Ik zie dat ze daar vanaf 22u regen en onweer verwachten, nu hoop ik echt dat we binnen staan :+
pi_205080543
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 09:28 schreef Lonaa het volgende:
Oma is trouwens de nacht prima doorgekomen. Grootste kans op buikvliesontsteking in de eerste 24 uur. Die zijn voorbij. Ze zit as we speak gedoucht en wel de zaterdag puzzel in de krant op te lossen. Like nothing ever happened.
Die oma van jou _O_
pi_205080659
Mogguh. Ik doe n poging om op m'n werk te komen... Heel lang geleden ook dat ik 'n weekenddienst op kantoor moest werken. Prorail werkt niet mee nog, wisselstoring.

M'n eigenlijke trein ging niet, de volgende wel maar +15min en die rijdt nu zeeer traag waardoor ik de overstap ook niet haal. Dus meer dan 'n uur later op m'n werk :') en dan is m'n reistijd enkele reis 3 uur fml :')

Oh fuck, er helemaal nog niet bij stil gestaan dat dat later vandaag natuurlijk alleen nog maar meer wordt gezien prorail en hete temperatuur (of regen, wind, sneeuw etc) ook niet goed samen gaan... :X

Edit: m'n man gebeld en mocht het voor de terugweg idd nog meer drama zijn dan komt ie me halen *O*

[ Bericht 20% gewijzigd door Memento-Mori op 18-06-2022 10:11:37 ]
  Official ESF Kreviewer zaterdag 18 juni 2022 @ 10:13:59 #192
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_205080708
Morge,

Gisteravond even wat eten bij Miyagi en Jones in Utrecht met oud collega.

Zojuist anderhalf uur met de MTB door het bos gefietst, nog even met de buren gekletst die ik onderweg tegenkwam. Daarna gedoucht.

Zometeen naar de kapper en daarna BBQ met vrienden die een groot zwembad hebben. Morgen beetje in de tuin werken denk ik.

Groetjes uit suburbia. Het is hier goed vol te houden.
Groetjes aan de oma van Loon.

Groetjes,

Kreta.
  zaterdag 18 juni 2022 @ 10:20:03 #193
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_205080760
Hallo. Hier is het leven niet heel geweldig. Ik heb al weken last van mijn schouders. De cesartherapeut opperde gisteren wat ik al vreesde: overbelast. Over 2,5 week kan ik bij de fysio terecht. Eerder wel weer bij de cesar van wie ik oefeningen heb gekregen.

Ik vind het maar kut. Ik zou vandaag naar een festival gaan maar heb te veel pijn. Ik heb soms hulp nodig bij aan/uitkleden, dingen uit de kast pakken, ventilatieroosters dicht doen, etc. Ik voel me enorm onproductief.
Spoilers!
pi_205080817
Wat ellendig @Lucky_Strike
pi_205080898
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 10:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hallo. Hier is het leven niet heel geweldig. Ik heb al weken last van mijn schouders. De cesartherapeut opperde gisteren wat ik al vreesde: overbelast. Over 2,5 week kan ik bij de fysio terecht. Eerder wel weer bij de cesar van wie ik oefeningen heb gekregen.

Ik vind het maar kut. Ik zou vandaag naar een festival gaan maar heb te veel pijn. Ik heb soms hulp nodig bij aan/uitkleden, dingen uit de kast pakken, ventilatieroosters dicht doen, etc. Ik voel me enorm onproductief.
-O- Beterschap!
  Official ESF Kreviewer zaterdag 18 juni 2022 @ 10:50:11 #196
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_205080964
quote:

Zoek een goede osteopaat. Saved my life
pi_205081338
Arme Dora ;( en @Lonaa natuurlijk, hopelijk nu bezig met siësta.

En @Lucky_Strike sterkte met je stomme lijf. Niet leuk!

Hopelijk gaat het lukken met de kaartjes @Kaatje1 :D

En dan vergeet ik vast nog mensen.

Ik heb gisteren al mijn boodschapjes gedaan en nu zit het huis potdicht en de ventilator aan. Prima uit te houden. Vanmorgen kwam ik wel uit bij een hoop vliegen… prullenbak in de kattenkamer open… nog meer vliegen en :r maden :r. Dus even lekker buiten met water gespeeld en nu staat er een buiten- en binnenbak in de bleek en ligt de offending vuilniszak te ontmaden voor ik hem dubbel ingepakt in de kliko stort.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_205081437
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 11:58 schreef Cat-astrophe het volgende:
Arme Dora ;( en @:Lonaa natuurlijk, hopelijk nu bezig met siësta.

En @:Lucky_Strike sterkte met je stomme lijf. Niet leuk!

Hopelijk gaat het lukken met de kaartjes @:Kaatje1 :D

En dan vergeet ik vast nog mensen.

Ik heb gisteren al mijn boodschapjes gedaan en nu zit het huis potdicht en de ventilator aan. Prima uit te houden. Vanmorgen kwam ik wel uit bij een hoop vliegen… prullenbak in de kattenkamer open… nog meer vliegen en :r maden :r. Dus even lekker buiten met water gespeeld en nu staat er een buiten- en binnenbak in de bleek en ligt de offending vuilniszak te ontmaden voor ik hem dubbel ingepakt in de kliko stort.
Iewwww
pi_205081505
quote:

Na je uitgebreide post over de therapieën verbaasd me dit een beetje! Wat naar joh! Toch overmoedig/overbelast door tuinwerk ?
Mss heeft @AnneX nog wat tips voor nu.
pi_205081516
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 08:53 schreef Jan_Onderwater het volgende:

;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')