Doe dan tussen de middag nog ff een Siesta, doe ik ook als ik slecht geslapen heb, heerlijk 1-2 uurtjes slapen rond de middagquote:Op zaterdag 18 juni 2022 08:30 schreef Lonaa het volgende:
Ben wel (weer) druk vandaag. Om 16:00 moet ik me melden om ergens achter een bar te staan.
Ja, dat is wel het plan. Zo even de dingen doen, 2 uurtjes liggen, vriendinnetje, door naar werk-ding. Zoiets.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 08:31 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Doe dan tussen de middag nog ff een Siesta, doe ik ook als ik slecht geslapen heb, heerlijk 1-2 uurtjes slapen rond de middag
quote:Op zaterdag 18 juni 2022 08:31 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, niet dus.Zo even boodschappen en Dora uitlaten. Moet ook even langs een vriendinnetje want die ligt al 3 dagen ziek(ig) in bed en dat heb ik beloofd en dan dus om 16:00 aantreden om een bar op te bouwen en dan vanaf 19:30 aan 't werk. Ik hoop voor middernacht thuis te zijn.
Om 1 van huis, naar oma, door naar m'n ouders voor BBQ. Dus mja.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 08:34 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]![]()
Morgen helemaal niets hoop ik voor je
Ja, is een agressieve tumor van het bindweefselquote:Op zaterdag 18 juni 2022 08:52 schreef Candaasje het volgende:
Hoe is het met meneer Hond @:Jan_Onderwater ? Hebben ze al kunnen ontdekken wat voor type tumor het was en vanwaar 'ie kwam?
Ahw, succes!quote:Op zaterdag 18 juni 2022 08:53 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ja, is een agressieve tumor van het bindweefsel
Donderdag afspraak bij DA
Hopelijk niet. Voor je het weet gebeuren er ongewenste dingenquote:Op vrijdag 17 juni 2022 23:08 schreef Blues het volgende:
[..]
Hey Annie!
Werk je nu bij de Voice?
Wat naar voor Marijn joh, fijn dat het beter gaat en met mw Antraxx?
Die oma van jouquote:Op zaterdag 18 juni 2022 09:28 schreef Lonaa het volgende:
Oma is trouwens de nacht prima doorgekomen. Grootste kans op buikvliesontsteking in de eerste 24 uur. Die zijn voorbij. Ze zit as we speak gedoucht en wel de zaterdag puzzel in de krant op te lossen. Like nothing ever happened.
quote:Op zaterdag 18 juni 2022 10:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hallo. Hier is het leven niet heel geweldig. Ik heb al weken last van mijn schouders. De cesartherapeut opperde gisteren wat ik al vreesde: overbelast. Over 2,5 week kan ik bij de fysio terecht. Eerder wel weer bij de cesar van wie ik oefeningen heb gekregen.
Ik vind het maar kut. Ik zou vandaag naar een festival gaan maar heb te veel pijn. Ik heb soms hulp nodig bij aan/uitkleden, dingen uit de kast pakken, ventilatieroosters dicht doen, etc. Ik voel me enorm onproductief.
Zoek een goede osteopaat. Saved my lifequote:Op zaterdag 18 juni 2022 10:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hallo. Hier is het leven niet heel geweldig. Ik heb al weken last van mijn schouders. De cesartherapeut opperde gisteren wat ik al vreesde: overbelast. Over 2,5 week kan ik bij de fysio terecht. Eerder wel weer bij de cesar van wie ik oefeningen heb gekregen.
Ik vind het maar kut. Ik zou vandaag naar een festival gaan maar heb te veel pijn. Ik heb soms hulp nodig bij aan/uitkleden, dingen uit de kast pakken, ventilatieroosters dicht doen, etc. Ik voel me enorm onproductief.
Iewwwwquote:Op zaterdag 18 juni 2022 11:58 schreef Cat-astrophe het volgende:
Arme Doraen @:Lonaa natuurlijk, hopelijk nu bezig met siësta.
En @:Lucky_Strike sterkte met je stomme lijf. Niet leuk!
Hopelijk gaat het lukken met de kaartjes @:Kaatje1![]()
En dan vergeet ik vast nog mensen.
Ik heb gisteren al mijn boodschapjes gedaan en nu zit het huis potdicht en de ventilator aan. Prima uit te houden. Vanmorgen kwam ik wel uit bij een hoop vliegen… prullenbak in de kattenkamer open… nog meer vliegen enmaden
. Dus even lekker buiten met water gespeeld en nu staat er een buiten- en binnenbak in de bleek en ligt de offending vuilniszak te ontmaden voor ik hem dubbel ingepakt in de kliko stort.
Na je uitgebreide post over de therapieën verbaasd me dit een beetje! Wat naar joh! Toch overmoedig/overbelast door tuinwerk ?quote:Op zaterdag 18 juni 2022 10:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
quote:Op zaterdag 18 juni 2022 08:53 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ja, is een agressieve tumor van het bindweefsel
Donderdag afspraak bij DA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |