https://www.telegraaf.nl/(...)-opname-fitnessvideoquote:Uit een hersenscan in het ziekenhuis in Utrecht is gebleken dat Donny geen hersenletsel aan het ongeluk heeft overgehouden.
Haten op koning Driesquote:
De zin wie je weet hoe ie afloopt.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 10:20 schreef ikweethetookniet het volgende:
Uit een hersenscan in het ziekenhuis in Utrecht is gebleken dat Donny geen hersen
Nou gaatie lekker vloggen vanuit zijn ziekenhuisbed.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 11:38 schreef Sunshine1982 het volgende:
„Donny zijn hele leven is Instagram”,
Dit soort posts van mensen die de ganse dag op een forum zittenquote:Op dinsdag 14 juni 2022 11:38 schreef Sunshine1982 het volgende:
„Donny zijn hele leven is Instagram”,
quote:Op dinsdag 14 juni 2022 11:41 schreef rival het volgende:
[..]
Dit soort posts van mensen die de ganse dag op een forum zitten
Dat komt door pa's geile gele zwemslip.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 12:06 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Er zit ook geen enkele vorm van enig IQ in het hoofd van welke Roelvink dan ook he? Wat een achterlijke aandachtsgeile familie is het toch ook.
Dries is slimmer dan je zou denken. Die zoons zijn wel helemaal leeg daarboven.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 12:06 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Er zit ook geen enkele vorm van enig IQ in het hoofd van welke Roelvink dan ook he? Wat een achterlijke aandachtsgeile familie is het toch ook.
'ik kom uit die gele zwemslip' klinkt toch minder dan 'ik ben self-made'. Ik kan me de ontkenning fvan het eerste wel voorstellen.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 10:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ook al zo’n uitvreter die zichzelf een selfmade man vind.
Waarom niet? het ging per ongeluk.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 11:41 schreef maily het volgende:
[..]
Nou gaatie lekker vloggen vanuit zijn ziekenhuisbed.
Is die vriend nog zijn vriend?
Beloning voor bestuurder uitkeren vanwege poging doodslag randdebielquote:Op dinsdag 14 juni 2022 14:59 schreef Bolasie het volgende:
Ben benieuwd hoe de WA-verzekeraar van de Hummer tegen deze kwestie kijkt.
Coleman zit ondertussen ook al een tijdje in een rolstoel... Niet heel goed je best gedaan dus Donny...quote:„Hij had met een paar vrienden het plan opgevat om een filmpje na te doen van hun grote idool, bodybuilder Ronnie Coleman.” In het filmpje wordt Coleman gefilmd vanuit een hummer terwijl hij met een halter in zijn nek op straat ’walking lunges’ doet.
Ja wacht even die zitten wel vlak bij elkaar hequote:Op dinsdag 14 juni 2022 20:04 schreef Regilio_ het volgende:
Krijg net mee dat die gast op de rem wilde drukken maar in plaats daarvan het gaspedaal indrukte.
Hoe dan!?![]()
![]()
Zou ik ook zeggen als die pannenkoek voor mijn auto zou lopenquote:Op dinsdag 14 juni 2022 20:04 schreef Regilio_ het volgende:
Krijg net mee dat die gast op de rem wilde drukken maar in plaats daarvan het gaspedaal indrukte.
Hoe dan!?![]()
![]()
Automaat in combinatie met idioot.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 20:04 schreef Regilio_ het volgende:
Hoe dan!?![]()
![]()
Zijn broer Dave die kan pas autorijdenquote:Op dinsdag 14 juni 2022 20:04 schreef Regilio_ het volgende:
Hoe dan!?![]()
![]()
Ik snap het ook niet. Ik heb ook een automaat. Weet je wel hoe groot een rempedaal in een automaat is? Die is enorm. Je maakt veel eerder de vergissing dat je op het rempedaal stapt. De kans is volgens mij heel erg klein dat je per ongeluk op het gaspedaal stapt als je in de kracht van je leven zit met een helder hoofd.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 20:04 schreef Regilio_ het volgende:
Hoe dan!?![]()
![]()
En toen trapte ik weer op dat fucking pedaal en toen ik er bovenop zat begonnen de wielen als een dolle te spinnen. Ik snap niets van die auto.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 12:38 schreef Marsenal het volgende:
'Ja meneer agent het ging allemaal zo snel, ik snap het ook niet, volgens mij stapte ik op het verkeerde pedaal en toen zette ik m in z'n achteruit en ging ik per ongeluk nog een keer over hem heen en dat was zo erg maar toen ging ik weer vooruit en toen nog twee keer en het ging allemaal zo snel en ik weet nog steeds niet wat er nou misging en ik vind het ook zo erg.'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |