https://www.ad.nl/show/do(...)njmpUwElFSy0yNEr2sWUquote:VIDEODonny Roelvink (24) is gewond geraakt toen hij onder een auto belandde tijdens het maken van een video. De zoon van Dries Roelvink ligt met een ‘kleine klaplong’ en gebroken ribben in het ziekenhuis. Dat vertelt hij vandaag in een video op Instagram.
Roelvink, die ingepakt is met verband en verschillende wonden op zijn gezicht heeft, stelt dat het allemaal ‘heel snel gegaan is’. ,,Ik weet nog dat ik een klap voelde. En een paar minuten later werd ik wakker in de ambulance.” De influencer ligt nu dus in het ziekenhuis met gebroken ribben en een klaplong. ,,Wonder boven wonder ben ik niet in levensgevaar geweest. Het ziet er natuurlijk heel heftig uit dit, maar op een paar gebroken ribben en een kleine klaplong na, is het gelukkig niet erger dan dat geworden of geweest.”
De Roelvink-telg laat weten dat hij ‘onwijs’ is geschrokken en waarschuwt zijn kijkers dat ‘gevaar in een klein hoekje zit.’ Hoewel hij zelf niet in details treedt over wat er is gebeurd, laat zijn vader Dries weten dat hij onder een auto terecht is gekomen tijdens het opnemen van een fitnessfilmpje voor zijn Instagram-account. ,,Hij mag gelukkig zijn dat het een Hummer was”, aldus Dries. ,,Er zit flink wat ruimte onder de auto. Dat is zijn geluk geweest.”
Donny sluit af met de boodschap dat mensen moeten genieten van het leven. ,,Pas allemaal goed op jezelf. Leef gewoon en geniet. Ik ben blij dat ik er namelijk nog ben. Ik ga er alles aan doen om zo snel mogelijk weer de oude te worden. En ja, fijne dag.”
Gelukkig ben jij de enige echtequote:Op dinsdag 14 juni 2022 10:24 schreef Dries4Ever het volgende:
het zijn er nu 3, godver, ik dacht dat dave en donny dezelfde personen waren naast dries
quote:Op dinsdag 14 juni 2022 10:25 schreef Gunner het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij de enige echte
Maar auto's in videoclips gebruiken... is dat niet voor foute (drill)rappers?
oh in een fitnessfilm ook nog
Ja maar, instagram is zijn levenquote:Op dinsdag 14 juni 2022 10:34 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
Filmpje net gezien op dumpert, als je daar als geile aandachtshoer jezelf gaat liggen filmen in het ziekenhuis valt het zwaargewond nog wel mee, bij zwaargewond ga ik er vanuit dat er een kans is dat je dood gaat, hij zit onder de schrammen en zal wel wat gebroken hebben, dat is gewond, niet zwaargewond
wat een overdreven gedoe weer
Wie zij dat en hoe weet je dat soort dingenquote:Op dinsdag 14 juni 2022 11:20 schreef Sfancta het volgende:
Joel Beukers of Lord Buffel? Hebben beiden Hummers toch
Ik ga voor goud vriend.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 11:23 schreef Gunner het volgende:
[..]
Wie zij dat en hoe weet je dat soort dingen
I'm too old for this shit.
Inkakken is bijpakken.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 11:23 schreef Gunner het volgende:
[..]
Wie zij dat en hoe weet je dat soort dingen
I'm too old for this shit.
Mij interesseert het weinig. Of hij nou leeft of niet, ik zal hem niet missen. Geen toevoeging aan mijn leven ofzo.quote:
Sam reed hem aan. Joel is op vakantie.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 11:20 schreef Sfancta het volgende:
Joel Beukers of Lord Buffel? Hebben beiden Hummers toch
Wel jammer, ik waardeer de buffel wel.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 14:20 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Sam reed hem aan. Joel is op vakantie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |