Ik kijk nu ook. Vrouwtje wil dat de hele maatschappij voor haar ingericht wordt maar wil geen hulp.quote:Op zondag 12 juni 2022 17:40 schreef MC-M het volgende:
[..]
Ook gekeken. Gelachen om dat rolstoelvrouwtje in het OV die NIET geholpen wilde worden.
En toen geholpen moest worden anders kwam ze er nooit meer uit.
Ludiek.
Eindelijk bij het hoofdstuk kindermisbruik verhullen aangekomen?quote:
Niet nieuw, dat is ze al ruim een jaarquote:Op zondag 12 juni 2022 21:15 schreef Sked het volgende:
Is dat de nieuwe spits van Feyenoord in de OP?
Ik wist eigenlijk niet eens dat hij Dennis heette.quote:
Nee, Adolf.quote:Op zondag 12 juni 2022 22:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik wist eigenlijk niet eens dat hij Dennis heette.
Jaquote:Op maandag 13 juni 2022 07:59 schreef KingRoland het volgende:
Nunes officieel naar Liverpool, zeg het maar boys
CC: @:bolasie
ahahahhahahahahaquote:Op maandag 13 juni 2022 08:08 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle 359 4/6
⬛⬛⬛🟨🟨
🟨⬛🟩⬛⬛
⬛🟨🟩🟨⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 155 6/6
🟨⬛🟨⬛⬛⬛
🟨⬛⬛⬛⬛⬛
⬛🟨🟨⬛⬛⬛
🟨⬛⬛🟨⬛⬛
🟩⬛⬛🟨🟨⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Dit is niet leuk
Wie ben jijquote:Op maandag 13 juni 2022 09:54 schreef MC-M het volgende:
Morning
Woordle 359 5/6
⬛⬛⬛🟨⬛
⬛🟨🟨⬛⬛
🟨⬛🟨🟨⬛
🟨🟩⬛⬛🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 155 4/6
⬛🟨⬛⬛⬛⬛
⬛🟩⬛🟩⬛⬛
⬛🟨🟩⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
#Worldle #143 2/6 (100%)
🟩🟩🟩🟩⬜↖️
🟩🟩🟩🟩🟩🎉
https://worldle.teuteuf.fr
quote:
quote:Een narcistische persoonlijkheidsstoornis is tweezijdig. Aan de ene kant staat een opgeblazen gevoel van zelfbelang en zucht naar bewondering centraal, en aan de andere kant is er sprake van een extreem gevoel van minderwaardigheid en onzekerheid. Mensen met een narcistische persoonlijkheidsstoornis hebben deze bewondering en aandacht vaak ook nodig om zichzelf de moeite waard te vinden. Veel mensen met narcisme vinden bovendien dat ze er recht op hebben.
IJskoud.quote:Op maandag 13 juni 2022 07:59 schreef KingRoland het volgende:
Nunes officieel naar Liverpool, zeg het maar boys
CC: @:bolasie
Ben je tenminste lekker op tijd wakkerquote:Op maandag 13 juni 2022 12:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Fucking NL ALERT, schrik me de tering.
quote:Op maandag 13 juni 2022 12:02 schreef MC-M het volgende:
Weggeklikt zonder screenshot te nemen en op Twitter te plaatsen.
Ha ha ha. Ik ook.quote:Op maandag 13 juni 2022 12:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Fucking NL ALERT, schrik me de tering.
Volgens mij niet. Ik gok dat we een aantal reviews kunnen verwachten deze week.quote:Op maandag 13 juni 2022 12:53 schreef Oriente het volgende:
[..]
Oh ja die heeft vakantie
Ging hij nog wat doen? Ergens heen of zo?
Nee, hij zit de hele week binnen met de gordijnen dicht.quote:Op maandag 13 juni 2022 12:53 schreef Oriente het volgende:
[..]
Oh ja die heeft vakantie
Ging hij nog wat doen? Ergens heen of zo?
Zoals het een ware FOK!ker betaamt natuurlijkquote:Op maandag 13 juni 2022 12:54 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee, hij zit de hele week binnen met de gordijnen dicht.
Oh ja is waar ook, hopelijk was het een mooie dag.quote:Op maandag 13 juni 2022 12:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dagje extra door bruiloft zaterdag.
Hoe ging je sollicitatie?
Bruintje rosbief. Banaan, sinaasappel.quote:Op maandag 13 juni 2022 12:51 schreef Scrummie het volgende:
Sorry, beetje laat maar we gaan lunchen (ik ben vrij vandaag, morgen zal ik op tijd zijn).
Eet smakelijk ouwe reus.quote:Op maandag 13 juni 2022 13:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bruintje rosbief. Banaan, sinaasappel.
Laat jongejonga met rust.quote:Op maandag 13 juni 2022 13:09 schreef MC-M het volgende:
@:maxi-mus schept onduidelijkheid bij Mirjam A. en Andrea op Twitter.
Tony Macaroni probeert @:maxi-mus een lesje mee te geven.
Dat moet in je aard liggen. De één werkt tot aan z'n dood en de ander blijft thuis. Maar als ze de uitkerings wat hoger gooiden hoef je ook niet zo hard te werken.quote:
Jaa, eindelijk.quote:Op maandag 13 juni 2022 12:59 schreef Oriente het volgende:
@:Salina goed nieuws, GGMM is met vakantie
Donder op met dat haxgejank.quote:Op maandag 13 juni 2022 14:18 schreef Salina het volgende:
[..]
Jaa, eindelijk.
[ afbeelding ]
Maar wie geeft me dan "opbouwende kritiek" tijdens hax?
Na het geld kan hij opeens weer veel meerquote:Want Nouri hoort en begrijpt alles, verzekert zijn broer, die net als zijn vader Mohammed heet. "We nemen hem mee in onze gesprekken, houden hem op de hoogte. Dit doet heel veel met hem."
Kip en witte boontjes in tomatensaus en dan rond 21:30 nog een lekkere bak linguini carbonara zodat ik goed gevuld @Coco en @MC-M kan slopenquote:Op maandag 13 juni 2022 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe soep en broodjes.
Ik wist eigenlijk niet eens dat hij Dennis heette.quote:
Goulashquote:Op maandag 13 juni 2022 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op maandag 13 juni 2022 14:58 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Na het geld kan hij opeens weer veel meer
Geen hax want @GGMM is er niet.quote:Op maandag 13 juni 2022 17:16 schreef Oriente het volgende:
[..]
Kip en witte boontjes in tomatensaus en dan rond 21:30 nog een lekkere bak linguini carbonara zodat ik goed gevuld @:Coco en @:MC-M kan slopen
@:Jr-Style-93 gaat voor een tosti gok ik
Sloavink.quote:Op maandag 13 juni 2022 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op maandag 13 juni 2022 14:58 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Na het geld kan hij opeens weer veel meer
Kipfilet met paddenstoelensaus, puree en snijbonenquote:Op maandag 13 juni 2022 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2022 12:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh ja, ik zie het al. Een wandelend lijk.
Hadden ze gewoon Nederland - Whales in de aRENa kunnen zettenquote:
Is een beetje alsof je You’ll Never Walk Alone niet kan luisteren in de Kuip omdat Lee Towers ziek isquote:Op maandag 13 juni 2022 19:17 schreef Sked het volgende:
Ach, er kan toch iemand anders op de Play-knop drukken?
Deze dame heeft zojuist verlengdquote:
verknaltquote:Op maandag 13 juni 2022 20:42 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Maar wat Senna flikte bij Schumacher in Brazilië '92 was echt het gedrag van een ongelooflijke zielig mannetje met een veel te groot ego. Toen heeft hij het bij mij echt verknalt.
Dit is goud zegquote:Op maandag 13 juni 2022 21:42 schreef maxi-mus het volgende:
Genieten.
[ twitter ]
Die kortpittige was ontzettend ziedend in shownieuws.
Het zal je vrouw maar zijn.quote:Op maandag 13 juni 2022 21:42 schreef maxi-mus het volgende:
Genieten.
[ twitter ]
Mensen met bladblazers hebben enorme piemels. Zeker als het van die bladblazers met zuigstand zijn.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 08:20 schreef Wereldgozer het volgende:
Er loopt hier een vent met een bladblazer
@:ggmm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weekend gif dump op dinsdagmorgen, gewoon omdat het kan. @KingRoland @Lange_Lans
[ Bericht 12% gewijzigd door Sked op 14-06-2022 10:14:25 ]
Mag hoor, maar een spoilertje is wel wenselijk.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 10:31 schreef RamboDirk het volgende:
blote tieten mogen wel op de frontpage maar niet in de vbl sc? @:Sked
(overigens genoeg blote tetten langs zien komen in dit topic in het verleden)
Ga eens werken.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 10:31 schreef RamboDirk het volgende:
blote tieten mogen wel op de frontpage maar niet in de vbl sc? @:Sked
(overigens genoeg blote tetten langs zien komen in dit topic in het verleden)
Nottin' but a peanut!quote:Donny Roelvink is aangereden door een hummer, die bestuurd werd door een vriend van hem. „Hij had met een paar vrienden het plan opgevat om een filmpje na te doen van hun grote idool, bodybuilder Ronnie Coleman”, vertelt vader Dries tegenover de krant.
What could possibly go wrong.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 11:17 schreef maxi-mus het volgende:
Karien van Gennip heeft het geniale plan om Franse jeugdwerklozen hierheen te halen.
Redelijk wereldvreemd.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 11:17 schreef maxi-mus het volgende:
Karien van Gennip heeft het geniale plan om Franse jeugdwerklozen hierheen te halen.
Franse of "Franse"?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 11:17 schreef maxi-mus het volgende:
Oh dat zeker maar dit lijkt me toch niet heel handig;quote:Op dinsdag 14 juni 2022 11:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Redelijk wereldvreemd.
Maar als de strekking is dat arbeidsmigratie waarschijnlijk nodig gaat blijven ben ik het daar wel mee eens.
Alleen diepgewortelde racisten ontkennen de noodzaak van arbeidsmigratie.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 11:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Redelijk wereldvreemd.
Maar als de strekking is dat arbeidsmigratie waarschijnlijk nodig gaat blijven ben ik het daar wel mee eens.
Kleinequote:Op dinsdag 14 juni 2022 11:26 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Zal ik grote of kleine manderijnen kopen
quote:Op dinsdag 14 juni 2022 11:36 schreef 3rr0r het volgende:
Waar ze moeten wonen is een andere minister z'n probleem.
De NOS/AD-correspondent maakt er ook al gehakt van.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 11:25 schreef Caland het volgende:
Misschien moet Karien eens een weekje in Marseille gaan rondlopen, bij voorkeur rond een redelijk belangrijke voetbalwedstrijd van de club aldaar.
We moeten terug naar de hark.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 09:35 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Mensen met bladblazers hebben enorme piemels. Zeker als het van die bladblazers met zuigstand zijn.
#stackingsats maatquote:Op dinsdag 14 juni 2022 10:38 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Akkoord.
Bitcoin gat moet weer aangevuld worden. @:Atypisch @:wereldgozer
ze maken het de populisten wel weer makkelijk, teringdomquote:Op dinsdag 14 juni 2022 11:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De NOS/AD-correspondent maakt er ook al gehakt van.
[ twitter ]
Ik zie daar op de achtergrond dat je een discount krijgt met een black loyalty card. Lijkt mij racistisch.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 13:15 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Jammer dat die kale mongool niet even werd meegenomen, stoere jongen tegen die kleine beveiligers en na die klap opeens poeslief
Want 's ochtend hep je geen korona en 's avonds wel?quote:Op maandag 13 juni 2022 21:42 schreef maxi-mus het volgende:
Genieten.
[ twitter ]
Ik word woedend van die kale ja.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 13:15 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Jammer dat die kale mongool niet even werd meegenomen, stoere jongen tegen die kleine beveiligers en na die klap opeens poeslief
Erg mooiquote:Op dinsdag 14 juni 2022 13:40 schreef Wereldgozer het volgende:
Donny Roelvink zijn gezicht kapot.
Erg mooi nieuws @:rambodirk
Biefstuk, rijst, erwtenquote:Op dinsdag 14 juni 2022 17:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Witte bonen in tomatensaus, met gehaktballetjes.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 17:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Lekker door een open riool varen terwijl je naar junks en toeristen kijktquote:Op dinsdag 14 juni 2022 17:51 schreef Coco het volgende:
Tripadvisor: rondvaart door de grachten is beste ervaring ter wereld
Dit kan echt niet.
@:zipportal
@:Caland
Op een kleinere open boot, dus niet zo'n lang ding met dak, is het echt wel een leuk tripje als je van architectuur houdt.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 17:51 schreef Coco het volgende:
Tripadvisor: rondvaart door de grachten is beste ervaring ter wereld
Dit kan echt niet.
@:zipportal
@:Caland
Wat heeft de vorm van de boot ermee te maken, met wat voor gebouwen er langs de kant staan?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 18:28 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Op een kleinere open boot, dus niet zo'n lang ding met dak, is het echt wel een leuk tripje als je van architectuur houdt.
Ik kijk nooit op de bon.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 18:29 schreef 3rr0r het volgende:
Overigens, Festini perenijsjes gekocht @:Coco 30% korting bij AH
Afgezet bij de Lidl, grapefruits stond 1,89 maar op bon thuis stond 1,99Ga nog eens jou nadoen en de Lidl in...
Mensen die de bon ook maar vragen hebben doorgaans een micropenis.quote:
Klopt niet. Maar vanaf welk bedrag wil jij wel een bon? Als er iets mis is met je product dan gooi je het gewoon weg? Ik ben van rechtvaardigheidsgevoel en wens ook niet opgelicht te worden ook al is het een klein bedrag.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 20:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Mensen die de bon ook maar vragen hebben doorgaans een micropenis.
Boodschappen nooit een bon, andere aankopen over het algemeen wel.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 20:20 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Klopt niet. Maar vanaf welk bedrag wil jij wel een bon? Als er iets mis is met je product dan gooi je het gewoon weg? Ik ben van rechtvaardigheidsgevoel en wens ook niet opgelicht te worden ook al is het een klein bedrag.
Pietlutje galore.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 20:20 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Klopt niet. Maar vanaf welk bedrag wil jij wel een bon? Als er iets mis is met je product dan gooi je het gewoon weg? Ik ben van rechtvaardigheidsgevoel en wens ook niet opgelicht te worden ook al is het een klein bedrag.
Best vaak dat dingen niet kloppen.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 20:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Boodschappen nooit een bon, andere aankopen over het algemeen wel.
De hele supermarkt beflikkert je met al die nepproducten.quote:
Ik kijk meestal wel mee, al gebruik ik ook vaak de ZELFSCANquote:
Zo dan.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 20:32 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Geen-bonnetjes-meenemers zijn latente homo's die genieten van anaal genomen worden.
Iemand gespot, die er nog niet goed mee om weet te gaan, dat zijn vrouwelijke kant aan naar voren is gebracht.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 20:32 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Geen-bonnetjes-meenemers zijn latente homo's die genieten van anaal genomen worden.
Hans Teeuwen weet wel raad met dat soort luiquote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:39 schreef AFCNiels het volgende:
Er zit nu voor mijn huis een hippielul gitaar te spelen. @:3rr0r zou hiervan genieten.
@3rr0r gaat 10 minuten in de rij staan bij de servicebalie omdat hij gisteren 30 cent teveel heeft betaald voor zijn bananen. Ik heb een pittige mening over dat soort mensen.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Iemand gespot, die er nog niet goed mee om weet te gaan, dat zijn vrouwelijke kant aan naar voren is gebracht.
Water en brood voor al die recidivistenquote:Op woensdag 15 juni 2022 08:16 schreef maxi-mus het volgende:
@:wereldgozer geen taart vandaag op het bondsbureau.
Bahquote:De eerste Klassieker van het seizoen is pas volgend jaar, op 22 januari 2023. Ajax reist dan naar Rotterdam.
Dan breken we de boel af.quote:Op woensdag 15 juni 2022 08:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Heel misschien wel weer zonder publiek.
Mwah, zelfs de Duitsers lukte het niet.quote:Op woensdag 15 juni 2022 08:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is bij de kuip niet zo moeilijk.
quote:Op dinsdag 14 juni 2022 20:32 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Oké Lowie.quote:Op woensdag 15 juni 2022 08:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is bij de kuip niet zo moeilijk.
Hier hoef je geen 10 min te wachten. Gaat om het principe verder, niet om het bedrag. Maar blijkbaar voelt plebs dat zich 'rijk' waant er te goed voor.quote:Op woensdag 15 juni 2022 08:09 schreef Caland het volgende:
[..]
@:3rr0r gaat 10 minuten in de rij staan bij de servicebalie omdat hij gisteren 30 cent teveel heeft betaald voor zijn bananen. Ik heb een pittige mening over dat soort mensen.
Goedemorgen trouwens!
Ach man, stel je niet zo ongelooflijk aan.quote:Op woensdag 15 juni 2022 09:30 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hier hoef je geen 10 min te wachten. Gaat om het principe verder, niet om het bedrag. Maar blijkbaar voelt plebs dat zich 'rijk' waant er te goed voor.
Waar precies stel ik me over aan?quote:Op woensdag 15 juni 2022 09:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Ach man, stel je niet zo ongelooflijk aan.
Dit is flink geil!quote:Op woensdag 15 juni 2022 09:02 schreef de_boswachter het volgende:
@:wereldgozer
Woordle - Eem op ‘t snoetje
De nieuwe uitmelkrubriek is uitquote:Op woensdag 15 juni 2022 10:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://www.vi.nl/nieuws/(...)n-nieuw-clubtoernooi
Eet smakelijk!quote:Op woensdag 15 juni 2022 12:00 schreef Scrummie het volgende:
We gaan lunchen!
Eet smakelijk allemaal.
Ravioli met carbonarasaus en groene groentenquote:Op woensdag 15 juni 2022 12:00 schreef Scrummie het volgende:
We gaan lunchen!
Eet smakelijk allemaal.
Kan gebeuren.quote:Op woensdag 15 juni 2022 12:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Eet smakelijk!
(excuus, ik ben wat laat aanwezig vandaag)
Geniet ervan ouwe reus.quote:Op woensdag 15 juni 2022 12:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ravioli met carbonarasaus en groene groenten
Maar dat was haar rol niet.quote:Op woensdag 15 juni 2022 14:07 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik zou ook erg emotioneel worden als ik dit kabinet moest verdedigen.
Oh, dat is absoluut niet mijn bedoeling op deze prachtige dag.quote:Op woensdag 15 juni 2022 14:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Pas nou op, straks maak je @:maxi-mus ook al emotioneel.
Jeutje wat een boekwerkquote:Op woensdag 15 juni 2022 14:46 schreef Scrummie het volgende:
De Woordle variant speciaal voor Rutte: https://www.redactle.com/
Ze stond daar als tweede kamerlid. En ik sta inderdaad op punt van uitbarsten, bedankt @Scrummiequote:
Ik ook. Wat een timing.quote:Op woensdag 15 juni 2022 15:26 schreef maxi-mus het volgende:
Ik hoop dat @:ggmm een fijne vakantie heeft.
Sinaasappel daarnet.quote:
Rijst, met kip.quote:Op woensdag 15 juni 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, dus weet niet wat er op het menu staat.
Kip en kabeljauwburgersquote:Op woensdag 15 juni 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, dus weet niet wat er op het menu staat.
AVGquote:Op woensdag 15 juni 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Muesli bol, rosbief, kaas.quote:Op woensdag 15 juni 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
rimpels.rarquote:Op woensdag 15 juni 2022 18:10 schreef Caland het volgende:
Wel meteen verbrand uiteraard als echte roomblanke Hollander.
Dat klinkt goed. Ga morgen denk ik ook ‘thuis’ werkenquote:Op woensdag 15 juni 2022 17:53 schreef Caland het volgende:
Heerlijk even drie uurtjes aan het water gelegen
Wat een uitkomst is dat thuiswerken toch
Morgen dan wel weer verplichte kantoordag, aids.quote:Op woensdag 15 juni 2022 18:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat klinkt goed. Ga morgen denk ik ook ‘thuis’ werken
Dat heb ik zeker maatquote:Op woensdag 15 juni 2022 15:26 schreef maxi-mus het volgende:
Ik hoop dat @:ggmm een fijne vakantie heeft.
Dit wilde ik net gaan postenquote:
Prima cijfer hoorquote:Op woensdag 15 juni 2022 22:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit wilde ik net gaan posten![]()
Zou het zelf een 8.6/10 geven trouwens
@:ggmm @:lenny_leonard zie review
Maar Peaky Blinders heeft maar 6 seizoenen? Dit gaat denk ik over een andere serie!quote:Op woensdag 15 juni 2022 22:40 schreef Sked het volgende:
Ik ben nog bezig met seizoen 8, maar ik vond 7 al wel weer een stuk vermakelijker dan 4,5,6.
Nee, ik ben in de war met de nummertjesquote:Op woensdag 15 juni 2022 22:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar Peaky Blinders heeft maar 6 seizoenen? Dit gaat denk ik over een andere serie!
Kan gebeuren ouwe reus.quote:Op woensdag 15 juni 2022 22:44 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee, ik ben in de war met de nummertjes
Het is laat.
Het moet perfect zijn heequote:Op woensdag 15 juni 2022 22:42 schreef RamboDirk het volgende:
NETFLIX.
Sergio over de Grens
S1E1 "Greece" 6.3/10
ik verstaat hem gewoon niet.
Jij ook.quote:Op woensdag 15 juni 2022 22:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kan gebeuren ouwe reus.
Bedtijd.
Weltrusten.
@Nattekatquote:Op woensdag 15 juni 2022 22:46 schreef Sked het volgende:
[..]
Jij ook.
Ik zet de boel nog even op de tocht.
quote:Op woensdag 15 juni 2022 22:42 schreef RamboDirk het volgende:
NETFLIX.
Sergio over de Grens
S1E1 "Greece" 6.3/10
ik verstaat hem gewoon niet.
Ik hoop eigenlijk dat @ZKA een kutgrap met ons uithaalt omdat ie ziedend is over iets, maar ik vrees het ergste. Manmanman. Ekkelenkamp, Dost, Sinkgraven en Brenet in nog geen 24 uur.quote:Op donderdag 16 juni 2022 07:20 schreef maxi-mus het volgende:
Goedemorgen!![]()
Bij elke nieuwe naam die aan Feyenoord wordt gelinkt moet ik zo enorm lachen.
Net zo'n elftal met transfervrije Nederlanders wat VI wel eens maakt. Dit zijn namen die wij op FOK! voor de grap zouden opperen.quote:Op donderdag 16 juni 2022 09:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat @:zka een kutgrap met ons uithaalt omdat ie ziedend is over iets, maar ik vrees het ergste. Manmanman. Ekkelenkamp, Dost, Sinkgraven en Brenet in nog geen 24 uur.
Als een user met dit soort namen was gekomen hadden we die keihard weggelachen ja. Allemachtig.quote:Op donderdag 16 juni 2022 09:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Net zo'n elftal met transfervrije Nederlanders wat VI wel eens maakt. Dit zijn namen die wij op FOK! voor de grap zouden opperen.
Nou ja ik ben normaal niet zo van het trollen ofzo en vond de weg die Feyenoord in had geslagen daadwerkelijk ook erg leuk maar dit is er wel heel erg over allemaal hoor, en het is binnen een dag 4 van die namen. Maar ik neem aan het dat allemaal wel mee gaat vallen, is wel duidelijk dat ze eerst in het budgetbakje vissen voordat er een klapper is gemaakt.quote:Op donderdag 16 juni 2022 09:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als een user met dit soort namen was gekomen hadden we die keihard weggelachen ja. Allemachtig.
Ik gun @:boussaadia en jou het lachen wel maar als één van deze spelers echt komt ga ik dingen kapot maken.
Gelijk heb je.quote:Op donderdag 16 juni 2022 07:20 schreef maxi-mus het volgende:
Goedemorgen!![]()
Bij elke nieuwe naam die aan Feyenoord wordt gelinkt moet ik zo enorm lachen.
Leuk man, veel plezier voor jou en junior.quote:Op donderdag 16 juni 2022 10:21 schreef onlogisch het volgende:
Dinsdag komen er 2 kittens.
@:Scrummie @:GGMM @:maxi-mus
Vraag me altijd af hoe zulke fouten in een nieuwsartikel komen. Grammaticacontrole staat uit?quote:Advocaat Annemiek van Spanje, die de belangen van de kinderen en vriendin van Peter R. de Vries behartigd, vond het opvallend dat Delano G. opeens toch een verklaring aflegde.
Journalistieke verloedering in dit land.quote:Op donderdag 16 juni 2022 11:17 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Vraag me altijd af hoe zulke fouten in een nieuwsartikel komen. Grammaticacontrole staat uit?
Dit was dan AT5, maar zie het ook vaak bij de NOS. Dus dan heb je en maling aan de check van Word, lees je zelf je artikel niet nogmaals voor je publiceert en is er blijkbaar geen tweede persoon (hoofdredacteur?) die het eventjes leest ter controle. Verbazingwekkend.quote:Op donderdag 16 juni 2022 11:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Journalistieke verloedering in dit land.
denk dat het bij behartigd niet werkt omdat het ook als heeft behartigd kan, dan komt het aan op taalvaardigheidquote:Op donderdag 16 juni 2022 11:17 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Vraag me altijd af hoe zulke fouten in een nieuwsartikel komen. Grammaticacontrole staat uit?
Ik weet niet of ze tikken in Word of hun eigen systemen daarvoor gebruiken. Steeds meer platforms lijken erin mee te gaan dat het allemaal veel en snel moet zijn en dat gaat ten koste van de kwaliteit.quote:Op donderdag 16 juni 2022 11:39 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dit was dan AT5, maar zie het ook vaak bij de NOS. Dus dan heb je en maling aan de check van Word, lees je zelf je artikel niet nogmaals voor je publiceert en is er blijkbaar geen tweede persoon (hoofdredacteur?) die het eventjes leest ter controle. Verbazingwekkend.
Dan zou het de naam grammaticacontrole nauwelijks waard zijn als het dat niet herkent als aandachtspunt.quote:Op donderdag 16 juni 2022 11:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
denk dat het bij behartigd niet werkt omdat het ook als heeft behartigd kan, dan komt het aan op taalvaardigheid
geen idee hoe het precies werkt die controle maar er wordt meestal alleen naar woorden gekeken en niet naar zinnenquote:Op donderdag 16 juni 2022 11:45 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dan zou het de naam grammaticacontrole nauwelijks waard zijn als het dat niet herkent als aandachtspunt.
Waarschijnlijk typen ze het in Notes op de iPhonequote:Op donderdag 16 juni 2022 11:43 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze tikken in Word of hun eigen systemen daarvoor gebruiken. Steeds meer platforms lijken erin mee te gaan dat het allemaal veel en snel moet zijn en dat gaat ten koste van de kwaliteit.
wat leukquote:Op donderdag 16 juni 2022 10:21 schreef onlogisch het volgende:
Excuses mogen er ook niet zijn met zulke simpele dingen, misschien zijn het gewoon waardeloze stagiaires. Die zijn ook altijd meer dan welkom voor het neerpennen voor kutstukjes.quote:Op donderdag 16 juni 2022 11:47 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Waarschijnlijk typen ze het in Notes op de iPhoneEr zal vast wat tijdsdruk op staan maar het is nou niet alsof er honderden artikelen per dag uitkomen bij een en dezelfde nieuwsbron.
Erg leuk! Graag tzt pics.quote:Op donderdag 16 juni 2022 10:21 schreef onlogisch het volgende:
@Skedquote:'Schiphol gaat deze zomer vluchten schrappen, tienduizenden reizigers gedupeerd'
32 minuten geleden · Aangepast 18 minuten geleden · Door AT5/NH Amsterdam
Omdat Schiphol het personeelstekort bij de handbagagecontrole deze zomer niet meer gaat verhelpen, gaat de luchthaven vluchten grappen.
Dat zou leuk zijn.quote:Op donderdag 16 juni 2022 12:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik hoop stiekem op de immer vervelende Hikaru en dan een slachting door Magnus.
Schaak je zelf ook?quote:Op donderdag 16 juni 2022 12:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik hoop stiekem op de immer vervelende Hikaru en dan een slachting door Magnus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |