Zalig!quote:Op vrijdag 17 juni 2022 12:44 schreef Cat-astrophe het volgende:
Eerste werkdag zonder mondmasker. GenotVoor zolang als die versoepeling gaat duren
Niet echt. Eerder deze week was m'n man (wil elke keer nog vriend typenquote:Op vrijdag 17 juni 2022 13:17 schreef Kaatje1 het volgende:
Even teruggelezen, enig idee waar die duizeligheid vandaan kwam @:Myraela?
Meh. Hopelijk trekt het snel weg. Zo'n netvliesmigraine kan vaak een voorteken zijn van een migraine-aanval toch?quote:Op vrijdag 17 juni 2022 13:17 schreef Kaatje1 het volgende:
Net een netvliesmigraine aanval gehad en er komt nu een lichte hoofdpijn opzetten
Oh bah,quote:Op vrijdag 17 juni 2022 13:17 schreef Kaatje1 het volgende:
Oh Youp wil ik ook. Staat binnenkort in een theater maar uitverkocht en op zijn speellijst ook 2 data in mei, maar die staan weer niet op de site van de schouwburg.![]()
Even teruggelezen, enig idee waar die duizeligheid vandaan kwam @:Myraela?
Net een netvliesmigraine aanval gehad en er komt nu een lichte hoofdpijn opzetten
Dik vest meenemenquote:Op vrijdag 17 juni 2022 17:10 schreef Sarabi het volgende:
Morgen naar het festival in Friesland, gelukkig is het daar een stuk koeler dan hier
Even op bed gelegen, hoofdpijn werd gelukkig niet erger, was wel een beetje draaierig. Maar nu weer in orde. Ook niet op het (zeer zonnige) balkon geweest maar gewoon binnen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 juni 2022 19:46 schreef AnneX het volgende:
Veel plezier festivalgangers.smeren en drinken ook.
Vanmiddag parkeerde ik de auto en zag een waarschuwingslampje branden.
Volgens instructieboekje “langzaam 😂naar de garage rijden voor controle”.
Controle en reset in de garage. En het zou weer (kunnen) gebeuren, wordt wel verwacht.
Wat dan?
Voor de autotechneuten: iets met lamba sensor in uitlaat en/of een of andere sensor.
Kosten bij reparatie? Flink!![]()
@:Z80Last van zijn LambadaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ach, wat een klote nieuwsquote:Op vrijdag 17 juni 2022 19:53 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Slecht nieuws, tumor van hond was een kwaadaardige donderdag weer afspraak met de DA
Argh, klote.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 19:53 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Slecht nieuws, tumor van hond was een kwaadaardige donderdag weer afspraak met de DA
Wegblijven bij de bomenquote:Op vrijdag 17 juni 2022 19:57 schreef sigme het volgende:
Het lijkt er op dat mijn liefste last heeft van eikenprocessierups.
Ik meen dat hier wel mensen waren die een werkend middeltje daartegen kennen?
quote:Op vrijdag 17 juni 2022 19:46 schreef AnneX het volgende:
Veel plezier festivalgangers.smeren en drinken ook.
Vanmiddag parkeerde ik de auto en zag een waarschuwingslampje branden.
Volgens instructieboekje “langzaam 😂naar de garage rijden voor controle”.
Controle en reset in de garage. En het zou weer (kunnen) gebeuren, wordt wel verwacht.
Wat dan?
Voor de autotechneuten: iets met lamba sensor in uitlaat en/of een of andere sensor.
Kosten bij reparatie? Flink!![]()
@:Z80Een Lambda sensor meet de uitlaatgassen. Aan de hand hiervan wordt de lucht/brandstof verhouding bepaald.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En die sensoren gaan wel eens stuk. Maar dat heeft niets met de brandstof te maken.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
Dank je.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 20:02 schreef z80 het volgende:
[..]
Een Lambda sensor meet de uitlaatgassen. Aan de hand hiervan wordt de lucht/brandstof verhouding bepaald.
En die sensoren gaan wel eens stuk. Maar dat heeft niets met de brandstof te maken.
De zelfde? In moderne auto's zitten er 2. Eentje voor en 1 na de katalysator.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 20:14 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dank je.
Mn.X is het met je eens. Trok de wenkbrauwen op.
De sensor is niet zo lang geleden vervangen. Moet ik wanneer weer in de mails gaan zoeken.
Niks meer op papier![]()
Wat een rot nieuws voor de hond. En de baasjes.
KidsClin CoolMousse.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 19:57 schreef sigme het volgende:
Het lijkt er op dat mijn liefste last heeft van eikenprocessierups.
Ik meen dat hier wel mensen waren die een werkend middeltje daartegen kennen?
Thanx!quote:Op vrijdag 17 juni 2022 20:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
KidsClin CoolMousse.
https://www.etos.nl/produ(...)okken-111042537.html
Bedoeld voor waterpokken maar werkt net zo verzachtend bij eikenprocessierups.
Kloptquote:Op vrijdag 17 juni 2022 20:26 schreef sigme het volgende:
[..]
Thanx!
Lang niet gezien hier, of vergis ik me?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |