Ja, is een agressieve tumor van het bindweefselquote:Op zaterdag 18 juni 2022 08:52 schreef Candaasje het volgende:
Hoe is het met meneer Hond @:Jan_Onderwater ? Hebben ze al kunnen ontdekken wat voor type tumor het was en vanwaar 'ie kwam?
Ahw, succes!quote:Op zaterdag 18 juni 2022 08:53 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ja, is een agressieve tumor van het bindweefsel
Donderdag afspraak bij DA
Hopelijk niet. Voor je het weet gebeuren er ongewenste dingenquote:Op vrijdag 17 juni 2022 23:08 schreef Blues het volgende:
[..]
Hey Annie!
Werk je nu bij de Voice?
Wat naar voor Marijn joh, fijn dat het beter gaat en met mw Antraxx?
Die oma van jouquote:Op zaterdag 18 juni 2022 09:28 schreef Lonaa het volgende:
Oma is trouwens de nacht prima doorgekomen. Grootste kans op buikvliesontsteking in de eerste 24 uur. Die zijn voorbij. Ze zit as we speak gedoucht en wel de zaterdag puzzel in de krant op te lossen. Like nothing ever happened.
quote:Op zaterdag 18 juni 2022 10:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hallo. Hier is het leven niet heel geweldig. Ik heb al weken last van mijn schouders. De cesartherapeut opperde gisteren wat ik al vreesde: overbelast. Over 2,5 week kan ik bij de fysio terecht. Eerder wel weer bij de cesar van wie ik oefeningen heb gekregen.
Ik vind het maar kut. Ik zou vandaag naar een festival gaan maar heb te veel pijn. Ik heb soms hulp nodig bij aan/uitkleden, dingen uit de kast pakken, ventilatieroosters dicht doen, etc. Ik voel me enorm onproductief.
Zoek een goede osteopaat. Saved my lifequote:Op zaterdag 18 juni 2022 10:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hallo. Hier is het leven niet heel geweldig. Ik heb al weken last van mijn schouders. De cesartherapeut opperde gisteren wat ik al vreesde: overbelast. Over 2,5 week kan ik bij de fysio terecht. Eerder wel weer bij de cesar van wie ik oefeningen heb gekregen.
Ik vind het maar kut. Ik zou vandaag naar een festival gaan maar heb te veel pijn. Ik heb soms hulp nodig bij aan/uitkleden, dingen uit de kast pakken, ventilatieroosters dicht doen, etc. Ik voel me enorm onproductief.
Iewwwwquote:Op zaterdag 18 juni 2022 11:58 schreef Cat-astrophe het volgende:
Arme Doraen @:Lonaa natuurlijk, hopelijk nu bezig met siësta.
En @:Lucky_Strike sterkte met je stomme lijf. Niet leuk!
Hopelijk gaat het lukken met de kaartjes @:Kaatje1![]()
En dan vergeet ik vast nog mensen.
Ik heb gisteren al mijn boodschapjes gedaan en nu zit het huis potdicht en de ventilator aan. Prima uit te houden. Vanmorgen kwam ik wel uit bij een hoop vliegen… prullenbak in de kattenkamer open… nog meer vliegen enmaden
. Dus even lekker buiten met water gespeeld en nu staat er een buiten- en binnenbak in de bleek en ligt de offending vuilniszak te ontmaden voor ik hem dubbel ingepakt in de kliko stort.
Na je uitgebreide post over de therapieën verbaasd me dit een beetje! Wat naar joh! Toch overmoedig/overbelast door tuinwerk ?quote:Op zaterdag 18 juni 2022 10:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
quote:Op zaterdag 18 juni 2022 08:53 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ja, is een agressieve tumor van het bindweefsel
Donderdag afspraak bij DA
Beterschap, LSquote:Op zaterdag 18 juni 2022 10:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Pffff....maar tochquote:Op vrijdag 17 juni 2022 08:57 schreef Lonaa het volgende:
Oh😂 uhm, de tumor is niet geknapt, maar de darm. Ze gaan zo stoma aanleggen en dan kan ze het in principe nog weken volhouden, mits geen complicaties. Ze heeft geen pijn, is niet anders dan gisteren. Dus iets minder paniek dan het leek en we hoeven dus niet halsoverkop afscheid te nemen. Alweer.
Geen tips. Behalve luisteren naar het lichaam, en de Cesartherapeut. 😘quote:Op zaterdag 18 juni 2022 10:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dat moet een genot zijn met dit weerquote:Op zaterdag 18 juni 2022 13:41 schreef borisz het volgende:
Welkom bij D66 ruim 80 moties en wijzigingen op de wijziging van het Huishoudelijk Reglement en dan heb ik het nog niet over de politieke moties 😋
Het is in de hal beter dan buiten 😋quote:Op zaterdag 18 juni 2022 13:57 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat moet een genot zijn met dit weer
Je zou zo je voeten in het water houdenquote:Op zaterdag 18 juni 2022 14:30 schreef Blues het volgende:
Ik liep 3 kwartier ff lekker in een doodstil dorp(iedereen ligt als haringen in een ton op t strand vermoedelijk) en moet gewoon ff uitzweten. Drukkend warrum
![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |