Ja! Morgenquote:Op vrijdag 17 juni 2022 08:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Gaan er hier nog mensen naar Pinkpop toevallig?
Hopelijk wel, het dak is nog niet dicht!quote:Op vrijdag 17 juni 2022 09:12 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen. Het is grijs en met hele fiene miezer. Dus zou toch die tropische hete dag gaan worden?
Heel tof! Leuke vloertegel is datquote:Op vrijdag 17 juni 2022 09:42 schreef Myraela het volgende:
Oeehhh, man is naar de tegelboer en stuurt een foto door.Hoe cool gaat dit worden in de badkamer.
Helemaal blij. Eén accentmuur dan waarschijnlijk geel, de rest gewoon wit. De kleuren in de vloertegel.
[ afbeelding ]
Jouw omaquote:Op vrijdag 17 juni 2022 08:57 schreef Lonaa het volgende:
Oh😂 uhm, de tumor is niet geknapt, maar de darm. Ze gaan zo stoma aanleggen en dan kan ze het in principe nog weken volhouden, mits geen complicaties. Ze heeft geen pijn, is niet anders dan gisteren. Dus iets minder paniek dan het leek en we hoeven dus niet halsoverkop afscheid te nemen. Alweer.
Prachtig!quote:Op vrijdag 17 juni 2022 09:42 schreef Myraela het volgende:
Oeehhh, man is naar de tegelboer en stuurt een foto door.Hoe cool gaat dit worden in de badkamer.
Helemaal blij. Eén accentmuur dan waarschijnlijk geel, de rest gewoon wit. De kleuren in de vloertegel.
[ afbeelding ]
Een soort fistel dus eigenlijk.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 11:13 schreef Lonaa het volgende:
Papa nog even gebeld voor details. Komt ie, het is echt een ongelofelijk verhaal.
Wat er blijkbaar is gebeurd, is dat de tumor en de darm beide opengebarsten zijn, maar naar buiten. Haar buik uit. Daar zit nu gewoon een opening en daar loopt ontlasting en pus uit, als een soort massive puist. Het is onzeker of er van binnen ook zooi zit. Ze heeft helemaal geen pijn. Ook niet gehad. (Ze heeft natuurlijk al wel pijnstillers en de lichtste morfinepleisters). Het lijf heeft eigenlijk zelf een soort stoma aangelegd.Dat gaan ze straks netjes oplossen en dan is het in de gaten houden of er toch niet van binnen ook rotzooi zit. Als er nou van binnen _geen_ rotzooi zit is haar levensverwachting mogelijk nu gestegen omdat de tumor leegloopt en niet meer in de weg zit en er dus geen blokkade kan ontstaan.
Mijn oma![]()
Ik krijg net een foto, ze zit gewoon in nachthemd in de woonkamer. Met een glimlach. "Ik ga vandaag nog niet dood hoor".
Zeg is jouw oma mijn moeder?quote:Op vrijdag 17 juni 2022 08:57 schreef Lonaa het volgende:
Oh😂 uhm, de tumor is niet geknapt, maar de darm. Ze gaan zo stoma aanleggen en dan kan ze het in principe nog weken volhouden, mits geen complicaties. Ze heeft geen pijn, is niet anders dan gisteren. Dus iets minder paniek dan het leek en we hoeven dus niet halsoverkop afscheid te nemen. Alweer.
Goed! (Ik zat al in de autoquote:Op vrijdag 17 juni 2022 06:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]Catje hoest met jou? (stapt intussen de auto in)
Gave tegelsquote:Op vrijdag 17 juni 2022 09:42 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Jouw omaquote:
Zalig!quote:Op vrijdag 17 juni 2022 12:44 schreef Cat-astrophe het volgende:
Eerste werkdag zonder mondmasker. GenotVoor zolang als die versoepeling gaat duren
Niet echt. Eerder deze week was m'n man (wil elke keer nog vriend typenquote:Op vrijdag 17 juni 2022 13:17 schreef Kaatje1 het volgende:
Even teruggelezen, enig idee waar die duizeligheid vandaan kwam @:Myraela?
Meh. Hopelijk trekt het snel weg. Zo'n netvliesmigraine kan vaak een voorteken zijn van een migraine-aanval toch?quote:Op vrijdag 17 juni 2022 13:17 schreef Kaatje1 het volgende:
Net een netvliesmigraine aanval gehad en er komt nu een lichte hoofdpijn opzetten
Oh bah,quote:Op vrijdag 17 juni 2022 13:17 schreef Kaatje1 het volgende:
Oh Youp wil ik ook. Staat binnenkort in een theater maar uitverkocht en op zijn speellijst ook 2 data in mei, maar die staan weer niet op de site van de schouwburg.![]()
Even teruggelezen, enig idee waar die duizeligheid vandaan kwam @:Myraela?
Net een netvliesmigraine aanval gehad en er komt nu een lichte hoofdpijn opzetten
Dik vest meenemenquote:Op vrijdag 17 juni 2022 17:10 schreef Sarabi het volgende:
Morgen naar het festival in Friesland, gelukkig is het daar een stuk koeler dan hier
Even op bed gelegen, hoofdpijn werd gelukkig niet erger, was wel een beetje draaierig. Maar nu weer in orde. Ook niet op het (zeer zonnige) balkon geweest maar gewoon binnen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 juni 2022 19:46 schreef AnneX het volgende:
Veel plezier festivalgangers.smeren en drinken ook.
Vanmiddag parkeerde ik de auto en zag een waarschuwingslampje branden.
Volgens instructieboekje “langzaam 😂naar de garage rijden voor controle”.
Controle en reset in de garage. En het zou weer (kunnen) gebeuren, wordt wel verwacht.
Wat dan?
Voor de autotechneuten: iets met lamba sensor in uitlaat en/of een of andere sensor.
Kosten bij reparatie? Flink!![]()
@:Z80Last van zijn LambadaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ach, wat een klote nieuwsquote:Op vrijdag 17 juni 2022 19:53 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Slecht nieuws, tumor van hond was een kwaadaardige donderdag weer afspraak met de DA
Argh, klote.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 19:53 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Slecht nieuws, tumor van hond was een kwaadaardige donderdag weer afspraak met de DA
Wegblijven bij de bomenquote:Op vrijdag 17 juni 2022 19:57 schreef sigme het volgende:
Het lijkt er op dat mijn liefste last heeft van eikenprocessierups.
Ik meen dat hier wel mensen waren die een werkend middeltje daartegen kennen?
quote:Op vrijdag 17 juni 2022 19:46 schreef AnneX het volgende:
Veel plezier festivalgangers.smeren en drinken ook.
Vanmiddag parkeerde ik de auto en zag een waarschuwingslampje branden.
Volgens instructieboekje “langzaam 😂naar de garage rijden voor controle”.
Controle en reset in de garage. En het zou weer (kunnen) gebeuren, wordt wel verwacht.
Wat dan?
Voor de autotechneuten: iets met lamba sensor in uitlaat en/of een of andere sensor.
Kosten bij reparatie? Flink!![]()
@:Z80Een Lambda sensor meet de uitlaatgassen. Aan de hand hiervan wordt de lucht/brandstof verhouding bepaald.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En die sensoren gaan wel eens stuk. Maar dat heeft niets met de brandstof te maken.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
Dank je.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 20:02 schreef z80 het volgende:
[..]
Een Lambda sensor meet de uitlaatgassen. Aan de hand hiervan wordt de lucht/brandstof verhouding bepaald.
En die sensoren gaan wel eens stuk. Maar dat heeft niets met de brandstof te maken.
De zelfde? In moderne auto's zitten er 2. Eentje voor en 1 na de katalysator.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 20:14 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dank je.
Mn.X is het met je eens. Trok de wenkbrauwen op.
De sensor is niet zo lang geleden vervangen. Moet ik wanneer weer in de mails gaan zoeken.
Niks meer op papier![]()
Wat een rot nieuws voor de hond. En de baasjes.
KidsClin CoolMousse.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 19:57 schreef sigme het volgende:
Thanx!quote:Op vrijdag 17 juni 2022 20:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
KidsClin CoolMousse.
https://www.etos.nl/produ(...)okken-111042537.html
Bedoeld voor waterpokken maar werkt net zo verzachtend bij eikenprocessierups.
Kloptquote:Op vrijdag 17 juni 2022 20:26 schreef sigme het volgende:
[..]
Thanx!
Lang niet gezien hier, of vergis ik me?
Ik deed Eikenprocessierups-spray van de kruidvat. Het is eigenlijk een soort van mentholspray, het koelt wat af. Werkt als je ergens een hoop bultjes hebt. Gewoon koelen kan ook helpen.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 19:57 schreef sigme het volgende:
Echter, een keer dure brandstof tanken en gas geven is echt niet verkeerd. Zeker nu je in Nederland maar 100km/u mag.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 20:02 schreef z80 het volgende:
[..]
Een Lambda sensor meet de uitlaatgassen. Aan de hand hiervan wordt de lucht/brandstof verhouding bepaald.
En die sensoren gaan wel eens stuk. Maar dat heeft niets met de brandstof te maken.
Daad bij het woord gevoegd, treintickets geboekt, hotel geregeld en opgegeven.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 13:35 schreef derLudolf het volgende:
Oeh, volgende week is er in Frankfurt a/M een bijeenkomst van een fotoblad, met wat interessante personen uit de branche. Denk dat ik maar een weekendje weg van maak.
https://www.eventbrite.de/e/analog-meetup-tickets-354517831377
Eerder rustig genieten dan warm dus dorstquote:Op vrijdag 17 juni 2022 22:24 schreef fietsie het volgende:
Ik ben verre van een bierkenner; is het cadeautje wat ik kreeg voor omnomnom rustig genieten of “het is warm dus dorst”-bier?
[ afbeelding ]
D66 congres? Dan zal een kennis van mij morgen niet bij een feest zijn jammer genoeg. Die is net geïnstalleerd in de GR van Maastricht.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 22:35 schreef borisz het volgende:
Morgen voor het eerst in jaren dus naar het D66congres. Toch wel zin in, ondanks het weer. In Den Bosch. Lekker met de trein. Nou ja heen zal nog wel gaan, maar terug....
Zondag bijkomen met het Houtfestival. Een festival met Wereldse muziek dat eigenlijk sinds editie1 bijna niet veranderd is.
Met mij goed, druk op werk, rest van de family wisselend qua goed gaanquote:Op vrijdag 17 juni 2022 12:37 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Goed! (Ik zat al in de auto) En met jou?
Hey Annie!quote:Op vrijdag 17 juni 2022 20:29 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Klopt.
Druk met werk en privé. Marijn is lang ziek geweest (waterpokken en andere dingen) en daarna zijn de amandelen er uit gehaald en buisjes enzo. Die is pas sinds half mei echt hersteld.
Qua werk zit in in een talentenprogramma dus ik heb elke week wel een training van het e.a. op technisch of communicatief vlak. Naast gewoon mijn dagelijkse dingen.
Ditquote:Op vrijdag 17 juni 2022 22:28 schreef borisz het volgende:
[..]
Eerder rustig genieten dan warm dus dorst![]()
Enige uitzondering is mogelijk nog het blondje, maar ja weet niet hoeveel % die is.
Een echt cadeautjes avond dusquote:Op vrijdag 17 juni 2022 23:10 schreef Blues het volgende:
Youp was scherp en goed. Fijn om bij zijn laatste show te zijn geweest.
#oud
En wat een heerlijke zwoele zomeravond..in het openluchttheater... overal vogeltjes en megaveel libelles en in het grachtje voor het podium vloog er ook vanalles en de waterplantjes doen het ook goed.
En omdat g er werkt is het ook zo 'thuiskomen' omdat veel mensen van de crew je groeten en ff kletsen.
Echt
En .... morgenavond weer
Naar something completly different; Die ouwe jongens van Earth Wind and Fire
Ik kijk er naar uitquote:Op vrijdag 17 juni 2022 23:20 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Een echt cadeautjes avond dus
EWF ook zo gaaf. Stonden in een ver verleden in het voorprogramma van Barry White. Had beter andersom kunnen zijn. Wat een show, wat een plezier wat een muziek.
Net weer even bij Youp gekeken. Dinsdag gaan er een paar overgebleven kaarten in de verkoop van een verzette voorstelling en volgende week zaterdag de 2 shows in mei volgend jaar.
Hoop ik ook.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 00:02 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik kijk er naar uit![]()
Hopelijk lukt het je nog qua kaartje voor Youp!
Warm? Katten? Vuurwerk? Muggen?quote:Op zaterdag 18 juni 2022 08:01 schreef Lonaa het volgende:
Ik wil het niet over vannacht hebben.
Het wordt een lange dag.
Ik heb om half 1 nog eens geprobeerd met Dora te lopen want plas. Die wilde de steeg niet uit. Heb d'r mee naar boven genomen want als ze dan moet kan ze zich melden. (Slaapkamerdeur is dicht want raam open want warm)quote:Op zaterdag 18 juni 2022 08:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Warm? Katten? Vuurwerk? Muggen?
All of the above?
Ouchquote:Op zaterdag 18 juni 2022 08:12 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb om half 1 nog eens geprobeerd met Dora te lopen want plas. Die wilde de steeg niet uit. Heb d'r mee naar boven genomen want als ze dan moet kan ze zich melden. (Slaapkamerdeur is dicht want raam open want warm)
Toen begon ze om iets voor 2 met spoken. Onrustig. Niet per se aangeven dat ze moet plassen. Hijgen. Wij naar beneden, proberen te wandelen, nope.
Het heeft me uiteindelijk tot kwart voor 3 gekost (+de hond de wijk uittillen) voor ze een plas gedaan heeft. Eenmaal thuis nog steeds wat onrustig dus we hebben samen op de bank gelegen totdat ze om kwart over 3 een diepe zucht deed en in slaap viel. Toen kon ik zelf naar bed. Denk dat ik om kwart voor 4 sliep. Om 8 uur krabte en miauwde poes1 aan de slaapkamerdeur.
Dus uh, somewhat all of the above, ja.
Koffie gehad. Misschien dutje, anders meer koffie.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 08:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
OuchSterkte vandaag met wakker blijven. Koffie?
Wat een ellende nacht.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 08:12 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb om half 1 nog eens geprobeerd met Dora te lopen want plas. Die wilde de steeg niet uit. Heb d'r mee naar boven genomen want als ze dan moet kan ze zich melden. (Slaapkamerdeur is dicht want raam open want warm)
Toen begon ze om iets voor 2 met spoken. Onrustig. Niet per se aangeven dat ze moet plassen. Hijgen. Wij naar beneden, proberen te wandelen, nope.
Het heeft me uiteindelijk tot kwart voor 3 gekost (+de hond de wijk uittillen) voor ze een plas gedaan heeft. Eenmaal thuis nog steeds wat onrustig dus we hebben samen op de bank gelegen totdat ze om kwart over 3 een diepe zucht deed en in slaap viel. Toen kon ik zelf naar bed. Denk dat ik om kwart voor 4 sliep. Om 8 uur krabte en miauwde poes1 aan de slaapkamerdeur.
Dus uh, somewhat all of the above, ja.
Ja, niet dus.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 08:29 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wat een ellende nacht.
Zijn er nog “ik moet “ dingen vandaag of kan je lekker naar een plas en daar lekker liggen en Dora in het water spelen?
Doe dan tussen de middag nog ff een Siesta, doe ik ook als ik slecht geslapen heb, heerlijk 1-2 uurtjes slapen rond de middagquote:Op zaterdag 18 juni 2022 08:30 schreef Lonaa het volgende:
Ben wel (weer) druk vandaag. Om 16:00 moet ik me melden om ergens achter een bar te staan.
Ja, dat is wel het plan. Zo even de dingen doen, 2 uurtjes liggen, vriendinnetje, door naar werk-ding. Zoiets.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 08:31 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Doe dan tussen de middag nog ff een Siesta, doe ik ook als ik slecht geslapen heb, heerlijk 1-2 uurtjes slapen rond de middag
quote:Op zaterdag 18 juni 2022 08:31 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, niet dus.Zo even boodschappen en Dora uitlaten. Moet ook even langs een vriendinnetje want die ligt al 3 dagen ziek(ig) in bed en dat heb ik beloofd en dan dus om 16:00 aantreden om een bar op te bouwen en dan vanaf 19:30 aan 't werk. Ik hoop voor middernacht thuis te zijn.
Om 1 van huis, naar oma, door naar m'n ouders voor BBQ. Dus mja.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 08:34 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]![]()
Morgen helemaal niets hoop ik voor je
Ja, is een agressieve tumor van het bindweefselquote:Op zaterdag 18 juni 2022 08:52 schreef Candaasje het volgende:
Hoe is het met meneer Hond @:Jan_Onderwater ? Hebben ze al kunnen ontdekken wat voor type tumor het was en vanwaar 'ie kwam?
Ahw, succes!quote:Op zaterdag 18 juni 2022 08:53 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ja, is een agressieve tumor van het bindweefsel
Donderdag afspraak bij DA
Hopelijk niet. Voor je het weet gebeuren er ongewenste dingenquote:Op vrijdag 17 juni 2022 23:08 schreef Blues het volgende:
[..]
Hey Annie!
Werk je nu bij de Voice?
Wat naar voor Marijn joh, fijn dat het beter gaat en met mw Antraxx?
Die oma van jouquote:Op zaterdag 18 juni 2022 09:28 schreef Lonaa het volgende:
Oma is trouwens de nacht prima doorgekomen. Grootste kans op buikvliesontsteking in de eerste 24 uur. Die zijn voorbij. Ze zit as we speak gedoucht en wel de zaterdag puzzel in de krant op te lossen. Like nothing ever happened.
quote:Op zaterdag 18 juni 2022 10:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hallo. Hier is het leven niet heel geweldig. Ik heb al weken last van mijn schouders. De cesartherapeut opperde gisteren wat ik al vreesde: overbelast. Over 2,5 week kan ik bij de fysio terecht. Eerder wel weer bij de cesar van wie ik oefeningen heb gekregen.
Ik vind het maar kut. Ik zou vandaag naar een festival gaan maar heb te veel pijn. Ik heb soms hulp nodig bij aan/uitkleden, dingen uit de kast pakken, ventilatieroosters dicht doen, etc. Ik voel me enorm onproductief.
Zoek een goede osteopaat. Saved my lifequote:Op zaterdag 18 juni 2022 10:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hallo. Hier is het leven niet heel geweldig. Ik heb al weken last van mijn schouders. De cesartherapeut opperde gisteren wat ik al vreesde: overbelast. Over 2,5 week kan ik bij de fysio terecht. Eerder wel weer bij de cesar van wie ik oefeningen heb gekregen.
Ik vind het maar kut. Ik zou vandaag naar een festival gaan maar heb te veel pijn. Ik heb soms hulp nodig bij aan/uitkleden, dingen uit de kast pakken, ventilatieroosters dicht doen, etc. Ik voel me enorm onproductief.
Iewwwwquote:Op zaterdag 18 juni 2022 11:58 schreef Cat-astrophe het volgende:
Arme Doraen @:Lonaa natuurlijk, hopelijk nu bezig met siësta.
En @:Lucky_Strike sterkte met je stomme lijf. Niet leuk!
Hopelijk gaat het lukken met de kaartjes @:Kaatje1![]()
En dan vergeet ik vast nog mensen.
Ik heb gisteren al mijn boodschapjes gedaan en nu zit het huis potdicht en de ventilator aan. Prima uit te houden. Vanmorgen kwam ik wel uit bij een hoop vliegen… prullenbak in de kattenkamer open… nog meer vliegen enmaden
. Dus even lekker buiten met water gespeeld en nu staat er een buiten- en binnenbak in de bleek en ligt de offending vuilniszak te ontmaden voor ik hem dubbel ingepakt in de kliko stort.
Na je uitgebreide post over de therapieën verbaasd me dit een beetje! Wat naar joh! Toch overmoedig/overbelast door tuinwerk ?quote:Op zaterdag 18 juni 2022 10:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
quote:Op zaterdag 18 juni 2022 08:53 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ja, is een agressieve tumor van het bindweefsel
Donderdag afspraak bij DA
Beterschap, LSquote:Op zaterdag 18 juni 2022 10:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Pffff....maar tochquote:Op vrijdag 17 juni 2022 08:57 schreef Lonaa het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |